Ik was er in de winter met mijn dochter, lekker een saté-menu gegeten voordat we naar Les Miserables gingen en dat was goed te eten. Ik vond het een leuke zaak, lekker ruim en verschillende zitmogelijkheden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
AH.... is dat wat ?
Wij waren ergens anders in een eetcafe die halve liters bier waren 's middags al
op een terrasje
Nou...... dat weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er in de winter met mijn dochter, lekker een saté-menu gegeten voordat we naar Les Miserables gingen en dat was goed te eten. Ik vond het een leuke zaak, lekker ruim en verschillende zitmogelijkheden.
Je kan beter tegen bier dan tegen sosé?
Ik schrik daar altijd een beetje vanquote:
En dán maak je geen foto?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah... hij had een string aan en toen kwam ie geld ophalen en kij stond met zijn kont naar me toe![]()
Ik keek zo in zijn bilnaad
Zou wel gezond zijn voor een hoop mensen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man, dat kan je je toch niet voorstellen, nooit geen Fok! meer
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schrik daar altijd een beetje van![]()
Man, dat kan je je toch niet voorstellen, nooit geen Fok! meer
maar dat was wel errug dichtbij hoorquote:
Ach, de 1 kijkt voetbal, de ander Foktquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus ?
ja eigenlijk is het wel een beetje gewenning best wel errug eigenlijk
Dan moeten ze ergens anders 'lolllig' zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou wel gezond zijn voor een hoop mensen.
en dat gaat irl bij het gros niet lukken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten ze ergens anders 'lolllig' zijn
da's ook weer waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, de 1 kijkt voetbal, de ander Fokt
Morgen dan, want ik ben ook zo mijn mand inquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
da's ook weer waar![]()
ik ben wel helemaal kapot![]()
ik ga eerst effe een Ijskoffie naar binnen werken
see joe later of morgen
kweetnogniet
Lekker dan, die houden hun ego hier een beetje op niveauquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef Coos het volgende:
[..]
en dat gaat irl bij het gros niet lukken.
Groovyquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
Ik sta door de uistlagen vandaag mooi bovenaan in de WK-pool van m'n bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |