Ligt aan de autoquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
snap nou nooit wat daar leuk aan is
ik ga me vervelen vanavond
jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:06 schreef Tassiepassie het volgende:
ben ik weer de enige vrouw die voetbal zit te kijken?
Ja.. ik heb gratis eten dadelijk en dan een verjaardag. Net mijn teennagels paars gelakt. Zwart jurkje aan, zwarte pumps, ben er klaar voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:06 schreef Tassiepassie het volgende:
ben ik weer de enige vrouw die voetbal zit te kijken?
quote:
pfff..... Ja geil hoor. Ga straks ook eens proberen om zo te kijken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.. ik heb gratis eten dadelijk en dan een verjaardag. Net mijn teennagels paars gelakt. Zwart jurkje aan, zwarte pumps, ben er klaar voor
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pfff..... Ja geil hoor. Ga straks ook eens proberen om zo te kijken.
Bitterquote:Marijke is een Nederlandse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `Bitter`.
In 2006 werden in Nederland 27 meisjes met de naam geboren. De naam stond daarmee op plaats 512.
In 2007 kregen 23 meisjes de naam . De naam stond toen op plaats 579.
In 2008 is de naam aan 22 meisjes gegeven en stond het op plaats 612.
In 2009 is de naam aan 15 meisjes gegeven en stond het op plaats 210.
Ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:16 schreef sproetjes het volgende:
zal ik overigens ook maar mn nieuwe jurkje even showen?
hij is zo leuk
vengaboysquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Dan dans ik verder en denk ik aan vervlogen tijden.
Leuksels!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vengaboys
tadaaaa:
[ afbeelding ]
en dat voor maar ¤5
eerste reactie: leukkkkk tweede reactie: tettennnnnquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vengaboys
tadaaaa:
[ afbeelding ]
en dat voor maar ¤5
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:32 schreef postmortum het volgende:
landenvoetbal kijkenik wacht met smart op de dag dat ik weer naar de knuppels van FSC kan gaan kijken
ik had de tetten reactie eerder van t mannelijk volk verwachtquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
eerste reactie: leukkkkk tweede reactie: tettennnnn![]()
staat je goed meid
ben ik nog nooit geweest eigenlijk , staat de harde kern daar ook achter het doel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de dag dat het ijshockeyseizoen weer begintEaters!
Daar staat de harde kern overal!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ben ik nog nooit geweest eigenlijk , staat de harde kern daar ook achter het doel?
ik kijk toch liever canedees ijshockeyquote:
waarom kijk zo verschrikt ? heeft een van de mannen hier zijn puddingbuks laten zien?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.. ik heb gratis eten dadelijk en dan een verjaardag. Net mijn teennagels paars gelakt. Zwart jurkje aan, zwarte pumps, ben er klaar voor
[ afbeelding ]
ik heb morgen vrij maar heul niks te doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:04 schreef Tassiepassie het volgende:
blij dat VS nog scoordewas verdiend!
Ik ga eerst met mijn opa en oma de stad inquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb morgen vrij maar heul niks te doen
oh oranje , lekker rellen inde Selkantquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ga eerst met mijn opa en oma de stad in, daarna thuis nog wat doen,daarna een verjaardag en ´s avonds natuurlijk oranje kijken
Mooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vengaboys
tadaaaa:
[ afbeelding ]
en dat voor maar ¤5
oooh wat slecht van jou zegquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef postmortum het volgende:
heeft er iemand zin om als Duitsland verliest door Duitsland te rijden met een Nederlandse vlag
hoiiii kicky boyquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag chille dagen vakantiegeld is binnen..
ik heb nog een appeltje te schillen met die Duitsers beetje blikjes bier tegen mijn auto aangooienquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oooh wat slecht van jou zeg
maar stiekem wel grappig
Ik doe mee, heb alleen geen vlag op een stokquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef postmortum het volgende:
heeft er iemand zin om als Duitsland verliest door Duitsland te rijden met een Nederlandse vlag
quote:
Jao, half 6 heeft mams het eten klaarquote:
ohgodquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Jao, half 6 heeft mams het eten klaarik kan in 3 min thuis zijn met de auto (kom op de kortste route geen stoplicht tegen
) maar dan rij ik een route die een 20 min duurt, met wat wegen waar je heel hard kan optrekken
zelfs in de spits
.
Heb een auto die in notime op de 100 zitquote:
ligt eraan wie het spreekt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dziękuję
pools is niet echt een geile taal zeg..
goh ik had mij jou heel anders voorgesteldquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is ze ook niet, als je had opgelet had je meerdere foto's van dr voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef solaire het volgende:
[..]
goh ik had mij jou heel anders voorgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |