abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83466760
Stengeltje gefeliciteerd

Spannend zeg Roosjes en J-net.

Hier net ook een moment: sta ik met de buuf te praten, vraagt ze: 'goh, zie ik daar een buikje?'
Ik kon wel door de grond zakken, maar heb maar schijnheilig mee staan lachen om haar blunder. Maar het leverde wel wat tranen op toen ik weer binnen was.
Ik ben idd een aantal kilo's aangekomen afgelopen jaar (ongeveer 5) en dat tekent zich irritant genoeg precies zo dat het idd lijkt alsof ik een maandje of 3 zwanger ben. (vind ik zelf tenminste)
Ben er hard mee om die 5 kg eraf te krijgen, maar het wil niet echt lukken. wat ik ook doe, het getal op de weegschaal blijft hetzelfde.

Stiekem vraag ik me af of ik niet gewoon toch zwanger ben, maar een lichte bloeding heb gehad. Het was deze week een dag of 4 te vroeg, veel minder dan normaal en mijn borsten zijn niet meer kleiner geworden nadat ik ongesteld ben geweest. Het klinkt stom, maar zou dat kunnen? Ik voel me zo raar.
ik heb alleen weinig zin om er een test tegen aan te gooien omdat ik eigenlijk ook wel vind dat het raar gepraat is wat ik nu zeg en het dan weer zonde van mijn geld vind en dat ik me druk maak om iets wat volgens mij echt niet kan.... (of wel? )
pi_83467319
Ik ga morgenochtend wel ff mijn temp opnemen, als die nog hoog is kan ik er misschien wel een test tegenaan gooien

Sorry hoor meiden hiervoor, normaal ben ik vrij nuchter, maar ik voel me nu zo maf. Ik moet et ff kwijt
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:40:41 #105
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83467563
Danic, ik heb bij mijn eerste zwangerschap ontzettend goedkope testen bij het Kruidvat gekocht, ik geloof 2 voor 5 euro.Ook omdat ik dacht dat het loos alarm was en dus echt geen 20 euro voor een cb ging uitgeven.
Geeft ie negatief aan, heb je voor weinig geld jezelf een beetje rust gegeven want hoef je niet meer te piekeren, is ie positief kun je nog altijd voor de alle zekerheid een cb kopen, toch?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_83467766
Ja daarom, ik heb ze van de kruitvat liggen. Maar ik vind et een beetje stom van mezelf omdat ik wel ongesteld geweest ben afgelopen week. Alleen veel korter en minder heftig dan normaal en mijn boobies barsten bijna uiit mijn bh. En dan het opgeblazen gevoel.
Maar ja, het hoeft niets te zeggen.
pi_83467840
Stengeltje gefeliciteerd! Wat fantastisch meid! Happy&healthy 8 months!

Roosjes ik duim ook nog steeds voor jou!

Entreri ik ben een beetje laat, maar meisje wat een teleurstelling!

Ja Danic, dat kan, legio voorbeelden van vrouwen die dit hebben meegemaakt. Gooi er een test tegenaan, dan weet je het zeker. En ookal zou ie negatief zijn, dan is het nog geen weggegooid geld; die paar euro is je gemoedstoestand waard!
Ik duim voor je!
(en koop alvast zo'n pak goedkope tests via internet, altijd handig!)

Cisco, ben blij je even te zien. Hoop dat het een beetje goed met je gaat-voor zover mogelijk?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_83467898
Haha Jeetjejom was me voor!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:51:43 #109
238474 Jeetjejom
pi_83468272
En wil je het gratis doen:
http://www.onlinezwangerschapstest.nl/

Ben bang dat ze geen garanties geven.....
Jouw warmte is genoeg
pi_83468751
Isla: ik denk doe gelijk die test ff, ff zien wat er uit komt.
moet je er voor betalen! Sorry, maar dan wacht ik toch nog maar ff tot morgen ochtend

Enneh.....als mijn temp laag is ga ik ook niet testen hoor, dan lijkt me dat wel genoeg duidelijkheid
pi_83469676
JEETJE wat flauw! Betalen, echt niet! (was ook niet mijn idee hoor ) Inderdaad morgen maar even kijken.....
pi_83470608
Stengeltje, gefeliciteerd!!

En voor alle andere meiden die in spanning zitten een
pi_83476194
Heb net even gekeken, maar temp was 36,3 dus niets aan de hand.
Wat kan je jezelf eigenlijk gek maken hč! Sorry hoor meiden
  woensdag 30 juni 2010 @ 07:38:06 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83476505
Stengeltje, van harte gefeliciteerd!
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:54:05 #115
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_83481243
Gefeliciteerd Stengeltje!!
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:24:12 #116
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83482467
Vanochtend soort beetje bruinig klein iets, mar normaal bij ongesteldheid zet dat meteen door en nu was het gewoon eenmalig 1 druppel. O ik ga echt test halen, ik maak mezelf gek.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_83482781
Spannend J-net!
Je zou niet de eerste zijn bij wie het de eerste poging lukt, ik duim voor je!

En Roosjes maakt het ook al zo spannend.

Danic.
Stom lichaam, kan je zo voor de gek houden.

En Isla, nog maar even geduld voordat er actie komt zag ik?
Fijn, vooral omdat je je nu gewoon kunt ontspannen en even niets hoeft.
pi_83483646
Danic, wat kunnen mensen stomme dingen zeggen hč, bah waar bemoeien ze zich mee. Als jij twijfelt zou ik gewoon een test doen en niet gaan piekeren of dat nou stom is of niet. Als jij wil testen dan doe je dat toch gewoon? Dan weet je het in elk geval zeker.

GWS, veel plezier! Alle andere dames die in spanning zitten, de duimen draaien weer!
pi_83483829
Was je al bij de huisarts geweest Entreri?
pi_83486833
Lief dat je het vraagt Kolonia.

Nee, ik wacht nog eventjes. Morgen lekker naar Werchter, even de knop omzetten en lekker feesten. Ook wel een beetje moeilijk want ik was van mijn miskraam in december de komende dagen uitgerekend van een tweeling en ik merk wel dat ik er nu weer erg verdrietig om ben. Maar goed, even een paar dagen lekker genieten van muziek en zon en dan daarna even een afspraak plannen.
pi_83487712
Ik snap goed dat je nu even verdrietig bent, ja.
Ik wist helemaal niet dat je vorige zwangerschap al zover gevorderd was, vreselijk.

Hopelijk fleur je op Werchter weer helemaal op.
Veel plezier!
pi_83487972
Entreri

Hier vanochtend roze gedoe bij het afvegen, dus deze maand wordt het hem ook niet.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:23:56 #123
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83492583
Hier stel ik de pogingen om zwanger te worden eventjes een maandje (of twee) uit. Ik heb momenteel last van mijn MS en ik wil daar eerst optimaal van genezen, voordat ik weer zwanger wordt. Het kan natuurlijk zijn dat ik tķch zwanger ben en dan is dat natuurlijk geweldig, maar genezen gaat eventjes voor. Bovendien ben ik doordat mijn lichaam druk bezig is met herstel sowieso al moe en dan ķķk nog eens moe zijn door een zwangerschap zie ik niet zitten...

Ik bedacht me trouwens pas gisteravond dat ik met die klachten beter eventjes pas op de plaats moest maken. Als ik ineens een cyclus heb van 28 ipv 30 dagen, kan ik alsnog zwanger zijn trouwens...

[ Bericht 0% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 30-06-2010 19:16:48 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:27:25 #124
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83497849
Net getest en niet zwanger. Maar we gaan gewoon lekker door. Op zich hadden we ook wel rekening gehouden met een paar pogingen dus komt niet verkeerd uit
pi_83499959
Zo, na een dag hard werken kom ik er achter dat ik alweer een pagina vol met postjes achter loop

Nou als eerste dan maar dat ik, zoals ik wel had verwacht, vandaag ongesteld ben geworden. Heel fijn, ik had nog oudergesprekken ook (ben leraar). Zit je daar met je krampen je ellendig te voelen terwijl je tig ouders te woord mag staan. Maargoed, dan is het maar weer duidelijke en kunnen we in ieder geval door.
Enuh... Allemaal nog bedankt voor het duimen

Leuk dat je alvast komt kijken Jeetjejom, veel plezier.

@Danic, hier het zelfde, ben ook aangekomen en het zit allemaal op mijn buik. Zeker rond mijn periode is mijn buik ook vaak een beetje opgezet en dan voel ik me echt zo lomp en lijk ik net drie maanden zwanger. Er is me ook wel een paar keer gevraagd of ik zwanger ben. Lekker tactisch natuurlijk. En die gedachte dat ik dan misschien toch zwanger zou kunnen zijn ondanks dat ik ongesteld ben geweest ken ik ook wel heel erg goed.

@GWS, ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt. Wat vervelend dat het even niet lekker gaat.

@Nienna, jammer!

@enteri, veel plezier op werchter maar ook veel sterkte de komende dagen
pi_83500040
@ J-net, gelukkig dat het je niet verkeerd uit komt, kon je toch mooi even wennen aan het 'ben ik wel of niet zwanger, ik ga testen gevoel'
pi_83500166
@Nienna: ik duim nog even door voor je hoor, geen bloed geeft moed.

@GWS: ik dacht altijd dat je met MS een tijdelijke opleving krijgt van een zwangerschap, maar dat is dus niet zo?
Ik hoop dat je snel en volledig opknapt.

@J-net en Roosjes:
Hopelijk is volgende maand succesvoller.

@Jeetjejom: welkom!
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:15:53 #128
12913 GreatWhiteSilence
pi_83502132
@ Kolonia: Tijdens een zwangerschap heb je minder kans op schubs, het voorkomt dus problemen (bij anderen is het trouwens omgekeerd, MS is vrij onvoorspelbaar wat dat betreft), maar een zwangerschap helpt (mijns inziens) niet de schade te herstellen. Als ik een paar maanden terug zwanger was geworden, had het misschien wel gunstig geweest, maar ik denk niet dat nu zwanger worden zal helpen de schade te herstellen.

Maar ik ben volgens mij alweer bezig op te knappen, het verdoofde voelt minder verdoofd. Ik ben wel heel erg moe , maar dat herken ik wel van de vorige keren. Het opknappen van alle rotzooi zal mijn lichaam wel aardig wat energie vergen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83502941
Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes!
ik voel me af en toe zo'n muts! Maar tis alweer een beetje gezakt hoor, mede door jullie berichtjes.
Ik ga er gewoon goed tegenaan, heb vandaag mijn eerste ijsje al netjes afgeslagen en niets tussendoor gesnoept! Yes ik kan het haha!

En dan netjes om de dag en verder duimen
pi_83505086
Roosjes, hier ook oudergesprekken gehad gisteravond en morgenavond nog een keer. En ik tussendoor iedere keer naar de wc om te checken of ik al ongesteld ben

Vandaag ook een menstruatie-achtig gevoel in mijn buik gehad, maar vanmorgen voor de zekerheid een tampon in gedaan en heb nog niet weer gecheckt... struisvogelpolitiek haha
pi_83505215
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef Kolonia het volgende:

En Isla, nog maar even geduld voordat er actie komt zag ik?
Fijn, vooral omdat je je nu gewoon kunt ontspannen en even niets hoeft.
Je houdt alles goed in de gaten Kolonia!

Ja ik ga even relaxen de komende twee maanden.... Voelt heel goed. En jij gaat misschien wel tot actie (onderzoeken) over? Ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat jij zoiets had van: als het lukt is het fantastisch, maar we gaan niet de onderzoeken in, dan maar niet. Het kan zijn dat ik met iemand anders in de war ben hoor.. Ik bedoel het ook niet naar, in de trant van: toen zei je dat, nu dit, wat is het nou? Het is meer interesse, ben je er anders over gaan denken, is de wens steeds groter geworden?
pi_83505225
Haha, heel herkenbaar Nienna. Ik zal voor je duimen.
pi_83505317
Voor alle meiden hier, ik duim voor jullie hoor!
pi_83505459
Ow, ik vergeet mijn nieuwe NOD.

Zet hem maar op 28 juli
pi_83506534
Entreri, Wel fijn dat je op Werchter even je zinnen kunt verzetten...

Roosjes en J-Net: Jammer meiden! Hopelijk volgende maand meer succes!

Nienna, spannend!

Ik ga langzaam aan verhuizen naar het volgende topic... Het was gezellig, en ik kom natuurlijk nog regelmatig even spieken hoe het met jullie gaat! Veel succes en tot gauw in Z&G!

pi_83507044
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef IslaBonita het volgende:
Voor alle meiden hier, ik duim voor jullie hoor!

Voor jou ook hoor!
Ik reageer nooit in het andere topic, maar lees daar wel altijd mee

En lief dat jullie het spannend voor me vinden, maar die menstruatie gaat echt wel komen hier hoor, dus ik ben in mijn hoofd al weer een ronde verder.
  woensdag 30 juni 2010 @ 21:54:47 #137
238474 Jeetjejom
pi_83509735
Stengeltje, veel plezier daar en hopelijk kom ik je daar nog tegen
Jouw warmte is genoeg
pi_83512317
Net gecheckt, en ik ben inderdaad vandaag ongesteld geworden.
De volgende vruchtbare periode valt precies in de periode dat we in Frankrijk zitten, dus dan maar zwanger terug komen van vakantie

Mag mijn NOD naar 4 augustus?
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:06:47 #139
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83520610
Irritant genoeg zet mn ongesteldheid gewoon absoluut niet door. Gisteren klein beetje iets verkleuring van slijm (sorry voor details). Normaliter vandaag dan start; nou nog nix. En ook geen verkleuring vanochtend.

Trouwens die dame van het Kruidvat maakte een lekkere fout bij de kassa met het afrekenen van de tests. Heb nu 4 tests voor de prijs van 2. Altijd goed toch?
pi_83521223
Hallo allemaal,

ik meld me ook maar weer eens even. Wegens allerlei vervelende omstandigheden ben ik de laatste tijd niet zoveel online geweest.

Allereerst gefeliciteerd aan de zwangeren. En ook veel sterkte aan Suuz_! En iedereen die het helaas nog niet gelukt is veel sterkte, zeker aan Entreri, omdat deze situatie voor ons zo herkenbaar is.

Mijn vrouw en ik hebben intussen een bloedtest af laten nemen, zodat we straks weten of er chromosoom technisch iets mis is. Mijn vrouw heeft ook een interne echo gehad, waarbij alles in ieder geval goed lijkt te zijn.

Gisteren heeft ze trouwens behoorlijk last van wat ze denkt dat een blaasontsteking is. Ze moet heel vaak plassen en dat doet ook zeer. Ook zag ze gisteren wat bloed, terwijl haar NOD pas de 5de is. Nu hoop ik natuurlijk allemaal dat dat iets betekent, maar ja, dat hoeft dus helemaal niet.

Mocht een modje het zien, mag onze NOD naar 5 juli?

Iedereen ontzettend veel succes en hopelijk kan ik nu weer wat vaker meelezen en schrijven.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_83521297
Oeps, ik lees ook 1 dagje niet mee en er gebeurd vanalles...

@Jeetjejom: Alvast heel stiekem van een afstand een warm welkom !

@Danic: Wat een onzekerheid allemaal. Maar wel fijn dat je het zelf nu weer kunt relativeren en dat je toch met goede moed verder gaat!

@Entreri: Veel plezier op Werchter!

@Nienna, Roosjes_83 & J-net: Jammer...

@Grizzlybear: auw, blaasontsteking. Daar kan ook bloed bij komen. Is ze hiervoor al bij de dokter geweest? Beterschap!

Hier weer niets spannends te vertellen, maar ik ga toch effe m'n gal spuien... zit nu op dag 24, maar m'n gemoedstoestand is even beneden pijl. Heb af en toe echt zin om een potje te janken, om de kleinste dingen. Gisteren kon ik wel janken omdat ik de tent niet opgevouwen kreeg en omdat vriendlief z'n puinzooi WEER niet achter z'n kont opruimde. Maar ik denk dat dat eerder te maken heeft met mijn beperking, dat die eventjes weer de kop op steekt. Of het is m'n NOD die zich wil aan gaan dienen.

Maar vandaag ga ik lekker het dorp in met schoonzussie en nichtje (5mnd) om een hondenbank te kopen voor mijn pleeghond(je). Mijn schoonouders hebben sinds april een bouvierpup en dat is ook een beetje ons hond(je).
En zaterdag komt mijn nichtje logeren. Kunnen we alvast een beetje oefenen !
pi_83522471
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef IslaBonita het volgende:
En jij gaat misschien wel tot actie (onderzoeken) over? Ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat jij zoiets had van: als het lukt is het fantastisch, maar we gaan niet de onderzoeken in, dan maar niet. Het kan zijn dat ik met iemand anders in de war ben hoor.. Ik bedoel het ook niet naar, in de trant van: toen zei je dat, nu dit, wat is het nou? Het is meer interesse, ben je er anders over gaan denken, is de wens steeds groter geworden?
Klopt, dat was ik.
Gaandeweg zijn we er toch iets anders over gaan denken.
Eerst maar eens onderzoeken en kijken of er een reden is dat het nog niet gelukt is.
Mocht daar wat uitkomen en blijkt dat we zonder hulp niet zwanger worden, dan moeten we nog eens goed gaan bedenken wat we willen.
Het ligt er denk ik ook aan wat precies de hulp zou moeten zijn, ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat we zover gaan als IVF. Maar het kan goed zijn dat, mocht het zover komen, we er toch anders over denken.
Vooralsnog denk ik dat er niets uit de onderzoeken komt en we gewoon geduldig moeten zijn.

Nienna.
Je gaat dus voor een franse lentebaby .

Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest Grizzly?

GirlGoneBad: ik duim dat je een mooie reden hebt voor je slechte humeur van gisteren.
pi_83528589
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest Grizzly?

Volgens mij pas over 13 weken ofzoiets. Dus dat wordt nog lang wachten.

Je hebt groot gelijk om onderzoeken te laten doen, misschien geeft het aan wat er aan de hand is en dan weet je dat in ieder geval. Succes!

Mijn vrouw is al bij de dokter geweest voor de blaasontsteking, daar krijgt ze morgen de uitslag van, want ze zijn er nog niet zeker van dat het een blaasontsteking is.
pi_83547273
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Nienna.
Je gaat dus voor een franse lentebaby .

Dat klinkt wel heel leuk hč
pi_83548752
Ja Nienna, klinkt heel leuk!
Go for it!

En een voor je lieve opmerking!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:02:37 #146
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83625073
Heb even een innerlijke discussie gevoerd over de kans dat er mensen uit mijn team hier meelezen en ik vermoed dat het nihil is (en anders weten ze waar hun teamleidster mee bezig is in haar vrije tijd )

Dus sinds 06-2010 bezig en NOD is 3 augustus 2010.

Met dank aan mijn 33 dagen cyclus is mijn gemiddelde cyclus nu 32 dagen volgens de app op mn Iphone.
  zondag 4 juli 2010 @ 10:35:25 #147
48000 Vlinder
Vlinder
pi_83636261

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 4 juli 2010 @ 10:42:12 #148
12913 GreatWhiteSilence
pi_83636364
Balen Vlindur.
Wel lekker subtiel
  zondag 4 juli 2010 @ 10:51:36 #149
48000 Vlinder
Vlinder
pi_83636520
quote:
Op zondag 4 juli 2010 10:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Balen Vlindur.
Wel lekker subtiel

Er lijkt een logica in te zitten trouwens!
Ik durf er wel een datum bij te zetten,

Mag mijn NOD naar 4 augustus?
pi_83636794
Vlindur, wat jammer.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:02:32 #151
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83638263
Jammer Vlinder.
Ben wel benieuwd naar je logica!
  zondag 4 juli 2010 @ 12:32:14 #152
48000 Vlinder
Vlinder
pi_83639346
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef J-net het volgende:
Jammer Vlinder.
Ben wel benieuwd naar je logica!
http://www.babybrabbel.org/calculator/calc.php op die site kun je meerdere data's invoeren en hij rekent dan het gemiddelde uit. Zo kom ik op gemiddeld 31 dagen
pi_83639351
Jammer J-net en Vlindur.
Wel fijn dat er regelmaat in je cyclus zit Vlindur, da's vast een goed teken voor volgende maand.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:10:52 #154
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83640953
@Vlindur; ik bereken het met een Iphone application. Anders was het ook lastig geweest
  zondag 4 juli 2010 @ 13:18:41 #155
48000 Vlinder
Vlinder
pi_83641189
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:10 schreef J-net het volgende:
@Vlindur; ik bereken het met een Iphone application. Anders was het ook lastig geweest
Ja, ik heb geen aaifoon
  zondag 4 juli 2010 @ 13:19:26 #156
48000 Vlinder
Vlinder
pi_83641208
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Kolonia het volgende:
Jammer J-net en Vlindur.
Wel fijn dat er regelmaat in je cyclus zit Vlindur, da's vast een goed teken voor volgende maand.
Niet alleen voor volgende maand, Zou PCOS ook gewoon 'over' kunnen gaan?
pi_83657635
Jammer Vlindur...

Hier is het volgens mij 'same sh*t, different month'...
Weer zo misselijk als ikweetnietwat, pijnlijke tepels, behoorlijk emo. Zit op dag 27 dus het zal wel weer zijn...
  maandag 5 juli 2010 @ 07:35:55 #158
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_83669662
Hier is het ook niet gelukt deze maand helaas. Mag onze NOD naar 3 augustus?

Iedereen ook deze maand weer heel veel succes, hopelijk is volgende maand dan eindelijk de langverwachte streepjesregen!
pi_83670953
Balen Grizzlybear! Augustus word een goede maand, dan ben ik jarig en krijgen jullie allemaal streepjes als traktatie
  maandag 5 juli 2010 @ 10:37:54 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83672803
* binnenschuifelt....

Ik kom hier nu toch maar eens meeposten; vorige week is mijn spiraaltje verwijderd!
Ben nog aan het wachten op de eerste menstruatie, maar voorlopig verlies ik alleen nog maar wat oud spul geloof ik. Hopelijk volgt er snel een echte menstruatie, want dan weet ik dat alles het nog doet en gaan we het echt proberen

Heb nu dus nog geen NOD datum, maar die hoop ik snel te komen melden
Eerst maar eens goed meelezen zodat ik ook wat beter van jullie op de hoogte ben!
pi_83673101
Jammer Grizzly.
Deze keer geen positieve test gehad?

Hoe is het GirlGoneBad?
Is het doorgezet of kunnen we vast de juichsmileys uit de kast halen?

Welkom LadyBlack.
Hopelijk komt je lichaam snel op gang.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:22:22 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83674118
Ja ik hoop het ook!

Wat een boel verschillende verhalen hier zeg....
Naast mijn blije gedachten van "als ik ongesteld ben geweest gaan we het proberen en dan heb ik over ongeveer een jaar een kindje " bekruipt me dan ook de angst dat het hier ook moeilijk zal gaan...

Ik ga maar eens karma kweken en vast voor jullie duimen!
pi_83675106
@LadyBlack: Een jaar is wel een erg positieve verwachting hoor, dat is maar weinig vrouwen gegund.
Het gemiddelde is 6 maanden voordat het lukt en (slechts) 80% van de vrouwen is binnen een jaar zwanger.
Maar ik hoop het voor je dat je een van de gelukkigen bent waarbij het snel raak is.
Aan de andere kant is het de eerste maanden ook best spannend en het is ook wel leuk om die spanning mee te maken.
pi_83675306
Jammer dat het jullie ook niet gelukt is

LB! Welkom hier!
  maandag 5 juli 2010 @ 11:58:43 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83675455
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef Kolonia het volgende:
@LadyBlack: Een jaar is wel een erg positieve verwachting hoor, dat is maar weinig vrouwen gegund.
Het gemiddelde is 6 maanden voordat het lukt en (slechts) 80% van de vrouwen is binnen een jaar zwanger.
Maar ik hoop het voor je dat je een van de gelukkigen bent waarbij het snel raak is.
Aan de andere kant is het de eerste maanden ook best spannend en het is ook wel leuk om die spanning mee te maken.
Ja precies, je weet dat het zo is, en toch is het allemaal zo spannend en leuk dat je het al helemaal voor je ziet....

Ik hoop dat ik op mn moeder lijk: die had maar 1 poging per maand, en was na 3 maanden zwanger
pi_83675524
1 poging per maand, was je vader zeeman ofzo dan?

3 maanden is mooi, dan heb je wel een paar maanden die leuke spanning maar is het toch snel raak.
  maandag 5 juli 2010 @ 12:03:22 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83675674
Mijn moeder heeft mij 'alleen' gekregen, met wat hulp van een vriend die maandelijks een potje langs kwam brengen op de gunstigste momenten

Heb laatst in mijn geboorte-album ook haar temp-lijstje opgemerkt, dat zei me vroeger niks dus nooit goed naar gekeken. Maar nu was het toch wel grappig om te zien, nu ik weet hoe jullie daar ook mee bezig zijn.
pi_83678796
Wat een apart verhaal van je moeder Ladyblack.... Iig welkom hier hopelijk is het snel raak

Jnet en Vlindur, jammer (geniale foto trouwens )
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_83688189
Welkom LadyBlack
  maandag 5 juli 2010 @ 20:13:55 #170
12913 GreatWhiteSilence
pi_83694992
Welkom LadyBlack

Jammer dat het bij een aantal weer niet gelukt is.

Hmm, daarnet trouwens wat last van spotting. Wellicht een innestelingsbloeding?
Het zou trouwens wel wat zijn hoor: bij de eerste stelde ik het zwanger worden uit omdat ik naar Kirgizstan wilde, wat dus niet lukte... En nu stel ik het uit vanwege mijn klachten. Het zou wel stomtoevallig zijn als ook bij deze het uitstellen niet lukt...
pi_83701115
Hier nog niks te zien, heb wel nog alle 'kenmerken'... Ik durf geen precieze NOD aan te geven, maar ik denk dat het een dezer dagen er toch wel uit komt.

Welkom LadyBlack!

En ik ga weer in de duimstand voor je, GreatWhiteSilence! Ik hoop het zooooo voor je!
pi_83715360
Volgende week uur van de waarheid Waarschijnlijk gewoon ongi hoor
Wel al een week of anderhalf last van stemmingswisselingen en zere tepels. Dat is dan wel opmerkelijk. Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik nu geen pil meer slik, wie weet.
Ik kon wel voor het eerst voelen wanneer m'n eisprong ongeveer was (en het klopte ook met de berekening van de app op m'n telefoon), ik had ineens een gelei-achtig propje in m'n slipje (sorry als dat goor klinkt) en ik heb 2 dagen kramp gehad. Fijn, maar niet heus! Wel rondom die datum geklust
Maarja, in 1 keer is zeer onwaarschijnlijk, maar toch leuk om te bedenken, toch?
Tralalalaaa
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:35:32 #173
238474 Jeetjejom
pi_83728169
T_A_P: zeg nooit nooit hoor! Bij de vorige was het bij ons ook in 1x raak, en ik had echt werkelijk alle symptomen (op de ochtendmisselijkheid na) en kwam er nog pas na 9 weken achter
(maar dan heb je tenminste wel al een groot gedeelte van de spannende tijd gehad)
Jouw warmte is genoeg
pi_83746608
Nou, ik word wel gek van de duizeligheid als ik opsta (zwart voor mn ogen), een regelmatig weeig gevoel, af en toe kramp in de onderbuik, stemmingswisselingen en ook de zere tepels.
Vandaag tijdens t lopen voel ik ze zelfs.
Volgens mij reageert mijn lichaam op de afwezigheid van de pil. We gaan t zien.
Maar t is wel bizar hoeveel ik er toch mee bezig ben, meer dan ik van mezelf had verwacht eigenlijk
Hoe dan ook had ik niet verwacht allerlei dingen te voelen, maar ik let er nu wel extra op natuurlijk.
En nu ga ik weer stoppen want ik voel me een vreselijke aansteller hier, haha.
Welterusten allemaal, en jeuj oranje
Tralalalaaa
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:02:23 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83756400
Ik begin te vrezen dat ik toch vorige week ongesteld was (dus voordat het spiraaltje verwijderd werd)

Duurt dus nog even voordat ik kan beginnen waarschijnlijk
pi_83761123
hier nog steeds gee ongesteldheid,
en ook geen zwangerschap :S

het wachten op ogesteldheid niets, want eigelijk wil ik het niet,
wil zwanger worden (A)

veel succes iedereen deze maand
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_83761248
Och LadyBlack, het heeft toch ook wel z'n charme als je niet precies weet hoe je cyclus loopt, toch?
Dan kun je ook niet op je vruchtbare dagen mikken en dat is wel zo romantisch.

Vraagje trouwens,
Als je een kind verwekt tijdens het WK, ben je dan verplicht je zoontje of dochtertje Wesley te noemen?
Want dan sla ik deze maand liever even over.

GWS, moeten we nu wel of niet voor je duimen?
pi_83762251
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:04 schreef Kolonia het volgende:
Och LadyBlack, het heeft toch ook wel z'n charme als je niet precies weet hoe je cyclus loopt, toch?

Vraagje trouwens,
Als je een kind verwekt tijdens het WK, ben je dan verplicht je zoontje of dochtertje Wesley te noemen?
Want dan sla ik deze maand liever even over.

GWS, moeten we nu wel of niet voor je duimen?
Hoezo Wesley?

Er zijn nog veel meer leuke namen!

Maarten, Arjen, Robin, Sander, Joris, Stijn, Dirk, Mark en Michel
pi_83762381
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:30 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoezo Wesley?

Er zijn nog veel meer leuke namen!

Maarten, Arjen, Robin, Sander, Joris, Stijn, Dirk, Mark en Michel
Ja, maar die worden geen topscoorders.
pi_83763892
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:33 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ja, maar die worden geen topscoorders.
Dan moet je even 2 jaar wachten, dan hebben we weer een EK
  woensdag 7 juli 2010 @ 15:44:06 #181
12913 GreatWhiteSilence
pi_83767426
Geen idee Kolonia, ik weet het echt niet.
Het zou geweldig zijn om zwanger te zijn, maar aan de andere kant kan mijn lichaam de rust goed gebruiken...

Ik doe niet aan vernoemen trouwens, daar krijg je alleen maar ruzie van...
pi_83767468
@Kolonia: Onder het motto "ik vond wielrennen toch leuker dan voetbal" kun je 'm ook best Fabian, Geraint of Cadel noemen, afhankelijk van wie er dan bovenaan staat.
pi_83767667
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:45 schreef Cantare het volgende:
@Kolonia: Onder het motto "ik vond wielrennen toch leuker dan voetbal" kun je 'm ook best Fabian, Geraint of Cadel noemen, afhankelijk van wie er dan bovenaan staat.
Oh, dat is ook wel een goed idee!
Even afwachten wie de eerste bergrit wint.
pi_83768323
Tour de France

Doe dan de MOTOGP!

Valentino , Dani, Colin, Marco, Nicky en Mika
pi_83794437
WK, Tour, MotoGP, F1... wij kijken hier ongeveer alles! MotoGP vind ik niks meer aan sinds Rossi met een gebroken poot thuis zit. Maar hij zou volgens mij binnenkort weer op z'n motor stappen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Kan ie Lorenzo weer van z'n voetstuk af schoppen, die kerel heeft echt een TE grote air om zich heen hangen.

[ego- en zeikpost]
Hier is het inmiddels dag 31, maar nog steeds niets te zien.... M'n zere tepels zijn verdwenen, ik ben niet misselijk (geweest) en de duizeligheid heb ik ook (nog) niet gehad ...
M'n eerste NOD was op dag 36, dus ik wacht nog 'geduldig' af...

Gisteravond ben ik in janken uitgebarsten, ik zat er echt helemaal doorheen. Op m'n werk gaat het niet zoals het moet gaan, en eigenlijk had ik vandaag en morgen vrij maar door een naar voren gehaalde deadline moet ik toch gaan werken. Wilde ik gisteravond m'n vriends favo kostje koken (burrito's), heb ik geen creme fraiche in huis... Heb ik ook nog ruzie met m'n schoonouders, aangezien ze 'even' voor 300euro aan voor mij belangrijke spullen hebben weggegooid... Het hele huishouden is een puinzooi, en ik MOET alles voor morgenavond 17.00uur aan de kant hebben, want we gaan morgen een lang weekend naar mijn ouders... ...
[/ego- en zeikpost]
pi_83794971
Ach GirlGoneBad wat ontzettend vervelend allemaal.
Ik wil je verdriet niet groter maken, maar ik had begrepen dat Rossi de rest van het seizoen niet meer mee zou rijden. Kan goed dat ik het verkeerd heb hoor!

Wat betreft je schoonouders kan ik me goed voorstellen dat je pissig bent! Ik weet natuurlijk niet de hele situatie, maar waar halen ze het lef vandaan om spullen van jou weg te gooien? Dat zouden mijn (schoon)ouders dus echt nooit (moeten) doen.
En als alle andere dingen dan ook niet lopen zoals je wil...........ik begrijp het heel goed.

Misschien moet je je afvragen hoe erg het is als er iets niet gebeurd wat jij wel had willen doen. Ik bedoel: wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren als je het huis niet aan kant hebt voordat je een weekend weg gaat?
Ik snap dat het fijn is als het wel opgeruimd is, zeker als je terugkomt en alles is aan kant, maar als het niet lukt dan lukt het niet. Er zal niets ernstigs gebeuren als je dit tot na het weekend laat liggen (denk ik, correct me if I'm wrong). Dit kan weer voor wat meer rust bij jou zorgen en voel je je misschien weer wat beter.

Je krijgt van mij in ieder geval een dikke om je op te vrolijken.
En we gaan duimen voor een positief bericht over 5 dagen!
pi_83799425
Hi allemaal, ik ben weer terug na een heerlijk Werchter weekend. het was zo;n fijne afleiding (en ik heb maar twee keer gehuild ), en ik was met leuke lieve mensen op pad, goede muziek, lekker bier, heel fijn allemaal. Dus nu weer vol goede moed verder.

GGB: een dikke knuf voor jou! Waarom hebben je schoonouders spullen van je weggegooid? Iedereen uiteraard weer veel succes gewenst.

Ik weet even niet hoe ik nu mijn NOD moet uitrekenen. Ik had dus afgelopen cyclus een superkorte zwangerschap (als je het al zo mag noemen) in elk geval: ik had 14 dagen na mijn ovulatie een positieve test. Uiteindelijk werd ik 19 DPO ongesteld. nu had iemand hier gepost (ik dacht kolonia)? Dat die iets vergelijkbaars had meegemaakt en dat de cyclus toen weer verder ging op basis van die ovulatie en niet van de ongesteldheid (volgen jullie het nog? ). Dus nu weet ik niet zo goed hoe ik moet rekenen en ik heb eigenlijk deze ronde even geen zin om testjes enzo te doen en er weer zo mee bezig te zijn. Ik wil gewoon een kindje maken op een zwoele zomernacht zonder alhet gereken en gestress.

Ehm, nou ja, sorry voor dit hele verhaal, maar mochten er toch nog mensen zijn die tips hebben voor het uitrekenen van mijn NOD dan hoor ik het wel . Meestal is ie dus 14 DPO.
pi_83802628
Thnx Danic en Entreri...

Hoe het nou kwam dat mijn schoonouders die spullen weggooiden?
Nou...zo...
Mijn vriend en ik delen een gezamelijke hobby, namelijk autoracen. De raceauto inclusief reserveonderdelen enzo staan in de opslag van mijn schoonouders. Wij hebben een apart hoekje daar en daar liggen al onze spullen.
Wij hadden een deel van onze onderdelen in een andere crossauto gezet om wat meer loopruimte te creeren. Deze wagen was eigenlijk afgeschreven en moest nog weggebracht worden naar de sloperij. Nou had mijn schoonvader ineens last van opruimwoede en dacht hij behulpzaam te zijn en de wagen alvast voor ons op te ruimen, zonder te kijken of er nog spullen in lagen. Daar gingen dus een krat vol onderdelen, een versnellingsbak en een aantal banden naar de autosloper die wij eigenlijk nog nodig hadden!
Ik heb vanmorgen maar even met de autosloper gebeld, en hij had de wagen gelukkig nog niet gedemonteerd, dus als het goed is zaten onze spullen er nog in. Hij houd de wagen nog apart tot vanavond, dan kunnen we onze spullen nog komen halen. Dus het gevaar is nu geweken en hopelijk heb ik vanavond al mijn spullen terug.

@Danic:
http://www.racesport.nl/M(...)D/23829/Default.aspx
Rossi zit al op de motor

Ik ben zoooon verschrikkelijke controlefreak... Dit is jammergenoeg ook één van de kenmerken van mijn beperking. Mijn vriend roept ook altijd dat ik me niet zo druk moet maken en dat het allemaal wel goed komt, maar iets loslaten is nog even teveel gevraagd.

@Entreri: Het uitrekenen van je NOD, daar heb ik weinig kaas van gegeten.
Wel fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op Werchter. Even alle sores eromheen vergeten, verstand op nul en feesten !
pi_83803997
GirlGoneBad: Hier nog zo'n controlefreak. Ik ben altijd zooo pietje precies en denk teveel na, maak me overal druk om... vermoeiend!!!

Als jij zo'n racefreak bent... ik zei vroeger altijd dat mocht ik kids mogen verwelkomen (toen wilde ik ze niet, maar voor het geval dat), dan zou ik ze Kimi en Mika noemen. Manlief is het er echter niet mee eens, haha!
Tralalalaaa
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:56:17 #190
12913 GreatWhiteSilence
pi_83805412
Volgens mij ben ik ongesteld geworden. Auw Daar gaat mijn regelmatige cyclus...

GGB, hopelijk komt alles toch nog goed. Zo irritant als mensen van alles weg gooien zonder te controleren.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:03:47 #191
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_83805757
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
GirlGoneBad: Hier nog zo'n controlefreak. Ik ben altijd zooo pietje precies en denk teveel na, maak me overal druk om... vermoeiend!!!

Als jij zo'n racefreak bent... ik zei vroeger altijd dat mocht ik kids mogen verwelkomen (toen wilde ik ze niet, maar voor het geval dat), dan zou ik ze Kimi en Mika noemen. Manlief is het er echter niet mee eens, haha!
Onze Mika is vernoemd naar Mika Häkkinen en we wilden altijd als we nog een 2e zoon zouden krijgen
hem Senna noemen. Bij onze Mika op zwemles zit ook een Mika en die heeft pas een broertje gekregen die Jenson heet.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:01:07 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83808311
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:04 schreef Kolonia het volgende:
Daar zit ook wel wat in ja

Helaas ben ik natuurlijk veel te eager enzo, en ben ik dus het programmaatje dat een vriend van mn moeder heeft geschreven, al aan het gebruiken: Butterfly 2.0 Gratis te downloaden, een soort agendaatje voor op je computer dat bijhoudt wanneer je vruchtbare dagen zijn. Enigzins gedateerd vormgegeven maar hij heeft me er zo enthousiast over verteld dat ik het wel eens wilde proberen.

Oh, en hij heeft er ook een artikel in opgenomen over op welke dagen je waarschijnlijk een jongetje verwekt en op welke dagen een meisje Ik wist helemaal niet dat daar überhaupt een mogelijkheid voor was om die kans te sturen
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:04:11 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83808444
Verder: GGB en GWS, balen
En Entreri, blij dat je in elk geval een goed Werchterweekend hebt gehad het was in elk geval ook lekker zomers warm en zonnig begreep ik
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:51:34 #194
12913 GreatWhiteSilence
pi_83810297
LadyBlack: het schijnt dat x-zaad langzaam zwemt, maar lang(er) leeft en y-zaad sneller zwemt maar kort(er) leeft. Dus theoretisch gezien zou je vlak voor de eisprong moeten klussen voor een jongen, en bijvoorbeeld een dag voor de eisprong voor een meisje. Ongeveer...

Het komt volgens mij wel aardig overeen met hoe mannetjes (live fast, die young) en vrouwtjes(rustig aan, dan breekt het lijntje niet) leven.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:09:41 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83810972
Ja precies

Volgens Butterfly 2.0 heb je de 4 (!!) dagen voor de eisprong kans op een meisje, en de dag zelf en de dag erna kans op een jongen.

Mijn vriend riep meteen dat dat dus niet eerlijk was!
pi_83813060
Ja maar stel dat je op een aantal dagen voor de eisprong seks hebt, op een gegeven moment komt er een keerpunt. Want de langzame X zaadcelletjes zijn al vanaf dag 4 aan het zwemmen, maar die worden misschien op dag 1 voor de eisprong wel ingehaald door de snelle korter levende Y zaadcelletjes. Dus zo oneerlijk hebben de jongens het niet denk ik. Je zou het vaat moeten kunnen narekenen, maar de kans dat vanaf een bepaald tijdstip/punt de dames voorbij gezwommen worden als je vaker dan eens voor de eisprong seks hebt lijkt me aanzienlijk. . Ik ga misschien ook maar eens een programmaatje downloaden, schrijf nu alles in mijn agenda, maar dan ben ik elke maand weer opnieuw aan het rekenen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Entreri op 08-07-2010 17:35:05 ]
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:05:19 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83813244
Bovendien heb je de meeste kans op een jongetje op je meest vruchtbare dagen, dus zo oneerlijk is het sowieso niet

Het lijkt me al heel wat om überhaupt zwanger te worden, en een jongetje of een meisje is me dan even lief
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:20:18 #198
238474 Jeetjejom
pi_83824839
Hier heeft mijn cyclus besloten raar te gaan doen, net nu we bedacht hebben er toch maar echt echt echt voor te gaan. De laatste maanden was het netjes 26 dagen (op het uur af zo ongeveer, te freaky voor woorden), maar nu zitten we al op dag 27
Fijn he, hoe je lichaam besluit zooooo niet mee te werken!
LB wat leuk om te lezen hoe jij je er al op verheugd, herken mezelf daar zo in
Jouw warmte is genoeg
pi_83825881
LadyBlack wat leuk om te zien dat je al een topic bent opgeschoven!
Hopelijk vind hier binnenkort een grote leegloop plaats
pi_83845653
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh nee, dat heb ik nooit gedacht, de namen Senna en Mika worden al zoveel gebruikt dat ik het eigenlijk niet meer leuk vind. ALS ik m'n kleine man dan echt wil vernoemen naar een autosportheld, dan zou hij Colin heten, naar Colin McRae. Helaas veel te jong gestorven... Ook niet de meest aparte naam, maar niet zo populair als Mika of Senna.

Heb je trouwens ooit die reclame gezien van Mercedes met Alonso, Hamilton en Häkkinen? GEWELDIG GEWOON!!! Mika is en blijft gewoon de baas!
En dat liedje eronder, helemaal geweldig!
Zo niet, check de spoiler...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83846596
Hahahaha
Ik had em vorig jaar al eens gezien, maar hij blijft leuk!
pi_83850103
Ik vind de F1 echt heel stom, maar die reclame is geweldig!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:36:55 #203
12913 GreatWhiteSilence
pi_83852952
Ze gaan ook écht op hun plaat daar in die gang, leuk dat ze dat in de reclame verwerkt hebben.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:58:38 #204
238474 Jeetjejom
pi_83858224
Mijn NOD kan naar 6 augustus (waarom klinkt dat echt nog zoooo belachelijk lang?)
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')