Ongelofelijk hèquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij Wimbledon is een partij bezig, waarbij 't in de 5e set 53-53 is. Na 9 uur spelen (over 2 dagen).
quote:
Bedankt voor de tip!quote:
Wat doe je toch allemaal pietje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
2-1 voor de Aussies nu, Duitsland kan beter die 1-1 laten maken door Ghana.
edit - huh de Serviers hebben 1 goal nodig
edit2 - ah is niet waar, ik lul maar wat
Ik ben nu al nerveus voor morgenavond. Tegen wie speelt Nederland eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die commentatoren zijn zo onduidelijk als de pest.
We hadden beter naar die andere wedstrijd kunnen kijken.....was idg een leuke wedstrijd geloof ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die commentatoren zijn zo onduidelijk als de pest.
Kameroen toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nu al nerveus voor morgenavond. Tegen wie speelt Nederland eigenlijk?
Het gaat nergens meer over morgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben nu al nerveus voor morgenavond. Tegen wie speelt Nederland eigenlijk?
Waarom gaat het nergens meer over morgen? Nederland heeft toch twee wedstrijden gewonnen dus staat er goed voor?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat nergens meer over morgen. Maakt mij geen bal uit
.
Ja maar we zijn al geplaatst voor de 8e finalequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom gaat het nergens meer over morgen? Nederland heeft toch twee wedstrijden gewonnen dus staat er goed voor?
Wat gezellig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan die misschien wel gedeeltelijk met de wijk hier bekijken....met wel 2 gratis drankjes en een groot scherm
Dat wachten we even af!quote:
Oh! Ik vat hemquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar we zijn al geplaatst voor de 8e finale.
Ik ben vol... Tering wat een berg spareribsquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vol... Tering wat een berg spareribs
Daar zou ik ook wel zin in hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vol... Tering wat een berg spareribs
Die onderste foto, was dat voor 1 persoon? Of voor jullie beiden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik knap zowat uit mijn vel !
maar ut was wel lekker![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |