Fuckquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef danic het volgende:
Ooh Entreri wat ontzettend klote lijkt me dit. Ik ga voor jedat het allemaal toch goed nieuws is.
Hier trouwens weer slecht nieuwsBen vanmorgen ongesteld geworden. Ben er echt even helemaal klaar mee. Iedereen wordt maar zwanger om me heen en ons lijkt het niet gegunt. Sorry hoor jongens maar heb echt ff de pest in.
![]()
Mag mijn NOD naar 23 juli?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:21 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
ja.. Had ik vorige week al keer gepost.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef danic het volgende:
Ooh Entreri wat ontzettend klote lijkt me dit. Ik ga voor jedat het allemaal toch goed nieuws is.
Hier trouwens weer slecht nieuwsBen vanmorgen ongesteld geworden. Ben er echt even helemaal klaar mee. Iedereen wordt maar zwanger om me heen en ons lijkt het niet gegunt. Sorry hoor jongens maar heb echt ff de pest in.
![]()
Mag mijn NOD naar 23 juli?
Dan vind ik dat die lentebaby er ook maar meteen moet komen Kolonia, en dat de verwijzing voor de gyneacoloog helemaal niet nodig isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef Kolonia het volgende:
Entreri.![]()
Twee miskramen lijkt me een goede reden om een afspraak te maken met de huisarts.
Mijn bezoek aan de huisarts was egostrelend.![]()
Dat het in januari even gelukt was vond ze een goede reden om nog even af te wachten, tot haar oog op mijn leeftijd viel.
"Je bent al 37?Ik dacht dat je véél jonger was! Dan krijg je sowieso een doorverwijzing voor de gynaecoloog.".
![]()
Ze waarschuwde wel dat er lange wachttijden waren, maar hoelang hoor ik volgende week wel als ik een afspraak maak.
Gister ongesteld geworden en mijn nieuwe NOD is 23 juli.
Mijn eerste kans op eenlentebaby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |