Hoeveel staat het nu dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, ja wat zal ik zeggen, Amsterdam heeft het he, ja hou van mijn stad.........
oei en weer bijna puntje voor die engelse
ja ach daar staan ze om bekend, maar de sfeer, zoals het volkslied gespeeld wordt dan zingt iedereen mee, en zoals nu, hoor nu een trompet echt lijkt me een feest er tussen te zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat Engelse publiek liep zich vorige keer een hersentumor te schelden, geen trouwe supporters
1-0 en en bij de andere wedstrijd nog steeds 0-0quote:
Dan gaarne een winst voor Engeland en een winst voor Algarije!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ach daar staan ze om bekend, maar de sfeer, zoals het volkslied gespeeld wordt dan zingt iedereen mee, en zoals nu, hoor nu een trompet echt lijkt me een feest er tussen te zitten
Haha Kit heeft het op moeten ruimen want het is oa voor Kit's verjaardagquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Noek het volgende:
[..]
ssssst, we gaan iets leuks doen. Kit gaat vertellen wat ze heeft gekocht.
Ja, klopt. Met dat lampie en gekke stuur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kitt is toch die auto uit Nicht Rijder?
En het knopje 'turbo boost'!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, klopt. Met dat lampie en gekke stuur.
Ja die zat in het plafonnetje als ik het goed herinner.quote:
Oei! 2-4-6 was het ezelsbruggetje toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha Kit heeft het op moeten ruimen want het is oa voor Kit's verjaardag![]()
Hoop niet dat Kit het ook zelf moet inpakken. Dan is de afknapper compleet!
Ben jij voor Slovenië dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, ik wil dat Slovenië wint
Zometeen 2e helft thuis zien
Ja als ik op 24 Juni jarig zou zijn wèl inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei! 2-4-6 was het ezelsbruggetje toch?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja als ik op 24 Juni jarig zou zijn wèl inderdaad![]()
Had je ze alle twee gevolgd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
oeiiiiiiiiii was ff een mooie van de vs hahaha oh ik mag niet lachen want nu gaat slovenie. en algerije naar huis.
als het o-o had blijven staan was slovenie door.
nou de vs is poolwinnaar.
morgenavond Ianquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe ik nou vanavond mijn Oranje shirt aan of niet... Hehehe
eng. slo. was afgelopen en was nog een paar minuten vs-alg.quote:
Wat deed ie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/308238
Modjes? Pak 'm!
Topics van zijn hand:quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:10 schreef Copycat het volgende:
Ja. Heb ik alles gemist en weet ik niet eens wat. Maar toch is het een gemis.
NSB-erquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/308238
Modjes? Pak 'm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |