abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83183233
Vorige deel: Wachten op het tweede streepje deel 170

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van NOD of NOT's gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
13 juli GreatWhiteSilence (02-2010)
22 juli Suuzzz
23 juli danic (08-2009)
23 juli Kolonia (04-2009)
28 juli Roosjes_83
03 augustus grizzlybear (01-2010)
03 augustus J-Net (06-2010)
04 augustus Vlindur (05-2010)
04 augustus -Nienna- (06-2009)
06 augustus Jeetjejom
08 augustus Take_A_Picture (06-2010)
14 augustus charmed_angel (09-2009)

Boepie
GirlGoneBad (04-2010)
IslaBonita (12-2008)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 15-07-2010 09:49:57 ]
pi_83183487
Ik heb Grizzly maar even in het onderste rijtje gezet aangezien deze poging niet gelukt was.
MissCMS is al 132 dagen niet meer ingelogd geweest, dus die haal ik er maar uit.

Wil er nog iemand iets veranderd hebben?
pi_83183577
Welkom Take_A_Picture
pi_83183928
Dankje

Ik weet dat het allemaal lang kan duren voordat het raak is, maar gewoon het idee al dat je ermee bezig bent, niet meer die pil aan het slikken bent.... dat is toch op zich al heel erg bijzonder
Vind het allemaal heel erg spannend en verder wachten we maar gewoon af
Tralalalaaa
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:32:37 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83185751
Entreri gefeliciteerd
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:40:29 #6
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83188510
Welkom Take_A_Picture, het wordt voor ons op dezelfde datum spannend.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83189430
Entreri Gefeliciteerd!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_83189672
Leuk GreatWhiteSilence!! We zullen zien! Ook al denk ik dat er niks gaat gebeuren de eerste paar maanden voor mij hoor, die kans is zo groot niet volgens mij We gaan het meemaken, ik duim in ieder geval voor je mee! (en voor iedereen die hier in dit topic komt)
Tralalalaaa
pi_83194241
Welkom take a picture!
pi_83194608
welkom take-a-picture en succes
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_83196451
Welkom Take-a-picture

Hier begint het aftellen richting NOD ook weer. Afgelopen zaterdag en zondag erg last gehad van dunne ontlasting. Kan me niet heugen wanneer ik dat daarvoor voor het laatst had. Ook niks bijzonders gegeten...gewoon vreemd. Sinds die tijd ook behoorlijke krampen en last van mijn darmen.
Erg vervelend...

Hoe is het met de andere dames die voor mij staan?
pi_83197400
Spannend Nienna, misschien is het een teken, dat het rommelt in je darmen?
pi_83197449
entreri ik heb ook even gespiekt en zie ook echt een tweede streep staan!
van harte

nieuwkomelingen welkom en succes!

Suuz nooit leuk om uitelkaar te gaan...

en ook een dikke knuf voor alle wachtende dames
pi_83197720
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef Entreri het volgende:
Spannend Nienna, misschien is het een teken, dat het rommelt in je darmen?
Een teken dat ik over een week mijn menstruatie mag verwachten
Dit heb ik normaal gesproken altijd ongeveer een week voor NOD en duurt dan ook tot mijn menstruatie weer voorbij is.
Alleen die dunne ontlasting is nieuw.
pi_83197832
Spannend Nienna, ik hoop dat het een goed teken is.

Draculettetje, hoe is het met je?
Alweer heel en aan de meds?
Of post je hier voor nummer twee?
pi_83198284
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Kolonia het volgende:
Spannend Nienna, ik hoop dat het een goed teken is.

Draculettetje, hoe is het met je?
Alweer heel en aan de meds?
Of post je hier voor nummer twee?
HAHA een nr 2? ik moet niet eens nog aan de aktie daarvoor denken

ik ben gedeeltelijk weer aan de meds en dat voelt goed, wel nog echt herstellende en heb nog halve dagen hulp.
lief dat je het vraagt!
ik ben uiteraard ook benieuwd hoe het met jou gaat!?
pi_83200630
Welkom take a picture! Ik kan me voorstellen dat het heel spannend is, net gestopt met de pil. Ik hoop dat het allemaal snel gaat lukken.

@Entreri, als iedereen dan toch gaat feliciteren: Gefeliciteerd!!!

@nienna Ik voel helemaal niets. Geen zwangerkwaaltjes maar ook geen krampen. Die heb ik normaal ongeveer een week voor ongesteldheid maar de laatste tijd is het een paar dagen voor ongesteldheid. Ik ga er maar gewoon van uit dat het niet raak is dan ben ik ook niet teleurgesteld.
pi_83203030
Suuz Wat klote, ik weet wat je doormaakt,Mijn man en ik ook uit elkaar sinds vorige week. Het is raar, raar om niet meer bezig te zijn met zwanger worden

Entreri gefeliciteerd!!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:19:00 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83209379
Entreri, van harte gefeliciteerd!
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:09:09 #20
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83213067
Entreri van harte!!!

De NOD komt er aan hier; vinnnuuutttspannuunnndddd. Moet ergens 29e of 30e normaal zijn
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_83213518
Even een snelle TVP... Niets bijzonders hier, zit op dag 12 nu, wel netjes om de dag of twee dagen klussen en voor de rest zit het wel goed allemaal!

En natuurlijk een warm welkom voor Take_A_Picture! Dat het maar snel raak mag zijn!
pi_83214967
Dat klussen is toch wel 1 van de leukste dingen die erbij horen, hihi!

En wat ontzettend leuk, hoe warm ik hier verwelkomt wordt, voel me meteen helemaal op mn gemak
Tralalalaaa
pi_83217721
cisco jeetje jij ook...
pi_83230688
Nou dames, ik ben toch bang dat ik te vroeg gejuicht heb. Vanmorgen was de gewone CB test lichter dan gisteren (nog wel positief, maar moeilijk te zien). De CB digital gaf "niet zwanger" aan. En ik had een heel klein beetje bloed vanmorgen (sorry voor de details). Dus ik ben echt bang dat het toch niet goed gaat.

Bedankt voor alle lieve woorden, maar ik vrees dat het weer niet gelukt is. Ik heb mijn huisarts gebeld maar die is op vakantie, dus ik moet denk ik maar gewoon afwachten of het vanzelf komt.
pi_83230967
Entreri.
Testje kan natuurlijk lichter zijn omdat je urine minder geconcentreerd is dan gisteren.
Ik hoop heel hard dat het meevalt en het toch gewoon goed blijft gaan.

Mijn temp is aan het dalen, dus deze poging gaat 'm ook niet worden.
Morgen afspraak met de huisarts om te overleggen wat beter is: geduldig afwachten of onderzoeken.
pi_83233052
Wat (^$&^#$ Entreri.... ...
Ik hoop dat het waar is wat Kolonia zegt, dat je urine nu minder geconcentreerd is ofzo...
pi_83234700
Ooh Entreri wat ontzettend klote lijkt me dit. Ik ga voor je dat het allemaal toch goed nieuws is.

Hier trouwens weer slecht nieuws Ben vanmorgen ongesteld geworden. Ben er echt even helemaal klaar mee. Iedereen wordt maar zwanger om me heen en ons lijkt het niet gegunt. Sorry hoor jongens maar heb echt ff de pest in.

Mag mijn NOD naar 23 juli?
pi_83235170
Sjit danic.

Ik snap best dat je even de pest in hebt.
pi_83235389
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef danic het volgende:
Ooh Entreri wat ontzettend klote lijkt me dit. Ik ga voor je dat het allemaal toch goed nieuws is.

Hier trouwens weer slecht nieuws Ben vanmorgen ongesteld geworden. Ben er echt even helemaal klaar mee. Iedereen wordt maar zwanger om me heen en ons lijkt het niet gegunt. Sorry hoor jongens maar heb echt ff de pest in.

Fuck

Ik weet het het is irritant, ik baal er ook van, maar ik hou me echt vast aan die 13 maanden
Kom op.... het komt allemaal goed

Maar wel balen
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:34:18 #30
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83235656
Verdomme Entreri, het zit je ook niet mee zo he...

Ik hoop en duim met de rest hier mee...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83235796
Aaawww Entreri, wat ontzettend naar... ook ik duim dat het toch nog wel goed zit!

En wat klote, danic!
Tralalalaaa
pi_83237898
Voor alle dames met slecht nieuws:
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:46:33 #33
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83238479
Jammer Danic; op naar het streepje komende maand!
pi_83239318
He bah Danic, wat waardeloos

Bedankt voor alle reacties ik wacht maar af. Heb even de vk gebeld, die was heel lief en begripvol (heb maar weer dezelfde praktijk gebeld als vorige keer, dat was wel fijn dat ik die mensen al kende). Die adviseert af te wachten (had ik zelf ook wel bedacht op zich ). Maar ik word een beetje gek van die twijfel en onzekerheid. En donderdag over een week gaan we naar Rock Werchter en dan wil ik wel graag weten waar we aan toe zijn... Als er na het weekend nog niets gebeurd is ga ik nog maar weer even bellen denk ik. Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat het vandaag of morgen op gang komt.
pi_83239879
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef draculettetje het volgende:
cisco jeetje jij ook...
ja.. Had ik vorige week al keer gepost.
pi_83242183
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:21 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

ja.. Had ik vorige week al keer gepost.
dat had ik even gemist, sorry
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:16:03 #37
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_83242209
Balen Danic, ik heb ook allemaal mensen om me heen die zwanger zijn. Ik gun het iedereen hoor. Ze snappen alleen niet dat ik er zo mee bezig ben.

@ entreri: Wat vervelend meis, al dat wachten en die onzekerheid.

Ik had vandaag een klein beetje oud bloed, wil nog niet echt doorzetten. Dag 39 vandaag, gister bloedonderzoek gehad op hormoonwaardes. Ik kan morgen bellen voor de uitslag.
pi_83249154
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef danic het volgende:

enorm klote steeds he
ik leef met je mee meis.

Verder ben ik ff afwezig geweest (en nog steeds wel beetje), gluur wel mee zo nu en dan, leef ook mee met allemaal maar het is beter voor me dat ik het zo aanpak, want zie hierboven wat Danic aangaf, dat heb ik ook steeds, en ik baal dan van mezelf/mijn lichaam die mij voor me gevoel in de steek laat/mij laat zitten.
Dus ik focus op manlief/ werk/ leuke dingen doen en geniet zoveel mogelijk van die dingen
pi_83251754
Nondejuus Danic... . Had zo gehoopt dat het nu eens raak was bij je... ...

@ Entreri... geduld is een schone zaak, maar ik kan me voorstellen dat je er he-le-maal GEK van word... Zou ik ook worden in zo'n situatie!!! Heel veel sterkte meis en we blijven duimen voor een goede afloop!
pi_83254175
Entreri, ik hoop ook nog even dat het goed blijft gaan.

Danic, wat jammer meid en ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.

Kolonia, naar de huisarts...succes.

VT, ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.
pi_83254909
Ow ik had zo'n goede hoop voor je Entreri, dat zal wel heel erg klote zijn zoveel onzekerheid. Ik duim voor je dat het toch een goede afloop heeft en je toch zwanger bent.

Jeetje Danic, wat vervelend voor je, ik snap dat je er even de pest in hebt zeker als iedereen in je omgeving wel zwanger raakt. Sterkte er mee.

Hier nog steeds niet, geen kwaaltjes geen krampen. Ik wacht het af.
pi_83273238
Bedankt allemaal, maar helaas, vanochtend werd ik wakker door vreselijke buikpijn en ik ban vandaag ongesteld geworden. Als het de volgende ronde weer niet lukt zijn we een jaar bezig (inclusief een miskraam in december, en dit akkefietje, maar ik vind het een beetje overdreven om dit een vmk te noemen) en dan wil ik toch wel eens dat er een dokter naar me gaat kijken, gewoon voor de zekerheid. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD nu is,. dus ik hoef ff niet in het lijstje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Entreri op 25-06-2010 09:48:43 ]
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:55:23 #43
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83274229
Entreri, k*t dat het niet is blijven plakken meis
pi_83274939
Entreri

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2010 10:17:11 ]
pi_83275313
Entreri
pi_83275330
Entreri.
Twee miskramen lijkt me een goede reden om een afspraak te maken met de huisarts.

Mijn bezoek aan de huisarts was egostrelend.
Dat het in januari even gelukt was vond ze een goede reden om nog even af te wachten, tot haar oog op mijn leeftijd viel.
"Je bent al 37? Ik dacht dat je véél jonger was! Dan krijg je sowieso een doorverwijzing voor de gynaecoloog.".

Ze waarschuwde wel dat er lange wachttijden waren, maar hoelang hoor ik volgende week wel als ik een afspraak maak.

Gister ongesteld geworden en mijn nieuwe NOD is 23 juli.
Mijn eerste kans op een lentebaby.
pi_83276184
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef Kolonia het volgende:
Entreri.
Twee miskramen lijkt me een goede reden om een afspraak te maken met de huisarts.

Mijn bezoek aan de huisarts was egostrelend.
Dat het in januari even gelukt was vond ze een goede reden om nog even af te wachten, tot haar oog op mijn leeftijd viel.
"Je bent al 37? Ik dacht dat je véél jonger was! Dan krijg je sowieso een doorverwijzing voor de gynaecoloog.".

Ze waarschuwde wel dat er lange wachttijden waren, maar hoelang hoor ik volgende week wel als ik een afspraak maak.

Gister ongesteld geworden en mijn nieuwe NOD is 23 juli.
Mijn eerste kans op een lentebaby.
Dan vind ik dat die lentebaby er ook maar meteen moet komen Kolonia, en dat de verwijzing voor de gyneacoloog helemaal niet nodig is

Hier hebben we het eigenlijk nog helemaal niet gehad over "wat als het niet lukt". We zijn daar nog niet zo mee bezig eerlijk gezegd. Komt ook doordat ik door het plotselinge overlijden van mijn vader nog steeds in een hele verdrietige periode zit en ik denk dat ik daar onbewust toch nog veel mee bezig ben en dat het daarom ook gewoon wat langer gaat duren.
pi_83277846
Bonjour!

Ik wil me graag melden hier.

Inmiddels gestopt met de pil en aan het wachten op mijn cyclus...

voor de meiden met slecht nieuws
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_83277921
Thanks dames.It sucks, maar ik weet nu wel waar ik aan toe ben, dat heb ik liever dan die onzekerheid.
En tsja naar de dokter, ik weet niet echt of dit telt als een miskraam hoor, misschien een beetje zwaar gezegd, maar het lijkt me gewoon fijn om voor de zekerheid te laten kijken of alles in orde is, omdat ik in december gecuretteerd ben.
Lentebabys gaan we maken!
Nienna, gecondoleerd (nog) met je vader, wat erg zeg.
En welkom voor narr.
pi_83280085
Entreri Wat ontzettend balen meid!

De gang naar de huisarts vind ik dan ook wel begrijpelijk.
Hier hebben we het er wel eventjes over gehad. We gaan nu voor ronde 11, maar nadat ik heb uitgelegd dat de huisarts ws toch gaat vragen om 3 maanden je temp bij te houden heb ik met manlief afgesproken dat als het met ronde 12 nog niet raak is (dan dus een jaar bezig), ik zo'n 3 maanden ga tempen.
Indien nodig gaan we dan rond december een afspraak bij de huisarts maken om te kijken of alles goed is.
Hopelijk is dat allemaal niet nodig want ook ik ga voor een lente/zomerbaby hihi
pi_83283835
@Entreri... Echt balen joh...

@Kolonia: Fijn dat je nu doorgestuurd word naar de gyn. Misschien krijg je nu eindelijk duidelijkheid.

@Nienna: Nog gecondoleerd met je vader...

En sjonge, wat een overgang...
Welkkom Narr!
pi_83292066
Roosjes, spannend hoor!
Ik duim voor je!

Nienna.
Hoelang is het nu geleden?
Je zult zien dat je straks opeens streepjes plast om een bijzondere dag.

Welkom Narr!
En veel succes.
Ben jij een kloon?

Entreri: toen het bij mij even raak was, was mijn ei keurig 14 dagen nadat het begon met misgaan (eerst twee dagen gebloed), dus dat kan een paar dagen eerder zijn dan waar je rekening meehoudt.
Ik hoop heel hard op een lentebaby voor je.
pi_83294881
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:26 schreef Narr het volgende:
Bonjour!

Ik wil me graag melden hier.

Inmiddels gestopt met de pil en aan het wachten op mijn cyclus...

voor de meiden met slecht nieuws
Welkom
pi_83302116
Narr, welkom

Kolonia, volgend weekend is het 8 maanden geleden. En ik ben ongeveer een jaar geleden met de pil gestopt, dus ja...het grootste deel van dat jaar zit ik dus ook niet lekker in mijn vel. Vandaar dat er hier nog niet is nagedacht over eventuele vervolgstappen.
pi_83306112
Entreri, wat vervelend ik had stiekem toch gehoopt dat het alsnog wel zo zou zijn

Nar, welkom en veel plezier hierzo, dat je maar weer snel weg mag zijn uit dit topic

Kolonia, ik hoop dat je snel terecht kun en dat je snel weet waar je precies aan toe bent. Een lentebaby zou heel erg fijn zijn, ik hoop het voor je.

Nienna: mijn broer is 10 maanden geleden overleden, ik snap wel een beetje wat je bedoeld. Je hebt andere dingen aan je hoofd. Maar nu ik meer ruimte in mijn hoofd heb om na te denken denk ik wel meer na over "wat als...". Maar voor het overlijden was ik ook al heel erg bezig met zwanger willen worden (ook al waren we nog niet echt helemaal bezig) misschien dat dat scheelt ofzo.

Vrouwtje theelepel, hoe is het bij jou, al iets gehoord?

Hier nog steeds niets. Vanochtend dacht ik even kramp te hebben wat ik normaal heb voor mijn ongesteldheid maar dat ging heel snel al weer over. Heb al een keertje gecheckt of ik mijn NOD wel goed had berekent maar volgens mij klopt het. Meestal een cyclus van 28, 29 of 30 dagen en vandaag zit ik op dag 28. Ik wacht nog even af tot zondag of maandag. Als er dan niets is ga ik testen.
pi_83308165
Nou inmiddels zijn de krampen al wat meer ingezet dus verwacht een dezer dagen mijn periode
pi_83311610
@Entreri.. dat is balen.

hier nog niet ongesteld geworden, maar ja na die prikpil kan het nog even duren. helaas.
maar ondertussen flik aan het klussen
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
  zaterdag 26 juni 2010 @ 08:48:08 #58
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83317858
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:46 schreef Roosjes_83 het volgende:
Nou inmiddels zijn de krampen al wat meer ingezet dus verwacht een dezer dagen mijn periode
Geen bloed geeft moed

Even een dikke knuffel voor Enteri en natuurlijk wat positieve spirit voor alle wachtende meiden Hoop dat jullie allemaal snel de 2 streepjes piesen
pi_83318461
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:43 schreef Kolonia het volgende:
Roosjes, spannend hoor!
Ik duim voor je!

Welkom Narr!
En veel succes.
Ben jij een kloon?

er leest hier iets te veel bekend volk mee dat mijn nick kent

Ik duim vrolijk door voor de wachtende meiden
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_83348849
Roosjes, ik hoop dat die krampen ergens anders door komen
Hier vooralsnog niets te melden, vandaag dag 32 dus een korte cyclus wordt het in ieder geval weer niet.
  zondag 27 juni 2010 @ 08:34:49 #61
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83348979
Vandaag dag 28 van mijn cyclus van de laatste 3 keer 31 dagen.

Heb al anderhalve week krampen; maar het lijken wel andere krampen dan normaal.
Mn borsten zijn wel sinds 2 dagen weer opgezet zoals bij elke andere ongesteldheid.
K heb last van mn eten al bijna een week; na elke maaltijd een misselijk gevoel; 1 keer ook echt het zuur.
En ik ruik dingen....... gisteren rook in een barbeque; maar mn man rook helemaal niks (en is niet verkouden). Ik ruik overal geurtjes en dingetjes. Echt om gek van te worden.

Ben benieuwd. Eind deze week kan ik testen, tenzij de rode duiveltjes langs zijn gekomen
pi_83349062
Spannend J-Net!

Hierzo nog steeds niets. Gisteren dacht ik wat oud bloed te zien maar daar is nu geen spoor van.
Nja, dan denk ik dat ik me binnenkort maar aan een testje moet gaan wagen. Ga ik vanavond denk ik doen, als het niet alsnog doorzet.
  zondag 27 juni 2010 @ 10:21:02 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83350237
Spannend weer hier voor een aantal meiden!
pi_83369810
Nou, krampen worden alleen maar erger en heb wat oud bloed. Ik denk niet dat het er in zit. Ik wacht nog even tot het doorzet voordat ik mijn nieuwe NOD doorgeef
pi_83409018
Roosjes...hoe is het nu?
pi_83410555
Nog steeds niets
pi_83414641
Spannend Roosjes.
Ik duim voor je dat het raak is!
pi_83417147
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:47 schreef Roosjes_83 het volgende:
Nog steeds niets
Ik duim voor je...wanneer wil je gaan testen?
pi_83418257
Nou ik was het niet meer van plan omdat ik dacht dat het er elk moment aan zat te komen. Dat denk ik nog steeds wel maar denk toch dat ik zo maar een test er tegen aan gooi. Even wachten tot mijn man thuis is.
pi_83420272
Is mijn man eindelijk thuis, ben ik de test die ik nog dacht te hebben kwijt
Ik had zo'n kruidvatding, daar zaten er toch altijd 2 in? Ik heb er 1 gebruikt dus zou er nog eentje moeten zijn.
pi_83421197
Ok, gevonden, gebruikt en 1 streepje. Nog even wachten en dan kunnen we aan de volgende ronde beginnen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 06:28:38 #72
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83429263
Jammer Roosjes_83
pi_83429428
Roosjes, jammer van de negatieve test. Zou je te vroeg getest kunnen hebben?
pi_83430538
Jammer Roosjes!

En Entreri, nog een Jammer dat het toch mis ging...
pi_83430668
Hier dag 27 en vanavond borrel op werk, dus voor de zekerheid, misschien toch maar even getest...

Licht in shock vriendlief gebeld, die was al onderweg naar werk en is omgekeerd. Samen vervolgens nog deze gedaan:

Nu snel kdv bellen en dansje door de kamer doen!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:05:42 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83430686
Gefeliciteerd Stengeltje! Dat kan niet missen hoor!
Maar hoezo KDV bellen?
pi_83430697
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef stengeltje het volgende:
Hier dag 27 en vanavond borrel op werk, dus voor de zekerheid, misschien toch maar even getest...

[ afbeelding ]

Licht in shock vriendlief gebeld, die was al onderweg naar werk en is omgekeerd. Samen vervolgens nog deze gedaan:

[ afbeelding ]

Nu snel kdv bellen en dansje door de kamer doen!
Gefeliciteerd Stengeltje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 09:06:25 ]
pi_83430707
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Stengeltje! Dat kan niet missen hoor!
Maar hoezo KDV bellen?
wat is kdv?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:07:55 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83430733
KinderDagVerblijf.
pi_83430739
Gefeliciteerd Stengeltje !
Is het niet wat vroeg om het KDV te bellen of hebben ze bij jullie zo'n lange wachtlijsten?
pi_83430834
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
KinderDagVerblijf.
moet je dat al zo vroeg doen dan?
pi_83430856
De wachtlijsten zijn hier inderdaad niet normaal...

De vorige keer belde ik met 6 weken en was ik te laat, ons zoontje had pas plek met 6 maanden. Dus vandaar dat ik net gelijk gebeld heb in de hoop dat er nu wel plek zal zijn, maar volgens de administratie was de kans klein, omdat ze de afgelopen week al tien telefoontjes had gehad...

Vruchtbaar dorpje dus;-)
pi_83430859
Gefeliciteerd Stengeltje!
pi_83430869
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:15 schreef stengeltje het volgende:
De wachtlijsten zijn hier inderdaad niet normaal...

De vorige keer belde ik met 6 weken en was ik te laat, ons zoontje had pas plek met 6 maanden. Dus vandaar dat ik net gelijk gebeld heb in de hoop dat er nu wel plek zal zijn, maar volgens de administratie was de kans klein, omdat ze de afgelopen week al tien telefoontjes had gehad...

Vruchtbaar dorpje dus;-)
waar woon je, dan koop ik daar ook een huis Vruchtbare dorpjes zijn
pi_83430880
Dankjewel voor de felicitaties btw...

Nog licht hyper en onnadenkend en geen enkele concentratie te vinden, ben benieuwd of ik nog aan werken toe kom;-)
pi_83431897
Streepjes!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:01:48 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83431996
Oe Stengeltje, dat is een duidelijke hoor

Van harte
pi_83433673
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:01:51 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83433800
Stengeltje gefeliciteerd
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83434430
Yes, gefeliciteerd Stengeltje, geniet er van!

Wat bizar dat je je zo vroeg moet opgeven joh!
pi_83435657
Gefeliciteerd Stengeltje
Wij hadden ons ook te laat opgegeven en Thomas kon pas naar het kdv als hij net een jaar zou zijn. We hebben dan toch maar voor een andere oplossing gezocht (en dat is dan naar de onthaalmoeder als hij 6 maand is)
pi_83440123
Jeuj Stengeltje!! Wat ontzettend goed, gefeliciteerd!!!!
Tralalalaaa
pi_83454561
Gefeliciteerd Stengeltje, wat fijn zeg!!

Hier nog steeds geen Ik heb al twee keer na gekeken of ik mijn NOD wel goed had maar volgens mij moet alles kloppen. We wachten vrolijk verder. Over een paar dagen maar weer eens een keer testen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:05:57 #94
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83455496
Stengeltje gefeliciteerd!

Mmmmmmm zal ik dan morgen ook maar een test gaan kopen. Morgen is dag 31; de dag dat ik normaliter ongesteld moet worden. Heb wel wat krampjes; maar anders dan normaal. Heb wel zere borsten, maar ook niet eens hetzelfde als normaal .... of is het allemaal inbeelding. Met een test twijfel wegnemen.... mmmm vinnut eng
pi_83456936
Ow, das wel heel spannend voor je J-net!
pi_83456981
Stengeltje gefeliciteerd
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_83457656
Gefeli stengeltje

Roosjes, duimpjes omhoog hier voor jou...

Hier hadden we onze Jet ingeschreven toen ik positief testte en zelfs toen kreeg ze niet alle dagen, ze heeft pas alle dagen als ze 10 maanden is.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:21:34 #98
12913 GreatWhiteSilence
pi_83458854

Hier zit ik als het goed is in mijn vruchtbare periode. Mocht het deze periode wéér niet lukken koop ik een zooitje ovulatietesten, eens kijken of ik daar wat duidelijkheid mee krijg.

Ik hoefde niet zo lang te wachten voor het kdv, maar ik heb uiteindelijk besloten een beetje bij te verdienen met mijn lotuswerk en niet bij een werkgever. Zolang mijn man jaloers is op wat ik verdien per uur, zit ik wel goed met dat werk.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83459465
Stengeltje gefeliciteerd
pi_83461800
Veel plezier deze periode GWS
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:46:10 #101
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83463461
Het stengeltje krijgt een bloemetje!! gefeliciteerd!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:12:25 #102
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83465354
Stengeltje gefeliciteerd!!!!!
Roosje, ik zal hard voor je duimen

En ik kom hier heel stiekem al een beetje van afstand kennis maken (zal proberen meer te posten dan bij mijn eerste zwangerschap), we zitten nu in de wel/niet/fase
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_83466760
Stengeltje gefeliciteerd

Spannend zeg Roosjes en J-net.

Hier net ook een moment: sta ik met de buuf te praten, vraagt ze: 'goh, zie ik daar een buikje?'
Ik kon wel door de grond zakken, maar heb maar schijnheilig mee staan lachen om haar blunder. Maar het leverde wel wat tranen op toen ik weer binnen was.
Ik ben idd een aantal kilo's aangekomen afgelopen jaar (ongeveer 5) en dat tekent zich irritant genoeg precies zo dat het idd lijkt alsof ik een maandje of 3 zwanger ben. (vind ik zelf tenminste)
Ben er hard mee om die 5 kg eraf te krijgen, maar het wil niet echt lukken. wat ik ook doe, het getal op de weegschaal blijft hetzelfde.

Stiekem vraag ik me af of ik niet gewoon toch zwanger ben, maar een lichte bloeding heb gehad. Het was deze week een dag of 4 te vroeg, veel minder dan normaal en mijn borsten zijn niet meer kleiner geworden nadat ik ongesteld ben geweest. Het klinkt stom, maar zou dat kunnen? Ik voel me zo raar.
ik heb alleen weinig zin om er een test tegen aan te gooien omdat ik eigenlijk ook wel vind dat het raar gepraat is wat ik nu zeg en het dan weer zonde van mijn geld vind en dat ik me druk maak om iets wat volgens mij echt niet kan.... (of wel? )
pi_83467319
Ik ga morgenochtend wel ff mijn temp opnemen, als die nog hoog is kan ik er misschien wel een test tegenaan gooien

Sorry hoor meiden hiervoor, normaal ben ik vrij nuchter, maar ik voel me nu zo maf. Ik moet et ff kwijt
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:40:41 #105
238474 Jeetjejom
pi_83467563
Danic, ik heb bij mijn eerste zwangerschap ontzettend goedkope testen bij het Kruidvat gekocht, ik geloof 2 voor 5 euro.Ook omdat ik dacht dat het loos alarm was en dus echt geen 20 euro voor een cb ging uitgeven.
Geeft ie negatief aan, heb je voor weinig geld jezelf een beetje rust gegeven want hoef je niet meer te piekeren, is ie positief kun je nog altijd voor de alle zekerheid een cb kopen, toch?
Jouw warmte is genoeg
pi_83467766
Ja daarom, ik heb ze van de kruitvat liggen. Maar ik vind et een beetje stom van mezelf omdat ik wel ongesteld geweest ben afgelopen week. Alleen veel korter en minder heftig dan normaal en mijn boobies barsten bijna uiit mijn bh. En dan het opgeblazen gevoel.
Maar ja, het hoeft niets te zeggen.
pi_83467840
Stengeltje gefeliciteerd! Wat fantastisch meid! Happy&healthy 8 months!

Roosjes ik duim ook nog steeds voor jou!

Entreri ik ben een beetje laat, maar meisje wat een teleurstelling!

Ja Danic, dat kan, legio voorbeelden van vrouwen die dit hebben meegemaakt. Gooi er een test tegenaan, dan weet je het zeker. En ookal zou ie negatief zijn, dan is het nog geen weggegooid geld; die paar euro is je gemoedstoestand waard!
Ik duim voor je!
(en koop alvast zo'n pak goedkope tests via internet, altijd handig!)

Cisco, ben blij je even te zien. Hoop dat het een beetje goed met je gaat-voor zover mogelijk?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_83467898
Haha Jeetjejom was me voor!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:51:43 #109
238474 Jeetjejom
pi_83468272
En wil je het gratis doen:
http://www.onlinezwangerschapstest.nl/

Ben bang dat ze geen garanties geven.....
Jouw warmte is genoeg
pi_83468751
Isla: ik denk doe gelijk die test ff, ff zien wat er uit komt.
moet je er voor betalen! Sorry, maar dan wacht ik toch nog maar ff tot morgen ochtend

Enneh.....als mijn temp laag is ga ik ook niet testen hoor, dan lijkt me dat wel genoeg duidelijkheid
pi_83469676
JEETJE wat flauw! Betalen, echt niet! (was ook niet mijn idee hoor ) Inderdaad morgen maar even kijken.....
pi_83470608
Stengeltje, gefeliciteerd!!

En voor alle andere meiden die in spanning zitten een
pi_83476194
Heb net even gekeken, maar temp was 36,3 dus niets aan de hand.
Wat kan je jezelf eigenlijk gek maken hè! Sorry hoor meiden
  woensdag 30 juni 2010 @ 07:38:06 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83476505
Stengeltje, van harte gefeliciteerd!
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:54:05 #115
Vrouwtje-theelepel
pi_83481243
Gefeliciteerd Stengeltje!!
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:24:12 #116
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83482467
Vanochtend soort beetje bruinig klein iets, mar normaal bij ongesteldheid zet dat meteen door en nu was het gewoon eenmalig 1 druppel. O ik ga echt test halen, ik maak mezelf gek.
pi_83482781
Spannend J-net!
Je zou niet de eerste zijn bij wie het de eerste poging lukt, ik duim voor je!

En Roosjes maakt het ook al zo spannend.

Danic.
Stom lichaam, kan je zo voor de gek houden.

En Isla, nog maar even geduld voordat er actie komt zag ik?
Fijn, vooral omdat je je nu gewoon kunt ontspannen en even niets hoeft.
pi_83483646
Danic, wat kunnen mensen stomme dingen zeggen hè, bah waar bemoeien ze zich mee. Als jij twijfelt zou ik gewoon een test doen en niet gaan piekeren of dat nou stom is of niet. Als jij wil testen dan doe je dat toch gewoon? Dan weet je het in elk geval zeker.

GWS, veel plezier! Alle andere dames die in spanning zitten, de duimen draaien weer!
pi_83483829
Was je al bij de huisarts geweest Entreri?
pi_83486833
Lief dat je het vraagt Kolonia.

Nee, ik wacht nog eventjes. Morgen lekker naar Werchter, even de knop omzetten en lekker feesten. Ook wel een beetje moeilijk want ik was van mijn miskraam in december de komende dagen uitgerekend van een tweeling en ik merk wel dat ik er nu weer erg verdrietig om ben. Maar goed, even een paar dagen lekker genieten van muziek en zon en dan daarna even een afspraak plannen.
pi_83487712
Ik snap goed dat je nu even verdrietig bent, ja.
Ik wist helemaal niet dat je vorige zwangerschap al zover gevorderd was, vreselijk.

Hopelijk fleur je op Werchter weer helemaal op.
Veel plezier!
pi_83487972
Entreri

Hier vanochtend roze gedoe bij het afvegen, dus deze maand wordt het hem ook niet.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:23:56 #123
12913 GreatWhiteSilence
pi_83492583
Hier stel ik de pogingen om zwanger te worden eventjes een maandje (of twee) uit. Ik heb momenteel last van mijn MS en ik wil daar eerst optimaal van genezen, voordat ik weer zwanger wordt. Het kan natuurlijk zijn dat ik tóch zwanger ben en dan is dat natuurlijk geweldig, maar genezen gaat eventjes voor. Bovendien ben ik doordat mijn lichaam druk bezig is met herstel sowieso al moe en dan óók nog eens moe zijn door een zwangerschap zie ik niet zitten...

Ik bedacht me trouwens pas gisteravond dat ik met die klachten beter eventjes pas op de plaats moest maken. Als ik ineens een cyclus heb van 28 ipv 30 dagen, kan ik alsnog zwanger zijn trouwens...

[ Bericht 0% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 30-06-2010 19:16:48 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:27:25 #124
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83497849
Net getest en niet zwanger. Maar we gaan gewoon lekker door. Op zich hadden we ook wel rekening gehouden met een paar pogingen dus komt niet verkeerd uit
pi_83499959
Zo, na een dag hard werken kom ik er achter dat ik alweer een pagina vol met postjes achter loop

Nou als eerste dan maar dat ik, zoals ik wel had verwacht, vandaag ongesteld ben geworden. Heel fijn, ik had nog oudergesprekken ook (ben leraar). Zit je daar met je krampen je ellendig te voelen terwijl je tig ouders te woord mag staan. Maargoed, dan is het maar weer duidelijke en kunnen we in ieder geval door.
Enuh... Allemaal nog bedankt voor het duimen

Leuk dat je alvast komt kijken Jeetjejom, veel plezier.

@Danic, hier het zelfde, ben ook aangekomen en het zit allemaal op mijn buik. Zeker rond mijn periode is mijn buik ook vaak een beetje opgezet en dan voel ik me echt zo lomp en lijk ik net drie maanden zwanger. Er is me ook wel een paar keer gevraagd of ik zwanger ben. Lekker tactisch natuurlijk. En die gedachte dat ik dan misschien toch zwanger zou kunnen zijn ondanks dat ik ongesteld ben geweest ken ik ook wel heel erg goed.

@GWS, ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt. Wat vervelend dat het even niet lekker gaat.

@Nienna, jammer!

@enteri, veel plezier op werchter maar ook veel sterkte de komende dagen
pi_83500040
@ J-net, gelukkig dat het je niet verkeerd uit komt, kon je toch mooi even wennen aan het 'ben ik wel of niet zwanger, ik ga testen gevoel'
pi_83500166
@Nienna: ik duim nog even door voor je hoor, geen bloed geeft moed.

@GWS: ik dacht altijd dat je met MS een tijdelijke opleving krijgt van een zwangerschap, maar dat is dus niet zo?
Ik hoop dat je snel en volledig opknapt.

@J-net en Roosjes:
Hopelijk is volgende maand succesvoller.

@Jeetjejom: welkom!
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:15:53 #128
12913 GreatWhiteSilence
pi_83502132
@ Kolonia: Tijdens een zwangerschap heb je minder kans op schubs, het voorkomt dus problemen (bij anderen is het trouwens omgekeerd, MS is vrij onvoorspelbaar wat dat betreft), maar een zwangerschap helpt (mijns inziens) niet de schade te herstellen. Als ik een paar maanden terug zwanger was geworden, had het misschien wel gunstig geweest, maar ik denk niet dat nu zwanger worden zal helpen de schade te herstellen.

Maar ik ben volgens mij alweer bezig op te knappen, het verdoofde voelt minder verdoofd. Ik ben wel heel erg moe , maar dat herken ik wel van de vorige keren. Het opknappen van alle rotzooi zal mijn lichaam wel aardig wat energie vergen...
pi_83502941
Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes!
ik voel me af en toe zo'n muts! Maar tis alweer een beetje gezakt hoor, mede door jullie berichtjes.
Ik ga er gewoon goed tegenaan, heb vandaag mijn eerste ijsje al netjes afgeslagen en niets tussendoor gesnoept! Yes ik kan het haha!

En dan netjes om de dag en verder duimen
pi_83505086
Roosjes, hier ook oudergesprekken gehad gisteravond en morgenavond nog een keer. En ik tussendoor iedere keer naar de wc om te checken of ik al ongesteld ben

Vandaag ook een menstruatie-achtig gevoel in mijn buik gehad, maar vanmorgen voor de zekerheid een tampon in gedaan en heb nog niet weer gecheckt... struisvogelpolitiek haha
pi_83505215
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef Kolonia het volgende:

En Isla, nog maar even geduld voordat er actie komt zag ik?
Fijn, vooral omdat je je nu gewoon kunt ontspannen en even niets hoeft.
Je houdt alles goed in de gaten Kolonia!

Ja ik ga even relaxen de komende twee maanden.... Voelt heel goed. En jij gaat misschien wel tot actie (onderzoeken) over? Ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat jij zoiets had van: als het lukt is het fantastisch, maar we gaan niet de onderzoeken in, dan maar niet. Het kan zijn dat ik met iemand anders in de war ben hoor.. Ik bedoel het ook niet naar, in de trant van: toen zei je dat, nu dit, wat is het nou? Het is meer interesse, ben je er anders over gaan denken, is de wens steeds groter geworden?
pi_83505225
Haha, heel herkenbaar Nienna. Ik zal voor je duimen.
pi_83505317
Voor alle meiden hier, ik duim voor jullie hoor!
pi_83505459
Ow, ik vergeet mijn nieuwe NOD.

Zet hem maar op 28 juli
pi_83506534
Entreri, Wel fijn dat je op Werchter even je zinnen kunt verzetten...

Roosjes en J-Net: Jammer meiden! Hopelijk volgende maand meer succes!

Nienna, spannend!

Ik ga langzaam aan verhuizen naar het volgende topic... Het was gezellig, en ik kom natuurlijk nog regelmatig even spieken hoe het met jullie gaat! Veel succes en tot gauw in Z&G!

pi_83507044
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef IslaBonita het volgende:
Voor alle meiden hier, ik duim voor jullie hoor!

Voor jou ook hoor!
Ik reageer nooit in het andere topic, maar lees daar wel altijd mee

En lief dat jullie het spannend voor me vinden, maar die menstruatie gaat echt wel komen hier hoor, dus ik ben in mijn hoofd al weer een ronde verder.
  woensdag 30 juni 2010 @ 21:54:47 #137
238474 Jeetjejom
pi_83509735
Stengeltje, veel plezier daar en hopelijk kom ik je daar nog tegen
Jouw warmte is genoeg
pi_83512317
Net gecheckt, en ik ben inderdaad vandaag ongesteld geworden.
De volgende vruchtbare periode valt precies in de periode dat we in Frankrijk zitten, dus dan maar zwanger terug komen van vakantie

Mag mijn NOD naar 4 augustus?
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:06:47 #139
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83520610
Irritant genoeg zet mn ongesteldheid gewoon absoluut niet door. Gisteren klein beetje iets verkleuring van slijm (sorry voor details). Normaliter vandaag dan start; nou nog nix. En ook geen verkleuring vanochtend.

Trouwens die dame van het Kruidvat maakte een lekkere fout bij de kassa met het afrekenen van de tests. Heb nu 4 tests voor de prijs van 2. Altijd goed toch?
pi_83521223
Hallo allemaal,

ik meld me ook maar weer eens even. Wegens allerlei vervelende omstandigheden ben ik de laatste tijd niet zoveel online geweest.

Allereerst gefeliciteerd aan de zwangeren. En ook veel sterkte aan Suuz_! En iedereen die het helaas nog niet gelukt is veel sterkte, zeker aan Entreri, omdat deze situatie voor ons zo herkenbaar is.

Mijn vrouw en ik hebben intussen een bloedtest af laten nemen, zodat we straks weten of er chromosoom technisch iets mis is. Mijn vrouw heeft ook een interne echo gehad, waarbij alles in ieder geval goed lijkt te zijn.

Gisteren heeft ze trouwens behoorlijk last van wat ze denkt dat een blaasontsteking is. Ze moet heel vaak plassen en dat doet ook zeer. Ook zag ze gisteren wat bloed, terwijl haar NOD pas de 5de is. Nu hoop ik natuurlijk allemaal dat dat iets betekent, maar ja, dat hoeft dus helemaal niet.

Mocht een modje het zien, mag onze NOD naar 5 juli?

Iedereen ontzettend veel succes en hopelijk kan ik nu weer wat vaker meelezen en schrijven.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_83521297
Oeps, ik lees ook 1 dagje niet mee en er gebeurd vanalles...

@Jeetjejom: Alvast heel stiekem van een afstand een warm welkom !

@Danic: Wat een onzekerheid allemaal. Maar wel fijn dat je het zelf nu weer kunt relativeren en dat je toch met goede moed verder gaat!

@Entreri: Veel plezier op Werchter!

@Nienna, Roosjes_83 & J-net: Jammer...

@Grizzlybear: auw, blaasontsteking. Daar kan ook bloed bij komen. Is ze hiervoor al bij de dokter geweest? Beterschap!

Hier weer niets spannends te vertellen, maar ik ga toch effe m'n gal spuien... zit nu op dag 24, maar m'n gemoedstoestand is even beneden pijl. Heb af en toe echt zin om een potje te janken, om de kleinste dingen. Gisteren kon ik wel janken omdat ik de tent niet opgevouwen kreeg en omdat vriendlief z'n puinzooi WEER niet achter z'n kont opruimde. Maar ik denk dat dat eerder te maken heeft met mijn beperking, dat die eventjes weer de kop op steekt. Of het is m'n NOD die zich wil aan gaan dienen.

Maar vandaag ga ik lekker het dorp in met schoonzussie en nichtje (5mnd) om een hondenbank te kopen voor mijn pleeghond(je). Mijn schoonouders hebben sinds april een bouvierpup en dat is ook een beetje ons hond(je).
En zaterdag komt mijn nichtje logeren. Kunnen we alvast een beetje oefenen !
pi_83522471
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef IslaBonita het volgende:
En jij gaat misschien wel tot actie (onderzoeken) over? Ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat jij zoiets had van: als het lukt is het fantastisch, maar we gaan niet de onderzoeken in, dan maar niet. Het kan zijn dat ik met iemand anders in de war ben hoor.. Ik bedoel het ook niet naar, in de trant van: toen zei je dat, nu dit, wat is het nou? Het is meer interesse, ben je er anders over gaan denken, is de wens steeds groter geworden?
Klopt, dat was ik.
Gaandeweg zijn we er toch iets anders over gaan denken.
Eerst maar eens onderzoeken en kijken of er een reden is dat het nog niet gelukt is.
Mocht daar wat uitkomen en blijkt dat we zonder hulp niet zwanger worden, dan moeten we nog eens goed gaan bedenken wat we willen.
Het ligt er denk ik ook aan wat precies de hulp zou moeten zijn, ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat we zover gaan als IVF. Maar het kan goed zijn dat, mocht het zover komen, we er toch anders over denken.
Vooralsnog denk ik dat er niets uit de onderzoeken komt en we gewoon geduldig moeten zijn.

Nienna.
Je gaat dus voor een franse lentebaby .

Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest Grizzly?

GirlGoneBad: ik duim dat je een mooie reden hebt voor je slechte humeur van gisteren.
pi_83528589
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest Grizzly?

Volgens mij pas over 13 weken ofzoiets. Dus dat wordt nog lang wachten.

Je hebt groot gelijk om onderzoeken te laten doen, misschien geeft het aan wat er aan de hand is en dan weet je dat in ieder geval. Succes!

Mijn vrouw is al bij de dokter geweest voor de blaasontsteking, daar krijgt ze morgen de uitslag van, want ze zijn er nog niet zeker van dat het een blaasontsteking is.
pi_83547273
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Nienna.
Je gaat dus voor een franse lentebaby .

Dat klinkt wel heel leuk hè
pi_83548752
Ja Nienna, klinkt heel leuk!
Go for it!

En een voor je lieve opmerking!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:02:37 #146
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83625073
Heb even een innerlijke discussie gevoerd over de kans dat er mensen uit mijn team hier meelezen en ik vermoed dat het nihil is (en anders weten ze waar hun teamleidster mee bezig is in haar vrije tijd )

Dus sinds 06-2010 bezig en NOD is 3 augustus 2010.

Met dank aan mijn 33 dagen cyclus is mijn gemiddelde cyclus nu 32 dagen volgens de app op mn Iphone.
  zondag 4 juli 2010 @ 10:35:25 #147
48000 Vlinder
Vlinder
pi_83636261

zondag 4 juli 2010 @ 10:42:12 #148
12913 GreatWhiteSilence
pi_83636364
Balen Vlindur.
Wel lekker subtiel
  zondag 4 juli 2010 @ 10:51:36 #149
48000 Vlinder
Vlinder
pi_83636520
quote:
Op zondag 4 juli 2010 10:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Balen Vlindur.
Wel lekker subtiel

Er lijkt een logica in te zitten trouwens!
Ik durf er wel een datum bij te zetten,

Mag mijn NOD naar 4 augustus?
pi_83636794
Vlindur, wat jammer.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:02:32 #151
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83638263
Jammer Vlinder.
Ben wel benieuwd naar je logica!
  zondag 4 juli 2010 @ 12:32:14 #152
48000 Vlinder
Vlinder
pi_83639346
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef J-net het volgende:
Jammer Vlinder.
Ben wel benieuwd naar je logica!
http://www.babybrabbel.org/calculator/calc.php op die site kun je meerdere data's invoeren en hij rekent dan het gemiddelde uit. Zo kom ik op gemiddeld 31 dagen
pi_83639351
Jammer J-net en Vlindur.
Wel fijn dat er regelmaat in je cyclus zit Vlindur, da's vast een goed teken voor volgende maand.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:10:52 #154
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83640953
@Vlindur; ik bereken het met een Iphone application. Anders was het ook lastig geweest
  zondag 4 juli 2010 @ 13:18:41 #155
48000 Vlinder
Vlinder
pi_83641189
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:10 schreef J-net het volgende:
@Vlindur; ik bereken het met een Iphone application. Anders was het ook lastig geweest
Ja, ik heb geen aaifoon
  zondag 4 juli 2010 @ 13:19:26 #156
48000 Vlinder
Vlinder
pi_83641208
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Kolonia het volgende:
Jammer J-net en Vlindur.
Wel fijn dat er regelmaat in je cyclus zit Vlindur, da's vast een goed teken voor volgende maand.
Niet alleen voor volgende maand, Zou PCOS ook gewoon 'over' kunnen gaan?
pi_83657635
Jammer Vlindur...

Hier is het volgens mij 'same sh*t, different month'...
Weer zo misselijk als ikweetnietwat, pijnlijke tepels, behoorlijk emo. Zit op dag 27 dus het zal wel weer zijn...
  maandag 5 juli 2010 @ 07:35:55 #158
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_83669662
Hier is het ook niet gelukt deze maand helaas. Mag onze NOD naar 3 augustus?

Iedereen ook deze maand weer heel veel succes, hopelijk is volgende maand dan eindelijk de langverwachte streepjesregen!
pi_83670953
Balen Grizzlybear! Augustus word een goede maand, dan ben ik jarig en krijgen jullie allemaal streepjes als traktatie
  maandag 5 juli 2010 @ 10:37:54 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83672803
* binnenschuifelt....

Ik kom hier nu toch maar eens meeposten; vorige week is mijn spiraaltje verwijderd!
Ben nog aan het wachten op de eerste menstruatie, maar voorlopig verlies ik alleen nog maar wat oud spul geloof ik. Hopelijk volgt er snel een echte menstruatie, want dan weet ik dat alles het nog doet en gaan we het echt proberen

Heb nu dus nog geen NOD datum, maar die hoop ik snel te komen melden
Eerst maar eens goed meelezen zodat ik ook wat beter van jullie op de hoogte ben!
pi_83673101
Jammer Grizzly.
Deze keer geen positieve test gehad?

Hoe is het GirlGoneBad?
Is het doorgezet of kunnen we vast de juichsmileys uit de kast halen?

Welkom LadyBlack.
Hopelijk komt je lichaam snel op gang.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:22:22 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83674118
Ja ik hoop het ook!

Wat een boel verschillende verhalen hier zeg....
Naast mijn blije gedachten van "als ik ongesteld ben geweest gaan we het proberen en dan heb ik over ongeveer een jaar een kindje " bekruipt me dan ook de angst dat het hier ook moeilijk zal gaan...

Ik ga maar eens karma kweken en vast voor jullie duimen!
pi_83675106
@LadyBlack: Een jaar is wel een erg positieve verwachting hoor, dat is maar weinig vrouwen gegund.
Het gemiddelde is 6 maanden voordat het lukt en (slechts) 80% van de vrouwen is binnen een jaar zwanger.
Maar ik hoop het voor je dat je een van de gelukkigen bent waarbij het snel raak is.
Aan de andere kant is het de eerste maanden ook best spannend en het is ook wel leuk om die spanning mee te maken.
pi_83675306
Jammer dat het jullie ook niet gelukt is

LB! Welkom hier!
  maandag 5 juli 2010 @ 11:58:43 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83675455
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef Kolonia het volgende:
@LadyBlack: Een jaar is wel een erg positieve verwachting hoor, dat is maar weinig vrouwen gegund.
Het gemiddelde is 6 maanden voordat het lukt en (slechts) 80% van de vrouwen is binnen een jaar zwanger.
Maar ik hoop het voor je dat je een van de gelukkigen bent waarbij het snel raak is.
Aan de andere kant is het de eerste maanden ook best spannend en het is ook wel leuk om die spanning mee te maken.
Ja precies, je weet dat het zo is, en toch is het allemaal zo spannend en leuk dat je het al helemaal voor je ziet....

Ik hoop dat ik op mn moeder lijk: die had maar 1 poging per maand, en was na 3 maanden zwanger
pi_83675524
1 poging per maand, was je vader zeeman ofzo dan?

3 maanden is mooi, dan heb je wel een paar maanden die leuke spanning maar is het toch snel raak.
  maandag 5 juli 2010 @ 12:03:22 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83675674
Mijn moeder heeft mij 'alleen' gekregen, met wat hulp van een vriend die maandelijks een potje langs kwam brengen op de gunstigste momenten

Heb laatst in mijn geboorte-album ook haar temp-lijstje opgemerkt, dat zei me vroeger niks dus nooit goed naar gekeken. Maar nu was het toch wel grappig om te zien, nu ik weet hoe jullie daar ook mee bezig zijn.
pi_83678796
Wat een apart verhaal van je moeder Ladyblack.... Iig welkom hier hopelijk is het snel raak

Jnet en Vlindur, jammer (geniale foto trouwens )
pi_83688189
Welkom LadyBlack
  maandag 5 juli 2010 @ 20:13:55 #170
12913 GreatWhiteSilence
pi_83694992
Welkom LadyBlack

Jammer dat het bij een aantal weer niet gelukt is.

Hmm, daarnet trouwens wat last van spotting. Wellicht een innestelingsbloeding?
Het zou trouwens wel wat zijn hoor: bij de eerste stelde ik het zwanger worden uit omdat ik naar Kirgizstan wilde, wat dus niet lukte... En nu stel ik het uit vanwege mijn klachten. Het zou wel stomtoevallig zijn als ook bij deze het uitstellen niet lukt...
pi_83701115
Hier nog niks te zien, heb wel nog alle 'kenmerken'... Ik durf geen precieze NOD aan te geven, maar ik denk dat het een dezer dagen er toch wel uit komt.

Welkom LadyBlack!

En ik ga weer in de duimstand voor je, GreatWhiteSilence! Ik hoop het zooooo voor je!
pi_83715360
Volgende week uur van de waarheid Waarschijnlijk gewoon ongi hoor
Wel al een week of anderhalf last van stemmingswisselingen en zere tepels. Dat is dan wel opmerkelijk. Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik nu geen pil meer slik, wie weet.
Ik kon wel voor het eerst voelen wanneer m'n eisprong ongeveer was (en het klopte ook met de berekening van de app op m'n telefoon), ik had ineens een gelei-achtig propje in m'n slipje (sorry als dat goor klinkt) en ik heb 2 dagen kramp gehad. Fijn, maar niet heus! Wel rondom die datum geklust
Maarja, in 1 keer is zeer onwaarschijnlijk, maar toch leuk om te bedenken, toch?
Tralalalaaa
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:35:32 #173
238474 Jeetjejom
pi_83728169
T_A_P: zeg nooit nooit hoor! Bij de vorige was het bij ons ook in 1x raak, en ik had echt werkelijk alle symptomen (op de ochtendmisselijkheid na) en kwam er nog pas na 9 weken achter
(maar dan heb je tenminste wel al een groot gedeelte van de spannende tijd gehad)
Jouw warmte is genoeg
pi_83746608
Nou, ik word wel gek van de duizeligheid als ik opsta (zwart voor mn ogen), een regelmatig weeig gevoel, af en toe kramp in de onderbuik, stemmingswisselingen en ook de zere tepels.
Vandaag tijdens t lopen voel ik ze zelfs.
Volgens mij reageert mijn lichaam op de afwezigheid van de pil. We gaan t zien.
Maar t is wel bizar hoeveel ik er toch mee bezig ben, meer dan ik van mezelf had verwacht eigenlijk
Hoe dan ook had ik niet verwacht allerlei dingen te voelen, maar ik let er nu wel extra op natuurlijk.
En nu ga ik weer stoppen want ik voel me een vreselijke aansteller hier, haha.
Welterusten allemaal, en jeuj oranje
Tralalalaaa
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:02:23 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83756400
Ik begin te vrezen dat ik toch vorige week ongesteld was (dus voordat het spiraaltje verwijderd werd)

Duurt dus nog even voordat ik kan beginnen waarschijnlijk
pi_83761123
hier nog steeds gee ongesteldheid,
en ook geen zwangerschap :S

het wachten op ogesteldheid niets, want eigelijk wil ik het niet,
wil zwanger worden (A)

veel succes iedereen deze maand
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_83761248
Och LadyBlack, het heeft toch ook wel z'n charme als je niet precies weet hoe je cyclus loopt, toch?
Dan kun je ook niet op je vruchtbare dagen mikken en dat is wel zo romantisch.

Vraagje trouwens,
Als je een kind verwekt tijdens het WK, ben je dan verplicht je zoontje of dochtertje Wesley te noemen?
Want dan sla ik deze maand liever even over.

GWS, moeten we nu wel of niet voor je duimen?
pi_83762251
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:04 schreef Kolonia het volgende:
Och LadyBlack, het heeft toch ook wel z'n charme als je niet precies weet hoe je cyclus loopt, toch?

Vraagje trouwens,
Als je een kind verwekt tijdens het WK, ben je dan verplicht je zoontje of dochtertje Wesley te noemen?
Want dan sla ik deze maand liever even over.

GWS, moeten we nu wel of niet voor je duimen?
Hoezo Wesley?

Er zijn nog veel meer leuke namen!

Maarten, Arjen, Robin, Sander, Joris, Stijn, Dirk, Mark en Michel
pi_83762381
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:30 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoezo Wesley?

Er zijn nog veel meer leuke namen!

Maarten, Arjen, Robin, Sander, Joris, Stijn, Dirk, Mark en Michel
Ja, maar die worden geen topscoorders.
pi_83763892
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:33 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ja, maar die worden geen topscoorders.
Dan moet je even 2 jaar wachten, dan hebben we weer een EK
  woensdag 7 juli 2010 @ 15:44:06 #181
12913 GreatWhiteSilence
pi_83767426
Geen idee Kolonia, ik weet het echt niet.
Het zou geweldig zijn om zwanger te zijn, maar aan de andere kant kan mijn lichaam de rust goed gebruiken...

Ik doe niet aan vernoemen trouwens, daar krijg je alleen maar ruzie van...
pi_83767468
@Kolonia: Onder het motto "ik vond wielrennen toch leuker dan voetbal" kun je 'm ook best Fabian, Geraint of Cadel noemen, afhankelijk van wie er dan bovenaan staat.
pi_83767667
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:45 schreef Cantare het volgende:
@Kolonia: Onder het motto "ik vond wielrennen toch leuker dan voetbal" kun je 'm ook best Fabian, Geraint of Cadel noemen, afhankelijk van wie er dan bovenaan staat.
Oh, dat is ook wel een goed idee!
Even afwachten wie de eerste bergrit wint.
pi_83768323
Tour de France

Doe dan de MOTOGP!

Valentino , Dani, Colin, Marco, Nicky en Mika
pi_83794437
WK, Tour, MotoGP, F1... wij kijken hier ongeveer alles! MotoGP vind ik niks meer aan sinds Rossi met een gebroken poot thuis zit. Maar hij zou volgens mij binnenkort weer op z'n motor stappen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Kan ie Lorenzo weer van z'n voetstuk af schoppen, die kerel heeft echt een TE grote air om zich heen hangen.

[ego- en zeikpost]
Hier is het inmiddels dag 31, maar nog steeds niets te zien.... M'n zere tepels zijn verdwenen, ik ben niet misselijk (geweest) en de duizeligheid heb ik ook (nog) niet gehad ...
M'n eerste NOD was op dag 36, dus ik wacht nog 'geduldig' af...

Gisteravond ben ik in janken uitgebarsten, ik zat er echt helemaal doorheen. Op m'n werk gaat het niet zoals het moet gaan, en eigenlijk had ik vandaag en morgen vrij maar door een naar voren gehaalde deadline moet ik toch gaan werken. Wilde ik gisteravond m'n vriends favo kostje koken (burrito's), heb ik geen creme fraiche in huis... Heb ik ook nog ruzie met m'n schoonouders, aangezien ze 'even' voor 300euro aan voor mij belangrijke spullen hebben weggegooid... Het hele huishouden is een puinzooi, en ik MOET alles voor morgenavond 17.00uur aan de kant hebben, want we gaan morgen een lang weekend naar mijn ouders... ...
[/ego- en zeikpost]
pi_83794971
Ach GirlGoneBad wat ontzettend vervelend allemaal.
Ik wil je verdriet niet groter maken, maar ik had begrepen dat Rossi de rest van het seizoen niet meer mee zou rijden. Kan goed dat ik het verkeerd heb hoor!

Wat betreft je schoonouders kan ik me goed voorstellen dat je pissig bent! Ik weet natuurlijk niet de hele situatie, maar waar halen ze het lef vandaan om spullen van jou weg te gooien? Dat zouden mijn (schoon)ouders dus echt nooit (moeten) doen.
En als alle andere dingen dan ook niet lopen zoals je wil...........ik begrijp het heel goed.

Misschien moet je je afvragen hoe erg het is als er iets niet gebeurd wat jij wel had willen doen. Ik bedoel: wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren als je het huis niet aan kant hebt voordat je een weekend weg gaat?
Ik snap dat het fijn is als het wel opgeruimd is, zeker als je terugkomt en alles is aan kant, maar als het niet lukt dan lukt het niet. Er zal niets ernstigs gebeuren als je dit tot na het weekend laat liggen (denk ik, correct me if I'm wrong). Dit kan weer voor wat meer rust bij jou zorgen en voel je je misschien weer wat beter.

Je krijgt van mij in ieder geval een dikke om je op te vrolijken.
En we gaan duimen voor een positief bericht over 5 dagen!
pi_83799425
Hi allemaal, ik ben weer terug na een heerlijk Werchter weekend. het was zo;n fijne afleiding (en ik heb maar twee keer gehuild ), en ik was met leuke lieve mensen op pad, goede muziek, lekker bier, heel fijn allemaal. Dus nu weer vol goede moed verder.

GGB: een dikke knuf voor jou! Waarom hebben je schoonouders spullen van je weggegooid? Iedereen uiteraard weer veel succes gewenst.

Ik weet even niet hoe ik nu mijn NOD moet uitrekenen. Ik had dus afgelopen cyclus een superkorte zwangerschap (als je het al zo mag noemen) in elk geval: ik had 14 dagen na mijn ovulatie een positieve test. Uiteindelijk werd ik 19 DPO ongesteld. nu had iemand hier gepost (ik dacht kolonia)? Dat die iets vergelijkbaars had meegemaakt en dat de cyclus toen weer verder ging op basis van die ovulatie en niet van de ongesteldheid (volgen jullie het nog? ). Dus nu weet ik niet zo goed hoe ik moet rekenen en ik heb eigenlijk deze ronde even geen zin om testjes enzo te doen en er weer zo mee bezig te zijn. Ik wil gewoon een kindje maken op een zwoele zomernacht zonder alhet gereken en gestress.

Ehm, nou ja, sorry voor dit hele verhaal, maar mochten er toch nog mensen zijn die tips hebben voor het uitrekenen van mijn NOD dan hoor ik het wel . Meestal is ie dus 14 DPO.
pi_83802628
Thnx Danic en Entreri...

Hoe het nou kwam dat mijn schoonouders die spullen weggooiden?
Nou...zo...
Mijn vriend en ik delen een gezamelijke hobby, namelijk autoracen. De raceauto inclusief reserveonderdelen enzo staan in de opslag van mijn schoonouders. Wij hebben een apart hoekje daar en daar liggen al onze spullen.
Wij hadden een deel van onze onderdelen in een andere crossauto gezet om wat meer loopruimte te creeren. Deze wagen was eigenlijk afgeschreven en moest nog weggebracht worden naar de sloperij. Nou had mijn schoonvader ineens last van opruimwoede en dacht hij behulpzaam te zijn en de wagen alvast voor ons op te ruimen, zonder te kijken of er nog spullen in lagen. Daar gingen dus een krat vol onderdelen, een versnellingsbak en een aantal banden naar de autosloper die wij eigenlijk nog nodig hadden!
Ik heb vanmorgen maar even met de autosloper gebeld, en hij had de wagen gelukkig nog niet gedemonteerd, dus als het goed is zaten onze spullen er nog in. Hij houd de wagen nog apart tot vanavond, dan kunnen we onze spullen nog komen halen. Dus het gevaar is nu geweken en hopelijk heb ik vanavond al mijn spullen terug.

@Danic:
http://www.racesport.nl/M(...)D/23829/Default.aspx
Rossi zit al op de motor

Ik ben zoooon verschrikkelijke controlefreak... Dit is jammergenoeg ook één van de kenmerken van mijn beperking. Mijn vriend roept ook altijd dat ik me niet zo druk moet maken en dat het allemaal wel goed komt, maar iets loslaten is nog even teveel gevraagd.

@Entreri: Het uitrekenen van je NOD, daar heb ik weinig kaas van gegeten.
Wel fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op Werchter. Even alle sores eromheen vergeten, verstand op nul en feesten !
pi_83803997
GirlGoneBad: Hier nog zo'n controlefreak. Ik ben altijd zooo pietje precies en denk teveel na, maak me overal druk om... vermoeiend!!!

Als jij zo'n racefreak bent... ik zei vroeger altijd dat mocht ik kids mogen verwelkomen (toen wilde ik ze niet, maar voor het geval dat), dan zou ik ze Kimi en Mika noemen. Manlief is het er echter niet mee eens, haha!
Tralalalaaa
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:56:17 #190
12913 GreatWhiteSilence
pi_83805412
Volgens mij ben ik ongesteld geworden. Auw Daar gaat mijn regelmatige cyclus...

GGB, hopelijk komt alles toch nog goed. Zo irritant als mensen van alles weg gooien zonder te controleren.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:03:47 #191
Vrouwtje-theelepel
pi_83805757
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
GirlGoneBad: Hier nog zo'n controlefreak. Ik ben altijd zooo pietje precies en denk teveel na, maak me overal druk om... vermoeiend!!!

Als jij zo'n racefreak bent... ik zei vroeger altijd dat mocht ik kids mogen verwelkomen (toen wilde ik ze niet, maar voor het geval dat), dan zou ik ze Kimi en Mika noemen. Manlief is het er echter niet mee eens, haha!
Onze Mika is vernoemd naar Mika Häkkinen en we wilden altijd als we nog een 2e zoon zouden krijgen
hem Senna noemen. Bij onze Mika op zwemles zit ook een Mika en die heeft pas een broertje gekregen die Jenson heet.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:01:07 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83808311
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:04 schreef Kolonia het volgende:
Daar zit ook wel wat in ja

Helaas ben ik natuurlijk veel te eager enzo, en ben ik dus het programmaatje dat een vriend van mn moeder heeft geschreven, al aan het gebruiken: Butterfly 2.0 Gratis te downloaden, een soort agendaatje voor op je computer dat bijhoudt wanneer je vruchtbare dagen zijn. Enigzins gedateerd vormgegeven maar hij heeft me er zo enthousiast over verteld dat ik het wel eens wilde proberen.

Oh, en hij heeft er ook een artikel in opgenomen over op welke dagen je waarschijnlijk een jongetje verwekt en op welke dagen een meisje Ik wist helemaal niet dat daar überhaupt een mogelijkheid voor was om die kans te sturen
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:04:11 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83808444
Verder: GGB en GWS, balen
En Entreri, blij dat je in elk geval een goed Werchterweekend hebt gehad het was in elk geval ook lekker zomers warm en zonnig begreep ik
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:51:34 #194
12913 GreatWhiteSilence
pi_83810297
LadyBlack: het schijnt dat x-zaad langzaam zwemt, maar lang(er) leeft en y-zaad sneller zwemt maar kort(er) leeft. Dus theoretisch gezien zou je vlak voor de eisprong moeten klussen voor een jongen, en bijvoorbeeld een dag voor de eisprong voor een meisje. Ongeveer...

Het komt volgens mij wel aardig overeen met hoe mannetjes (live fast, die young) en vrouwtjes(rustig aan, dan breekt het lijntje niet) leven.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:09:41 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83810972
Ja precies

Volgens Butterfly 2.0 heb je de 4 (!!) dagen voor de eisprong kans op een meisje, en de dag zelf en de dag erna kans op een jongen.

Mijn vriend riep meteen dat dat dus niet eerlijk was!
pi_83813060
Ja maar stel dat je op een aantal dagen voor de eisprong seks hebt, op een gegeven moment komt er een keerpunt. Want de langzame X zaadcelletjes zijn al vanaf dag 4 aan het zwemmen, maar die worden misschien op dag 1 voor de eisprong wel ingehaald door de snelle korter levende Y zaadcelletjes. Dus zo oneerlijk hebben de jongens het niet denk ik. Je zou het vaat moeten kunnen narekenen, maar de kans dat vanaf een bepaald tijdstip/punt de dames voorbij gezwommen worden als je vaker dan eens voor de eisprong seks hebt lijkt me aanzienlijk. . Ik ga misschien ook maar eens een programmaatje downloaden, schrijf nu alles in mijn agenda, maar dan ben ik elke maand weer opnieuw aan het rekenen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Entreri op 08-07-2010 17:35:05 ]
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:05:19 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83813244
Bovendien heb je de meeste kans op een jongetje op je meest vruchtbare dagen, dus zo oneerlijk is het sowieso niet

Het lijkt me al heel wat om überhaupt zwanger te worden, en een jongetje of een meisje is me dan even lief
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:20:18 #198
238474 Jeetjejom
pi_83824839
Hier heeft mijn cyclus besloten raar te gaan doen, net nu we bedacht hebben er toch maar echt echt echt voor te gaan. De laatste maanden was het netjes 26 dagen (op het uur af zo ongeveer, te freaky voor woorden), maar nu zitten we al op dag 27
Fijn he, hoe je lichaam besluit zooooo niet mee te werken!
LB wat leuk om te lezen hoe jij je er al op verheugd, herken mezelf daar zo in
Jouw warmte is genoeg
pi_83825881
LadyBlack wat leuk om te zien dat je al een topic bent opgeschoven!
Hopelijk vind hier binnenkort een grote leegloop plaats
pi_83845653
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh nee, dat heb ik nooit gedacht, de namen Senna en Mika worden al zoveel gebruikt dat ik het eigenlijk niet meer leuk vind. ALS ik m'n kleine man dan echt wil vernoemen naar een autosportheld, dan zou hij Colin heten, naar Colin McRae. Helaas veel te jong gestorven... Ook niet de meest aparte naam, maar niet zo populair als Mika of Senna.

Heb je trouwens ooit die reclame gezien van Mercedes met Alonso, Hamilton en Häkkinen? GEWELDIG GEWOON!!! Mika is en blijft gewoon de baas!
En dat liedje eronder, helemaal geweldig!
Zo niet, check de spoiler...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83846596
Hahahaha
Ik had em vorig jaar al eens gezien, maar hij blijft leuk!
pi_83850103
Ik vind de F1 echt heel stom, maar die reclame is geweldig!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:36:55 #203
12913 GreatWhiteSilence
pi_83852952
Ze gaan ook écht op hun plaat daar in die gang, leuk dat ze dat in de reclame verwerkt hebben.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:58:38 #204
238474 Jeetjejom
pi_83858224
Mijn NOD kan naar 6 augustus (waarom klinkt dat echt nog zoooo belachelijk lang?)
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:00:40 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83866192
Hm, dus nu een cyclus van 1 dag langer? Apart, maar da's nog te overzien toch?

Ik kan er nog helemaal niks van maken, ik dacht dat ik niks meer verloor maar vind toch af en toe nog een beetje bloed. Zal nog wel aan het settelen zijn na 4,5 jaar spiraal dus. We'll see
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:02:47 #206
238474 Jeetjejom
pi_83879906
2 dagen, niet echt dramatisch, maar omdat het de afgelopen maanden ontzettend regelmatig was, valt het me wel op.....
LB, meer kun je niet doen he, alleen maar afwachten.....
Jouw warmte is genoeg
pi_83908020
Jammer Jeetjejom.
Maar 4 augustus is een mooie dag om twee streepjes te plassen.
  zondag 11 juli 2010 @ 11:54:49 #208
238474 Jeetjejom
pi_83910694
Kolonia, het zo ook wel erg snel zijn hoor het is geen grote teleurstelling. En inderdaad 4 augustus is een mooie datum om naar uit te kijken
Jouw warmte is genoeg
pi_83947976
Ik vind het ook altijd zo ver weg klinken, maar toch gaat de tijd vaak redelijk snel (behalve de laatste week )
mijn NOD mag op 22 juli Denk namelijk een eisprong te hebben gehad
Mocht het nou gelukt zijn dan is het nog net binnen één jaar na het stoppen met de pil!
Het is hier nog rustig... is iedereen een beetje ?

[ Bericht 47% gewijzigd door suuzzz op 12-07-2010 10:57:31 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 11:15:35 #210
12913 GreatWhiteSilence
pi_83948787
Nee, ik heb geen last van voetbalblues. Ik heb maar een kort stukje gezien, maar vond het geen leuke wedstrijd met al die gele kaarten. Ik was het zat na die mislukte karatetrap die eigenlijk een rode kaart waard was.

Ik baal een beetje van spotting voorafgaand aan mijn menstruatie. Je bent nog niet ongesteld, maar je hebt wel al troep. Ik ben maar drie dagen écht ongesteld geweest, maar door spotting ben ik ruim een week bezig met die zooi.
pi_83949911
Herkenbaar!! Het schiet dan ook gewoon niet op....je wilt er gewoon vanaf
Maar liever dat dan zoals mijn zusje 8 dagen hevig ongesteld en dan een keurige cyclus van 28 dagen
(ik probeer alles positief te bekijken vandaag )
  maandag 12 juli 2010 @ 13:16:39 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83953646
8 dagen!!

Damn, dat is echt niet leuk... ik was altijd een dag of 6, maar gelukkig maar heel lichtjes.
Hoe lang mn cyclus was heb ik voor de pil nooit in de gaten gehouden, dus ik ben nu heel benieuwd!
pi_83955832
Zo. Mijn nod mag naar 8 augustus. De tering wat een buikpijn en bloed... Nu weet ik weer waarom ik, toen ik 14 was, ging beginnen met de pil! Lang geleden dat ik zo krom heb gelegen van de pijn
Tralalalaaa
  maandag 12 juli 2010 @ 14:05:56 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83956065

Hopen dat het gauw raak is dus!!
pi_83957167
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:29 schreef GirlGoneBad het volgende:

[..]

Oh nee, dat heb ik nooit gedacht, de namen Senna en Mika worden al zoveel gebruikt dat ik het eigenlijk niet meer leuk vind. ALS ik m'n kleine man dan echt wil vernoemen naar een autosportheld, dan zou hij Colin heten, naar Colin McRae. Helaas veel te jong gestorven... Ook niet de meest aparte naam, maar niet zo populair als Mika of Senna.

Heb je trouwens ooit die reclame gezien van Mercedes met Alonso, Hamilton en Häkkinen? GEWELDIG GEWOON!!! Mika is en blijft gewoon de baas!
En dat liedje eronder, helemaal geweldig!
Zo niet, check de spoiler...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou al toen ik het idee van die namen in m'n hoofd had, hoorde ik ineens dat er iemand in mijn woonplaats was die hetzelfde idee had... en ze ook uit heeft gevoerd. Zij heeft 2 zoontjes, Kimi en Mika
Maar ik doe dat dus niet meer hoor, sowieso omdat er al een stel is en omdat mijn man dat niet wil

Die reclame is errug leuk, Mika is en blijft de baas. Maar hoop dat Kimi wel weer terug de F1 in gaat...

Anyways, die ongesteldheidspijn zwakt nu eindelijk af dmv pijnstillers, maar damn wat een pijn, niet normaal. Had niet verwacht dat het nog steeds zo heftig zou zijn, na al die jaren.
Hoop dat het de volgende maand niet zo hevig is (of gewoon helemaal niet natuurlijk, hehehe).
Tralalalaaa
  maandag 12 juli 2010 @ 14:36:29 #216
12913 GreatWhiteSilence
pi_83957512
Is het niet handig om met die pijn naar de dokter te gaan? Het lijkt me niet normaal dat je er zó'n last van hebt, namelijk?
pi_83957794
Ik zal me ook even melden, op dag 35. Nog niets te zien/voelen hier...

Ik durfde het bijna niet te zeggen hier, maar ik heb afgelopen weekend al een testje gedaan (van KV)... En nou moet ik even iets uitleggen... Dat venstertje voor het plusje of minnetje bestaat uit kleine puntjes die verkleuren om een plus of min te creeren. Nou deed ik die test, en binnen 2 minuten zag ik bovenaan, het binnenste en buitenste rijtje puntjes blauw verkleuren, tot het punt waar de streepjes elkaar kruisen? Onderaan was er niets verkleurd.... Vreemd...
Als ik voor vrijdag geen gezien heb, zal ik het nog eens proberen...
  maandag 12 juli 2010 @ 14:48:42 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83958136
Spannend GGB!!
pi_83959832
Dat jij het tot vrijdag vol kunt houden.
Spannend hoor, ik hoop het voor je.
pi_83960487
Ik mag van mezelf gewoon niet eerder naar de winkel !
pi_83962130
Wat spannend inderdaad GGB, ik ga ook voor je duimen!
  maandag 12 juli 2010 @ 16:16:00 #222
100412 mefke79
komt goed!
pi_83962157
GGB, weet je zeker dat je genoeg urine had, dat je het staafje lang genoeg erin gedoopt hebt zeg maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_83962237
GGB: ik heb andere testen van de kruidvat waarbij je die onduidelijkheid misschien niet hebt. Is een wit doosje, 2 voor ¤5,- Je hebt dan een controlestreepje en een teststreepje. het controlestreepje kleurt altijd, dan weet je dat de test goed is uitgevoerd. Komt er een ander streepje naast te staan, dan is het dus raak, komt er niets dan ben je niet zwanger.
Misschien is dit een goeie test om te halen. Én niet duur, én misschien duidelijk omdat je geen half-afgemaakte figuurtjes moet plassen.
pi_83963555
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef mefke79 het volgende:
GGB, weet je zeker dat je genoeg urine had, dat je het staafje lang genoeg erin gedoopt hebt zeg maar.
Het bekertje (van die witte plastic drinkbekers, nieuw uit de verpakking) was 3/4 vol, het staafje moet er 20 seconden ,met alleen het stripje, in. Daarna 2 minuten plat liggen met het het venstertje naar boven. Ik heb dit met de wekker erbij gedaan, dus ik denk niet dat ik iets verkeerd gedaan heb, ik denk eerder dat de tester niet helemaal jofel was.
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef danic het volgende:
GGB: ik heb andere testen van de kruidvat waarbij je die onduidelijkheid misschien niet hebt. Is een wit doosje, 2 voor ¤5,- Je hebt dan een controlestreepje en een teststreepje. het controlestreepje kleurt altijd, dan weet je dat de test goed is uitgevoerd. Komt er een ander streepje naast te staan, dan is het dus raak, komt er niets dan ben je niet zwanger.
Misschien is dit een goeie test om te halen. Én niet duur, én misschien duidelijk omdat je geen half-afgemaakte figuurtjes moet plassen.
Hmmm, die heb ik bij ons nog niet zien liggen. Ik zal komende vrijdag wel eens kijken, dank je voor de tip!
  maandag 12 juli 2010 @ 17:32:15 #225
100412 mefke79
komt goed!
pi_83965504
Ik ken zelf alleen de testen met het controlestreepje...GGB, ik zou die even gaan halen, weet je iig zeker dat je test klopt.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:48:15 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83968101
Owwwww.....

Ik lees net dat Huuphuup weer zwanger is, en zij en al die andere nog vrij verse moeders die alweer zwanger zijn laten me alleen nog maar véél harder rammelen!!!!

Tis dat mn vent deze week op kamp is anders ging ie *nu* mee naar boven
  maandag 12 juli 2010 @ 21:40:09 #227
Vrouwtje-theelepel
pi_83975971
Ik rammel ook de pan uit.
pi_83977724
Ik rammel ook even mee!

GGB, wat spannend! Die kv testen zijn wel goed volgens mij, maar als je tot vrijdag kunt wachten is het natuurlijk helemaal mooi, want dan zou de streep sowieso veel duidelijker moeten zijn.
  maandag 12 juli 2010 @ 22:23:54 #229
238474 Jeetjejom
pi_83977958
GGB, dat jij zolang kunt wachten! En ik heb ook de vorige keer die van het Kruidvat gebruikt!

En what Huup weer zwanger, maar ja, als ik zo'n schatje zou hebben, zou ik ook tot het oneindige blijven door gaan! *snel huup opzoeken om te feliciteren
Jouw warmte is genoeg
  maandag 12 juli 2010 @ 22:54:15 #230
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83979457
zelfs ik rammel weeral de pan uit, zeker nu Claudia en Huup zwanger zijn
pi_83981970
Das heel niet Räikkönen..... en ik maar zoeken naar Kimi.... Het zijn Hamilton, Alonso en Häkkinen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_83986743
quote:
Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef leonieke het volgende:
zelfs ik rammel weeral de pan uit, zeker nu Claudia en Huup zwanger zijn
Wat let je?

GirlGoneBad: waarom zou je tot vrijdag wachten? Het klinkt veelbelovend. Zou je niet liever nu willen weten of je zwanger bent of niet? Ach ja, ik herken het ook wel. Ik heb pas op dag 40 getest omdat ik dacht dat ik een langere cyclus had. Ik wist dat het hooguit 12 dagen DPO kon zijn. Maar op die ochtend werd ik wakker met een megabuik en ben ik meteen naar de Etos gesneld om een test te kopen. Ik moest het ineens gewoon weten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:05:30 #233
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83987855
Een nog niet volledig hersteld lichaam, een baby die echt nog te vaak heel vermoeiend kan zijn (hij houdt zich echt geen 2 minuten alleen met iets bezig) en vooral een man die het nog helemaal niet ziet zitten Denk dat het laatste wel het meeste doorweegt (ik ben zelfs al over het feit dat ik het naar mijn baas toe niet zou durven doen... f*ck mijn baas, is nu een beetje het gevoel )
pi_83987971
Waarom ik niet eerder zal testen?
Ik vertrouw m'n eigen lichaam niet echt. Ik ken mijn cyclus ook niet echt omdat ik pas 1x na het stoppen met de pil ongesteld ben geworden, en omdat ik echt niet meer weet hoe het vóór het slikken van de pil eraan toe ging.
Ook denk ik dat als ik vrijdag pas test, ik wel duidelijk kan zien of het wel of niet zo is, aangezien we dan op dag 39 zitten en ik misschien dan pas het gevoel heb dat het echt een lange cylcus is.
Ik heb ook geen testen op voorraad liggen. Ik weet van mezelf dat ik om ieder wissewasje zou gaan testen en daarom mezelf alleen maar voor de gek hou.

Zometeen even naar m'n schoonzusje en kleine nichtje toe. Broer belt op dat schoonzusje doodziek op bed ligt... Of ik er daar 2 wil gaan verzorgen...
pi_83988010
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:05 schreef leonieke het volgende:
Een nog niet volledig hersteld lichaam, een baby die echt nog te vaak heel vermoeiend kan zijn (hij houdt zich echt geen 2 minuten alleen met iets bezig) en vooral een man die het nog helemaal niet ziet zitten Denk dat het laatste wel het meeste doorweegt (ik ben zelfs al over het feit dat ik het naar mijn baas toe niet zou durven doen... f*ck mijn baas, is nu een beetje het gevoel )
Dat zijn allemaal heel goede redenen. Nou ja, die laatste niet, al was ik er ook wel huiverig voor. Ik had mezelf inderdaad ook 'fuck m'n baas als hij niet blij voor me kan zijn' voorgehouden, maar toen ik eenmaal zwanger was vond ik het heel moeilijk om het te vertellen. Uiteindelijk was hij trouwens gewoon blij voor me.

Ik wist niet dat je nog niet volledig hersteld was. Heb je erg last van specifieke dingen? Ik weet dat voor ontzwangeren 9 maanden staat maar ik had al vrij gauw na de bevalling helemaal geen last meer ergens van. Ik merkte alleen dat mijn bekkenbodem nog niet volledig hersteld was, maar dat merkte ik alleen met hardlopen. (Dat was duidelijk nog te veel voor me.)

Speelt het ook een rol voor je dat je nu meer kans hebt op spontaan zwanger raken? Of zou je sowieso weer een traject in moeten?
pi_83988100
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:13 schreef GirlGoneBad het volgende:
Waarom ik niet eerder zal testen?
Ik vertrouw m'n eigen lichaam niet echt. Ik ken mijn cyclus ook niet echt omdat ik pas 1x na het stoppen met de pil ongesteld ben geworden, en omdat ik echt niet meer weet hoe het vóór het slikken van de pil eraan toe ging.
Ook denk ik dat als ik vrijdag pas test, ik wel duidelijk kan zien of het wel of niet zo is, aangezien we dan op dag 39 zitten en ik misschien dan pas het gevoel heb dat het echt een lange cylcus is.
Ik heb ook geen testen op voorraad liggen. Ik weet van mezelf dat ik om ieder wissewasje zou gaan testen en daarom mezelf alleen maar voor de gek hou.
Je moet vooral doen wat je zelf wilt! Maar het lijkt me vrij arbitrair of je nu test of vrijdag. Waarom zou de kans dat je een cyclus van 40 dagen hebt groter zijn dan de kans dat je een cyclus van 35 dagen hebt? Het is natuurlijk wel zo dat de kans dat je test HCG detecteert groter is als je even wacht (voor het geval je zwanger bent). Maar je weet natuurlijk ook niet of je lichaam snel of langzaam HCG aanmaakt. Ik kan bijvoorbeeld al gerust een paar dagen voor NOD testen.

Ik kan me trouwens ook wel voorstellen dat het niemandsland juist fijn kan zijn. Je kunt dan nog fijn wegzwijmelen bij de gedachte dat je misschien zwanger bent en de werkelijkheid (die soms hard kan zijn) kan daar dan niets aan veranderen.
pi_83990899
Ik ben een poosje weg, ik hoop dat als ik weer terug kom ik jullie goed nieuws kan vertellen.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:24:56 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83998261
Ik hoop met je mee Roosjes, ga je op vakantie?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:34:29 #239
238474 Jeetjejom
pi_83998697
Ik zal duimen Roosje, wat ga je doen? Het klinkt zo mysterieus!
Jouw warmte is genoeg
pi_83998814
Succes Roosje! Hopelijk gaat alles goed met je.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:46:01 #241
Vrouwtje-theelepel
pi_84008383
Ik post hier niet vaak maar lees dagelijks mee. Ik ben er hier een beetje klaar mee. Vandaag te horen gekregen dat bijna een jaar na dato (19 Juli) ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Ik moet het een week afwachten en bij veel pijn onmiddellijk bellen. Ik wens iedereen een goede zwangerschap toe en misschien dat ik ooit weer mee post.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:48:06 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84008477
VT toch, wat een kutnieuws!...

Alles is dan ineens zo oneerlijk allemaal...

Heel veel sterkte meid, ik denk aan je
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:02:14 #243
Vrouwtje-theelepel
pi_84009013
Ik prijs mezelf zo gelukkig dat we Mika hebben.
pi_84009516
Ow, VT, wat vervelend. Heel veel sterkte.

(enuh.. ik ga gewoon op vakantie hoor, niets mysterieus, helaas )
pi_84009576
Roosjes... Er is toch niets (ernstigs) aan de hand hoop ik?
*edit* Je gaat op vakantie, fijne vakantie gewenst!!!

Vrouwtje_Theelepel... Wat een slecht nieuws zeg.... Ik ben even sprakeloos... In ieder geval heel veel sterkte gewenst...
pi_84009925
Oh, Vrouwtje_T.
Zoiets gun je niemand, maar jou al helemaal niet. Alsof je al niet genoeg ellende hebt gehad.
Sterkte.
Hopelijk zien we je snel terug, maar dan juist met heel positief nieuws.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:35:40 #247
12913 GreatWhiteSilence
pi_84012597
VT Dat zijn dingen die je niet mee wilt maken. Sterkte.
pi_84016181
VT, heel veel sterkte

En Roosjes een fijne vakantie.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:00:27 #249
238474 Jeetjejom
pi_84016524
Vrouwtje T, das minder zeg! Veel sterkte!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_84020437
Vrouwtje-theelepel, wat ongelooflijk naar nieuws. Begrijpelijk dat je het nu gehad hebt.
pi_84021016
VT vervelend kut zeg heel veel sterkte meid
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:33:55 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84021647
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:05 schreef leonieke het volgende:
Die baby gaat zich binnenkort steeds meer zelf amuseren (Harry kon zich ook slecht zelf bezig houden, maar nu kan hij echt wel een half uur zelf spelen met speelgoed en daarna geef ik hem gewoon ander speelgoed/verplaats hem naar andere omgeving).
Ik rammel ook alweer hoor, maar ook mijn man ziet het nog niet zitten

Dames, wachtend op een streepje: heel veel succes

Vrouwtje theelepel, wat een rotnieuws zeg!
pi_84032730
VT, bah wat een rotnieuws voor jullie. Kan me voorstellen dat je er eventjes helemaal klaar mee bent. Heel veel sterkte! Hopelijk verloopt het verder zonder al teveel pijn of andere fysieke ongemakken (voor zover dat kan).
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:00:12 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84033464
VT
Wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84035350
Vrouwtje Theelepel, wat ontzettend vervelend zeg! Probeer toch maar te genieten van Mika en hopelijk gaat het dan heel erg snel beter. Ik ga hard voor je duimen dat het binnenkort raak gaat zijn!
pi_84037013
@ Claudia: het zijn zo geen specifieke dingen, maar wel nog steeds vlugger vermoeid en vlugger rugpijn. Plus dat mijn toen al blubberbuik nu nog helemaal blubber is
Mijn baas heeft al eens laten doorschemeren dat hij dat wel zou begrijpen (een collega was met mij aan het lachen omdat ik nog maar eens naar het toilet moest en vroeg toen of ik toch niet weer zwanger was. Op dat moment zei ik dat ik dat nooit zou durven zeggen moest het het geval zijn en mijn baas keek toen heel verbaasd en zei dat hij het wel zou begrijpen ).
Plus komt daarbij dat we weer het medische traject in moeten en dat ik het stiekem nu ook wel even fijn vind om eens niet onder de hormonen te zitten. Dat is ook al van voor 2008 geleden.
Maar mijn man is al om voor een tweede, dus het is al een begin

Vrouwtje theelepel wat een naar bericht. Zo jammer
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:34:38 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84037047
Oh vrouwtje theelepel

Sterkte
pi_84037864
Oh vrouwtje-theelepel
pi_84037978
VrouwtjeTheelepel wat een afschuwelijk nieuws, en al helemaal na wat vorig jaar gebeurd is. Heel veel sterkte

Asyniur ik zou er nog niet aan moeten denken zeg (ja, ik denk wel heel vaak hoe het zal zijn enzo, maar daadwerkelijk zwanger willen worden echt totaal nog niet)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:17:41 #260
272454 Boepie
spannend!
pi_84039027
Zo ben ik ook weer eens.
enorme drukte hier maargoed.
VT heel veel sterkte dat lijkt me enorm schrikken!
En voor iedereen die het nodig heeft een mega ! en degene die zwanger zijn ook natuurlijk

Hier een beetje spanning in de tent ben nl 3 dagen (te) la(a)t(er) en heb nu een beetje zoiets van.. wordt ik nu wel.niet ongesteld..in het begin na stoppen pil had ik wel eens een verlate cyclus maar dat gaat nu heel lang goed.
Normaal gesproken een week van te voren zere boobs, niet gehad, mijn vreetbuiten dan weer wel, maandag een heel vaagjes roze gedoe op tampon ( dacht echt dat ik keihard ongesteld werd) maar helemaal niets meer..ook geen krampen of naar gevoel wat ik normaal heb als ik ongi moet worden.
ik wacht het ff af tot vrijdag en mocht ik dan niet ongi zijn dan ga ik denk testen ( ik durf het gewoon nu niet)
ik ga er vanuit dat het niets is, maar het gevoel he....1 woord te omschrijven als weird !
pi_84040081
Spannen hoor Boepie... wij zouden echt niet kunnen wachten met testen... Succes met wachten en hopelijk een zeer positief resultaat.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:58:41 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84040834
Oeh, ik zou ook wel direct willen testen denk ik

Maar het niemandsland waar Claudia het over had is misschien ook wel een fijne stiekeme tijd
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:15:13 #263
272454 Boepie
spannend!
pi_84041568
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:42 schreef grizzlybear het volgende:
Spannen hoor Boepie... wij zouden echt niet kunnen wachten met testen... Succes met wachten en hopelijk een zeer positief resultaat.
Ja weetje ik moet nu toch naar mijn werk dus geen tijd meer om te testen ( haha goed excuus) nee maar gekheid.. morgen zit ik echt duidelijk op mijn ooit eerdere ( wel lang geleden) lange cyclus tijd heen, dus voor mij dan echt een reden om dan aan testen te gaan denken. Heb nog steeds het idee dat mijn lichaam me een beetje zit te foppen afijn morgen weer een dag, ben op alles voor bereid
pi_84043257
Spannend boeopieeeeeeeee, ik duim met je mee!
pi_84044715
Nou Boepie, spannend! Ik ga ook (mits ik niet ongi word) vrijdag testen, dus misschien kunnen we dan met z'n tweetjes goed nieuws brengen!

Tot nu toe nog steeds geen tekenen op dag 37...
pi_84045646
Ha GGB, nu ik zag dat jij gereageerd had dacht ik, hee, misschien heeft ze getest! Maar nu moeten we dus nog tot vrijdag wachten.
Hopelijk voor jullie allebei dan een mooi bericht!

OT, ik kreeg telefoon van mijn beste vriendin die na twee miskramen vandaag een kloppend hartje had met 8 weken, Wel superspannend nog steeds natuurlijk of het goed blijft gaan, maar ben wel heel erg blij voor haar.
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:04:55 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84055521
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef GirlGoneBad het volgende:
Nou Boepie, spannend! Ik ga ook (mits ik niet ongi word) vrijdag testen, dus misschien kunnen we dan met z'n tweetjes goed nieuws brengen!

Tot nu toe nog steeds geen tekenen op dag 37...
Aftrap naar streepjesregen!!
pi_84056746
VT
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:39:34 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84057028
VT, wat een pech (niet echt het goede woord) w.eer! Echt k*t!
pi_84057270
Och VT, meid toch wat kut zeg.
Sterkte ermee en ik hoop van harte dat het allemaal met zo min mogelijk pijn gepaard gaat.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:08:41 #271
100412 mefke79
komt goed!
pi_84058490
VT, nee...wat enorm kut. Sterkte!
pi_84061467
och jee ik lees over het bericht van vrouwtje theelepel heen........

Verschrikkelijk en veel sterkte!
pi_84064563
Och Vrouwtje Theelepel..wat onvoorstelbaar dat het eindelijk weer raak is, en het dan weer mis blijkt! Ik hoop voor je dat je lichaam het vruchtje zelf oplost en het lichamelijk in ieder geval geen lange nasleep met zich meebrengt!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:36:41 #274
238474 Jeetjejom
pi_84069462
Boepie! Spannend, zal nog 2 nachtjes voor je duimen!
Jouw warmte is genoeg
pi_84078405
Helaas vanochtend ongesteld geworden

Mooie cyclus van 28 dagen nu

Wil een mod mijn NOD op 14-08-2010 zetten???

Ik hoop op een verlaat verjaardagskadootje
pi_84079359
Balen C-A, wel een mooie cyclus.
En een verlaat verjaardagscadeautje is altijd fijn natuurlijk
pi_84079560
Charmed.
Ik hoop heel hard op je verlate cadeautje.

Boepie.
Ik ga heel hard in de duimstand:

Ook voor GirlGoneBad natuurlijk.
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:50:30 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84079628
We liepen enorm achter, maar vlgs mij klopt de OP nu weer.
Zo niet, even gillen maar!
pi_84080114
Sjips, Charmed_Angel... Hopelijk blijf je zo'n mooie cyclus houden (of beter nog, de komende 9 maanden geen cyclus meer!).

Ik kom straks heeeeel dicht in de buurt van een apotheek... Zal ik dan toch....? Nèèèh, morgen....
Ik heb sinds gisteravond echt gruwelijk zere erwten! (Want borsten wil ik ze niet noemen met m'n A-cupje ). Traplopen is echt bij elke trede even 'AUW' denken ...
Daarbij ben ik gisteravond 'gewond' geraakt door de storm. Eigen schuld ook, wie gaat er nou met die storm naar buiten om z'n tuinstoelen te redden? Toen ik er eentje op wilde pakken bleek deze op een van mijn tuinlampen gevallen te zijn. Met als gevolg dat ik met mijn hand in een stuk afgebroken lamp grijp. Schade: Een flink diepe jaap in m'n duim ...
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:13:29 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84080236
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef Poppejans het volgende:
Asyniur ik zou er nog niet aan moeten denken zeg (ja, ik denk wel heel vaak hoe het zal zijn enzo, maar daadwerkelijk zwanger willen worden echt totaal nog niet)
Nou ik wil ook niet direct zwanger zijn en een baby maar ik rammel voor een broetje (of zusje) voor Harry. Lijkt me zo leuk om ze kort op elkaar te hebben.
Wil het ook niet NU. Maar ook niet over en jaar pas zeg maar...

Boepie, spannend hoor!
En voor GGB ook al zo spannend!

C-A, balen zeg! Op naar de volgende ronde!
pi_84080373
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:39 schreef -Nienna- het volgende:
Balen C-A, wel een mooie cyclus.
En een verlaat verjaardagscadeautje is altijd fijn natuurlijk
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef Kolonia het volgende:
Charmed.
Ik hoop heel hard op je verlate cadeautje.

Boepie.
Ik ga heel hard in de duimstand:

Ook voor GirlGoneBad natuurlijk.
Ik vind dat de 2009-starters snel aan de beurt mogen zijn We zijn veel te lang bezig, waarom duurt het allemaal zo lang?

Mijn man wil NU al naar de dokter. Hij voelt zich een beetje schuldig Hij is bang dat het door zijn medicijnen komt, die hij geslikt heeft en die hij nu slikt.

Ik heb zoiets ik wil pas na onze vakantie (oktober), want misschien krijgen we wel een vakantiebaby

(ow en de andere die net bezig zijn gun ik het ook hoor )

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2010 10:18:24 ]
pi_84081460
Charmed_Angel, hopelijk brengt je verjaardag veel geluk met zich mee.

GirlsGoneBad balen van je hand, maar hopelijk meer geluk zwanger worden. Ik vind het wel spannend voor iedereen die bijna mag gaan testen.

Wij mogen alweer lekker KvK-en. Dat is toch nog leuker dan FFF om een of andere reden...
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:33:19 #283
238474 Jeetjejom
pi_84087986
Maar je kan toch ook KvK en FFF combineren
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:53:40 #284
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84091744
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Maar je kan toch ook KvK en FFF combineren
Dat blijft toch veruit het leukste hoor. Wij doen FFF met meer regelmaat zeg maar
pi_84093363
dames ik denk nog steeds wel aan jullie hoor
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:06:29 #286
272454 Boepie
spannend!
pi_84099790
Enorme hoe bedoel je in de zeik genomen door je eigen body. Ook wel apart, misschien teveel stress gehad laatste tijd, dit had ik nog niet eerder zo mee gemaakt.
Zelfs hubbie had zoiets van.. zou het dan nu echt???? helaas niet.
Krijg nu wel steeds meer het idee dat mijn cyclus naar zijn *(*&* gaat zeg maar...
pi_84100430
ach shit boepie, had zo gehoopt voor jullie.........
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:11:53 #288
272454 Boepie
spannend!
pi_84101845
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef het-is-mij het volgende:
ach shit boepie, had zo gehoopt voor jullie.........
Lief van je meis
pi_84104761
Boepie, wat balen weer !!
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:54:45 #290
238474 Jeetjejom
pi_84106825
Ach boepie, dat is k*t zeg! Je lichaam haalt rare trucjes met je uit he!
Jouw warmte is genoeg
pi_84107345
Wat kl*te Boepie!!!!

Dan zal ik de domper nog even versterken...
Heb zojuist een test gedaan (ik heb de welbekende KV testen gevonden!), en die was negatief...
Maar ook nog steeds geen tekenen van , en we zitten al op dag 39... Kunnen jullie het nog volgen?
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:10:55 #292
238474 Jeetjejom
pi_84107490
Pfff, 39 dagen! Das wel erg lang!
en dan zeur ik al bij een cyclus van 28 dagen, sorry......
Jouw warmte is genoeg
pi_84122334
Och Boepie, het was je zo gegund.
Vreselijk kl### als je lichaam je zo voor de gek houdt.
Hopelijk is het volgende maand wel raak.

GirlGoneBad: bah, een negatieve test.
Ik blijf voor je duimen dat je over een paar dagen een positieve test hebt.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:59:22 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84124566
Nou zeg, Boepie en GGB, wat een nare en rare verhalen....

Dag 39, dat is wel lang zeg
  vrijdag 16 juli 2010 @ 11:10:46 #295
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84124892
Ik droomde vandeweek zelfs dat ik ongesteld was geworden, maar dan ook echt zo erg als ik nog nooit was geweest! En toch was ik er blij mee he
pi_84125020
39 dagen is inderdaad lang als je korter gewend bent, voor mij klinkt het niet lang omdat mijn gemiddelde 35 dagen is met al regelmatig een uitschieter naar boven ( 51 en 40 dagen).
Wel balen van je negatieve test.

Vanaf zondag weer de vruchtbare periode voor mij dus we weten weer wat me mogen doen
Morgenvroeg gaan we richting Frankrijk voor twee weken, dus ik hoop dat we met zijn 3en weer terugkomen haha. Mocht ik niet meer online komen vandaag dan heel veel succes voor iedereen de komende twee weken...ik hoop op veel tweede streepjes!!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 11:17:55 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84125127
Nienna, fijne vakantie dan, en veel plezier met vakantiebaby's maken
pi_84127327
Wat jammer dat de streepjesregen uitblijft.
pi_84128272
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:14 schreef -Nienna- het volgende:
39 dagen is inderdaad lang als je korter gewend bent, voor mij klinkt het niet lang omdat mijn gemiddelde 35 dagen is met al regelmatig een uitschieter naar boven ( 51 en 40 dagen).
Wel balen van je negatieve test.

Vanaf zondag weer de vruchtbare periode voor mij dus we weten weer wat me mogen doen
Morgenvroeg gaan we richting Frankrijk voor twee weken, dus ik hoop dat we met zijn 3en weer terugkomen haha. Mocht ik niet meer online komen vandaag dan heel veel succes voor iedereen de komende twee weken...ik hoop op veel tweede streepjes!!
Ik hoop het ook voor je

Lekker ontspannen op je vakantie,dan komt het helemaal goed

Fijne vakantie
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:55:43 #300
12913 GreatWhiteSilence
pi_84129050
Boepie en GGB, balen zeg. Stomme lichamen ook altijd, kunnen ze nu nooit eens normaal doen?

Fijne vakantie -Nienna-, dat het maar een vruchtbare mag zijn.

Zet mijn nieuwe NOD maar op 5 augustus trouwens. Ondanks dat we deze ronde niet actief bezig zijn, is er natuurlijk wel altijd de kans dat het wel lukt, dus we houden de NOD maar up -to-date.

Het zou trouwens wel geinig zijn als deze ronde raak is, want dan zou de uitgerekende datum op de verjaardag van mijn zus zijn. Nr 1 geboren op de verjaardag van opa, Nr 2 geboren op de verjaardag van de tante?
pi_84136801
Thanx voor alle steun en opbeurende woorden. Ik ben er niet echt van geschrokken ofzo, we zijn pas vanaf (eind) april bezig, heb pas 1 NOD gehad na 36 dagen en ik had ook echt niet verwacht dat het nou raak zou zijn.
Mijn vriend heeft er zichtbaar meer moeite mee, maar ik weet niet hoe ik het aan zijn verstand gepeuterd krijg dat je dat nou eenmaal niet 100% zelf in de hand hebt.

-Nienna-, heel veel plezier in Frankrijk!!!!!

En voor iedereen die (weer) aan de gang gaat, ik duim voor jullie!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')