abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie woensdag 23 juni 2010 @ 23:13:51 #176
169210 liesje1979
pi_83222538
En die touwklimmer.
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:14:43 #177
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_83222599
wtf?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_83222638
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Die onderste foto, was dat voor 1 persoon? Of voor jullie beiden?
Ik zou na 1 rib al vol zitten
Dat was voor 1 persoon

We kregen allebei z'n bord vol

Ik heb alles opgevroten Muis maar de helft...
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:15:29 #179
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_83222658
En boaaahh spareribs! Ik denk dat ik al weet wat ik morgen ga eten.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_83222672
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
wtf?
die touwklimmer was op het Leidseplein
  Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 23:16:27 #181
184769 crew  Deisyy
pi_83222716
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef FANN het volgende:
heb je net gegeten zie je Coos in de touwen hangen !

Moet je niet meer doen Coos

is geen gezicht man


[ link | afbeelding ]


[ link | afbeelding ]


[ link | afbeelding ]
Three Sisters, daar ben ik een paar maanden geleden nog wezen eten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_83222746
Die straatartiest is al een hele oude kerel. 20 jaar geleden heb ik die al eens in Groningen aan het werk gezien. Toen was het al geen jonge vent meer.
  Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 23:17:23 #183
184769 crew  Deisyy
pi_83222768
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:15 schreef FANN het volgende:

[..]

die touwklimmer was op het Leidseplein
Heb je die lijf live genomen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  One tough cookie woensdag 23 juni 2010 @ 23:17:38 #184
169210 liesje1979
pi_83222781
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat was voor 1 persoon

We kregen allebei z'n bord vol

Ik heb alles opgevroten Muis maar de helft...
serieus?
Ik vind de helft al knap.
pi_83222796
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Three Sisters, daar ben ik een paar maanden geleden nog wezen eten
AH.... is dat wat ?

Wij waren ergens anders in een eetcafe die halve liters bier waren 's middags al
op een terrasje
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:17:51 #186
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_83222797
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het gaat nergens meer over morgen . Maakt mij geen bal uit .
Morgen braderie en prachtig weer, dat wordt in een bomvol café Oranjesupporters gillen om elke goal, die nu naar alle waarschijnlijkheid met gemak erin vliegt, aangezien er eigenlijk geen druk is en Oranje dan het lekkerst speelt (zie vriendschappelijke oefenwedstrijden), dus in principe 100% garantie op ultieme gezelligheid
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_83222853
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heb je die lijf live genomen?
jah...

we gingen nog even bijkomen van de spareribs krijg je dat voor voorgeschoteld
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:19:18 #188
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_83222872
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Die straatartiest is al een hele oude kerel. 20 jaar geleden heb ik die al eens in Groningen aan het werk gezien. Toen was het al geen jonge vent meer.
Echt? Nou, kudo's voor z'n appetijtelijke lijf nog, hoor.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_83222901
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Die straatartiest is al een hele oude kerel. 20 jaar geleden heb ik die al eens in Groningen aan het werk gezien. Toen was het al geen jonge vent meer.
Hij had wel een paar gerimpelde billetjes jah...

dus hij is geen 18 meer gok ik
  One tough cookie woensdag 23 juni 2010 @ 23:20:48 #190
169210 liesje1979
pi_83222950
En heeft Soury kleren gekocht?
pi_83222965
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Echt? Nou, kudo's voor z'n appetijtelijke lijf nog, hoor.
nou... appetijtelijk wil ik ook weer niet zeggen maar hij was in ieder geval wel lenig
pi_83222967
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef FANN het volgende:


dus hij is geen 18 meer gok ik
Ruim in de vijftig, denk ik.
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:21:20 #193
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_83222978
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef FANN het volgende:

[..]

Hij had wel een paar gerimpelde billetjes jah...

dus hij is geen 18 meer gok ik
Oh Was het zo erg of heb je hem van zo dichtbij bekeken?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_83222994
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef FANN het volgende:
heb je net gegeten zie je Coos in de touwen hangen !

Moet je niet meer doen Coos

is geen gezicht man


[ link | afbeelding ]


[ link | afbeelding ]


[ link | afbeelding ]
mop.
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:22:04 #195
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_83223013
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef FANN het volgende:

[..]

nou... appetijtelijk wil ik ook weer niet zeggen maar hij was in ieder geval wel lenig
Naja, als mijn vriend er op die leeftijd nog zo uit zou zien zou ik mijn zegeningen tellen hoor
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_83223051
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef FANN het volgende:

[..]

Hij had wel een paar gerimpelde billetjes jah...
Kijk, dat heb ik dan weer niet.

Godver wat was het lekker vandaag.
pi_83223057
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
En heeft Soury kleren gekocht?
yep....
een broek, trui, 2 vestjes, 2 shirtjes en schoenen

volgens mij was dat het wel misschien ben ik iets vergeten maar dat moet Muis straks maar
effe opnoemen dan, in ieder geval een hele stapel
  One tough cookie woensdag 23 juni 2010 @ 23:23:11 #198
169210 liesje1979
pi_83223077
Zou dat nou pijn doen? Het lijkt mij dat zo'n touw nogal schuurt
pi_83223124
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oh Was het zo erg of heb je hem van zo dichtbij bekeken?
Jah... hij had een string aan en toen kwam ie geld ophalen en kij stond met zijn kont naar me toe

Ik keek zo in zijn bilnaad
  One tough cookie woensdag 23 juni 2010 @ 23:24:22 #200
169210 liesje1979
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')