Nou ik wil ook niet direct zwanger zijn en een baby maar ik rammel voor een broetje (of zusje) voor Harry. Lijkt me zo leuk om ze kort op elkaar te hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef Poppejans het volgende:
Asyniurik zou er nog niet aan moeten denken zeg (ja, ik denk wel heel vaak hoe het zal zijn enzo, maar daadwerkelijk zwanger willen worden echt totaal nog niet)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:39 schreef -Nienna- het volgende:
Balen C-A, wel een mooie cyclus.
En een verlaat verjaardagscadeautje is altijd fijn natuurlijk
Ik vind dat de 2009-starters snel aan de beurt mogen zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef Kolonia het volgende:
Charmed.![]()
Ik hoop heel hard op je verlate cadeautje.![]()
Boepie.![]()
Ik ga heel hard in de duimstand:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook voor GirlGoneBad natuurlijk.
Dat blijft toch veruit het leukste hoor. Wij doen FFF met meer regelmaat zeg maarquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Maar je kan toch ook KvK en FFF combineren
Lief van je meisquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef het-is-mij het volgende:
ach shit boepie, had zo gehoopt voor jullie.........
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:14 schreef -Nienna- het volgende:
39 dagen is inderdaad lang als je korter gewend bent, voor mij klinkt het niet lang omdat mijn gemiddelde 35 dagen is met al regelmatig een uitschieter naar boven ( 51 en 40 dagen).
Wel balen van je negatieve test.
Vanaf zondag weer de vruchtbare periode voor mij dus we weten weer wat me mogen doen
Morgenvroeg gaan we richting Frankrijk voor twee weken, dus ik hoop dat we met zijn 3en weer terugkomen haha. Mocht ik niet meer online komen vandaag dan heel veel succes voor iedereen de komende twee weken...ik hoop op veel tweede streepjes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |