abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:46:10 #101
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83463461
Het stengeltje krijgt een bloemetje!! gefeliciteerd!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:12:25 #102
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83465354
Stengeltje gefeliciteerd!!!!!
Roosje, ik zal hard voor je duimen

En ik kom hier heel stiekem al een beetje van afstand kennis maken (zal proberen meer te posten dan bij mijn eerste zwangerschap), we zitten nu in de wel/niet/fase
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_83466760
Stengeltje gefeliciteerd

Spannend zeg Roosjes en J-net.

Hier net ook een moment: sta ik met de buuf te praten, vraagt ze: 'goh, zie ik daar een buikje?'
Ik kon wel door de grond zakken, maar heb maar schijnheilig mee staan lachen om haar blunder. Maar het leverde wel wat tranen op toen ik weer binnen was.
Ik ben idd een aantal kilo's aangekomen afgelopen jaar (ongeveer 5) en dat tekent zich irritant genoeg precies zo dat het idd lijkt alsof ik een maandje of 3 zwanger ben. (vind ik zelf tenminste)
Ben er hard mee om die 5 kg eraf te krijgen, maar het wil niet echt lukken. wat ik ook doe, het getal op de weegschaal blijft hetzelfde.

Stiekem vraag ik me af of ik niet gewoon toch zwanger ben, maar een lichte bloeding heb gehad. Het was deze week een dag of 4 te vroeg, veel minder dan normaal en mijn borsten zijn niet meer kleiner geworden nadat ik ongesteld ben geweest. Het klinkt stom, maar zou dat kunnen? Ik voel me zo raar.
ik heb alleen weinig zin om er een test tegen aan te gooien omdat ik eigenlijk ook wel vind dat het raar gepraat is wat ik nu zeg en het dan weer zonde van mijn geld vind en dat ik me druk maak om iets wat volgens mij echt niet kan.... (of wel? )
pi_83467319
Ik ga morgenochtend wel ff mijn temp opnemen, als die nog hoog is kan ik er misschien wel een test tegenaan gooien

Sorry hoor meiden hiervoor, normaal ben ik vrij nuchter, maar ik voel me nu zo maf. Ik moet et ff kwijt
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:40:41 #105
238474 Jeetjejom
pi_83467563
Danic, ik heb bij mijn eerste zwangerschap ontzettend goedkope testen bij het Kruidvat gekocht, ik geloof 2 voor 5 euro.Ook omdat ik dacht dat het loos alarm was en dus echt geen 20 euro voor een cb ging uitgeven.
Geeft ie negatief aan, heb je voor weinig geld jezelf een beetje rust gegeven want hoef je niet meer te piekeren, is ie positief kun je nog altijd voor de alle zekerheid een cb kopen, toch?
Jouw warmte is genoeg
pi_83467766
Ja daarom, ik heb ze van de kruitvat liggen. Maar ik vind et een beetje stom van mezelf omdat ik wel ongesteld geweest ben afgelopen week. Alleen veel korter en minder heftig dan normaal en mijn boobies barsten bijna uiit mijn bh. En dan het opgeblazen gevoel.
Maar ja, het hoeft niets te zeggen.
pi_83467840
Stengeltje gefeliciteerd! Wat fantastisch meid! Happy&healthy 8 months!

Roosjes ik duim ook nog steeds voor jou!

Entreri ik ben een beetje laat, maar meisje wat een teleurstelling!

Ja Danic, dat kan, legio voorbeelden van vrouwen die dit hebben meegemaakt. Gooi er een test tegenaan, dan weet je het zeker. En ookal zou ie negatief zijn, dan is het nog geen weggegooid geld; die paar euro is je gemoedstoestand waard!
Ik duim voor je!
(en koop alvast zo'n pak goedkope tests via internet, altijd handig!)

Cisco, ben blij je even te zien. Hoop dat het een beetje goed met je gaat-voor zover mogelijk?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_83467898
Haha Jeetjejom was me voor!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:51:43 #109
238474 Jeetjejom
pi_83468272
En wil je het gratis doen:
http://www.onlinezwangerschapstest.nl/

Ben bang dat ze geen garanties geven.....
Jouw warmte is genoeg
pi_83468751
Isla: ik denk doe gelijk die test ff, ff zien wat er uit komt.
moet je er voor betalen! Sorry, maar dan wacht ik toch nog maar ff tot morgen ochtend

Enneh.....als mijn temp laag is ga ik ook niet testen hoor, dan lijkt me dat wel genoeg duidelijkheid
pi_83469676
JEETJE wat flauw! Betalen, echt niet! (was ook niet mijn idee hoor ) Inderdaad morgen maar even kijken.....
pi_83470608
Stengeltje, gefeliciteerd!!

En voor alle andere meiden die in spanning zitten een
pi_83476194
Heb net even gekeken, maar temp was 36,3 dus niets aan de hand.
Wat kan je jezelf eigenlijk gek maken hè! Sorry hoor meiden
  woensdag 30 juni 2010 @ 07:38:06 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83476505
Stengeltje, van harte gefeliciteerd!
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:54:05 #115
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_83481243
Gefeliciteerd Stengeltje!!
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:24:12 #116
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83482467
Vanochtend soort beetje bruinig klein iets, mar normaal bij ongesteldheid zet dat meteen door en nu was het gewoon eenmalig 1 druppel. O ik ga echt test halen, ik maak mezelf gek.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_83482781
Spannend J-net!
Je zou niet de eerste zijn bij wie het de eerste poging lukt, ik duim voor je!

En Roosjes maakt het ook al zo spannend.

Danic.
Stom lichaam, kan je zo voor de gek houden.

En Isla, nog maar even geduld voordat er actie komt zag ik?
Fijn, vooral omdat je je nu gewoon kunt ontspannen en even niets hoeft.
pi_83483646
Danic, wat kunnen mensen stomme dingen zeggen hè, bah waar bemoeien ze zich mee. Als jij twijfelt zou ik gewoon een test doen en niet gaan piekeren of dat nou stom is of niet. Als jij wil testen dan doe je dat toch gewoon? Dan weet je het in elk geval zeker.

GWS, veel plezier! Alle andere dames die in spanning zitten, de duimen draaien weer!
pi_83483829
Was je al bij de huisarts geweest Entreri?
pi_83486833
Lief dat je het vraagt Kolonia.

Nee, ik wacht nog eventjes. Morgen lekker naar Werchter, even de knop omzetten en lekker feesten. Ook wel een beetje moeilijk want ik was van mijn miskraam in december de komende dagen uitgerekend van een tweeling en ik merk wel dat ik er nu weer erg verdrietig om ben. Maar goed, even een paar dagen lekker genieten van muziek en zon en dan daarna even een afspraak plannen.
pi_83487712
Ik snap goed dat je nu even verdrietig bent, ja.
Ik wist helemaal niet dat je vorige zwangerschap al zover gevorderd was, vreselijk.

Hopelijk fleur je op Werchter weer helemaal op.
Veel plezier!
pi_83487972
Entreri

Hier vanochtend roze gedoe bij het afvegen, dus deze maand wordt het hem ook niet.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:23:56 #123
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83492583
Hier stel ik de pogingen om zwanger te worden eventjes een maandje (of twee) uit. Ik heb momenteel last van mijn MS en ik wil daar eerst optimaal van genezen, voordat ik weer zwanger wordt. Het kan natuurlijk zijn dat ik tóch zwanger ben en dan is dat natuurlijk geweldig, maar genezen gaat eventjes voor. Bovendien ben ik doordat mijn lichaam druk bezig is met herstel sowieso al moe en dan óók nog eens moe zijn door een zwangerschap zie ik niet zitten...

Ik bedacht me trouwens pas gisteravond dat ik met die klachten beter eventjes pas op de plaats moest maken. Als ik ineens een cyclus heb van 28 ipv 30 dagen, kan ik alsnog zwanger zijn trouwens...

[ Bericht 0% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 30-06-2010 19:16:48 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:27:25 #124
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83497849
Net getest en niet zwanger. Maar we gaan gewoon lekker door. Op zich hadden we ook wel rekening gehouden met een paar pogingen dus komt niet verkeerd uit
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_83499959
Zo, na een dag hard werken kom ik er achter dat ik alweer een pagina vol met postjes achter loop

Nou als eerste dan maar dat ik, zoals ik wel had verwacht, vandaag ongesteld ben geworden. Heel fijn, ik had nog oudergesprekken ook (ben leraar). Zit je daar met je krampen je ellendig te voelen terwijl je tig ouders te woord mag staan. Maargoed, dan is het maar weer duidelijke en kunnen we in ieder geval door.
Enuh... Allemaal nog bedankt voor het duimen

Leuk dat je alvast komt kijken Jeetjejom, veel plezier.

@Danic, hier het zelfde, ben ook aangekomen en het zit allemaal op mijn buik. Zeker rond mijn periode is mijn buik ook vaak een beetje opgezet en dan voel ik me echt zo lomp en lijk ik net drie maanden zwanger. Er is me ook wel een paar keer gevraagd of ik zwanger ben. Lekker tactisch natuurlijk. En die gedachte dat ik dan misschien toch zwanger zou kunnen zijn ondanks dat ik ongesteld ben geweest ken ik ook wel heel erg goed.

@GWS, ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt. Wat vervelend dat het even niet lekker gaat.

@Nienna, jammer!

@enteri, veel plezier op werchter maar ook veel sterkte de komende dagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')