Joh, je woont in Spánje !!quote:
Moet straks oppassen, dus het wordt het strand.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, je woont in Spánje !!
Als je het te heet hebt spring je in je zwembad, iets lekker koels op de rand.
En nog vuurwerk ook vanavond om het feest compleet te maken.
Men, ik ben jaloers
en dan nog zo chaggie doen Hondjes hahahah echt je hebt een lot uit de lotery, menig zal met jou willen ruilen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Moet straks oppassen, dus het wordt het strand.![]()
En daarna eten in Cambrils.
Lekker uit eten ook nog. Ik zou uit mijn dak gaan bij zo'n leven, heerlijk!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Moet straks oppassen, dus het wordt het strand.![]()
En daarna eten in Cambrils.
Wat ik vreemd vind is dat Spanjaarden in eigen land zulke vriendelijke mensen zijn terwijl het opvallend is hoe onvriendelijk Spaanse toeristen in Amsterdam op mij overkomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan nog zo chaggie doen Hondjes hahahah echt je hebt een lot uit de lotery, menig zal met jou willen ruilen.
(mijn oudste bijvoorbeeld, die wil best wonen in spanje, ze was eerverleden week in barcelona, zegt mam, zo heerlijk en vriendelijke mensen en gewoon eten om een ur of 9 savonds)
nou genietse op het strand.
Kan best hoor, gewoon goed smeren met hoge factorquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:48 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
zo ben uitgepoetst nu ff de markt op, maar niet teveel in de zon maar lopen.
Nederlanders op vakantie zijn ook minstens zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat Spanjaarden in eigen land zulke vriendelijke mensen zijn terwijl het opvallend is hoe onvriendelijk Spaanse toeristen in Amsterdam op mij overkomen.
Goed puntquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nederlanders op vakantie zijn ook minsten zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagen
Statement van de dagquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nederlanders op vakantie zijn ook minstens zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagen
Allemaal, zei zequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:30 schreef hondjes het volgende:
Het downloaden is bijna klaar, dus ik zal zo wel moeten sluiten.
Dan ga ik nu lekker met kleindochter spelen,,schepje en zeefje zitten in mijn tas.![]()
Op naar het strand..
Zon ze...allemaal.
Alleen blijven Nederlanders geen 40 jaar in het buitenland op vakantie, al uitkering trekkend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nederlanders op vakantie zijn ook minstens zo asociaal als die 'asociale buitenlanders' waar ze zich thuis over beklagen
En Nederlanders zeiken altijd over Nederlanders op vakantie. Daar geef ik dan ook weer geen flikker om.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe, dat logo leent zich zo perfect voor een Fok!-restylequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:43 schreef Noek het volgende:
[..]
En Nederlanders zeiken altijd over Nederlanders op vakantie. Daar geef ik dan ook weer geen flikker om.
Ik /care wat af.
[ afbeelding ]
Zul je zien dat het een Duitser isquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou er een God bestaan?
natuurlijk bestaat GOD, en zijn naam is maradonaquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaan ze naar huis vandaag? Geen enkele grote mond meer hier...
Zou het dan toch? Zou er een God bestaan?
Okay, fuck it, ik verkoop mijn ziel aan de duivel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk bestaat GOD, en zijn naam is maradona![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okay, fuck it, ik verkoop mijn ziel aan de duivel.
Goeie health care ook daar onder, begreep ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, en ach voelt best goed
Lulz, toverheks zit te blowen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef Toverheks het volgende:
ben helemaal in mijn sas met dat mooie Africaanse gras
ssssst, we gaan iets leuks doen. Kit gaat vertellen wat ze heeft gekocht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom: gewoon roken.
Pieter kom er maar in.
haaha dorst ik het maar eens een joint op te steken, zag ik alles toch volgens mij rooskleuriger.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom: gewoon roken.
Pieter kom er maar in.
Vanaf zondag kan ik dat ook eindelijk!!!!quote:
Ik weet niet wie Kit is maar: Weeeeeh!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Noek het volgende:
[..]
ssssst, we gaan iets leuks doen. Kit gaat vertellen wat ze heeft gekocht.
Ik mis Amsterdam een beetjequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haaha dorst ik het maar eens een joint op te steken, zag ik alles toch volgens mij rooskleuriger.
Henk wordt vriendelijk verzorgd dit keer zijn handen te wassen voor het eten van de bitterballen. Dit i.v.m. klachten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! Net weer memo van directie. Maandag weer gelegenheid tot voetbal kijken op het werk, deze keer in de kantineYeey!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
om nog een klein beetje met jullie harde werkers mee te leven is hier het zonne scherm omlaag![]()
Anders kan je geen flikker lezen op je scherm![]()
Een heuse Kitty
Zo ben ik...altijd meelevend met jullie hierquote:
Oi...jij gaat schrikken zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, dan ga ik ook maar eens kijken hoe het buiten is.reun in gezicht verwacht
zal ik een zakje gras maar opsturen naar jequote:
gezellig weerquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! Net weer memo van directie. Maandag weer gelegenheid tot voetbal kijken op het werk, deze keer in de kantineYeey!
Ik mis Amsterdamquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik een zakje gras maar opsturen naar je
Dat Engelse publiek liep zich vorige keer een hersentumor te schelden, geen trouwe supportersquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
engeland heeft een puntje gescoord.
wel mooi hoor dat plubliek dat zingen wat ze doen echt een mooi sfeertje daar
oh oke, ja wat zal ik zeggen, Amsterdam heeft het he, ja hou van mijn stad.........quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis AmsterdamIk heb blowen nooit wat aan gevonden
Hoeveel staat het nu dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, ja wat zal ik zeggen, Amsterdam heeft het he, ja hou van mijn stad.........
oei en weer bijna puntje voor die engelse
ja ach daar staan ze om bekend, maar de sfeer, zoals het volkslied gespeeld wordt dan zingt iedereen mee, en zoals nu, hoor nu een trompet echt lijkt me een feest er tussen te zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat Engelse publiek liep zich vorige keer een hersentumor te schelden, geen trouwe supporters
1-0 en en bij de andere wedstrijd nog steeds 0-0quote:
Dan gaarne een winst voor Engeland en een winst voor Algarije!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ach daar staan ze om bekend, maar de sfeer, zoals het volkslied gespeeld wordt dan zingt iedereen mee, en zoals nu, hoor nu een trompet echt lijkt me een feest er tussen te zitten
Haha Kit heeft het op moeten ruimen want het is oa voor Kit's verjaardagquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Noek het volgende:
[..]
ssssst, we gaan iets leuks doen. Kit gaat vertellen wat ze heeft gekocht.
Ja, klopt. Met dat lampie en gekke stuur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kitt is toch die auto uit Nicht Rijder?
En het knopje 'turbo boost'!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, klopt. Met dat lampie en gekke stuur.
Ja die zat in het plafonnetje als ik het goed herinner.quote:
Oei! 2-4-6 was het ezelsbruggetje toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha Kit heeft het op moeten ruimen want het is oa voor Kit's verjaardag![]()
Hoop niet dat Kit het ook zelf moet inpakken. Dan is de afknapper compleet!
Ben jij voor Slovenië dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, ik wil dat Slovenië wint
Zometeen 2e helft thuis zien
Ja als ik op 24 Juni jarig zou zijn wèl inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei! 2-4-6 was het ezelsbruggetje toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |