Ik breng em nog even subtiel onder de aandacht om ivo en sproetjes te motivere tot een date.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef MPG het volgende:quote: Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef huize het volgende:
Over 10 maanden horen wij hier ook dat iemand een meisje krijgt.....komop ivo vraag haar dan uit jong!
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:00 schreef huize het volgende:
[..]
Ik breng em nog even subtiel onder de aandacht om ivo en sproetjes te motivere tot een date.
nee van diequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:03 schreef huize het volgende:
Ja als je zulk een gezicht gaat trekken krijgen we je nooit aan de man!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee van diekrijg ik een natte slip wil je zeggen!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee van diekrijg ik een natte slip wil je zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik val niet op clowntjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:06 schreef huize het volgende:
Wie weet.. iedereen heeft zo zn fetishes..
truste opa! krijg ik nog een boterbabbelaar?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef huize het volgende:
Goed de boterhammen zijn gemaakt, het biertje is op denk dat ik maar eens naar bed ga... some of us have to get up early
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef sproetjes het volgende:
ennnn toen was het weer stil...
god ik heb t warm ... ga ook zo maar naar bed
lolquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef sproetjes het volgende:
ik ga vanuit bed nog even fok!ken, mensen als ik straks de LaPo mocht hebben, ik kan vanaf mn itouch geen nieuwe openensorry
Heb ik dat teweeg gebracht?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
don't you lol me mister!
[..]
t 1 komt wel voort uit t ander eh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:35 schreef sproetjes het volgende:
Dan durf ik weer te posten
[..]
jeweettoch!!
en hoe kom je tot deze conclusie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef Gezicht het volgende:
Energy drink is voor mannen die zittend plassen.
Ik drink wel eens een energie drankje omdat ik et lekker vindquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef Gezicht het volgende:
Energy drink is voor mannen die zittend plassen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik drink wel eens een energie drankje omdat ik et lekker vind(voel er nooit wat van)
En sta het meerdendeel van de keren dat ik pis![]()
Conclusie, je conclusie klopt niet
Als ik een poepertje aanvoel en wat heb gegeten waar mijn darmen raar op kunnen reageren ga ik voor de zekerheid zitten, ik heb geen zin in een vieze onderbroekquote:
Ik ben ook maar een mensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |