Het zit nog in de tassen.. Ben op de bank geploft voor de tv.. Wat er allemaal in zit zie ik morgen welquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
yep....
een broek, trui, 2 vestjes, 2 shirtjes en schoenen
volgens mij was dat het wel misschien ben ik iets vergeten maar dat moet Muis straks maar
effe opnoemen dan, in ieder geval een hele stapel
Een soort van pakjesavond maar dan 's morgens.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zit nog in de tassen.. Ben op de bank geploft voor de tv.. Wat er allemaal in zit zie ik morgen wel
quote:
Zat ook al te kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de berg kan ik nog net een creme kleurige broek, creme kleurig jasje en een bonte bikini herkennen?
whehehehe da's de wil ik niet/past niet berg in de bijenkorf paskamer (niet aleen van mij hoor)quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de berg kan ik nog net een creme kleurige broek, creme kleurig jasje en een bonte bikini herkennen?
Je vergeet ´t voebal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:30 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Enorm treinongeluk gebeurd in Spanje, niet zo ver van waar Hondjes zit.
En Nederland is er gisteren aan eentje ontsnapt.
In de Waddenzee is een orka gevangen.
Het weer: zonnig en warm, denkt u eraan u in te smeren.
Dit was het nieuws.
ja las het moest gelijk aan jou denken van dat san juan feest en vuurwerk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:54 schreef hondjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ongeluk-Spanje.dhtml
Wat een afschuwelijk ongeluk, bah
Nederland Kamaroen, we zitten er klaar voor, en nu eens lekker om half 9quote:
Daar wilde ik vanmiddag een apart bulletin aan wijden, maar ik neem het nu wel vast mee dan.quote:
ik vind die eerste het leukstquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
whehehehe da's de wil ik niet/past niet berg in de bijenkorf paskamer (niet aleen van mij hoor)![]()
[ afbeelding ]
Mijn voorkeur
[ afbeelding ]
Die van Fann
p.s. tis dezelfde broek. Die was in één keer goed. Weet ik nog niet wat ik aanmoet
Ja het zijn ook een hoop lettertjes om even door te lezen hè, die vorige post.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:32 schreef liesje1979 het volgende:
Als Nederland maandag niet hoeft te spelen, wanneer moeten ze dan?
Ik heb alleen maandag vrij.
het stond er niet in toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het zijn ook een hoop lettertjes om even door te lezen hè, die vorige post.
Dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |