Okay, fuck it, ik verkoop mijn ziel aan de duivel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk bestaat GOD, en zijn naam is maradona![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okay, fuck it, ik verkoop mijn ziel aan de duivel.
Goeie health care ook daar onder, begreep ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, en ach voelt best goed
Lulz, toverheks zit te blowen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef Toverheks het volgende:
ben helemaal in mijn sas met dat mooie Africaanse gras
ssssst, we gaan iets leuks doen. Kit gaat vertellen wat ze heeft gekocht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom: gewoon roken.
Pieter kom er maar in.
haaha dorst ik het maar eens een joint op te steken, zag ik alles toch volgens mij rooskleuriger.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom: gewoon roken.
Pieter kom er maar in.
Vanaf zondag kan ik dat ook eindelijk!!!!quote:
Ik weet niet wie Kit is maar: Weeeeeh!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Noek het volgende:
[..]
ssssst, we gaan iets leuks doen. Kit gaat vertellen wat ze heeft gekocht.
Ik mis Amsterdam een beetjequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haaha dorst ik het maar eens een joint op te steken, zag ik alles toch volgens mij rooskleuriger.
Henk wordt vriendelijk verzorgd dit keer zijn handen te wassen voor het eten van de bitterballen. Dit i.v.m. klachten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! Net weer memo van directie. Maandag weer gelegenheid tot voetbal kijken op het werk, deze keer in de kantineYeey!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
om nog een klein beetje met jullie harde werkers mee te leven is hier het zonne scherm omlaag![]()
Anders kan je geen flikker lezen op je scherm![]()
Een heuse Kitty
Zo ben ik...altijd meelevend met jullie hierquote:
Oi...jij gaat schrikken zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, dan ga ik ook maar eens kijken hoe het buiten is.reun in gezicht verwacht
zal ik een zakje gras maar opsturen naar jequote:
gezellig weerquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! Net weer memo van directie. Maandag weer gelegenheid tot voetbal kijken op het werk, deze keer in de kantineYeey!
Ik mis Amsterdamquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik een zakje gras maar opsturen naar je
Dat Engelse publiek liep zich vorige keer een hersentumor te schelden, geen trouwe supportersquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
engeland heeft een puntje gescoord.
wel mooi hoor dat plubliek dat zingen wat ze doen echt een mooi sfeertje daar
oh oke, ja wat zal ik zeggen, Amsterdam heeft het he, ja hou van mijn stad.........quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis AmsterdamIk heb blowen nooit wat aan gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |