Je houdt alles goed in de gaten Kolonia!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef Kolonia het volgende:
En Isla, nog maar even geduld voordat er actie komt zag ik?
Fijn, vooral omdat je je nu gewoon kunt ontspannen en even niets hoeft.
Voor jou ook hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef IslaBonita het volgende:
Voor alle meiden hier, ik duim voor jullie hoor!
![]()
![]()
Klopt, dat was ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef IslaBonita het volgende:
En jij gaat misschien wel tot actie (onderzoeken) over? Ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat jij zoiets had van: als het lukt is het fantastisch, maar we gaan niet de onderzoeken in, dan maar niet. Het kan zijn dat ik met iemand anders in de war ben hoor.. Ik bedoel het ook niet naar, in de trant van: toen zei je dat, nu dit, wat is het nou? Het is meer interesse, ben je er anders over gaan denken, is de wens steeds groter geworden?
Volgens mij pas over 13 weken ofzoiets. Dus dat wordt nog lang wachten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest Grizzly?
Dat klinkt wel heel leuk hčquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Nienna.![]()
Je gaat dus voor eenfranse lentebaby
.
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Balen Vlindur.![]()
Wel lekker subtiel
http://www.babybrabbel.org/calculator/calc.php op die site kun je meerdere data's invoeren en hij rekent dan het gemiddelde uit. Zo kom ik op gemiddeld 31 dagenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef J-net het volgende:
Jammer Vlinder.
Ben wel benieuwd naar je logica!
Ja, ik heb geen aaifoonquote:Op zondag 4 juli 2010 13:10 schreef J-net het volgende:
@Vlindur; ik bereken het met een Iphone application. Anders was het ook lastig geweest
Niet alleen voor volgende maand, Zou PCOS ook gewoon 'over' kunnen gaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Kolonia het volgende:
Jammer J-net en Vlindur.![]()
Wel fijn dat er regelmaat in je cyclus zit Vlindur, da's vast een goed teken voor volgende maand.
Ja precies, je weet dat het zo is, en toch is het allemaal zo spannend en leuk dat je het al helemaal voor je ziet....quote:Op maandag 5 juli 2010 11:49 schreef Kolonia het volgende:
@LadyBlack: Een jaar is wel een erg positieve verwachting hoor, dat is maar weinig vrouwen gegund.![]()
Het gemiddelde is 6 maanden voordat het lukt en (slechts) 80% van de vrouwen is binnen een jaar zwanger.
Maar ik hoop het voor je dat je een van de gelukkigen bent waarbij het snel raak is.
Aan de andere kant is het de eerste maanden ook best spannend en het is ook wel leuk om die spanning mee te maken.
Hoezo Wesley?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:04 schreef Kolonia het volgende:
Och LadyBlack, het heeft toch ook wel z'n charme als je niet precies weet hoe je cyclus loopt, toch?
Dan kun je ook niet op je vruchtbare dagen mikken en dat is wel zo romantisch.
Vraagje trouwens,
Als je een kind verwekt tijdens het WK, ben je dan verplicht je zoontje of dochtertje Wesley te noemen?![]()
Want dan sla ik deze maand liever even over.![]()
GWS, moeten we nu wel of niet voor je duimen?
Ja, maar die worden geen topscoorders.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoezo Wesley?
Er zijn nog veel meer leuke namen!
Maarten, Arjen, Robin, Sander, Joris, Stijn, Dirk, Mark en Michel
Dan moet je even 2 jaar wachten, dan hebben we weer een EKquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:33 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ja, maar die worden geen topscoorders.
Oh, dat is ook wel een goed idee!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:45 schreef Cantare het volgende:
@Kolonia: Onder het motto "ik vond wielrennen toch leuker dan voetbal" kun je 'm ook best Fabian, Geraint of Cadel noemen, afhankelijk van wie er dan bovenaan staat.
Onze Mika is vernoemd naar Mika Häkkinen en we wilden altijd als we nog een 2e zoon zouden krijgenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
GirlGoneBad: Hier nog zo'n controlefreak. Ik ben altijd zooo pietje precies en denk teveel na, maak me overal druk om... vermoeiend!!!
Als jij zo'n racefreak bent... ik zei vroeger altijd dat mocht ik kids mogen verwelkomen (toen wilde ik ze niet, maar voor het geval dat), dan zou ik ze Kimi en Mika noemen. Manlief is het er echter niet mee eens, haha!
Daar zit ook wel wat in jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:04 schreef Kolonia het volgende:
Och LadyBlack, het heeft toch ook wel z'n charme als je niet precies weet hoe je cyclus loopt, toch?
Dan kun je ook niet op je vruchtbare dagen mikken en dat is wel zo romantisch.
Oh nee, dat heb ik nooit gedacht, de namen Senna en Mika worden al zoveel gebruikt dat ik het eigenlijk niet meer leuk vind. ALS ik m'n kleine man dan echt wil vernoemen naar een autosportheld, dan zou hij Colin heten, naar Colin McRae. Helaas veel te jong gestorven... Ook niet de meest aparte naam, maar niet zo populair als Mika of Senna.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Als jij zo'n racefreak bent... ik zei vroeger altijd dat mocht ik kids mogen verwelkomen (toen wilde ik ze niet, maar voor het geval dat), dan zou ik ze Kimi en Mika noemen. Manlief is het er echter niet mee eens, haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |