Joh, je woont in Spánje !!quote:
Moet straks oppassen, dus het wordt het strand.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, je woont in Spánje !!
Als je het te heet hebt spring je in je zwembad, iets lekker koels op de rand.
En nog vuurwerk ook vanavond om het feest compleet te maken.
Men, ik ben jaloers
en dan nog zo chaggie doen Hondjes hahahah echt je hebt een lot uit de lotery, menig zal met jou willen ruilen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Moet straks oppassen, dus het wordt het strand.![]()
En daarna eten in Cambrils.
Lekker uit eten ook nog. Ik zou uit mijn dak gaan bij zo'n leven, heerlijk!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Moet straks oppassen, dus het wordt het strand.![]()
En daarna eten in Cambrils.
Wat ik vreemd vind is dat Spanjaarden in eigen land zulke vriendelijke mensen zijn terwijl het opvallend is hoe onvriendelijk Spaanse toeristen in Amsterdam op mij overkomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan nog zo chaggie doen Hondjes hahahah echt je hebt een lot uit de lotery, menig zal met jou willen ruilen.
(mijn oudste bijvoorbeeld, die wil best wonen in spanje, ze was eerverleden week in barcelona, zegt mam, zo heerlijk en vriendelijke mensen en gewoon eten om een ur of 9 savonds)
nou genietse op het strand.
Kan best hoor, gewoon goed smeren met hoge factorquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:48 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
zo ben uitgepoetst nu ff de markt op, maar niet teveel in de zon maar lopen.
Nederlanders op vakantie zijn ook minstens zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat Spanjaarden in eigen land zulke vriendelijke mensen zijn terwijl het opvallend is hoe onvriendelijk Spaanse toeristen in Amsterdam op mij overkomen.
Goed puntquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nederlanders op vakantie zijn ook minsten zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagen
Statement van de dagquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nederlanders op vakantie zijn ook minstens zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagen
Allemaal, zei zequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:30 schreef hondjes het volgende:
Het downloaden is bijna klaar, dus ik zal zo wel moeten sluiten.
Dan ga ik nu lekker met kleindochter spelen,,schepje en zeefje zitten in mijn tas.![]()
Op naar het strand..
Zon ze...allemaal.
Alleen blijven Nederlanders geen 40 jaar in het buitenland op vakantie, al uitkering trekkend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nederlanders op vakantie zijn ook minstens zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagen
En Nederlanders zeiken altijd over Nederlanders op vakantie. Daar geef ik dan ook weer geen flikker om.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe, dat logo leent zich zo perfect voor een Fok!-restylequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:43 schreef Noek het volgende:
[..]
En Nederlanders zeiken altijd over Nederlanders op vakantie. Daar geef ik dan ook weer geen flikker om.
Ik /care wat af.
[ afbeelding ]
Zul je zien dat het een Duitser isquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou er een God bestaan?
natuurlijk bestaat GOD, en zijn naam is maradonaquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaan ze naar huis vandaag? Geen enkele grote mond meer hier...
Zou het dan toch? Zou er een God bestaan?
Okay, fuck it, ik verkoop mijn ziel aan de duivel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk bestaat GOD, en zijn naam is maradona![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okay, fuck it, ik verkoop mijn ziel aan de duivel.
Goeie health care ook daar onder, begreep ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, en ach voelt best goed
Lulz, toverheks zit te blowen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef Toverheks het volgende:
ben helemaal in mijn sas met dat mooie Africaanse gras
ssssst, we gaan iets leuks doen. Kit gaat vertellen wat ze heeft gekocht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom: gewoon roken.
Pieter kom er maar in.
haaha dorst ik het maar eens een joint op te steken, zag ik alles toch volgens mij rooskleuriger.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom: gewoon roken.
Pieter kom er maar in.
Vanaf zondag kan ik dat ook eindelijk!!!!quote:
Ik weet niet wie Kit is maar: Weeeeeh!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Noek het volgende:
[..]
ssssst, we gaan iets leuks doen. Kit gaat vertellen wat ze heeft gekocht.
Ik mis Amsterdam een beetjequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haaha dorst ik het maar eens een joint op te steken, zag ik alles toch volgens mij rooskleuriger.
Henk wordt vriendelijk verzorgd dit keer zijn handen te wassen voor het eten van de bitterballen. Dit i.v.m. klachten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! Net weer memo van directie. Maandag weer gelegenheid tot voetbal kijken op het werk, deze keer in de kantineYeey!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
om nog een klein beetje met jullie harde werkers mee te leven is hier het zonne scherm omlaag![]()
Anders kan je geen flikker lezen op je scherm![]()
Een heuse Kitty
Zo ben ik...altijd meelevend met jullie hierquote:
Oi...jij gaat schrikken zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, dan ga ik ook maar eens kijken hoe het buiten is.reun in gezicht verwacht
zal ik een zakje gras maar opsturen naar jequote:
gezellig weerquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! Net weer memo van directie. Maandag weer gelegenheid tot voetbal kijken op het werk, deze keer in de kantineYeey!
Ik mis Amsterdamquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik een zakje gras maar opsturen naar je
Dat Engelse publiek liep zich vorige keer een hersentumor te schelden, geen trouwe supportersquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
engeland heeft een puntje gescoord.
wel mooi hoor dat plubliek dat zingen wat ze doen echt een mooi sfeertje daar
oh oke, ja wat zal ik zeggen, Amsterdam heeft het he, ja hou van mijn stad.........quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis AmsterdamIk heb blowen nooit wat aan gevonden
Hoeveel staat het nu dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, ja wat zal ik zeggen, Amsterdam heeft het he, ja hou van mijn stad.........
oei en weer bijna puntje voor die engelse
ja ach daar staan ze om bekend, maar de sfeer, zoals het volkslied gespeeld wordt dan zingt iedereen mee, en zoals nu, hoor nu een trompet echt lijkt me een feest er tussen te zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat Engelse publiek liep zich vorige keer een hersentumor te schelden, geen trouwe supporters
1-0 en en bij de andere wedstrijd nog steeds 0-0quote:
Dan gaarne een winst voor Engeland en een winst voor Algarije!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ach daar staan ze om bekend, maar de sfeer, zoals het volkslied gespeeld wordt dan zingt iedereen mee, en zoals nu, hoor nu een trompet echt lijkt me een feest er tussen te zitten
Haha Kit heeft het op moeten ruimen want het is oa voor Kit's verjaardagquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Noek het volgende:
[..]
ssssst, we gaan iets leuks doen. Kit gaat vertellen wat ze heeft gekocht.
Ja, klopt. Met dat lampie en gekke stuur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kitt is toch die auto uit Nicht Rijder?
En het knopje 'turbo boost'!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, klopt. Met dat lampie en gekke stuur.
Ja die zat in het plafonnetje als ik het goed herinner.quote:
Oei! 2-4-6 was het ezelsbruggetje toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha Kit heeft het op moeten ruimen want het is oa voor Kit's verjaardag![]()
Hoop niet dat Kit het ook zelf moet inpakken. Dan is de afknapper compleet!
Ben jij voor Slovenië dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, ik wil dat Slovenië wint
Zometeen 2e helft thuis zien
Ja als ik op 24 Juni jarig zou zijn wèl inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei! 2-4-6 was het ezelsbruggetje toch?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja als ik op 24 Juni jarig zou zijn wèl inderdaad![]()
Had je ze alle twee gevolgd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
oeiiiiiiiiii was ff een mooie van de vs hahaha oh ik mag niet lachen want nu gaat slovenie. en algerije naar huis.
als het o-o had blijven staan was slovenie door.
nou de vs is poolwinnaar.
morgenavond Ianquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe ik nou vanavond mijn Oranje shirt aan of niet... Hehehe
eng. slo. was afgelopen en was nog een paar minuten vs-alg.quote:
Wat deed ie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/308238
Modjes? Pak 'm!
Topics van zijn hand:quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:10 schreef Copycat het volgende:
Ja. Heb ik alles gemist en weet ik niet eens wat. Maar toch is het een gemis.
NSB-erquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Modjes? Pak 'm!
Ja, maar wel de enige die vanavond in Oranje shirt tussen de duitsers "Ghana, Ghana" zit te zingenquote:
Wat een debielquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Topics van zijn hand:
Kanker24
kanker2352
kanker123
kanker532
kanker66363
kanker 3532532
kanker 23
kanker23455
kanker562
kanker23255
Op voor elk topic:
"Kanker"
Zoiets als die Nuon-reclamequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar wel de enige die vanavond in Oranje shirt tussen de duitsers "Ghana, Ghana" zit te zingen
Ik had dat gedaan als ik een nuon shirt had gehad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets als die Nuon-reclame![]()
een filmpje is zeker teveel gevraagd?
Leeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Modjes? Pak 'm!
Kankerdebiel?quote:
Haha heel goed!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
't Was iets met getallen die bij elkaar passen! 26-6 dan. Ja! Mooie dag, zaterdag, en je weet al zeker dat je wat leuks krijgt.
quote:Ik weet niet of jullie al plannen hebben voor zaterdag, maar vinden jullie het leuk om bij ons te komen barbecueën aan het eind van de middag?
reaguurders 4 life brothaquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je was te laat, broah, volgende keer sms ik je meteen.
Ik begreep 'mquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, nu haal ik een paar dingen door elkaar.
Ik dacht dat het ook kon met postbode-elastiekjes over je gezicht spannen.....quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
in engeland hebben ze een variant op ons brulshirt, je trekt hem over je hoofd, en dan heb je het gezicht van rooney
zoietsquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ook kon met postbode-elastiekjes over je gezicht spannen.....
Dat bedoelde ik ja!quote:
quote:
ja, zat ik ook al aan te denken, dan krijgen we vuurwerk op het veld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb geen idee of ik nou wil dat Duitsland uitgeschakeld wordt of niet, het vooruitzicht Engeland - Duitsland is ook wel heul cool.
Ik wil ook...quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Dementor het volgende:
Zelfs in Den Haag blazen ze op de vuvuzela.
Oh die gast waar kort geleden doden vielen bij zijn optreden?quote:
Ik vind dat er een fikse boete op moet staan bij gebruik...de klote herrie dingenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zal wel een vuvuzela verbod op scholen gelden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind dat er een fikse boete op moet staan bij gebruik...de klote herrie dingen
Welnee het is best leuk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind dat er een fikse boete op moet staan bij gebruik...de klote herrie dingen
Ik heb heul nog niet staan zeiken over die dingenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Typisch hollands om op die dingen te gaan zeiken.
En die toetert nog wel voor Marokko!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb heul nog niet staan zeiken over die dingen...alhoewel als dat kutjoch aan de overkant door blijft gaan ik het alsnog in overweging neem
Zeiken is zo 2009quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb heul nog niet staan zeiken over die dingen...alhoewel als dat kutjoch aan de overkant door blijft gaan ik het alsnog in overweging neem
Weet je wel wat dat kostquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeiken is zo 2009![]()
Spuit je drain ff over 'em leeg, dan piept 'ie wel anders![]()
Ohja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost....das echt zonde
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja.Nee, dat weet ik niet. Maar, daar heb je wel je rust voor terug hè!
![]()
[ afbeelding ]
Engeland - Duitsland.... superwedstrijd wordt dat!quote:
Die doden en gewonden hadden niets te maken met agressie, maar er was daar volgens mij een poort open gezet, waardoor er mensen onder de voet gelopen zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh die gast waar kort geleden doden vielen bij zijn optreden?
En die daarom wél op parkpop mag komen om de vrede te bewaren?
Zoveel mag je niet eens per creditcard laten afschrijvenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja.Nee, dat weet ik niet. Maar, daar heb je wel je rust voor terug hè!
![]()
[ afbeelding ]
Welke van de twee kijk je dan?quote:
Das tenminste wel inzet tonen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij Wimbledon is een partij bezig, waarbij 't in de 5e set 53-53 is. Na 9 uur spelen (over 2 dagen).
Tja.. ik kan er niet veel van zeggen geloof ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha heel goed!
Beter dan mn baste vgiendinnetje, krijg net een mail van dr:
[..]
Daarna wel een aaah stom! mailtje. Maar ja. Nou is t al beurt he.
Tof hè! Het WK is eindelijk bejonne!quote:
Tot m'n verbazing zit ik niet echt te hopen dat de moffen eruit flikkeren. Dat was vroeger wel anders. Maar ja, moet Servië dan door? Qua oorlogsmisdaden maakt het verder weinig uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke van de twee kijk je dan?
Duitsland! Het mooiste stukje Nederland naast de rivieren.
Ongelofelijk hèquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij Wimbledon is een partij bezig, waarbij 't in de 5e set 53-53 is. Na 9 uur spelen (over 2 dagen).
quote:
Bedankt voor de tip!quote:
Wat doe je toch allemaal pietje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
2-1 voor de Aussies nu, Duitsland kan beter die 1-1 laten maken door Ghana.
edit - huh de Serviers hebben 1 goal nodig
edit2 - ah is niet waar, ik lul maar wat
Ik ben nu al nerveus voor morgenavond. Tegen wie speelt Nederland eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die commentatoren zijn zo onduidelijk als de pest.
We hadden beter naar die andere wedstrijd kunnen kijken.....was idg een leuke wedstrijd geloof ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kameroen toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nu al nerveus voor morgenavond. Tegen wie speelt Nederland eigenlijk?
Het gaat nergens meer over morgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben nu al nerveus voor morgenavond. Tegen wie speelt Nederland eigenlijk?
Waarom gaat het nergens meer over morgen? Nederland heeft toch twee wedstrijden gewonnen dus staat er goed voor?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat nergens meer over morgen. Maakt mij geen bal uit
.
Ja maar we zijn al geplaatst voor de 8e finalequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom gaat het nergens meer over morgen? Nederland heeft toch twee wedstrijden gewonnen dus staat er goed voor?
Wat gezellig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan die misschien wel gedeeltelijk met de wijk hier bekijken....met wel 2 gratis drankjes en een groot scherm
Dat wachten we even af!quote:
Oh! Ik vat hemquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar we zijn al geplaatst voor de 8e finale.
Ik ben vol... Tering wat een berg spareribsquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vol... Tering wat een berg spareribs
Daar zou ik ook wel zin in hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vol... Tering wat een berg spareribs
Die onderste foto, was dat voor 1 persoon? Of voor jullie beiden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik knap zowat uit mijn vel !
maar ut was wel lekker![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat was voor 1 persoonquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die onderste foto, was dat voor 1 persoon? Of voor jullie beiden?![]()
Ik zou na 1 rib al vol zitten
Three Sisters, daar ben ik een paar maanden geleden nog wezen etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef FANN het volgende:
heb je net gegeten zie je Coos in de touwen hangen !
Moet je niet meer doen Coos![]()
is geen gezicht man![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was voor 1 persoon![]()
We kregen allebei z'n bord vol
Ik heb alles opgevrotenMuis maar de helft...
AH.... is dat wat ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Three Sisters, daar ben ik een paar maanden geleden nog wezen eten
Morgen braderie en prachtig weer, dat wordt in een bomvol café Oranjesupporters gillen om elke goal, die nu naar alle waarschijnlijkheid met gemak erin vliegt, aangezien er eigenlijk geen druk is en Oranje dan het lekkerst speelt (zie vriendschappelijke oefenwedstrijden), dus in principe 100% garantie op ultieme gezelligheidquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat nergens meer over morgen. Maakt mij geen bal uit
.
Echt? Nou, kudo's voor z'n appetijtelijke lijf nog, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Die straatartiest is al een hele oude kerel. 20 jaar geleden heb ik die al eens in Groningen aan het werk gezien. Toen was het al geen jonge vent meer.
Hij had wel een paar gerimpelde billetjes jah...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Die straatartiest is al een hele oude kerel. 20 jaar geleden heb ik die al eens in Groningen aan het werk gezien. Toen was het al geen jonge vent meer.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt? Nou, kudo's voor z'n appetijtelijke lijf nog, hoor.
Ohquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij had wel een paar gerimpelde billetjes jah...![]()
dus hij is geen 18 meer gok ik
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef FANN het volgende:
heb je net gegeten zie je Coos in de touwen hangen !
Moet je niet meer doen Coos![]()
is geen gezicht man![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Naja, als mijn vriend er op die leeftijd nog zo uit zou zien zou ik mijn zegeningen tellen hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
nou... appetijtelijk wil ik ook weer niet zeggen maar hij was in ieder geval wel lenig
Kijk, dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij had wel een paar gerimpelde billetjes jah...![]()
yep....quote:
Jah... hij had een string aan en toen kwam ie geld ophalen en kij stond met zijn kont naar me toequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
OhWas het zo erg of heb je hem van zo dichtbij bekeken?
Ik was er in de winter met mijn dochter, lekker een saté-menu gegeten voordat we naar Les Miserables gingen en dat was goed te eten. Ik vond het een leuke zaak, lekker ruim en verschillende zitmogelijkheden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
AH.... is dat wat ?
Wij waren ergens anders in een eetcafe die halve liters bier waren 's middags al
op een terrasje
Nou...... dat weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er in de winter met mijn dochter, lekker een saté-menu gegeten voordat we naar Les Miserables gingen en dat was goed te eten. Ik vond het een leuke zaak, lekker ruim en verschillende zitmogelijkheden.
Je kan beter tegen bier dan tegen sosé?
Ik schrik daar altijd een beetje vanquote:
En dán maak je geen foto?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah... hij had een string aan en toen kwam ie geld ophalen en kij stond met zijn kont naar me toe![]()
Ik keek zo in zijn bilnaad
Zou wel gezond zijn voor een hoop mensen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man, dat kan je je toch niet voorstellen, nooit geen Fok! meer
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schrik daar altijd een beetje van![]()
Man, dat kan je je toch niet voorstellen, nooit geen Fok! meer
maar dat was wel errug dichtbij hoorquote:
Ach, de 1 kijkt voetbal, de ander Foktquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus ?
ja eigenlijk is het wel een beetje gewenning best wel errug eigenlijk
Dan moeten ze ergens anders 'lolllig' zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou wel gezond zijn voor een hoop mensen.
en dat gaat irl bij het gros niet lukken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten ze ergens anders 'lolllig' zijn
da's ook weer waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, de 1 kijkt voetbal, de ander Fokt
Morgen dan, want ik ben ook zo mijn mand inquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
da's ook weer waar![]()
ik ben wel helemaal kapot![]()
ik ga eerst effe een Ijskoffie naar binnen werken
see joe later of morgen
kweetnogniet
Lekker dan, die houden hun ego hier een beetje op niveauquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef Coos het volgende:
[..]
en dat gaat irl bij het gros niet lukken.
Groovyquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
Ik sta door de uistlagen vandaag mooi bovenaan in de WK-pool van m'n bedrijf
Het zit nog in de tassen.. Ben op de bank geploft voor de tv.. Wat er allemaal in zit zie ik morgen welquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
yep....
een broek, trui, 2 vestjes, 2 shirtjes en schoenen
volgens mij was dat het wel misschien ben ik iets vergeten maar dat moet Muis straks maar
effe opnoemen dan, in ieder geval een hele stapel
Een soort van pakjesavond maar dan 's morgens.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zit nog in de tassen.. Ben op de bank geploft voor de tv.. Wat er allemaal in zit zie ik morgen wel
quote:
Zat ook al te kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de berg kan ik nog net een creme kleurige broek, creme kleurig jasje en een bonte bikini herkennen?
whehehehe da's de wil ik niet/past niet berg in de bijenkorf paskamer (niet aleen van mij hoor)quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de berg kan ik nog net een creme kleurige broek, creme kleurig jasje en een bonte bikini herkennen?
Je vergeet ´t voebal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:30 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Enorm treinongeluk gebeurd in Spanje, niet zo ver van waar Hondjes zit.
En Nederland is er gisteren aan eentje ontsnapt.
In de Waddenzee is een orka gevangen.
Het weer: zonnig en warm, denkt u eraan u in te smeren.
Dit was het nieuws.
ja las het moest gelijk aan jou denken van dat san juan feest en vuurwerk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:54 schreef hondjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ongeluk-Spanje.dhtml
Wat een afschuwelijk ongeluk, bah
Nederland Kamaroen, we zitten er klaar voor, en nu eens lekker om half 9quote:
Daar wilde ik vanmiddag een apart bulletin aan wijden, maar ik neem het nu wel vast mee dan.quote:
ik vind die eerste het leukstquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
whehehehe da's de wil ik niet/past niet berg in de bijenkorf paskamer (niet aleen van mij hoor)![]()
[ afbeelding ]
Mijn voorkeur
[ afbeelding ]
Die van Fann
p.s. tis dezelfde broek. Die was in één keer goed. Weet ik nog niet wat ik aanmoet
Ja het zijn ook een hoop lettertjes om even door te lezen hè, die vorige post.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:32 schreef liesje1979 het volgende:
Als Nederland maandag niet hoeft te spelen, wanneer moeten ze dan?
Ik heb alleen maandag vrij.
het stond er niet in toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het zijn ook een hoop lettertjes om even door te lezen hè, die vorige post.
Dinsdag.
Ga je moeder plagen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
het stond er niet in toch?
En nu ga ik douchen en op jacht voor een opblaaszwembadje ivm aankomende hittegolf
Nee, want Nederland kan nog tweede worden. Bijvoorbeeld als ze met 2-0 van Kameroen verliezen en Denemarken wint met 2-0 van Japan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
bij mijn weten Gert, weet Nederland het al bij aanvang van de wedstrijd vanavond, tegen wie ze maandag/dinsdag moeten spelen.
Je eigen voorkeurquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
whehehehe da's de wil ik niet/past niet berg in de bijenkorf paskamer (niet aleen van mij hoor)![]()
[ afbeelding ]
Mijn voorkeur
[ afbeelding ]
Die van Fann
p.s. tis dezelfde broek. Die was in één keer goed. Weet ik nog niet wat ik aanmoet
Da's echt vreselijk ja... die feestdag zal voor een hoop mensen wel nooit meer echt een feestdagquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:54 schreef hondjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ongeluk-Spanje.dhtml
Wat een afschuwelijk ongeluk, bah
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want Nederland kan nog tweede worden. Bijvoorbeeld als ze met 2-0 van Kameroen verliezen en Denemarken wint met 2-0 van Japan.
Nergens voor nodig, het is bewezen dat je met winkelen bijna net zoveel verbrandt als met sportenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef FANN het volgende:
Ik gaat vandaag een fruitdag houden, die kilo spareribs moet er ook weer vanaf
is dat so.........quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, het is bewezen dat je met winkelen bijna net zoveel verbrandt als met sporten
De rest van de rest toch ook? Of moet je na de bbq nog weer een keer terug. . .?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik denk dat ik deze ochtend alleen wat telefonische interviews ga inplannen en het verder wel geloof. Vanaf twee uur drie afspraken en een afscheidsBBQ. De rest van de dag is voor mij.
Nee, maar ik moet nog wel wat werk voor ze doen. Een aantal telefonische interviews + uitwerking. Die telefoonkosten ga ik wel mooi declareren trouwens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:42 schreef Marrije het volgende:
De rest van de rest toch ook? Of moet je na de bbq nog weer een keer terug. . .?
Nou dat niet, maar eh, ik snap het gewoon nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het zijn ook een hoop lettertjes om even door te lezen hè, die vorige post.
Dinsdag.
Ah, zo. Snel dat er doorheen jakkeren en je bent er vanafquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet nog wel wat werk voor ze doen. Een aantal telefonische interviews + uitwerking. Die telefoonkosten ga ik wel mooi declareren trouwens.
Nu even boodschappen doen. Honger!
niet alleen de commentatorenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
In principe is de kans het grootst dat we poule-winnaar worden, en dan zouden we maandag weer moeten spelen tegen de nummer 2 van poule F.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar eh, ik snap het gewoon niet![]()
Vanavond speelt het geplaatste nl? of maandag of dinsdag.
Ik begrijp: er is geen duidelijkheid. . .?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar eh, ik snap het gewoon niet![]()
Vanavond speelt het geplaatste nl? of maandag of dinsdag.
Ik begrijp: er is geen duidelijkheid. . .?
Leuke zoon heb jequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Ik had van Jr al gehoord dat hij door de korfbalvereniging (ja, ja, ik weet het) in het zonnetje gezet was wegens zijn inzet voor het jeugdwerk, maar nu ik de foto's zie valt me ook op dat hij bijna ontroerd lijkt te zijn...
Bedenk je wel even hoe je hem gaat legen voor je m in de winter vrolijk in je woonkamer gaat vullenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
ik heb een zwembadje gekocht! Snel oppompen en vullen. En in de winter kan ik hem ook gebruiken, dan vul ik hem gewoon in mijn woonkamer en doe ik er allemaal bruisballen in. Heb ik ook een bad.![]()
Wat een mooi joch en wat een mooie foto die laatste.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Ik had van Jr al gehoord dat hij door de korfbalvereniging (ja, ja, ik weet het) in het zonnetje gezet was wegens zijn inzet voor het jeugdwerk, maar nu ik de foto's zie valt me ook op dat hij bijna ontroerd lijkt te zijn...
Ahw, wat leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Thnx, hij was natuurlijk al groot omdat hij zo lang is, maar hij lijkt ineens ook zo volwassen te worden...quote:
Neejoh, gewoon buiten laten staan, je eigen privé ijsbaan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
ik heb een zwembadje gekocht! Snel oppompen en vullen. En in de winter kan ik hem ook gebruiken, dan vul ik hem gewoon in mijn woonkamer en doe ik er allemaal bruisballen in. Heb ik ook een bad.![]()
Die knul mag je trots op zijn! En wat een mooie foto die tweede.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Ik ben natuurlijk weer te lomp om dat te vragenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Leandra het volgende:
En dan zijn het een fatsoenlijke loodgieter en elektricien of moet je dan genoegen nemen met de werkzaamheden die uitgevoerd worden door een stel polen (die er nu wonen)?
quote:Johan Derksen: 'Ik zit niet te wachten op gelul bij NOS'
AMSTERDAM - Johan Derksen begrijpt heel goed waarom Studio Sportzomer hoge kijkcijfers haalt. "Jack (van Gelder, red) is een vriendelijke oom die bij iedereen in zijn reet kruipt."
Het is niet de eerste keer dat de analist van Voetbal International kritiek uit op zijn 'concullega's' bij de NOS. Eerder beschuldigde hij presentator Jack van Gelder al van 'grachtengordeljournalistiek' en uitte hij stevige kritiek op het feit dat de show wordt opgenomen in Zuid-Afrika.
Volgens Johan moeten voetbalprogramma's niet de moeilijk gaan doen. "Voetbal is amusement en dit is een amusementsprogramma", vertelt hij in De Volkskrant. "Het gaat helemaal nergens over. Dus je moet ook niet doen alsof het wel ergens over gaat. Dat gelul bij de NOS, over met de punt naar achteren spelen of met hangende vleugels, daar zit ik niet op te wachten."
Hij verwijt Studio Sportzomer vooral dat men geen stelling neemt. "Hun kijkcijfers zullen wij nooit evenaren, want zij zitten op Nederland 1 en gelijk na de wedstrijd. We gunnen Jack alle credits. Jack is een vriendelijke oom die bij iedereen in z'n reet kruipt en dat dan journalistiek noemt."
Klopt, Polen kunnen ook goede vakmensen zijn, maar........ als er onderhoud moet worden uitgevoerd waarvan ik de materialen moet betalen, en dan ongeacht of dat het plaatsen van een nieuwe badkamer, keuken, of slechts een paar tegels en de tuin gaat, wil ik wel dat het gebeurt door mensen die door mij uitgekozen zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk weer te lomp om dat te vragen
Maar goed aangezien we toch nog niet in de fase van ik-denk-dat-ik-het-serieus-ga-kopen zitten, is daar nog genoeg gelegenheid voorMaar goed punt, zal het zeker navragen, mag toch hopen dat dat goede vakmensen zijn (ook al kunnen Polen natuurlijk óók goede vakmensen zijn).
Studio sportzomer doet het volgens mij zo goed omdat het een beetje het gezellige idee heeft van Villa BvD.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij maakt geen vrienden, die Derksen
[..]
Treurigheid ten top, maar goed hij doet wat ie goed kan. Zeiken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij maakt geen vrienden, die Derksen
[..]
Zou hij ook niet gewoon een beetje jaloers zijn dat de NOS wel in Zuid-Afrika zit en hij niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:Hij maakt geen vrienden, die Derksen
[..]
Dat dus, hij heeft door zijn deelname aan het programma op deze manier werkelijk geen enkele kans een wedstrijd (of training) te bezoeken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou hij ook niet gewoon een beetje jaloers zijn dat de NOS wel in Zuid-Afrika zit en hij niet?
Subtiel.quote:"Jack (van Gelder, red) is een vriendelijke oom die bij iedereen in zijn reet kruipt."
Het is niet de eerste keer dat de analist van Voetbal International kritiek uit op zijn 'concullega's' bij de NOS.
Mwah ik heb toch liever Studiosportzomer, alleen al omdat het niet wordt onderbroken door kutreclamequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Studio sportzomer doet het volgens mij zo goed omdat het een beetje het gezellige idee heeft van Villa BvD.
Maar vooral omdat er simpelweg geen Villa BvD is.
Dat is echt iets wat ik mis, en daar had RTL ook een enorme kijkcijferhit mee, waar de NOS niet tegenop kon.
Als ze Barend en van Dorp alleen al hiervoor weer hadden laten terugkomen met Villa BvD dan was de NOS ook dit jaar weer nergens geweest.
Goftedomme wat is dat jong gegroeidquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Ja, t is wat hè....quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goftedomme wat is dat jong gegroeid
Ach, daarvoor ben ik hier.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, t is wat hè....
Gooi jij deze vol of doe ik het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |