abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83761123
hier nog steeds gee ongesteldheid,
en ook geen zwangerschap :S

het wachten op ogesteldheid niets, want eigelijk wil ik het niet,
wil zwanger worden (A)

veel succes iedereen deze maand
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_83761248
Och LadyBlack, het heeft toch ook wel z'n charme als je niet precies weet hoe je cyclus loopt, toch?
Dan kun je ook niet op je vruchtbare dagen mikken en dat is wel zo romantisch.

Vraagje trouwens,
Als je een kind verwekt tijdens het WK, ben je dan verplicht je zoontje of dochtertje Wesley te noemen?
Want dan sla ik deze maand liever even over.

GWS, moeten we nu wel of niet voor je duimen?
pi_83762251
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:04 schreef Kolonia het volgende:
Och LadyBlack, het heeft toch ook wel z'n charme als je niet precies weet hoe je cyclus loopt, toch?

Vraagje trouwens,
Als je een kind verwekt tijdens het WK, ben je dan verplicht je zoontje of dochtertje Wesley te noemen?
Want dan sla ik deze maand liever even over.

GWS, moeten we nu wel of niet voor je duimen?
Hoezo Wesley?

Er zijn nog veel meer leuke namen!

Maarten, Arjen, Robin, Sander, Joris, Stijn, Dirk, Mark en Michel
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_83762381
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:30 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoezo Wesley?

Er zijn nog veel meer leuke namen!

Maarten, Arjen, Robin, Sander, Joris, Stijn, Dirk, Mark en Michel
Ja, maar die worden geen topscoorders.
pi_83763892
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:33 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ja, maar die worden geen topscoorders.
Dan moet je even 2 jaar wachten, dan hebben we weer een EK
  woensdag 7 juli 2010 @ 15:44:06 #181
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83767426
Geen idee Kolonia, ik weet het echt niet.
Het zou geweldig zijn om zwanger te zijn, maar aan de andere kant kan mijn lichaam de rust goed gebruiken...

Ik doe niet aan vernoemen trouwens, daar krijg je alleen maar ruzie van...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83767468
@Kolonia: Onder het motto "ik vond wielrennen toch leuker dan voetbal" kun je 'm ook best Fabian, Geraint of Cadel noemen, afhankelijk van wie er dan bovenaan staat.
pi_83767667
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:45 schreef Cantare het volgende:
@Kolonia: Onder het motto "ik vond wielrennen toch leuker dan voetbal" kun je 'm ook best Fabian, Geraint of Cadel noemen, afhankelijk van wie er dan bovenaan staat.
Oh, dat is ook wel een goed idee!
Even afwachten wie de eerste bergrit wint.
pi_83768323
Tour de France

Doe dan de MOTOGP!

Valentino , Dani, Colin, Marco, Nicky en Mika
pi_83794437
WK, Tour, MotoGP, F1... wij kijken hier ongeveer alles! MotoGP vind ik niks meer aan sinds Rossi met een gebroken poot thuis zit. Maar hij zou volgens mij binnenkort weer op z'n motor stappen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Kan ie Lorenzo weer van z'n voetstuk af schoppen, die kerel heeft echt een TE grote air om zich heen hangen.

[ego- en zeikpost]
Hier is het inmiddels dag 31, maar nog steeds niets te zien.... M'n zere tepels zijn verdwenen, ik ben niet misselijk (geweest) en de duizeligheid heb ik ook (nog) niet gehad ...
M'n eerste NOD was op dag 36, dus ik wacht nog 'geduldig' af...

Gisteravond ben ik in janken uitgebarsten, ik zat er echt helemaal doorheen. Op m'n werk gaat het niet zoals het moet gaan, en eigenlijk had ik vandaag en morgen vrij maar door een naar voren gehaalde deadline moet ik toch gaan werken. Wilde ik gisteravond m'n vriends favo kostje koken (burrito's), heb ik geen creme fraiche in huis... Heb ik ook nog ruzie met m'n schoonouders, aangezien ze 'even' voor 300euro aan voor mij belangrijke spullen hebben weggegooid... Het hele huishouden is een puinzooi, en ik MOET alles voor morgenavond 17.00uur aan de kant hebben, want we gaan morgen een lang weekend naar mijn ouders... ...
[/ego- en zeikpost]
pi_83794971
Ach GirlGoneBad wat ontzettend vervelend allemaal.
Ik wil je verdriet niet groter maken, maar ik had begrepen dat Rossi de rest van het seizoen niet meer mee zou rijden. Kan goed dat ik het verkeerd heb hoor!

Wat betreft je schoonouders kan ik me goed voorstellen dat je pissig bent! Ik weet natuurlijk niet de hele situatie, maar waar halen ze het lef vandaan om spullen van jou weg te gooien? Dat zouden mijn (schoon)ouders dus echt nooit (moeten) doen.
En als alle andere dingen dan ook niet lopen zoals je wil...........ik begrijp het heel goed.

Misschien moet je je afvragen hoe erg het is als er iets niet gebeurd wat jij wel had willen doen. Ik bedoel: wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren als je het huis niet aan kant hebt voordat je een weekend weg gaat?
Ik snap dat het fijn is als het wel opgeruimd is, zeker als je terugkomt en alles is aan kant, maar als het niet lukt dan lukt het niet. Er zal niets ernstigs gebeuren als je dit tot na het weekend laat liggen (denk ik, correct me if I'm wrong). Dit kan weer voor wat meer rust bij jou zorgen en voel je je misschien weer wat beter.

Je krijgt van mij in ieder geval een dikke om je op te vrolijken.
En we gaan duimen voor een positief bericht over 5 dagen!
pi_83799425
Hi allemaal, ik ben weer terug na een heerlijk Werchter weekend. het was zo;n fijne afleiding (en ik heb maar twee keer gehuild ), en ik was met leuke lieve mensen op pad, goede muziek, lekker bier, heel fijn allemaal. Dus nu weer vol goede moed verder.

GGB: een dikke knuf voor jou! Waarom hebben je schoonouders spullen van je weggegooid? Iedereen uiteraard weer veel succes gewenst.

Ik weet even niet hoe ik nu mijn NOD moet uitrekenen. Ik had dus afgelopen cyclus een superkorte zwangerschap (als je het al zo mag noemen) in elk geval: ik had 14 dagen na mijn ovulatie een positieve test. Uiteindelijk werd ik 19 DPO ongesteld. nu had iemand hier gepost (ik dacht kolonia)? Dat die iets vergelijkbaars had meegemaakt en dat de cyclus toen weer verder ging op basis van die ovulatie en niet van de ongesteldheid (volgen jullie het nog? ). Dus nu weet ik niet zo goed hoe ik moet rekenen en ik heb eigenlijk deze ronde even geen zin om testjes enzo te doen en er weer zo mee bezig te zijn. Ik wil gewoon een kindje maken op een zwoele zomernacht zonder alhet gereken en gestress.

Ehm, nou ja, sorry voor dit hele verhaal, maar mochten er toch nog mensen zijn die tips hebben voor het uitrekenen van mijn NOD dan hoor ik het wel . Meestal is ie dus 14 DPO.
pi_83802628
Thnx Danic en Entreri...

Hoe het nou kwam dat mijn schoonouders die spullen weggooiden?
Nou...zo...
Mijn vriend en ik delen een gezamelijke hobby, namelijk autoracen. De raceauto inclusief reserveonderdelen enzo staan in de opslag van mijn schoonouders. Wij hebben een apart hoekje daar en daar liggen al onze spullen.
Wij hadden een deel van onze onderdelen in een andere crossauto gezet om wat meer loopruimte te creeren. Deze wagen was eigenlijk afgeschreven en moest nog weggebracht worden naar de sloperij. Nou had mijn schoonvader ineens last van opruimwoede en dacht hij behulpzaam te zijn en de wagen alvast voor ons op te ruimen, zonder te kijken of er nog spullen in lagen. Daar gingen dus een krat vol onderdelen, een versnellingsbak en een aantal banden naar de autosloper die wij eigenlijk nog nodig hadden!
Ik heb vanmorgen maar even met de autosloper gebeld, en hij had de wagen gelukkig nog niet gedemonteerd, dus als het goed is zaten onze spullen er nog in. Hij houd de wagen nog apart tot vanavond, dan kunnen we onze spullen nog komen halen. Dus het gevaar is nu geweken en hopelijk heb ik vanavond al mijn spullen terug.

@Danic:
http://www.racesport.nl/M(...)D/23829/Default.aspx
Rossi zit al op de motor

Ik ben zoooon verschrikkelijke controlefreak... Dit is jammergenoeg ook één van de kenmerken van mijn beperking. Mijn vriend roept ook altijd dat ik me niet zo druk moet maken en dat het allemaal wel goed komt, maar iets loslaten is nog even teveel gevraagd.

@Entreri: Het uitrekenen van je NOD, daar heb ik weinig kaas van gegeten.
Wel fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op Werchter. Even alle sores eromheen vergeten, verstand op nul en feesten !
pi_83803997
GirlGoneBad: Hier nog zo'n controlefreak. Ik ben altijd zooo pietje precies en denk teveel na, maak me overal druk om... vermoeiend!!!

Als jij zo'n racefreak bent... ik zei vroeger altijd dat mocht ik kids mogen verwelkomen (toen wilde ik ze niet, maar voor het geval dat), dan zou ik ze Kimi en Mika noemen. Manlief is het er echter niet mee eens, haha!
Tralalalaaa
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:56:17 #190
12913 GreatWhiteSilence
pi_83805412
Volgens mij ben ik ongesteld geworden. Auw Daar gaat mijn regelmatige cyclus...

GGB, hopelijk komt alles toch nog goed. Zo irritant als mensen van alles weg gooien zonder te controleren.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:03:47 #191
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_83805757
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
GirlGoneBad: Hier nog zo'n controlefreak. Ik ben altijd zooo pietje precies en denk teveel na, maak me overal druk om... vermoeiend!!!

Als jij zo'n racefreak bent... ik zei vroeger altijd dat mocht ik kids mogen verwelkomen (toen wilde ik ze niet, maar voor het geval dat), dan zou ik ze Kimi en Mika noemen. Manlief is het er echter niet mee eens, haha!
Onze Mika is vernoemd naar Mika Häkkinen en we wilden altijd als we nog een 2e zoon zouden krijgen
hem Senna noemen. Bij onze Mika op zwemles zit ook een Mika en die heeft pas een broertje gekregen die Jenson heet.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:01:07 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83808311
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:04 schreef Kolonia het volgende:
Daar zit ook wel wat in ja

Helaas ben ik natuurlijk veel te eager enzo, en ben ik dus het programmaatje dat een vriend van mn moeder heeft geschreven, al aan het gebruiken: Butterfly 2.0 Gratis te downloaden, een soort agendaatje voor op je computer dat bijhoudt wanneer je vruchtbare dagen zijn. Enigzins gedateerd vormgegeven maar hij heeft me er zo enthousiast over verteld dat ik het wel eens wilde proberen.

Oh, en hij heeft er ook een artikel in opgenomen over op welke dagen je waarschijnlijk een jongetje verwekt en op welke dagen een meisje Ik wist helemaal niet dat daar überhaupt een mogelijkheid voor was om die kans te sturen
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:04:11 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83808444
Verder: GGB en GWS, balen
En Entreri, blij dat je in elk geval een goed Werchterweekend hebt gehad het was in elk geval ook lekker zomers warm en zonnig begreep ik
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:51:34 #194
12913 GreatWhiteSilence
pi_83810297
LadyBlack: het schijnt dat x-zaad langzaam zwemt, maar lang(er) leeft en y-zaad sneller zwemt maar kort(er) leeft. Dus theoretisch gezien zou je vlak voor de eisprong moeten klussen voor een jongen, en bijvoorbeeld een dag voor de eisprong voor een meisje. Ongeveer...

Het komt volgens mij wel aardig overeen met hoe mannetjes (live fast, die young) en vrouwtjes(rustig aan, dan breekt het lijntje niet) leven.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:09:41 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83810972
Ja precies

Volgens Butterfly 2.0 heb je de 4 (!!) dagen voor de eisprong kans op een meisje, en de dag zelf en de dag erna kans op een jongen.

Mijn vriend riep meteen dat dat dus niet eerlijk was!
pi_83813060
Ja maar stel dat je op een aantal dagen voor de eisprong seks hebt, op een gegeven moment komt er een keerpunt. Want de langzame X zaadcelletjes zijn al vanaf dag 4 aan het zwemmen, maar die worden misschien op dag 1 voor de eisprong wel ingehaald door de snelle korter levende Y zaadcelletjes. Dus zo oneerlijk hebben de jongens het niet denk ik. Je zou het vaat moeten kunnen narekenen, maar de kans dat vanaf een bepaald tijdstip/punt de dames voorbij gezwommen worden als je vaker dan eens voor de eisprong seks hebt lijkt me aanzienlijk. . Ik ga misschien ook maar eens een programmaatje downloaden, schrijf nu alles in mijn agenda, maar dan ben ik elke maand weer opnieuw aan het rekenen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Entreri op 08-07-2010 17:35:05 ]
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:05:19 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83813244
Bovendien heb je de meeste kans op een jongetje op je meest vruchtbare dagen, dus zo oneerlijk is het sowieso niet

Het lijkt me al heel wat om überhaupt zwanger te worden, en een jongetje of een meisje is me dan even lief
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:20:18 #198
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83824839
Hier heeft mijn cyclus besloten raar te gaan doen, net nu we bedacht hebben er toch maar echt echt echt voor te gaan. De laatste maanden was het netjes 26 dagen (op het uur af zo ongeveer, te freaky voor woorden), maar nu zitten we al op dag 27
Fijn he, hoe je lichaam besluit zooooo niet mee te werken!
LB wat leuk om te lezen hoe jij je er al op verheugd, herken mezelf daar zo in
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_83825881
LadyBlack wat leuk om te zien dat je al een topic bent opgeschoven!
Hopelijk vind hier binnenkort een grote leegloop plaats
pi_83845653
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh nee, dat heb ik nooit gedacht, de namen Senna en Mika worden al zoveel gebruikt dat ik het eigenlijk niet meer leuk vind. ALS ik m'n kleine man dan echt wil vernoemen naar een autosportheld, dan zou hij Colin heten, naar Colin McRae. Helaas veel te jong gestorven... Ook niet de meest aparte naam, maar niet zo populair als Mika of Senna.

Heb je trouwens ooit die reclame gezien van Mercedes met Alonso, Hamilton en Häkkinen? GEWELDIG GEWOON!!! Mika is en blijft gewoon de baas!
En dat liedje eronder, helemaal geweldig!
Zo niet, check de spoiler...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')