ik heb morgen vrij maar heul niks te doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:04 schreef Tassiepassie het volgende:
blij dat VS nog scoordewas verdiend!
Ik ga eerst met mijn opa en oma de stad inquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb morgen vrij maar heul niks te doen
oh oranje , lekker rellen inde Selkantquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ga eerst met mijn opa en oma de stad in, daarna thuis nog wat doen,daarna een verjaardag en ´s avonds natuurlijk oranje kijken
Mooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vengaboys
tadaaaa:
[ afbeelding ]
en dat voor maar ¤5
oooh wat slecht van jou zegquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef postmortum het volgende:
heeft er iemand zin om als Duitsland verliest door Duitsland te rijden met een Nederlandse vlag
hoiiii kicky boyquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag chille dagen vakantiegeld is binnen..
ik heb nog een appeltje te schillen met die Duitsers beetje blikjes bier tegen mijn auto aangooienquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oooh wat slecht van jou zeg
maar stiekem wel grappig
Ik doe mee, heb alleen geen vlag op een stokquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef postmortum het volgende:
heeft er iemand zin om als Duitsland verliest door Duitsland te rijden met een Nederlandse vlag
quote:
Jao, half 6 heeft mams het eten klaarquote:
ohgodquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Jao, half 6 heeft mams het eten klaarik kan in 3 min thuis zijn met de auto (kom op de kortste route geen stoplicht tegen
) maar dan rij ik een route die een 20 min duurt, met wat wegen waar je heel hard kan optrekken
zelfs in de spits
.
Heb een auto die in notime op de 100 zitquote:
ligt eraan wie het spreekt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dziękuję
pools is niet echt een geile taal zeg..
goh ik had mij jou heel anders voorgesteldquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.. ik heb gratis eten dadelijk en dan een verjaardag. Net mijn teennagels paars gelakt. Zwart jurkje aan, zwarte pumps, ben er klaar voor
[ afbeelding ]
dat is ze ook niet, als je had opgelet had je meerdere foto's van dr voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef solaire het volgende:
[..]
goh ik had mij jou heel anders voorgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |