abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:09:40 #241
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83230656
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je vergeet ´t voebal.

mogguh
Nederland Kamaroen, we zitten er klaar voor, en nu eens lekker om half 9
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  One tough cookie donderdag 24 juni 2010 @ 09:12:10 #242
169210 liesje1979
pi_83230720
Soury, beiden leuk, maar ik zou voor outfit 2 gaan.

Goedemorgen, vroeg wakker, lekker weer.
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:20:47 #243
104871 remlof
Europees federalist
pi_83230901
Ow, change of plans, niet naar Grunn vandaag. Kan ik wellicht toch nog met m'n vrienden naar Amsterdam vanavond voor bbq + wedstrijd
Yankee go home!
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 09:24:17 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83230979
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je vergeet ´t voebal.

mogguh
Daar wilde ik vanmiddag een apart bulletin aan wijden, maar ik neem het nu wel vast mee dan.

Groep E. Vanavond om 20:30 speelt het al geplaatste Nederland tegen het uitgeschakelde Kameroen. Denemarken vecht tegen Japan om een tweede ticket voor de achtste finales.

Eerder vandaag, om 16:00, worden de laatste twee wedstrijden in groep F gespeeld. Italië en Paraguay hebben de beste papieren in deze poule. Nederland treft in de volgende ronde één van de landen uit groep F. Dat ziet er zo uit:

ma 28 juni, 16:00: 1E - 2F
di 29 juni, 16:00: 1F - 2E

Meest waarschijnlijk uitkomst (maar bij voetbal moet je altijd een flinke slag om de arm houden): Nederland speelt aanstaande maandag tegen Italië om een plaats in de kwartinale.
Vanavond om 22:15 is dit dus definitief bekend, zodra de wedstrijden in groep E afgelopen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 24-06-2010 09:30:39 ]
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_83231030
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 02:32 schreef Soury het volgende:

[..]

whehehehe da's de wil ik niet/past niet berg in de bijenkorf paskamer (niet aleen van mij hoor)

[ afbeelding ]

Mijn voorkeur

[ afbeelding ]
Die van Fann

p.s. tis dezelfde broek. Die was in één keer goed. Weet ik nog niet wat ik aanmoet
ik vind die eerste het leukst
  One tough cookie donderdag 24 juni 2010 @ 09:32:07 #246
169210 liesje1979
pi_83231165
Als Nederland maandag niet hoeft te spelen, wanneer moeten ze dan?
Ik heb alleen maandag vrij.
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 09:35:50 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83231281
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:32 schreef liesje1979 het volgende:
Als Nederland maandag niet hoeft te spelen, wanneer moeten ze dan?
Ik heb alleen maandag vrij.
Ja het zijn ook een hoop lettertjes om even door te lezen hè, die vorige post.
Dinsdag.

Maandag vrij is wel gunstig, qua parkiepoppie!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  One tough cookie donderdag 24 juni 2010 @ 09:38:07 #248
169210 liesje1979
pi_83231336
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja het zijn ook een hoop lettertjes om even door te lezen hè, die vorige post.
Dinsdag.
het stond er niet in toch?
En nu ga ik douchen en op jacht voor een opblaaszwembadje ivm aankomende hittegolf
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:38:58 #249
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83231362
bij mijn weten Gert, weet Nederland het al bij aanvang van de wedstrijd vanavond, tegen wie ze maandag/dinsdag moeten spelen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  One tough cookie donderdag 24 juni 2010 @ 09:39:10 #250
169210 liesje1979
pi_83231370
Ja al een tijd terug aangevraagd voor The day after. Maar als dat gelijk valt met voetbal zou dat helemaal mooi zijn.
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 09:42:03 #251
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83231460
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

het stond er niet in toch?
En nu ga ik douchen en op jacht voor een opblaaszwembadje ivm aankomende hittegolf
Ga je moeder plagen.
En ik ga poepen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 09:43:27 #252
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83231501
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
bij mijn weten Gert, weet Nederland het al bij aanvang van de wedstrijd vanavond, tegen wie ze maandag/dinsdag moeten spelen.
Nee, want Nederland kan nog tweede worden. Bijvoorbeeld als ze met 2-0 van Kameroen verliezen en Denemarken wint met 2-0 van Japan.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_83231515
Goeie post .

Door Rockin Park ga ik Engeland - Duitsland missen, maar ja je kan niet alles hebben.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_83231594
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 02:32 schreef Soury het volgende:

[..]

whehehehe da's de wil ik niet/past niet berg in de bijenkorf paskamer (niet aleen van mij hoor)

[ afbeelding ]

Mijn voorkeur

[ afbeelding ]
Die van Fann

p.s. tis dezelfde broek. Die was in één keer goed. Weet ik nog niet wat ik aanmoet
Je eigen voorkeur want dan voel je je het prettigste
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:48:06 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83231620
Goedemorgen.
Ik denk dat ik deze ochtend alleen wat telefonische interviews ga inplannen en het verder wel geloof. Vanaf twee uur drie afspraken en een afscheidsBBQ. De rest van de dag is voor mij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83231663
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:54 schreef hondjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ongeluk-Spanje.dhtml

Wat een afschuwelijk ongeluk, bah
Da's echt vreselijk ja... die feestdag zal voor een hoop mensen wel nooit meer echt een feestdag
zijn...
pi_83231709
Ik gaat vandaag een fruitdag houden, die kilo spareribs moet er ook weer vanaf
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:56:39 #258
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83231872
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, want Nederland kan nog tweede worden. Bijvoorbeeld als ze met 2-0 van Kameroen verliezen en Denemarken wint met 2-0 van Japan.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:11:56 #259
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_83232368
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef FANN het volgende:
Ik gaat vandaag een fruitdag houden, die kilo spareribs moet er ook weer vanaf
Nergens voor nodig, het is bewezen dat je met winkelen bijna net zoveel verbrandt als met sporten
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_83232489
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nergens voor nodig, het is bewezen dat je met winkelen bijna net zoveel verbrandt als met sporten
is dat so.........

da's wel goed nieuws
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:42:36 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83233438
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik denk dat ik deze ochtend alleen wat telefonische interviews ga inplannen en het verder wel geloof. Vanaf twee uur drie afspraken en een afscheidsBBQ. De rest van de dag is voor mij.
De rest van de rest toch ook? Of moet je na de bbq nog weer een keer terug. . .?
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:45:35 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83233542
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:42 schreef Marrije het volgende:

De rest van de rest toch ook? Of moet je na de bbq nog weer een keer terug. . .?
Nee, maar ik moet nog wel wat werk voor ze doen. Een aantal telefonische interviews + uitwerking. Die telefoonkosten ga ik wel mooi declareren trouwens.

Nu even boodschappen doen. Honger!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83233548
Go hard or go home
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:45:52 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83233551
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja het zijn ook een hoop lettertjes om even door te lezen hè, die vorige post.
Dinsdag.

Nou dat niet, maar eh, ik snap het gewoon niet
Vanavond speelt het geplaatste nl? of maandag of dinsdag.

Ik begrijp: er is geen duidelijkheid. . .?
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:47:28 #265
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83233613
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, maar ik moet nog wel wat werk voor ze doen. Een aantal telefonische interviews + uitwerking. Die telefoonkosten ga ik wel mooi declareren trouwens.

Nu even boodschappen doen. Honger!
Ah, zo. Snel dat er doorheen jakkeren en je bent er vanaf
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:48:40 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83233651
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die commentatoren zijn zo onduidelijk als de pest .
niet alleen de commentatoren
pi_83234160
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
niet alleen de commentatoren
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:19:06 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83234878
Leuke outfits Soury
Goed geshopt samen

Môgguh
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:23:38 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83235072
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou dat niet, maar eh, ik snap het gewoon niet
Vanavond speelt het geplaatste nl? of maandag of dinsdag.

Ik begrijp: er is geen duidelijkheid. . .?
In principe is de kans het grootst dat we poule-winnaar worden, en dan zouden we maandag weer moeten spelen tegen de nummer 2 van poule F.

Zoals het er naar uitziet (op basis van de huidige stand en resultaten behaald in het verleden, die overigens geen garantie zijn) is de kans groot dat Italië de nummer 2 wordt in poule F.

Mochten wij dus idd de nummer 1 in onze poule blijven, dan moeten we maandag waarschijnlijk tegen Italië spelen, mochten wij de nummer 2 in onze poule worden door een of andere divine intervention, dan moeten we dinsdag tegen de nummer 1 van poule F spelen (waarschijnlijk Paraguay).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:26:28 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83235216
Ik mag dan wel geen verstand van voetbal hebben (hoewel ik de buitenspel-regel wel begrijp), maar ik ben wel lichtelijk cijfermatig- en lijstjes-gestoord
Okay, ik zal iedereen even voor zijn: niet alleen qua cijfers en lijstjes
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')