Ga je moeder plagen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
het stond er niet in toch?
En nu ga ik douchen en op jacht voor een opblaaszwembadje ivm aankomende hittegolf
Nee, want Nederland kan nog tweede worden. Bijvoorbeeld als ze met 2-0 van Kameroen verliezen en Denemarken wint met 2-0 van Japan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
bij mijn weten Gert, weet Nederland het al bij aanvang van de wedstrijd vanavond, tegen wie ze maandag/dinsdag moeten spelen.
Je eigen voorkeurquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
whehehehe da's de wil ik niet/past niet berg in de bijenkorf paskamer (niet aleen van mij hoor)![]()
[ afbeelding ]
Mijn voorkeur
[ afbeelding ]
Die van Fann
p.s. tis dezelfde broek. Die was in één keer goed. Weet ik nog niet wat ik aanmoet
Da's echt vreselijk ja... die feestdag zal voor een hoop mensen wel nooit meer echt een feestdagquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:54 schreef hondjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ongeluk-Spanje.dhtml
Wat een afschuwelijk ongeluk, bah
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want Nederland kan nog tweede worden. Bijvoorbeeld als ze met 2-0 van Kameroen verliezen en Denemarken wint met 2-0 van Japan.
Nergens voor nodig, het is bewezen dat je met winkelen bijna net zoveel verbrandt als met sportenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef FANN het volgende:
Ik gaat vandaag een fruitdag houden, die kilo spareribs moet er ook weer vanaf
is dat so.........quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, het is bewezen dat je met winkelen bijna net zoveel verbrandt als met sporten
De rest van de rest toch ook? Of moet je na de bbq nog weer een keer terug. . .?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik denk dat ik deze ochtend alleen wat telefonische interviews ga inplannen en het verder wel geloof. Vanaf twee uur drie afspraken en een afscheidsBBQ. De rest van de dag is voor mij.
Nee, maar ik moet nog wel wat werk voor ze doen. Een aantal telefonische interviews + uitwerking. Die telefoonkosten ga ik wel mooi declareren trouwens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:42 schreef Marrije het volgende:
De rest van de rest toch ook? Of moet je na de bbq nog weer een keer terug. . .?
Nou dat niet, maar eh, ik snap het gewoon nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het zijn ook een hoop lettertjes om even door te lezen hè, die vorige post.
Dinsdag.
Ah, zo. Snel dat er doorheen jakkeren en je bent er vanafquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet nog wel wat werk voor ze doen. Een aantal telefonische interviews + uitwerking. Die telefoonkosten ga ik wel mooi declareren trouwens.
Nu even boodschappen doen. Honger!
niet alleen de commentatorenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die commentatoren zijn zo onduidelijk als de pest.
quote:
In principe is de kans het grootst dat we poule-winnaar worden, en dan zouden we maandag weer moeten spelen tegen de nummer 2 van poule F.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar eh, ik snap het gewoon niet![]()
Vanavond speelt het geplaatste nl? of maandag of dinsdag.
Ik begrijp: er is geen duidelijkheid. . .?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar eh, ik snap het gewoon niet![]()
Vanavond speelt het geplaatste nl? of maandag of dinsdag.
Ik begrijp: er is geen duidelijkheid. . .?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |