Heb ik al achter de kiezenquote:
ik probeer op de lijn te letten, dus boterhammetjes en fruit vandaag, ook lekkerquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb ik al achter de kiezenen 2 stukken vla
1x aardbeien pudding![]()
1x abrikozen kruimel![]()
Wat lief! Ik ga ook weer zwemmen. Vanavond voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:36 schreef Tassiepassie het volgende:
ff naar de markt met opa en oma![]()
Vriendlief heeft me verrast...door om 6 uur op te staan zoals normaal voor zijn werk en vervolgens tijdens het ontbijt te zeggen dat hij vrij heeft vandaag![]()
Vanmiddag dus zwemmen
yeahhh lekker! Vanmiddag na t zwemmen wil ik ook portugal tegen brazilie kijken....denk dat dat wel een leuk potje voetbal wordtquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat lief! Ik ga ook weer zwemmen. Vanavond voetbal!!!!!
dat is morgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yeahhh lekker! Vanmiddag na t zwemmen wil ik ook portugal tegen brazilie kijken....denk dat dat wel een leuk potje voetbal wordt
Vanavond met een hele bende oranje kijken natuurlijk maar niet teveel drank want morgen vrijwilligen
Helemaal mee eens, zoals vandaag is er maar 1xquote:
sorryquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij post altijd zo droog
@ Tassie: zuipen hoort erbij. Heulmaal als ze weer zo saai spelen
quote:
Leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik mag mijn nieuwe auto ophalen
![]()
.
quote:
Gefeli. Ik eis pics van jou in auto.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik mag mijn nieuwe auto ophalen
![]()
.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen een 107 ga ik het ook nog wel redden
Zelfs ik red dat, in mijn Kaquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zelfs ik red dat op mijn pinarelloquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als jij dat net was op het tempelplein , dan kun je echt niet rijdenquote:
Nee. Mijn auto staat al een tijd stil. Plus, ik heb een special editionquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
als jij dat net was op het tempelplein , dan kun je echt niet rijdenOp de parkeerplaats vol achteruit steken zonder te kijken en dan nog verkeerd voorsorteren als je rechtsaf wil voor het stoplicht naar linksaf gaan staan
Zoiets?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Mijn auto staat al een tijd stil. Plus, ik heb een special edition
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb de oude ka. Met sound pakket en chromen opsmuk
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb de oude ka. Met sound pakket en chromen opsmuk
Ik was ook nooit Fiat fan, totdat ik dit model zag, toen ik erin reed was ik meteen verkochtquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben geen fiat-fan, maar die ziet er wel goed uit.
Nee, ik heb een zilveren, helemaal. Met chromen uitlaat en allemaal quasi hippe details aan de binnenkantquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt dit er meer op? Dus met de bumpers in een ander kleurtje?
Bretagnequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar zal ik deze zomer eens naartoe gaan. Ik heb nog niet echt een vakantie geboekt.
Naar Stockholm en omstreken wil ik wel nog graag naartoe. Ik overweeg ook om naar Riga te gaan.quote:
Zweden heeft ook lekker weer. Niet te warm.. 24 graden en wat wind. Prachtig land ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naar Stockholm en omstreken wil ik wel nog graag naartoe. Ik overweeg ook om naar Riga te gaan.
Volgend jaar hoop ik toch weer een roadtrip te gaan maken met een deel vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |