Op vrijdag 9 juli 2010 12:29 schreef GirlGoneBad het volgende:[..]
Oh nee, dat heb ik nooit gedacht, de namen Senna en Mika worden al zoveel gebruikt dat ik het eigenlijk niet meer leuk vind. ALS ik m'n kleine man dan echt wil vernoemen naar een autosportheld, dan zou hij Colin heten, naar Colin McRae. Helaas veel te jong gestorven... Ook niet de meest aparte naam, maar niet zo populair als Mika of Senna.
Heb je trouwens ooit die reclame gezien van Mercedes met Alonso, Hamilton en Häkkinen? GEWELDIG GEWOON!!! Mika is en blijft gewoon de baas!
En dat liedje eronder, helemaal geweldig!
Zo niet, check de spoiler...SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou al toen ik het idee van die namen in m'n hoofd had, hoorde ik ineens dat er iemand in mijn woonplaats was die hetzelfde idee had... en ze ook uit heeft gevoerd. Zij heeft 2 zoontjes, Kimi en Mika

Maar ik doe dat dus niet meer hoor, sowieso omdat er al een stel is en omdat mijn man dat niet wil

Die reclame is errug leuk, Mika is en blijft de baas. Maar hoop dat Kimi wel weer terug de F1 in gaat...
Anyways, die ongesteldheidspijn zwakt nu eindelijk af dmv pijnstillers, maar damn wat een pijn, niet normaal. Had niet verwacht dat het nog steeds zo heftig zou zijn, na al die jaren.
Hoop dat het de volgende maand niet zo hevig is (of gewoon helemaal niet natuurlijk, hehehe).