Dat was voor 1 persoonquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die onderste foto, was dat voor 1 persoon? Of voor jullie beiden?![]()
Ik zou na 1 rib al vol zitten
Three Sisters, daar ben ik een paar maanden geleden nog wezen etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef FANN het volgende:
heb je net gegeten zie je Coos in de touwen hangen !
Moet je niet meer doen Coos![]()
is geen gezicht man![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was voor 1 persoon![]()
We kregen allebei z'n bord vol
Ik heb alles opgevrotenMuis maar de helft...
AH.... is dat wat ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Three Sisters, daar ben ik een paar maanden geleden nog wezen eten
Morgen braderie en prachtig weer, dat wordt in een bomvol café Oranjesupporters gillen om elke goal, die nu naar alle waarschijnlijkheid met gemak erin vliegt, aangezien er eigenlijk geen druk is en Oranje dan het lekkerst speelt (zie vriendschappelijke oefenwedstrijden), dus in principe 100% garantie op ultieme gezelligheidquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat nergens meer over morgen. Maakt mij geen bal uit
.
Echt? Nou, kudo's voor z'n appetijtelijke lijf nog, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Die straatartiest is al een hele oude kerel. 20 jaar geleden heb ik die al eens in Groningen aan het werk gezien. Toen was het al geen jonge vent meer.
Hij had wel een paar gerimpelde billetjes jah...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Die straatartiest is al een hele oude kerel. 20 jaar geleden heb ik die al eens in Groningen aan het werk gezien. Toen was het al geen jonge vent meer.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt? Nou, kudo's voor z'n appetijtelijke lijf nog, hoor.
Ohquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij had wel een paar gerimpelde billetjes jah...![]()
dus hij is geen 18 meer gok ik
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef FANN het volgende:
heb je net gegeten zie je Coos in de touwen hangen !
Moet je niet meer doen Coos![]()
is geen gezicht man![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Naja, als mijn vriend er op die leeftijd nog zo uit zou zien zou ik mijn zegeningen tellen hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
nou... appetijtelijk wil ik ook weer niet zeggen maar hij was in ieder geval wel lenig
Kijk, dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij had wel een paar gerimpelde billetjes jah...![]()
yep....quote:
Jah... hij had een string aan en toen kwam ie geld ophalen en kij stond met zijn kont naar me toequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
OhWas het zo erg of heb je hem van zo dichtbij bekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |