Die baby gaat zich binnenkort steeds meer zelf amuseren (Harry kon zich ook slecht zelf bezig houden, maar nu kan hij echt wel een half uur zelf spelen met speelgoed en daarna geef ik hem gewoon ander speelgoed/verplaats hem naar andere omgeving).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:05 schreef leonieke het volgende:
Een nog niet volledig hersteld lichaam, een baby die echt nog te vaak heel vermoeiend kan zijn (hij houdt zich echt geen 2 minuten alleen met iets bezig) en vooral een man die het nog helemaal niet ziet zittenDenk dat het laatste wel het meeste doorweegt
(ik ben zelfs al over het feit dat ik het naar mijn baas toe niet zou durven doen... f*ck mijn baas, is nu een beetje het gevoel
![]()
)
Ja weetje ik moet nu toch naar mijn werk dus geen tijd meer om te testen ( haha goed excuus) nee maar gekheid.. morgen zit ik echt duidelijk op mijn ooit eerdere ( wel lang geleden) lange cyclus tijd heen, dus voor mij dan echt een reden om dan aan testen te gaan denken. Heb nog steeds het idee dat mijn lichaam me een beetje zit te foppenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:42 schreef grizzlybear het volgende:
Spannen hoor Boepie... wij zouden echt niet kunnen wachten met testen... Succes met wachten en hopelijk een zeer positief resultaat.
Aftrap naar streepjesregen!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef GirlGoneBad het volgende:
Nou Boepie, spannend! Ik ga ook (mits ik niet ongi word) vrijdag testen, dus misschien kunnen we dan met z'n tweetjes goed nieuws brengen!
Tot nu toe nog steeds geen tekenen op dag 37...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |