Een teken dat ik over een week mijn menstruatie mag verwachtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef Entreri het volgende:
Spannend Nienna, misschien is het een teken, dat het rommelt in je darmen?
HAHA een nr 2?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Kolonia het volgende:
Spannend Nienna, ik hoop dat het een goed teken is.![]()
Draculettetje, hoe is het met je?![]()
Alweer heel en aan de meds?
Of post je hier voor nummer twee?![]()
Fuckquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef danic het volgende:
Ooh Entreri wat ontzettend klote lijkt me dit. Ik ga voor jedat het allemaal toch goed nieuws is.
Hier trouwens weer slecht nieuwsBen vanmorgen ongesteld geworden. Ben er echt even helemaal klaar mee. Iedereen wordt maar zwanger om me heen en ons lijkt het niet gegunt. Sorry hoor jongens maar heb echt ff de pest in.
![]()
Mag mijn NOD naar 23 juli?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:21 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
ja.. Had ik vorige week al keer gepost.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef danic het volgende:
Ooh Entreri wat ontzettend klote lijkt me dit. Ik ga voor jedat het allemaal toch goed nieuws is.
Hier trouwens weer slecht nieuwsBen vanmorgen ongesteld geworden. Ben er echt even helemaal klaar mee. Iedereen wordt maar zwanger om me heen en ons lijkt het niet gegunt. Sorry hoor jongens maar heb echt ff de pest in.
![]()
Mag mijn NOD naar 23 juli?
Dan vind ik dat die lentebaby er ook maar meteen moet komen Kolonia, en dat de verwijzing voor de gyneacoloog helemaal niet nodig isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef Kolonia het volgende:
Entreri.![]()
Twee miskramen lijkt me een goede reden om een afspraak te maken met de huisarts.
Mijn bezoek aan de huisarts was egostrelend.![]()
Dat het in januari even gelukt was vond ze een goede reden om nog even af te wachten, tot haar oog op mijn leeftijd viel.
"Je bent al 37?Ik dacht dat je véél jonger was! Dan krijg je sowieso een doorverwijzing voor de gynaecoloog.".
![]()
Ze waarschuwde wel dat er lange wachttijden waren, maar hoelang hoor ik volgende week wel als ik een afspraak maak.
Gister ongesteld geworden en mijn nieuwe NOD is 23 juli.
Mijn eerste kans op eenlentebaby.
Welkomquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:26 schreef Narr het volgende:
Bonjour!
Ik wil me graag melden hier.
Inmiddels gestopt met de pil en aan het wachten op mijn cyclus...voor de meiden met slecht nieuws
Geen bloed geeft moedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:46 schreef Roosjes_83 het volgende:
Nou inmiddels zijn de krampen al wat meer ingezet dus verwacht een dezer dagen mijn periode
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:43 schreef Kolonia het volgende:
Roosjes, spannend hoor!
Ik duim voor je!![]()
Welkom Narr!![]()
En veel succes.
Ben jij een kloon?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef stengeltje het volgende:
Hier dag 27 en vanavond borrel op werk, dus voor de zekerheid, misschien toch maar even getest...
[ afbeelding ]
Licht in shock vriendlief gebeld, die was al onderweg naar werk en is omgekeerd.Samen vervolgens nog deze gedaan:
[ afbeelding ]
Nu snel kdv bellen en dansje door de kamer doen!
wat is kdv?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Stengeltje! Dat kan niet missen hoor!
Maar hoezo KDV bellen?![]()
waar woon je, dan koop ik daar ook een huisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:15 schreef stengeltje het volgende:
De wachtlijsten zijn hier inderdaad niet normaal...
De vorige keer belde ik met 6 weken en was ik te laat, ons zoontje had pas plek met 6 maanden. Dus vandaar dat ik net gelijk gebeld heb in de hoop dat er nu wel plek zal zijn, maar volgens de administratie was de kans klein, omdat ze de afgelopen week al tien telefoontjes had gehad...
Vruchtbaar dorpje dus;-)
Je houdt alles goed in de gaten Kolonia!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef Kolonia het volgende:
En Isla, nog maar even geduld voordat er actie komt zag ik?
Fijn, vooral omdat je je nu gewoon kunt ontspannen en even niets hoeft.
Voor jou ook hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef IslaBonita het volgende:
Voor alle meiden hier, ik duim voor jullie hoor!
![]()
![]()
Klopt, dat was ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef IslaBonita het volgende:
En jij gaat misschien wel tot actie (onderzoeken) over? Ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat jij zoiets had van: als het lukt is het fantastisch, maar we gaan niet de onderzoeken in, dan maar niet. Het kan zijn dat ik met iemand anders in de war ben hoor.. Ik bedoel het ook niet naar, in de trant van: toen zei je dat, nu dit, wat is het nou? Het is meer interesse, ben je er anders over gaan denken, is de wens steeds groter geworden?
Volgens mij pas over 13 weken ofzoiets. Dus dat wordt nog lang wachten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest Grizzly?
Dat klinkt wel heel leuk hèquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Nienna.![]()
Je gaat dus voor eenfranse lentebaby
.
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Balen Vlindur.![]()
Wel lekker subtiel
http://www.babybrabbel.org/calculator/calc.php op die site kun je meerdere data's invoeren en hij rekent dan het gemiddelde uit. Zo kom ik op gemiddeld 31 dagenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef J-net het volgende:
Jammer Vlinder.
Ben wel benieuwd naar je logica!
Ja, ik heb geen aaifoonquote:Op zondag 4 juli 2010 13:10 schreef J-net het volgende:
@Vlindur; ik bereken het met een Iphone application. Anders was het ook lastig geweest
Niet alleen voor volgende maand, Zou PCOS ook gewoon 'over' kunnen gaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Kolonia het volgende:
Jammer J-net en Vlindur.![]()
Wel fijn dat er regelmaat in je cyclus zit Vlindur, da's vast een goed teken voor volgende maand.
Ja precies, je weet dat het zo is, en toch is het allemaal zo spannend en leuk dat je het al helemaal voor je ziet....quote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef Kolonia het volgende:
@LadyBlack: Een jaar is wel een erg positieve verwachting hoor, dat is maar weinig vrouwen gegund.![]()
Het gemiddelde is 6 maanden voordat het lukt en (slechts) 80% van de vrouwen is binnen een jaar zwanger.
Maar ik hoop het voor je dat je een van de gelukkigen bent waarbij het snel raak is.
Aan de andere kant is het de eerste maanden ook best spannend en het is ook wel leuk om die spanning mee te maken.
Hoezo Wesley?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:04 schreef Kolonia het volgende:
Och LadyBlack, het heeft toch ook wel z'n charme als je niet precies weet hoe je cyclus loopt, toch?
Dan kun je ook niet op je vruchtbare dagen mikken en dat is wel zo romantisch.
Vraagje trouwens,
Als je een kind verwekt tijdens het WK, ben je dan verplicht je zoontje of dochtertje Wesley te noemen?![]()
Want dan sla ik deze maand liever even over.![]()
GWS, moeten we nu wel of niet voor je duimen?
Ja, maar die worden geen topscoorders.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoezo Wesley?
Er zijn nog veel meer leuke namen!
Maarten, Arjen, Robin, Sander, Joris, Stijn, Dirk, Mark en Michel
Dan moet je even 2 jaar wachten, dan hebben we weer een EKquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:33 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ja, maar die worden geen topscoorders.
Oh, dat is ook wel een goed idee!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:45 schreef Cantare het volgende:
@Kolonia: Onder het motto "ik vond wielrennen toch leuker dan voetbal" kun je 'm ook best Fabian, Geraint of Cadel noemen, afhankelijk van wie er dan bovenaan staat.
Onze Mika is vernoemd naar Mika Häkkinen en we wilden altijd als we nog een 2e zoon zouden krijgenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
GirlGoneBad: Hier nog zo'n controlefreak. Ik ben altijd zooo pietje precies en denk teveel na, maak me overal druk om... vermoeiend!!!
Als jij zo'n racefreak bent... ik zei vroeger altijd dat mocht ik kids mogen verwelkomen (toen wilde ik ze niet, maar voor het geval dat), dan zou ik ze Kimi en Mika noemen. Manlief is het er echter niet mee eens, haha!
Daar zit ook wel wat in jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:04 schreef Kolonia het volgende:
Och LadyBlack, het heeft toch ook wel z'n charme als je niet precies weet hoe je cyclus loopt, toch?
Dan kun je ook niet op je vruchtbare dagen mikken en dat is wel zo romantisch.
Oh nee, dat heb ik nooit gedacht, de namen Senna en Mika worden al zoveel gebruikt dat ik het eigenlijk niet meer leuk vind. ALS ik m'n kleine man dan echt wil vernoemen naar een autosportheld, dan zou hij Colin heten, naar Colin McRae. Helaas veel te jong gestorven... Ook niet de meest aparte naam, maar niet zo populair als Mika of Senna.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Als jij zo'n racefreak bent... ik zei vroeger altijd dat mocht ik kids mogen verwelkomen (toen wilde ik ze niet, maar voor het geval dat), dan zou ik ze Kimi en Mika noemen. Manlief is het er echter niet mee eens, haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:29 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Oh nee, dat heb ik nooit gedacht, de namen Senna en Mika worden al zoveel gebruikt dat ik het eigenlijk niet meer leuk vind. ALS ik m'n kleine man dan echt wil vernoemen naar een autosportheld, dan zou hij Colin heten, naar Colin McRae. Helaas veel te jong gestorven... Ook niet de meest aparte naam, maar niet zo populair als Mika of Senna.
Heb je trouwens ooit die reclame gezien van Mercedes met Alonso, Hamilton en Häkkinen? GEWELDIG GEWOON!!! Mika is en blijft gewoon de baas!
En dat liedje eronder, helemaal geweldig!
Zo niet, check de spoiler...Nou al toen ik het idee van die namen in m'n hoofd had, hoorde ik ineens dat er iemand in mijn woonplaats was die hetzelfde idee had... en ze ook uit heeft gevoerd. Zij heeft 2 zoontjes, Kimi en MikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik doe dat dus niet meer hoor, sowieso omdat er al een stel is en omdat mijn man dat niet wil
Die reclame is errug leuk, Mika is en blijft de baas. Maar hoop dat Kimi wel weer terug de F1 in gaat...
Anyways, die ongesteldheidspijn zwakt nu eindelijk af dmv pijnstillers, maar damn wat een pijn, niet normaal. Had niet verwacht dat het nog steeds zo heftig zou zijn, na al die jaren.
Hoop dat het de volgende maand niet zo hevig is (of gewoon helemaal niet natuurlijk, hehehe).Tralalalaaa
Het bekertje (van die witte plastic drinkbekers, nieuw uit de verpakking) was 3/4 vol, het staafje moet er 20 seconden ,met alleen het stripje, in. Daarna 2 minuten plat liggen met het het venstertje naar boven. Ik heb dit met de wekker erbij gedaan, dus ik denk niet dat ik iets verkeerd gedaan heb, ik denk eerder dat de tester niet helemaal jofel was.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef mefke79 het volgende:
GGB, weet je zeker dat je genoeg urine had, dat je het staafje lang genoeg erin gedoopt hebt zeg maar.
Hmmm, die heb ik bij ons nog niet zien liggen. Ik zal komende vrijdag wel eens kijken, dank je voor de tip!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef danic het volgende:
GGB: ik heb andere testen van de kruidvat waarbij je die onduidelijkheid misschien niet hebt. Is een wit doosje, 2 voor ¤5,- Je hebt dan een controlestreepje en een teststreepje. het controlestreepje kleurt altijd, dan weet je dat de test goed is uitgevoerd. Komt er een ander streepje naast te staan, dan is het dus raak, komt er niets dan ben je niet zwanger.
Misschien is dit een goeie test om te halen. Én niet duur, én misschien duidelijk omdat je geen half-afgemaakte figuurtjes moet plassen.
Wat let je?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef leonieke het volgende:
zelfs ik rammel weeral de pan uit, zeker nu Claudia en Huup zwanger zijn
Dat zijn allemaal heel goede redenen. Nou ja, die laatste niet, al was ik er ook wel huiverig voor. Ik had mezelf inderdaad ook 'fuck m'n baas als hij niet blij voor me kan zijn' voorgehouden, maar toen ik eenmaal zwanger was vond ik het heel moeilijk om het te vertellen. Uiteindelijk was hij trouwens gewoon blij voor me.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:05 schreef leonieke het volgende:
Een nog niet volledig hersteld lichaam, een baby die echt nog te vaak heel vermoeiend kan zijn (hij houdt zich echt geen 2 minuten alleen met iets bezig) en vooral een man die het nog helemaal niet ziet zittenDenk dat het laatste wel het meeste doorweegt
(ik ben zelfs al over het feit dat ik het naar mijn baas toe niet zou durven doen... f*ck mijn baas, is nu een beetje het gevoel
![]()
)
Je moet vooral doen wat je zelf wilt! Maar het lijkt me vrij arbitrair of je nu test of vrijdag. Waarom zou de kans dat je een cyclus van 40 dagen hebt groter zijn dan de kans dat je een cyclus van 35 dagen hebt? Het is natuurlijk wel zo dat de kans dat je test HCG detecteert groter is als je even wacht (voor het geval je zwanger bent). Maar je weet natuurlijk ook niet of je lichaam snel of langzaam HCG aanmaakt. Ik kan bijvoorbeeld al gerust een paar dagen voor NOD testen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:13 schreef GirlGoneBad het volgende:
Waarom ik niet eerder zal testen?
Ik vertrouw m'n eigen lichaam niet echt. Ik ken mijn cyclus ook niet echt omdat ik pas 1x na het stoppen met de pil ongesteld ben geworden, en omdat ik echt niet meer weet hoe het vóór het slikken van de pil eraan toe ging.
Ook denk ik dat als ik vrijdag pas test, ik wel duidelijk kan zien of het wel of niet zo is, aangezien we dan op dag 39 zitten en ik misschien dan pas het gevoel heb dat het echt een lange cylcus is.
Ik heb ook geen testen op voorraad liggen. Ik weet van mezelf dat ik om ieder wissewasje zou gaan testen en daarom mezelf alleen maar voor de gek hou.
Die baby gaat zich binnenkort steeds meer zelf amuseren (Harry kon zich ook slecht zelf bezig houden, maar nu kan hij echt wel een half uur zelf spelen met speelgoed en daarna geef ik hem gewoon ander speelgoed/verplaats hem naar andere omgeving).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:05 schreef leonieke het volgende:
Een nog niet volledig hersteld lichaam, een baby die echt nog te vaak heel vermoeiend kan zijn (hij houdt zich echt geen 2 minuten alleen met iets bezig) en vooral een man die het nog helemaal niet ziet zittenDenk dat het laatste wel het meeste doorweegt
(ik ben zelfs al over het feit dat ik het naar mijn baas toe niet zou durven doen... f*ck mijn baas, is nu een beetje het gevoel
![]()
)
Ja weetje ik moet nu toch naar mijn werk dus geen tijd meer om te testen ( haha goed excuus) nee maar gekheid.. morgen zit ik echt duidelijk op mijn ooit eerdere ( wel lang geleden) lange cyclus tijd heen, dus voor mij dan echt een reden om dan aan testen te gaan denken. Heb nog steeds het idee dat mijn lichaam me een beetje zit te foppenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:42 schreef grizzlybear het volgende:
Spannen hoor Boepie... wij zouden echt niet kunnen wachten met testen... Succes met wachten en hopelijk een zeer positief resultaat.
Aftrap naar streepjesregen!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef GirlGoneBad het volgende:
Nou Boepie, spannend! Ik ga ook (mits ik niet ongi word) vrijdag testen, dus misschien kunnen we dan met z'n tweetjes goed nieuws brengen!
Tot nu toe nog steeds geen tekenen op dag 37...
Nou ik wil ook niet direct zwanger zijn en een baby maar ik rammel voor een broetje (of zusje) voor Harry. Lijkt me zo leuk om ze kort op elkaar te hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef Poppejans het volgende:
Asyniurik zou er nog niet aan moeten denken zeg (ja, ik denk wel heel vaak hoe het zal zijn enzo, maar daadwerkelijk zwanger willen worden echt totaal nog niet)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:39 schreef -Nienna- het volgende:
Balen C-A, wel een mooie cyclus.
En een verlaat verjaardagscadeautje is altijd fijn natuurlijk
Ik vind dat de 2009-starters snel aan de beurt mogen zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef Kolonia het volgende:
Charmed.![]()
Ik hoop heel hard op je verlate cadeautje.![]()
Boepie.![]()
Ik ga heel hard in de duimstand:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook voor GirlGoneBad natuurlijk.
Dat blijft toch veruit het leukste hoor. Wij doen FFF met meer regelmaat zeg maarquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Maar je kan toch ook KvK en FFF combineren
Lief van je meisquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef het-is-mij het volgende:
ach shit boepie, had zo gehoopt voor jullie.........
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:14 schreef -Nienna- het volgende:
39 dagen is inderdaad lang als je korter gewend bent, voor mij klinkt het niet lang omdat mijn gemiddelde 35 dagen is met al regelmatig een uitschieter naar boven ( 51 en 40 dagen).
Wel balen van je negatieve test.
Vanaf zondag weer de vruchtbare periode voor mij dus we weten weer wat me mogen doen
Morgenvroeg gaan we richting Frankrijk voor twee weken, dus ik hoop dat we met zijn 3en weer terugkomen haha. Mocht ik niet meer online komen vandaag dan heel veel succes voor iedereen de komende twee weken...ik hoop op veel tweede streepjes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |