Bahquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef MPG het volgende:
En die duitsers zijn weer eens door. Mazzelaars.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef MPG het volgende:
En die duitsers zijn weer eens door. Mazzelaars.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Es se mich heis gebelt, zou ich geweun opnummen en de tv stil zitten.
Dan mos se der veur zurgen dat dao verangerung in keumptquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:32 schreef sproetjes het volgende:
[..]ja mer ich haaj dit neet gebeld, want dat kin hillemoal neet!
lolquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan mos se der veur zurgen dat dao verangerung in keumpt
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef huize het volgende:
Ah hoe schattig....het begin van een date...en we zijn getuige
Ik wou het al niet zeggen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef huize het volgende:
Ah hoe schattig....het begin van een date...en we zijn getuige
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan mos se der veur zurgen dat dao verangerung in keumpt
Doet die toch! Sproetjes moet gewoon nu happen en haar nummer geven (duh)quote:
Waarom komen ze op vrijdag altijd met nog wat extra werk aan? Waarom plakt antiaanbak wel aan de pan als er niets aan blijft plakken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef Gezicht het volgende:
Denk dat ik nog wel een aantal uurtjes bezig ben om m'n planning af te krijgen. Waarom krijg je in de allerlaatste schoolweek het meeste werk op?
antiaanBAK.. niet antiaanPLAK..quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:40 schreef huize het volgende:
[..]
Waarom komen ze op vrijdag altijd met nog wat extra werk aan? Waarom plakt antiaanbak wel aan de pan als er niets aan blijft plakken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
and we shall name him: huizequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:43 schreef huize het volgende:
Vind wel dat de eerste kleine naar me mag worden vernoemd
quote:
Ja eh, weet ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef huize het volgende:
jaaa duh, maar als er niets aan kan blijven plakken (zoals aangebakken kaas) waarom plakt het dan wel aan de pan!
Wordt met een erg hoge temperatuur aangebracht, onder druk, bij een oude pan kan het ook loslaten en dan is het erg kankerverwekkendquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef huize het volgende:
jaaa duh, maar als er niets aan kan blijven plakken (zoals aangebakken kaas) waarom plakt het dan wel aan de pan!
koningspaar: jongen en meisje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:46 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
2 jongens lijkt me juist leuker dan 2 meiden, minder gekibbel enzo
Oi!quote:
Ja ok, daar moet ik je wel een beetje gelijk gevenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
koningspaar: jongen en meisje!
ik moet wel wat kunnen kloojen met barbies en roze haarclipjes enzo
Wij noemde dat peperkorrels ... wie is er niet groot mee geworden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wordt met een erg hoge temperatuur aangebracht, onder druk, bij een oude pan kan het ook loslaten en dan is het erg kankerverwekkend
Als er lijmt in de schroefdraad komt doet hij dat wel degelijk! Normaal niet, het plakt wanneer er lucht bij komt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:49 schreef huize het volgende:
[..]
Okay dan smartass...waarom plakt het dopje van de superlijm niet aan de tube vast....
goede vriendin van me heeft gisteren te horen gekregen dat ze een meisje krijgtquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja ok, daar moet ik je wel een beetje gelijk geven
Ik heb het even voor je bevestigd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef huize het volgende:
Ah je had me al gequote terwijl ik nog aan het editten was.
Ik wist het nmlk al van de lucht als activator.
Sjattigquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
goede vriendin van me heeft gisteren te horen gekregen dat ze een meisje krijgt
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef huize het volgende:
Over 10 maanden horen wij hier ook dat iemand een meisje krijgt.....komop ivo vraag haar dan uit jong!
Ahwwwquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dus dat word roze kleertjes in slaan
Het gaat snel hoor, mijn neef heeft pas een klein ventje, maar die groeit als kool (zie mijn foboquote:
quote:
true mijn neefjes zie ik ook steeds groter wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het gaat snel hoor, mijn neef heeft pas een klein ventje, maar die groeit als kool (zie mijn fobo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |