Entreri, wat vervelend ik had stiekem toch gehoopt dat het alsnog wel zo zou zijn 

Nar, welkom en veel plezier hierzo, dat je maar weer snel weg mag zijn uit dit topic 

Kolonia, ik hoop dat je snel terecht kun en dat je snel weet waar je precies aan toe bent. Een lentebaby zou heel erg fijn zijn, ik hoop het voor je.
Nienna: mijn broer is 10 maanden geleden overleden, ik snap wel een beetje wat je bedoeld. Je hebt andere dingen aan je hoofd. Maar nu ik meer ruimte in mijn hoofd heb om na te denken denk ik wel meer na over "wat als...". Maar voor het overlijden was ik ook al heel erg bezig met zwanger willen worden (ook al waren we nog niet echt helemaal bezig) misschien dat dat scheelt ofzo.
Vrouwtje theelepel, hoe is het bij jou, al iets gehoord?
Hier nog steeds niets. Vanochtend dacht ik even kramp te hebben wat ik normaal heb voor mijn ongesteldheid maar dat ging heel snel al weer over. Heb al een keertje gecheckt of ik mijn NOD wel goed had berekent maar volgens mij klopt het. Meestal een cyclus van 28, 29 of 30 dagen en vandaag zit ik op dag 28. Ik wacht nog even af tot zondag of maandag. Als er dan niets is ga ik testen.