dat is bijna net zo slecht als:quote:
RUSKOquote:
Ik ook. Op bevrijdingsdag, toen had Weert "Weert Zingt" oftwel: karaoke.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Foute muziek op zijn tijd is heerlijk. Laatst had ik de Zangeres zonder Naam met Mexico in mijn kop.
Ik heb een hekel aan karaoke, maar zodra ik meedoe dan is dit toch wel een van mijn favorieten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Op bevrijdingsdag, toen had Weert "Weert Zingt" oftwel: karaoke.
DOE DE CARLTON!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan karaoke, maar zodra ik meedoe dan is dit toch wel een van mijn favorieten.
Ik heb PS3 Singstarquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan karaoke, maar zodra ik meedoe dan is dit toch wel een van mijn favorieten.
Pics!, van jou en niet van de tas hequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Tassiepassie het volgende:
Haha had de wedstrijden van vandaag en morgen omgedraaid maar lekkere match nu
Ben al bijna neger door mijn middagje in het water en zonnen!
Heb vanmorgen een nieuwe handtas van knuffelbeer gehad
italie op een 0-1 achterstand....quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef solaire het volgende:
wat staat het?
wtf hebben vrouwen met negersquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
italie op een 0-1 achterstand....
ik ben toch ook tasquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Pics!, van jou en niet van de tas he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |