quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:29 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Oh nee, dat heb ik nooit gedacht, de namen Senna en Mika worden al zoveel gebruikt dat ik het eigenlijk niet meer leuk vind. ALS ik m'n kleine man dan echt wil vernoemen naar een autosportheld, dan zou hij Colin heten, naar Colin McRae. Helaas veel te jong gestorven... Ook niet de meest aparte naam, maar niet zo populair als Mika of Senna.
Heb je trouwens ooit die reclame gezien van Mercedes met Alonso, Hamilton en Häkkinen? GEWELDIG GEWOON!!! Mika is en blijft gewoon de baas!
En dat liedje eronder, helemaal geweldig!
Zo niet, check de spoiler...Nou al toen ik het idee van die namen in m'n hoofd had, hoorde ik ineens dat er iemand in mijn woonplaats was die hetzelfde idee had... en ze ook uit heeft gevoerd. Zij heeft 2 zoontjes, Kimi en MikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik doe dat dus niet meer hoor, sowieso omdat er al een stel is en omdat mijn man dat niet wil
Die reclame is errug leuk, Mika is en blijft de baas. Maar hoop dat Kimi wel weer terug de F1 in gaat...
Anyways, die ongesteldheidspijn zwakt nu eindelijk af dmv pijnstillers, maar damn wat een pijn, niet normaal. Had niet verwacht dat het nog steeds zo heftig zou zijn, na al die jaren.
Hoop dat het de volgende maand niet zo hevig is (of gewoon helemaal niet natuurlijk, hehehe).Tralalalaaa
Het bekertje (van die witte plastic drinkbekers, nieuw uit de verpakking) was 3/4 vol, het staafje moet er 20 seconden ,met alleen het stripje, in. Daarna 2 minuten plat liggen met het het venstertje naar boven. Ik heb dit met de wekker erbij gedaan, dus ik denk niet dat ik iets verkeerd gedaan heb, ik denk eerder dat de tester niet helemaal jofel was.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef mefke79 het volgende:
GGB, weet je zeker dat je genoeg urine had, dat je het staafje lang genoeg erin gedoopt hebt zeg maar.
Hmmm, die heb ik bij ons nog niet zien liggen. Ik zal komende vrijdag wel eens kijken, dank je voor de tip!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef danic het volgende:
GGB: ik heb andere testen van de kruidvat waarbij je die onduidelijkheid misschien niet hebt. Is een wit doosje, 2 voor ¤5,- Je hebt dan een controlestreepje en een teststreepje. het controlestreepje kleurt altijd, dan weet je dat de test goed is uitgevoerd. Komt er een ander streepje naast te staan, dan is het dus raak, komt er niets dan ben je niet zwanger.
Misschien is dit een goeie test om te halen. Én niet duur, én misschien duidelijk omdat je geen half-afgemaakte figuurtjes moet plassen.
Wat let je?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef leonieke het volgende:
zelfs ik rammel weeral de pan uit, zeker nu Claudia en Huup zwanger zijn
Dat zijn allemaal heel goede redenen. Nou ja, die laatste niet, al was ik er ook wel huiverig voor. Ik had mezelf inderdaad ook 'fuck m'n baas als hij niet blij voor me kan zijn' voorgehouden, maar toen ik eenmaal zwanger was vond ik het heel moeilijk om het te vertellen. Uiteindelijk was hij trouwens gewoon blij voor me.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:05 schreef leonieke het volgende:
Een nog niet volledig hersteld lichaam, een baby die echt nog te vaak heel vermoeiend kan zijn (hij houdt zich echt geen 2 minuten alleen met iets bezig) en vooral een man die het nog helemaal niet ziet zittenDenk dat het laatste wel het meeste doorweegt
(ik ben zelfs al over het feit dat ik het naar mijn baas toe niet zou durven doen... f*ck mijn baas, is nu een beetje het gevoel
![]()
)
Je moet vooral doen wat je zelf wilt! Maar het lijkt me vrij arbitrair of je nu test of vrijdag. Waarom zou de kans dat je een cyclus van 40 dagen hebt groter zijn dan de kans dat je een cyclus van 35 dagen hebt? Het is natuurlijk wel zo dat de kans dat je test HCG detecteert groter is als je even wacht (voor het geval je zwanger bent). Maar je weet natuurlijk ook niet of je lichaam snel of langzaam HCG aanmaakt. Ik kan bijvoorbeeld al gerust een paar dagen voor NOD testen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:13 schreef GirlGoneBad het volgende:
Waarom ik niet eerder zal testen?
Ik vertrouw m'n eigen lichaam niet echt. Ik ken mijn cyclus ook niet echt omdat ik pas 1x na het stoppen met de pil ongesteld ben geworden, en omdat ik echt niet meer weet hoe het vóór het slikken van de pil eraan toe ging.
Ook denk ik dat als ik vrijdag pas test, ik wel duidelijk kan zien of het wel of niet zo is, aangezien we dan op dag 39 zitten en ik misschien dan pas het gevoel heb dat het echt een lange cylcus is.
Ik heb ook geen testen op voorraad liggen. Ik weet van mezelf dat ik om ieder wissewasje zou gaan testen en daarom mezelf alleen maar voor de gek hou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |