abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 21:32:00 #151
184769 crew  Deisyy
pi_83214731
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij Wimbledon is een partij bezig, waarbij 't in de 5e set 53-53 is. Na 9 uur spelen (over 2 dagen).
Ongelofelijk hè
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † woensdag 23 juni 2010 @ 21:34:41 #152
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_83214937
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ongelofelijk hè


Niet op klikken!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_83215116
  † In Memoriam † woensdag 23 juni 2010 @ 21:46:47 #154
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_83215964
DOELLLLLLLLLGOOAAAALLLLLLLLPUNNNNTKOMMA!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 21:59:49 #155
184769 crew  Deisyy
pi_83217042
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]



Niet op klikken!
Bedankt voor de tip!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_83218088
2-1 voor de Aussies nu, Duitsland kan beter die 1-1 laten maken door Ghana .

edit - huh de Serviers hebben 1 goal nodig
edit2 - ah is niet waar, ik lul maar wat
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  † In Memoriam † woensdag 23 juni 2010 @ 22:14:21 #157
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_83218416
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
2-1 voor de Aussies nu, Duitsland kan beter die 1-1 laten maken door Ghana .

edit - huh de Serviers hebben 1 goal nodig
edit2 - ah is niet waar, ik lul maar wat
Wat doe je toch allemaal pietje!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_83218578
Die commentatoren zijn zo onduidelijk als de pest .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 22:19:20 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_83218822
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die commentatoren zijn zo onduidelijk als de pest .
Ik ben nu al nerveus voor morgenavond. Tegen wie speelt Nederland eigenlijk?
pi_83218823
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die commentatoren zijn zo onduidelijk als de pest .
We hadden beter naar die andere wedstrijd kunnen kijken.....was idg een leuke wedstrijd geloof ik
pi_83218852
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ben nu al nerveus voor morgenavond. Tegen wie speelt Nederland eigenlijk?
Kameroen toch?
pi_83218909
Wij gaan die misschien wel gedeeltelijk met de wijk hier bekijken....met wel 2 gratis drankjes en een groot scherm
pi_83218954
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben nu al nerveus voor morgenavond. Tegen wie speelt Nederland eigenlijk?
Het gaat nergens meer over morgen . Maakt mij geen bal uit .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 22:22:36 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_83219123
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het gaat nergens meer over morgen . Maakt mij geen bal uit .
Waarom gaat het nergens meer over morgen? Nederland heeft toch twee wedstrijden gewonnen dus staat er goed voor?
pi_83219152
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom gaat het nergens meer over morgen? Nederland heeft toch twee wedstrijden gewonnen dus staat er goed voor?
Ja maar we zijn al geplaatst voor de 8e finale .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 22:23:04 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_83219158
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan die misschien wel gedeeltelijk met de wijk hier bekijken....met wel 2 gratis drankjes en een groot scherm
Wat gezellig!
pi_83219250
De dag vol, nu een biertje
  † In Memoriam † woensdag 23 juni 2010 @ 22:26:06 #168
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_83219388
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat gezellig!
Dat wachten we even af!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_83219426
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat gezellig!
Ik hoop het anders zijn we met 30 stappen weer thuis...maar ik doe wel wat oranjesigs aan
  Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 22:26:43 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_83219433
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja maar we zijn al geplaatst voor de 8e finale .
Oh! Ik vat hem
pi_83220913
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
De dag vol, nu een biertje
Ik ben vol... Tering wat een berg spareribs
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_83221539
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben vol... Tering wat een berg spareribs

Ik knap zowat uit mijn vel !

maar ut was wel lekker





pi_83221620
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben vol... Tering wat een berg spareribs
Daar zou ik ook wel zin in hebben
pi_83221631
heb je net gegeten zie je Coos in de touwen hangen !

Moet je niet meer doen Coos

is geen gezicht man








  One tough cookie woensdag 23 juni 2010 @ 23:13:14 #175
169210 liesje1979
pi_83222502
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik knap zowat uit mijn vel !

maar ut was wel lekker


[ link | afbeelding ]


[ link | afbeelding ]
Die onderste foto, was dat voor 1 persoon? Of voor jullie beiden?
Ik zou na 1 rib al vol zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')