Hahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef Gezicht het volgende:
Wij hebben vorige zomer een keer zeker een kwartier op de brandweer gewacht toen in een steegje bij ons naast wat coniferen in de fik waren gezet door van die ruige boys. En ik maar heen en weer rennen met een emmer water op m'n blote voeten.
Ik ben van de partij. (Ritmo pesten dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef postmortum het volgende:
Dancefestival gepland in mijn achtertuin ., kom ff ritmo pesten
Niemand tipsquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen begrafenis en dan is deze rare week eindelijk voorbij.
Ik wil een vakantie boeken voor in de zomer. .. ik twijfel alleen nog tussen Ierland en Schotland.
Heul moeilijke keuze als je het mij vraagt. Zelf ben ik er nooit geweest (quote:
En dan moet ik nog kiezen welke plek.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heul moeilijke keuze als je het mij vraagt. Zelf ben ik er nooit geweest () maar van wat ik hoor/zie zijn zowel Schotland als Ierland heel mooi.
Ben ooit in ierland geweest met wijlen mn vader om te vissen. 2 weken niks anders gevangen dan guiness. Mooi land maarja schotland lijkt me ook machtig....ligt eraan wat je wilt en beide bieden vrijwel hetzelfde ...quote:
Ik wil een beetje reizen en beide landen lijken me mooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef huize het volgende:
[..]
Ben ooit in ierland geweest met wijlen mn vader om te vissen. 2 weken niks anders gevangen dan guiness. Mooi land maarja schotland lijkt me ook machtig....ligt eraan wat je wilt en beide bieden vrijwel hetzelfde ...
Ja lijklt me ook machtig mooi !quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef huize het volgende:
Ierland heeft natuurlijk wel weer een roemruchter (recent) verleden ten opzichte van Schotland. Wij zijn toendertijd bij de rivier de Shannon geweest in een guesthouse. Zo vanuit de kamer naar een piertje waar een otter echt een gigazalmforel aan het eten was.
Goeie herinneringen
Ja lekkerquote:
Leprechauns lijkt me makkelijkerquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan ga ik op hem jagen
Nadat ik foto's heb gemaakt!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan ga ik op hem jagen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |