Dat dus...quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef sproetjes het volgende:
@ friekin_: meis ik zit hier nog steeds met eenuitdrukking
Jaa, dat zeg je nu.quote:
De dames hebben een interessante PM gehad van friekin_.quote:
Ikke welquote:
quote:[..]
De dames hebben een interessante PM gehad van friekin_.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef sproetjes het volgende:
maar ooh wat was het lekker weer in de stad
nog wat leuke dingetjes gekocht ook
En de heren dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jaa, dat zeg je nu.![]()
[..]
De dames hebben een interessante PM gehad van friekin_.
eehm een strapless jurkje, een leuk topje, een rokje en een wintermutsjequote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
eehm een strapless jurkje, een leuk topje, een rokje en een wintermutsje(maar hij was maar 1 euro
)
Lol, voordat het weer winter is is hij opgegeten door motten (winter duurt dus nog heul lang!)quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
eehm een strapless jurkje, een leuk topje, een rokje en een wintermutsje(maar hij was maar 1 euro
)
ik heb geen enge beestjes in mn huisquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lol, voordat het weer winter is is hij opgegeten door motten (winter duurt dus nog heul lang!)
Wordt die niet verguisd door de Nederlanders?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel vermakelijk hier. Een Duitse college is zich al helemaal klaar aan het maken om vanavond voetbal te gaan kijken.
Ik sla ze wel kapot voor jequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik heb geen enge beestjes in mn huis
doe ik mn nieuwe jurkje voor je aan, als je dat komt doenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
doe ik mn nieuwe jurkje voor je aan, als je dat komt doen
Keumt goodquote:maar ehm: ik zei dat ik ze NIET in huis had![]()
quote:
like I didn't knew thatquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zitten ook geen enge beestjes in jouw huis.
Dat zegt hij alleen maar, zodat jij je nieuwe jurkje aandoet en hij dan langs kan komen.
nou vooruit danquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik sta ze doodIk bescherm je tegen de boze en vieze beestjes!
Matennaaierquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zitten ook geen enge beestjes in jouw huis.
Dat zegt hij alleen maar, zodat jij je nieuwe jurkje aandoet en hij dan langs kan komen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
@ Sproetjes en Mini-Rulez : ik zou 'm doorlaten
Hehe..quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]stiekem was dat een woordspeling van mijzelf
doorlaten gebruik je over t algemeen als in: in elkaar rossen
dat wil ik ook wel doen overigens hoor!
puddingbuksquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe..
Heeft er nog iemand zin om volgeyoghurt te worden?
??quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe..
Heeft er nog iemand zin om volgeyoghurt te worden?
ach joh, even de tanden op elkaarquote:
goh hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:41 schreef solaire het volgende:
dames,
hebben jullie soms allemaal een licht gebrek aan nachtelijk vermaak??
Geen idee of ik het over iets anders hebquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ach joh, even de tanden op elkaar![]()
of heb jij t nu over iets anders dan ik?
[..]
goh hoe kom je daar nou bij
aan die smilie te zien nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geen idee of ik het over iets anders heb
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]stiekem was dat een woordspeling van mijzelf
doorlaten gebruik je over t algemeen als in: in elkaar rossen
dat wil ik ook wel doen overigens hoor!
Ik touren met de autoquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:53 schreef solaire het volgende:
ohh ik ga vanavond zo een lekker stukje fietsen
snap nou nooit wat daar leuk aan isquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik touren met de auto(maak een flinke omweg naar huis
)
Ligt aan de autoquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
snap nou nooit wat daar leuk aan is
ik ga me vervelen vanavond
jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:06 schreef Tassiepassie het volgende:
ben ik weer de enige vrouw die voetbal zit te kijken?
Ja.. ik heb gratis eten dadelijk en dan een verjaardag. Net mijn teennagels paars gelakt. Zwart jurkje aan, zwarte pumps, ben er klaar voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:06 schreef Tassiepassie het volgende:
ben ik weer de enige vrouw die voetbal zit te kijken?
quote:
pfff..... Ja geil hoor. Ga straks ook eens proberen om zo te kijken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.. ik heb gratis eten dadelijk en dan een verjaardag. Net mijn teennagels paars gelakt. Zwart jurkje aan, zwarte pumps, ben er klaar voor
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pfff..... Ja geil hoor. Ga straks ook eens proberen om zo te kijken.
Bitterquote:Marijke is een Nederlandse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `Bitter`.
In 2006 werden in Nederland 27 meisjes met de naam geboren. De naam stond daarmee op plaats 512.
In 2007 kregen 23 meisjes de naam . De naam stond toen op plaats 579.
In 2008 is de naam aan 22 meisjes gegeven en stond het op plaats 612.
In 2009 is de naam aan 15 meisjes gegeven en stond het op plaats 210.
Ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:16 schreef sproetjes het volgende:
zal ik overigens ook maar mn nieuwe jurkje even showen?
hij is zo leuk
vengaboysquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Dan dans ik verder en denk ik aan vervlogen tijden.
Leuksels!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vengaboys
tadaaaa:
[ afbeelding ]
en dat voor maar ¤5
eerste reactie: leukkkkk tweede reactie: tettennnnnquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vengaboys
tadaaaa:
[ afbeelding ]
en dat voor maar ¤5
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:32 schreef postmortum het volgende:
landenvoetbal kijkenik wacht met smart op de dag dat ik weer naar de knuppels van FSC kan gaan kijken
ik had de tetten reactie eerder van t mannelijk volk verwachtquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
eerste reactie: leukkkkk tweede reactie: tettennnnn![]()
staat je goed meid
ben ik nog nooit geweest eigenlijk , staat de harde kern daar ook achter het doel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de dag dat het ijshockeyseizoen weer begintEaters!
Daar staat de harde kern overal!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ben ik nog nooit geweest eigenlijk , staat de harde kern daar ook achter het doel?
ik kijk toch liever canedees ijshockeyquote:
waarom kijk zo verschrikt ? heeft een van de mannen hier zijn puddingbuks laten zien?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.. ik heb gratis eten dadelijk en dan een verjaardag. Net mijn teennagels paars gelakt. Zwart jurkje aan, zwarte pumps, ben er klaar voor
[ afbeelding ]
ik heb morgen vrij maar heul niks te doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:04 schreef Tassiepassie het volgende:
blij dat VS nog scoordewas verdiend!
Ik ga eerst met mijn opa en oma de stad inquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb morgen vrij maar heul niks te doen
oh oranje , lekker rellen inde Selkantquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ga eerst met mijn opa en oma de stad in, daarna thuis nog wat doen,daarna een verjaardag en ´s avonds natuurlijk oranje kijken
Mooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vengaboys
tadaaaa:
[ afbeelding ]
en dat voor maar ¤5
oooh wat slecht van jou zegquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef postmortum het volgende:
heeft er iemand zin om als Duitsland verliest door Duitsland te rijden met een Nederlandse vlag
hoiiii kicky boyquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag chille dagen vakantiegeld is binnen..
ik heb nog een appeltje te schillen met die Duitsers beetje blikjes bier tegen mijn auto aangooienquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oooh wat slecht van jou zeg
maar stiekem wel grappig
Ik doe mee, heb alleen geen vlag op een stokquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef postmortum het volgende:
heeft er iemand zin om als Duitsland verliest door Duitsland te rijden met een Nederlandse vlag
quote:
Jao, half 6 heeft mams het eten klaarquote:
ohgodquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Jao, half 6 heeft mams het eten klaarik kan in 3 min thuis zijn met de auto (kom op de kortste route geen stoplicht tegen
) maar dan rij ik een route die een 20 min duurt, met wat wegen waar je heel hard kan optrekken
zelfs in de spits
.
Heb een auto die in notime op de 100 zitquote:
ligt eraan wie het spreekt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dziękuję
pools is niet echt een geile taal zeg..
goh ik had mij jou heel anders voorgesteldquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is ze ook niet, als je had opgelet had je meerdere foto's van dr voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef solaire het volgende:
[..]
goh ik had mij jou heel anders voorgesteld
misschienquote:
lol oke. mannen en auto'squote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb een auto die in notime op de 100 zitzelf van 150 tot 200 duurt maar een paar seconde
of je kijkt in het fobo van tassiequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat is ze ook niet, als je had opgelet had je meerdere foto's van dr voorbij zien komen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
misschien
[..]
lol oke. mannen en auto's
ik heb zin om op een terrasje te gaan hangen
Ik ga op een terrasje naar Duitsland kijken denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
misschien
[..]
lol oke. mannen en auto's
ik heb zin om op een terrasje te gaan hangen
i cquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je kijkt in het fobo van tassie
Stoba , ik ben daar echt nog nooit geweestquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:50 schreef sproetjes het volgende:
true, stoba
moet wel mn stoba bonnen nog opmaken
ah nee ze hebben ook wel meer dan ranja hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
Stoba , ik ben daar echt nog nooit geweestWat is het sterkste dat je daar kan krijgen ? Ranja ?
in de jaren 90quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:54 schreef solaire het volgende:
de kelder
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo rennen. Ik denk dat ik bijna naakt ga
Nee gek, bij Fortunaquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
ff naar de parking op de brunssumerheide
Dat laatste hoef ik dan weer niet te wetenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo rennen. Ik denk dat ik bijna naakt ga
lekker naakt de parkeergarage inquote:
Is toch altijd leegquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
lekker naakt de parkeergarage in
raag me echt af waarom ze daar een parkeergarage hebben gemaaktquote:
zeg hou eens op met fortuna bashenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
raag me echt af waarom ze daar een parkeergarage hebben gemaakt
Voor een winkelcentrum die er nooit zal komenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb een seizoenskaart en ga geregeld mee met uitwedstrijden , maar de rst van de tijd is die parkeergarage gewoon leegquote:
dan mag je bashen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb een seizoenskaart en ga geregeld mee met uitwedstrijden , maar de rst van de tijd is die parkeergarage gewoon leeg
Ik zou niet weten waar de ingang ervan isquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb een seizoenskaart en ga geregeld mee met uitwedstrijden , maar de rst van de tijd is die parkeergarage gewoon leeg
aan de de N-Sidequote:Op woensdag 23 juni 2010 19:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar de ingang ervan is
TLK ren niet door de poep dan!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
geloof dat ik toevallig de hond nu ga uitlaten daar
waarom? we hebben de mooiste hondenpoepplaats van heel Sittardquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:12 schreef sproetjes het volgende:
wat een kansloos gespreksonderwerp weer
preciesquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:12 schreef sproetjes het volgende:
wat een kansloos gespreksonderwerp weer
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
waarom? we hebben de mooiste hondenpoepplaats van heel Sittard
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:26 schreef sproetjes het volgende:
voor iedereen die gaat
(god dat klonk breezah)
oh gelukkig, anders moest ik me vervelenquote:
Dat zegt mij niets, ik lees wel wat van:quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh gelukkig, anders moest ik me vervelen
ik trek me straks even terug met wat leesvoer overigens
[ afbeelding ]
dat zegt mij weer niksquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets, ik lees wel wat van:
[ afbeelding ]
Buitenring Parkstad, een 2x 2baansweg (100km p/u) van Nuth, langs Hoensbroek, Amstenrade, Brunssum Merkelbeek achter Langdraaf en Kerkrade naar Heerlen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat zegt mij weer niks
voorbereiding op sollicitatie gesprek enzooo
wat is dat van jou?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Buitenring Parkstad, een 2x 2baansweg (100km p/u) van Nuth, langs Hoensbroek, Amstenrade, Brunssum Merkelbeek achter Langdraaf en Kerkrade naar Heerlen.
Kosten: geraamd 300 miljoen Euro (werkelijk dus minimaal het dubbele)
Schade:
- Natuurgebied bij Schinnen/Nuth
- Dorpsgezich Amstenrade naar de klote
- Bronnenbos bij Merkelbeek zo goed als vernietigd
- Brunssumerheide wordt doorsneden
- Heel veel WOZ waardes naar de maan
Grofweg blauwe lijn op de kaart
[ afbeelding ]
Dat is het gevolg van de CDA stemmen in het verleden. Ger Driessen mogen ze wat mij betreft aan de hoogste boom ophangen.quote:
http://www.buitenringnee.nlquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef sproetjes het volgende:
nou das mooi dan
verveel me nog steeds
vertel eens wat leuks
NIET LEUKquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
http://www.buitenringnee.nl
Have fun
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh gelukkig, anders moest ik me vervelen
ik trek me straks even terug met wat leesvoer overigens
[ afbeelding ]
mwah eerst door de sollicitaties heenkomen, laatste loodjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, jij gaat die klootviool die een paar maanden geleden die banden lek heeft gestoken pakken? Mooizo.
Waar solliciteerd je precies voor?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mwah eerst door de sollicitaties heenkomen, laatste loodjes
hoofdagent of agent, veel geklooi geweest, sollicitatie begonnen voor hoofdagent bij zuid, 2,5 week geleden alles daar stopgezet wegens bezuinigingen. ben gelukkig wel overgezet naar noord, maar word pas naar school in 2011 (hopelijk dus januari) ipv augustus dit jaar... alleen morgen ff bellen of t nou een niv 3 (agent) of niv 4 (hoofdagent) gesprek word volgende weekquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waar solliciteerd je precies voor? [ afbeelding ]
Owke das wel lullig inderdaad. Veel succesquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hoofdagent of agent, veel geklooi geweest, sollicitatie begonnen voor hoofdagent bij zuid, 2,5 week geleden alles daar stopgezet wegens bezuinigingen. ben gelukkig wel overgezet naar noord, maar word pas naar school in 2011 (hopelijk dus januari) ipv augustus dit jaar... alleen morgen ff bellen of t nou een niv 3 (agent) of niv 4 (hoofdagent) gesprek word volgende week
ik kan gelukkig via via aan wat meer informatie komen, ken wat mensen bij de politie via mn huidige werk. dus mag me nu deze week gaan inlezen in noord (ipv zuid wat ik al 3 maanden aan het doen was)
das de politie cultuurquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Owke das wel lullig inderdaad. Veel succes
Ik ken het wel een beetje hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
das de politie cultuurdankje!
boreddd
Goed gezien knulquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef Mixed_Flavour het volgende:
Limburg hier ook !
ik ben wimbledon aan het kijkenquote:
Jao Voetbal op tv he, begint zo weerquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao Voetbal op tv he, begint zo weeren Duitsland is slecht
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef Joysa het volgende:
[quote]Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Vuvuzela
Nee joh, inlijsten en aan de muur hangen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb er 1, ben aan het denken om em eens ritueel te verbranden
quote:
hahahaaquote:
Je hebt mij toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahahaa
maar indd dat is wel een goede manier van tijd doded ja... god wat ik een vriendje nu
quote:
Bahquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef MPG het volgende:
En die duitsers zijn weer eens door. Mazzelaars.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef MPG het volgende:
En die duitsers zijn weer eens door. Mazzelaars.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Es se mich heis gebelt, zou ich geweun opnummen en de tv stil zitten.
Dan mos se der veur zurgen dat dao verangerung in keumptquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:32 schreef sproetjes het volgende:
[..]ja mer ich haaj dit neet gebeld, want dat kin hillemoal neet!
lolquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan mos se der veur zurgen dat dao verangerung in keumpt
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef huize het volgende:
Ah hoe schattig....het begin van een date...en we zijn getuige
Ik wou het al niet zeggen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef huize het volgende:
Ah hoe schattig....het begin van een date...en we zijn getuige
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan mos se der veur zurgen dat dao verangerung in keumpt
Doet die toch! Sproetjes moet gewoon nu happen en haar nummer geven (duh)quote:
Waarom komen ze op vrijdag altijd met nog wat extra werk aan? Waarom plakt antiaanbak wel aan de pan als er niets aan blijft plakken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef Gezicht het volgende:
Denk dat ik nog wel een aantal uurtjes bezig ben om m'n planning af te krijgen. Waarom krijg je in de allerlaatste schoolweek het meeste werk op?
antiaanBAK.. niet antiaanPLAK..quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:40 schreef huize het volgende:
[..]
Waarom komen ze op vrijdag altijd met nog wat extra werk aan? Waarom plakt antiaanbak wel aan de pan als er niets aan blijft plakken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
and we shall name him: huizequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:43 schreef huize het volgende:
Vind wel dat de eerste kleine naar me mag worden vernoemd
quote:
Ja eh, weet ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef huize het volgende:
jaaa duh, maar als er niets aan kan blijven plakken (zoals aangebakken kaas) waarom plakt het dan wel aan de pan!
Wordt met een erg hoge temperatuur aangebracht, onder druk, bij een oude pan kan het ook loslaten en dan is het erg kankerverwekkendquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef huize het volgende:
jaaa duh, maar als er niets aan kan blijven plakken (zoals aangebakken kaas) waarom plakt het dan wel aan de pan!
koningspaar: jongen en meisje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:46 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
2 jongens lijkt me juist leuker dan 2 meiden, minder gekibbel enzo
Oi!quote:
Ja ok, daar moet ik je wel een beetje gelijk gevenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
koningspaar: jongen en meisje!
ik moet wel wat kunnen kloojen met barbies en roze haarclipjes enzo
Wij noemde dat peperkorrels ... wie is er niet groot mee geworden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wordt met een erg hoge temperatuur aangebracht, onder druk, bij een oude pan kan het ook loslaten en dan is het erg kankerverwekkend
Als er lijmt in de schroefdraad komt doet hij dat wel degelijk! Normaal niet, het plakt wanneer er lucht bij komt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:49 schreef huize het volgende:
[..]
Okay dan smartass...waarom plakt het dopje van de superlijm niet aan de tube vast....
goede vriendin van me heeft gisteren te horen gekregen dat ze een meisje krijgtquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja ok, daar moet ik je wel een beetje gelijk geven
Ik heb het even voor je bevestigd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef huize het volgende:
Ah je had me al gequote terwijl ik nog aan het editten was.
Ik wist het nmlk al van de lucht als activator.
Sjattigquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
goede vriendin van me heeft gisteren te horen gekregen dat ze een meisje krijgt
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef huize het volgende:
Over 10 maanden horen wij hier ook dat iemand een meisje krijgt.....komop ivo vraag haar dan uit jong!
Ahwwwquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dus dat word roze kleertjes in slaan
Het gaat snel hoor, mijn neef heeft pas een klein ventje, maar die groeit als kool (zie mijn foboquote:
quote:
true mijn neefjes zie ik ook steeds groter wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het gaat snel hoor, mijn neef heeft pas een klein ventje, maar die groeit als kool (zie mijn fobo)
Ik breng em nog even subtiel onder de aandacht om ivo en sproetjes te motivere tot een date.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef MPG het volgende:quote: Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef huize het volgende:
Over 10 maanden horen wij hier ook dat iemand een meisje krijgt.....komop ivo vraag haar dan uit jong!
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:00 schreef huize het volgende:
[..]
Ik breng em nog even subtiel onder de aandacht om ivo en sproetjes te motivere tot een date.
nee van diequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:03 schreef huize het volgende:
Ja als je zulk een gezicht gaat trekken krijgen we je nooit aan de man!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee van diekrijg ik een natte slip wil je zeggen!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee van diekrijg ik een natte slip wil je zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik val niet op clowntjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:06 schreef huize het volgende:
Wie weet.. iedereen heeft zo zn fetishes..
truste opa! krijg ik nog een boterbabbelaar?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef huize het volgende:
Goed de boterhammen zijn gemaakt, het biertje is op denk dat ik maar eens naar bed ga... some of us have to get up early
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef sproetjes het volgende:
ennnn toen was het weer stil...
god ik heb t warm ... ga ook zo maar naar bed
lolquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef sproetjes het volgende:
ik ga vanuit bed nog even fok!ken, mensen als ik straks de LaPo mocht hebben, ik kan vanaf mn itouch geen nieuwe openensorry
Heb ik dat teweeg gebracht?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
don't you lol me mister!
[..]
t 1 komt wel voort uit t ander eh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:35 schreef sproetjes het volgende:
Dan durf ik weer te posten
[..]
jeweettoch!!
en hoe kom je tot deze conclusie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef Gezicht het volgende:
Energy drink is voor mannen die zittend plassen.
Ik drink wel eens een energie drankje omdat ik et lekker vindquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef Gezicht het volgende:
Energy drink is voor mannen die zittend plassen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik drink wel eens een energie drankje omdat ik et lekker vind(voel er nooit wat van)
En sta het meerdendeel van de keren dat ik pis![]()
Conclusie, je conclusie klopt niet
Als ik een poepertje aanvoel en wat heb gegeten waar mijn darmen raar op kunnen reageren ga ik voor de zekerheid zitten, ik heb geen zin in een vieze onderbroekquote:
Ik ben ook maar een mensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |