Leuke zoon heb jequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Ik had van Jr al gehoord dat hij door de korfbalvereniging (ja, ja, ik weet het) in het zonnetje gezet was wegens zijn inzet voor het jeugdwerk, maar nu ik de foto's zie valt me ook op dat hij bijna ontroerd lijkt te zijn...
Bedenk je wel even hoe je hem gaat legen voor je m in de winter vrolijk in je woonkamer gaat vullenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
ik heb een zwembadje gekocht! Snel oppompen en vullen. En in de winter kan ik hem ook gebruiken, dan vul ik hem gewoon in mijn woonkamer en doe ik er allemaal bruisballen in. Heb ik ook een bad.![]()
Wat een mooi joch en wat een mooie foto die laatste.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Ik had van Jr al gehoord dat hij door de korfbalvereniging (ja, ja, ik weet het) in het zonnetje gezet was wegens zijn inzet voor het jeugdwerk, maar nu ik de foto's zie valt me ook op dat hij bijna ontroerd lijkt te zijn...
Ahw, wat leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Thnx, hij was natuurlijk al groot omdat hij zo lang is, maar hij lijkt ineens ook zo volwassen te worden...quote:
Neejoh, gewoon buiten laten staan, je eigen privé ijsbaan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
ik heb een zwembadje gekocht! Snel oppompen en vullen. En in de winter kan ik hem ook gebruiken, dan vul ik hem gewoon in mijn woonkamer en doe ik er allemaal bruisballen in. Heb ik ook een bad.![]()
Die knul mag je trots op zijn! En wat een mooie foto die tweede.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Ik ben natuurlijk weer te lomp om dat te vragenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Leandra het volgende:
En dan zijn het een fatsoenlijke loodgieter en elektricien of moet je dan genoegen nemen met de werkzaamheden die uitgevoerd worden door een stel polen (die er nu wonen)?
quote:Johan Derksen: 'Ik zit niet te wachten op gelul bij NOS'
AMSTERDAM - Johan Derksen begrijpt heel goed waarom Studio Sportzomer hoge kijkcijfers haalt. "Jack (van Gelder, red) is een vriendelijke oom die bij iedereen in zijn reet kruipt."
Het is niet de eerste keer dat de analist van Voetbal International kritiek uit op zijn 'concullega's' bij de NOS. Eerder beschuldigde hij presentator Jack van Gelder al van 'grachtengordeljournalistiek' en uitte hij stevige kritiek op het feit dat de show wordt opgenomen in Zuid-Afrika.
Volgens Johan moeten voetbalprogramma's niet de moeilijk gaan doen. "Voetbal is amusement en dit is een amusementsprogramma", vertelt hij in De Volkskrant. "Het gaat helemaal nergens over. Dus je moet ook niet doen alsof het wel ergens over gaat. Dat gelul bij de NOS, over met de punt naar achteren spelen of met hangende vleugels, daar zit ik niet op te wachten."
Hij verwijt Studio Sportzomer vooral dat men geen stelling neemt. "Hun kijkcijfers zullen wij nooit evenaren, want zij zitten op Nederland 1 en gelijk na de wedstrijd. We gunnen Jack alle credits. Jack is een vriendelijke oom die bij iedereen in z'n reet kruipt en dat dan journalistiek noemt."
Klopt, Polen kunnen ook goede vakmensen zijn, maar........ als er onderhoud moet worden uitgevoerd waarvan ik de materialen moet betalen, en dan ongeacht of dat het plaatsen van een nieuwe badkamer, keuken, of slechts een paar tegels en de tuin gaat, wil ik wel dat het gebeurt door mensen die door mij uitgekozen zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk weer te lomp om dat te vragen
Maar goed aangezien we toch nog niet in de fase van ik-denk-dat-ik-het-serieus-ga-kopen zitten, is daar nog genoeg gelegenheid voorMaar goed punt, zal het zeker navragen, mag toch hopen dat dat goede vakmensen zijn (ook al kunnen Polen natuurlijk óók goede vakmensen zijn).
Studio sportzomer doet het volgens mij zo goed omdat het een beetje het gezellige idee heeft van Villa BvD.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij maakt geen vrienden, die Derksen
[..]
Treurigheid ten top, maar goed hij doet wat ie goed kan. Zeiken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij maakt geen vrienden, die Derksen
[..]
Zou hij ook niet gewoon een beetje jaloers zijn dat de NOS wel in Zuid-Afrika zit en hij niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:Hij maakt geen vrienden, die Derksen
[..]
Dat dus, hij heeft door zijn deelname aan het programma op deze manier werkelijk geen enkele kans een wedstrijd (of training) te bezoeken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou hij ook niet gewoon een beetje jaloers zijn dat de NOS wel in Zuid-Afrika zit en hij niet?
Subtiel.quote:"Jack (van Gelder, red) is een vriendelijke oom die bij iedereen in zijn reet kruipt."
Het is niet de eerste keer dat de analist van Voetbal International kritiek uit op zijn 'concullega's' bij de NOS.
Mwah ik heb toch liever Studiosportzomer, alleen al omdat het niet wordt onderbroken door kutreclamequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Studio sportzomer doet het volgens mij zo goed omdat het een beetje het gezellige idee heeft van Villa BvD.
Maar vooral omdat er simpelweg geen Villa BvD is.
Dat is echt iets wat ik mis, en daar had RTL ook een enorme kijkcijferhit mee, waar de NOS niet tegenop kon.
Als ze Barend en van Dorp alleen al hiervoor weer hadden laten terugkomen met Villa BvD dan was de NOS ook dit jaar weer nergens geweest.
Goftedomme wat is dat jong gegroeidquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
Ja, t is wat hè....quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goftedomme wat is dat jong gegroeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |