quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat heb jij een grote achtertuiin dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
ja , het is blijkbaar nu een festivalweidequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Tabloid het volgende:
Jouw achtertuin ligt 500 meter van je huis af?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef banapples het volgende:
Koop na het WK heel veel vuvuzela's sluit ze aan op een lucht-compressor-blaas-ding en zet die dan de hele dag aan.En dan .....?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom zou ik vrijkaarten willenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Mdrop het volgende:
Vrijkaarten te regelen?
Dan krijg je dus vrijkaartenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:53 schreef postmortum het volgende:
Ik krijg net een flyer in de brievenbus dat er een nieuw dancefestival komt op 500 meter van mijn huis. Hopelijk krijg ik geen last van die pillenslikkers , anders bel ik gewoon de politie voor geluidsoverlast
Om ze hier dan weer weg te gevenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarom zou ik vrijkaarten willen
En mischien komen er wel meisjes die hij kan versieren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:57 schreef Jamunited het volgende:
Hey ik heb een plan, je gaat naar het dancefestival, drinkt bier, en hebt plezier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |