AP post, niet gelezen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:14 schreef AdvancedPower het volgende:
soms moe ik vroeg eten vor myn sport, wat is dar mis met?
Kap eens met die 'Ja maar je hebt er toch geen last van dus is het geen klacht waardig' houding.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:24 schreef Chowi het volgende:
je hoeft je hier eigenlijk niet aan te ergeren.
Dat is toch verdomme wel een heel essentieel aspect van een klacht. Dat je er ook daadwerkelijk last van hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kap eens met die 'Ja maar je hebt er toch geen last van dus is het geen klacht waardig' houding.
Ook daar heb ik eens een topic over gemaakt.
Houd je bek man.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kap eens met die 'Ja maar je hebt er toch geen last van dus is het geen klacht waardig' houding.
Volgens mij gebruik jij een vals identiteitsbewijs om dat biertje te kunnen drinken.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Zero17 het volgende:
What the fack echt, van die jongens die elke dag structureel zo vroeg eten en dan niet tijd hebben om nog even te blijven hangen ofzo, maar stipt om half 6 elke dag aan tafel moeten. En dat elke dag hè, van die types die nooit een keertje nog even mee een biertje gaan drinken, maar snel weer naar huis racen om vroeg te moeten eten.
En dat zijn dezelfde mensen die ook nog elke dag om 10 uur in bed moeten liggen.
Aan de andere kant zijn dat vaak de types die je er toch niet noodzakelijk bij hoeft te hebben, maar toch stoor ik me er aan. Zoals zoveel dingen waar ik eigenlijk niet direct last van heb.
Klacht lijkt me toch wel duidelijk.
Dat is waar, maar je kan je toch soms indirect storen aan een gebeurtenissen die geen directe invloed op jou hebben als je begrijpt wat ik bedoel? Ik bedoel, mensen met klachten over Joran hebben toch ook geen last van hem zelf? Etc.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is toch verdomme wel een heel essentieel aspect van een klacht. Dat je er ook daadwerkelijk last van hebt.
Wie de neuk heeft jou uit de modder getrokken?quote:
Nee, dat niet, ik ben 18.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:30 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij een vals identiteitsbewijs om dat biertje te kunnen drinken.
Nee.quote:
Dat krijg je, als jij en je vriendjes nog bij je ouders thuis wonenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Zero17 het volgende:
What the fack echt, van die jongens die elke dag structureel zo vroeg eten en dan niet tijd hebben om nog even te blijven hangen ofzo, maar stipt om half 6 elke dag aan tafel moeten. En dat elke dag hè, van die types die nooit een keertje nog even mee een biertje gaan drinken, maar snel weer naar huis racen om vroeg te moeten eten.
En dat zijn dezelfde mensen die ook nog elke dag om 10 uur in bed moeten liggen.
Aan de andere kant zijn dat vaak de types die je er toch niet noodzakelijk bij hoeft te hebben, maar toch stoor ik me er aan. Zoals zoveel dingen waar ik eigenlijk niet direct last van heb.
Ik woon niet bij mijn ouders domme snol.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat krijg je, als jij en je vriendjes nog bij je ouders thuis wonen
Mensen die over Joran klagen moeten ook ophouden met janken om dingen waar ze niet direct last van hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan je toch soms indirect storen aan een gebeurtenissen die geen directe invloed op jou hebben als je begrijpt wat ik bedoel? Ik bedoel, mensen met klachten over Joran hebben toch ook geen last van hem zelf? Etc.
En het olielek dan in de golf van Mexico?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Mensen die over Joran klagen moeten ook ophouden met janken om dingen waar ze niet direct last van hebben.
Ha ok.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik ben 18.
Maar ik snap wat je bedoelt, en juist dat is zo erg, als leeftijdsgenoten zich aan het eind van de middag snel naar huis moeten haasten om voor zessen te eten.
Ja snap ik, nee mijn vriendengroep woont ook allemaal op kamers, maar het betrof hier wat jongere jongen van 16/17 die mij niet even uit kon leggen wat ik wilde weten, omdat hij snel naar beneden moest om stipt om half 6 op zijn stoel te zitten.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ha ok.
Ik kreeg uit je op de indruk dat je vrienden nog streng onder het ouderlijk juk leefden dus ik schatte jou in die zelfde leeftijdsgroep.
Ik moest lachen.quote:
Je vriendjes dan.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik woon niet bij mijn ouders domme snol.
Eens. Behalve als je aan het chillen bent met vrienden, en mensen moeten eerder weg om te eten. Dan is het jammer, en klachtwaardig. Dus vind ik de klacht wel terecht.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:24 schreef Chowi het volgende:
Ik ben ook niet zo van het vroege avondeten.
Desalniettemin vind ik het een onterechte klacht, want je hoeft je hier eigenlijk niet aan te ergeren.
Ook niet, maar lees de uitleg hierboven eens.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:38 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Eens. Behalve als je aan het chillen bent met vrienden, en mensen moeten eerder weg om te eten. Dan is het jammer, en klachtwaardig. Dus vind ik de klacht wel terecht.
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef TheKC het volgende:
Wat een kuttopic van je, TS.
Ga op kamers ofzo
quote:
Hmm ik denk dat er een soort onderscheid moet komen tussen mopperen en klagen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En het olielek dan in de golf van Mexico?
Of rechtse extreme jongeren in Duitsland bijvoorbeeld?
Mogen we daar ook niet over klagen?
Als je een boeiendere schrijfstijl had zou ik de moeite wel nemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ook niet, maar lees de uitleg hierboven eens.
Weet je wat, als jij nou eens iets vaker leest dan post, dan zou dat al een stuk schelen.
[..]
Overal schijt aan?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:42 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Overal schijt aan?
Dat is het resultaat van overal schijten zodra je moet schijten.
Het leven van een vrijbuiter gaat niet altijd over rozen.
Ik las het vanmiddag, zeer treurigquote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jan, hij heeft zelfmoord gepleegd!
Wat een bult vriendjes zul jij dan hebben zeg. Nou nou.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja snap ik, nee mijn vriendengroep woont ook allemaal op kamers, maar het betrof hier wat jongere jongen van 16/17 die mij niet even uit kon leggen wat ik wilde weten, omdat hij snel naar beneden moest om stipt om half 6 op zijn stoel te zitten.
Oh is de gefrustreerde spaghettisliert ook weer aanwezig?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
TS is tevens zo een autist die niet tegen een weerwoord kan en daarom maar personen in elk opzicht negeert.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh is de gefrustreerde spaghettisliert ook weer aanwezig?
Het zit wel erg diep hè, dat ik je van msn heb getieft?
Ik dacht dat je wel zou snappen dat het niet zo zeer om het lezen ging maar gewoon het minder posten.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als je een boeiendere schrijfstijl had zou ik de moeite wel nemen.
Frustratie druipt er vanaf.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat een bult vriendjes zul jij dan hebben zeg. Nou nou.
Autisten in wie het niet opkomt dat je ook mensen eerder IRL dan van Fok! kan kennen.quote:
om 8 uur eten is niet laatquote:Op maandag 21 juni 2010 18:21 schreef RTB het volgende:
Terechte klacht, maar ik ken dus ook iemand waar ze structureel zo laat eten dat je hele avond ook weer weg is
"Kom je na het eten?"
"Ja dat is goed"
En dan komt ie om half 10 aankakken omdat ze pas om 8 uur begonnen met eten maken.
Nee hoor, ik had nog niet eens wat tegen je gezegd toen je autistentrucendoos al uit de kast trok om op de panic button te drukken.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, behalve dat je me alleen maar aan het lastig aan het vallen was samen met ons aller internetheld TheKC.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had nog niet eens wat tegen je gezegd toen je autistentrucendoos al uit de kast trok om op de panic button te drukken.
Door je toe te voegen aan een massagesprek. De horror, stel je voor. Zo maar twee gesprekspartners tegelijkertijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, behalve dat je me alleen maar aan het lastig aan het vallen was samen met ons aller internetheld TheKC.![]()
En als ik me stoor aan mensen op msn dat flikker ik ze er gewoon af, daar is die optie tenslotte voor jongen.
Oja, dat was het vast ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Door je toe te voegen aan een massagesprek. De horror, stel je voor. Zo maar twee gesprekspartners tegelijkertijd.![]()
Dat is verandering waar hij niet mee om kan gaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Door je toe te voegen aan een massagesprek. De horror, stel je voor. Zo maar twee gesprekspartners tegelijkertijd.![]()
Vlak na het eten slapen vind ik zelf wel heerlijk, is alleen niet al te goed voor je schijnt.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef Roerkoning het volgende:
Vindt het toch wel prettig om lekker bijtijds te eten, zo rond een uur of half vijf. Vooral in aanmerking genomen dat ik meestal om 03:30 weer op moet. Dan ga je gewoon wat eerder naar bed.
Ga je nu ook al niet meer komen op het examenfeestje van am1b? Is die ervaring ook te schokkend voor je. Loop je dan de hele tijd weg?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oja, dat was het vast ja.
Ga, indien je die hebt, je vrienden lekker lastig vallen.
De ironie.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is verandering waar hij niet mee om kan gaan.
[ afbeelding ]
En daarom eet ik graag vroegquote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Vlak na het eten slapen vind ik zelf wel heerlijk, is alleen niet al te goed voor je schijnt.
Oh jawel hoor, als ik dan geen tentamen heb kom ik graag langs, als jij en thekc maar niet weer als 2 autisten naast de stereo een beetje stil nippend aan je biertje de hele tijd blijven zitten. Dat zou ik echt niet aankunnen nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga je nu ook al niet meer komen op het examenfeestje van am1b? Is die ervaring ook te schokkend voor je. Loop je dan de hele tijd weg?De realiteit hé.
Dat hangt er natuurlijk maar vanaf hoe laat je gaat slapen inderdaad.quote:
Mwoh, is een vrij normale tijd voor mij, hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk maar vanaf hoe laat je gaat slapen inderdaad.
Maar 3:30 op is wel onmenselijk vroeg.
Wacht wat?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, als ik dan geen tentamen heb kom ik graag langs, als jij en thekc maar niet weer als 2 autisten naast de stereo een beetje stil nippend aan je biertje de hele tijd blijven zitten. Dat zou ik echt niet aankunnen nee.
Smoesjes nogwel.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wacht wat?En ook alweer indekken met smoesjes.
Held hoor.
Ik vind ze slap hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Smoesjes nogwel.
Sterk hoor, echt sterk.
Dan zal het thekc in zijn eentje wel zijn geweest die lekker non stop de muziek afzette en mark pircher opzette, stiekem gniffelend om zijn binnenpretje in het hoekje van de kamer.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Autisten in wie het niet opkomt dat je ook mensen eerder IRL dan van Fok! kan kennen.![]()
![]()
Dank.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Kanker hé, kunnen jullie dit nichtengesprek niet afkappen? Jullie lijken wel een stel pubers die niets om handen hebben in het leven.
Als jij mij een abbo betaalt zodat ik die anusbagger van Zero17 kan foe'n, is dat geregeld.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Kanker hé, kunnen jullie dit nichtengesprek niet afkappen? Jullie lijken wel een stel pubers die niets om handen hebben in het leven.
Ja ik zou het wel IRL willen doen, maar dan kan begin juli pas.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Je RL-bonje uitvechten op de Foks
![]()
Wat? Omdat ik even wat kwaliteitsmuziek opzette ipv die moderne baggerelekromuziek heb ik schijnbaar in het hoekje van de kamer gezeten?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan zal het thekc in zijn eentje wel zijn geweest die lekker non stop de muziek afzette en mark pircher opzette, stiekem gniffelend om zijn binnenpretje in het hoekje van de kamer.
Nee, hij was toen in de tuin aan het spacen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat? Omdat ik even wat kwaliteitsmuziek opzette ipv die moderne baggerelekromuziek heb ik schijnbaar in het hoekje van de kamer gezeten?
Volgens mij was je dan dronken of zo
Oh ja, hij zat toen in een hoekje van de tuin omdat hij het binnen te druk vondquote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, hij was toen in de tuin aan het spacen.
Waar hebben jullie ruzie over? Ik heb geen zin om alles hier te lezen de bezen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja ik zou het wel IRL willen doen, maar dan kan begin juli pas.
Ik heb geen ruzie, Zero17 doet autistisch als TheKC en ik hem wat op msn willen vragen en blokkeert ons en negeert ons per mail.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar hebben jullie ruzie over? Ik heb geen zin om alles hier te lezen de bezen.
Ik heb eigenlijk ook weinig idee, maar ik vind 't wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar hebben jullie ruzie over? Ik heb geen zin om alles hier te lezen de bezen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie, Zero17 doet autistisch
Balen, man.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie, Zero17 doet autistisch als TheKC en ik hem wat op msn willen vragen en blokkeert ons en negeert ons per mail.
Oh ik dacht, nu komt er iets over uit/thuiswonenden, maar zo een fffffffffffu-rage heb je blijkbaar nog niet bereikt.quote:
Ehhh.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh ik dacht, nu komt er iets over uit/thuiswonenden, maar zo een fffffffffffu-rage heb je blijkbaar nog niet bereikt.
Oh ja, want ergens over klagen staat gelijk aan bemoeien natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:14 schreef TwisterNederland het volgende:
Waar bemoeit TS zich eigenlijk mee. Als ik godverdomme om 17.35 wil eten doe ik dat gewoon.
Onterechte klacht
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef TheKC het volgende:
Verkapt zie-mij-uitwonend-zijn-en-ik-bepaal-zelf-hoe-laat-ik-eet-topic.
Als jij tegen mij zou zeggen dat je vroeg moest eten zou ik zelfs nog een taxi bellen om je zo snel mogelijk af te laten voeren.quote:
Da's lief van je!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:22 schreef Zero17 het volgende:
Als jij tegen mij zou zeggen dat je vroeg moest eten zou ik zelfs nog een taxi bellen om je zo snel mogelijk af te laten voeren.
quote:
Gast heb je haar fobo dan niet bekeken OPEN JE OGEN!quote:
Mensen die niet naar de PI van mijn post kijken en derhalve mijn post nog serieus nemen ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gast heb je haar fobo dan niet bekeken OPEN JE OGEN!
Waar ik me meer aan erger is dat veel mensen echt ras auti gedrag tonenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Zero17 het volgende:
Ja je leven is echt meteen gestructureerd als je elke dag voor zessen eet inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef shiftknop het volgende:
Je bedoelt dat sommige mensen een gestructureerd leven hebben?
Ik vatte je PI sarcastisch op, je moest dan ook de 14.gif PI gebruikenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die niet naar de PI van mijn post kijken en derhalve mijn post nog serieus nemen ook.![]()
![]()
Oké. Als het maar duidelijk is dat ik alles behalve serieus was.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vatte je PI sarcastisch op, je moest dan ook de 14.gif PI gebruiken
Quotes aanpassen.quote:
17:00 is een prima tijd, dan heb je ook wat aan je avond. als je in jou geval pas om 19:00 aan eten toekomt, is je avond zo om.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef freddygonzales het volgende:
17.00 eten, pff manDan ben ik nog niet eens klaar met werken. Tussen 18.00 uur 19.00 uur is prima.
Je mag wel ophouden hoor. Ik ga echt niet ragen om twee internetheldjes hoor, dus het heeft weinig zin wat je doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je mag wel ophouden hoor. Ik ga echt niet ragen om twee internetheldjes hoor, dus het heeft weinig zin wat je doet.Oh, sorry hoor, meneer het pikkie is net 18 en denkt te kunnen beslissen over wat ik doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! GET REAL.
![]()
![]()
Haha oké, daar heb je een punt.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor, meneer het pikkie is net 18 en denkt te kunnen beslissen over wat ik doe.!!! GET REAL.
![]()
Als je om 17:00 eet, dan ga je rond 19:00~20:00 gewoon weer eten.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
17:00 is een prima tijd, dan heb je ook wat aan je avond. als je in jou geval pas om 19:00 aan eten toekomt, is je avond zo om.
Je krijgt fikse energie binnen dus je avond is niet zo omquote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
17:00 is een prima tijd, dan heb je ook wat aan je avond. als je in jou geval pas om 19:00 aan eten toekomt, is je avond zo om.
Dat hoefde je er niet in gebrekkig Nederlands eronder te schrijven, dat konden we ook al uit jouw schrijfwijze opmaken 14.gif.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef ymir het volgende:
wij eten atlijd om 17:00, dan kun je s'avonds nog wat doen en is de late middag honger gestild.
platte land
Geen idee.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is dit voor een ruzie van niks dan
Haha, weet niet wie dat is, maar dat je elke Fok!'er kent, whehe, wat goed van je.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je gaat Lamon wel achterna qua gebruik vanen je gedrag.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Haha, weet niet wie dat is, maar dat je elke Fok!'er kent, whehe, wat goed van je.
Dit dus, autisten die pas na een bepaald tijdstip eten. Dat is hetzelfde als geen biertje/ander alcoholische drank drinken voor 15.00uquote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef mazaru het volgende:
Mensen die het van de klok af laten hangen of ze gaan eten of niet
[KLB SC #1968] okquote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Haha, weet niet wie dat is, maar dat je elke Fok!'er kent, whehe, wat goed van je.
Van die huilies die principieel geen biertje nemen als Nederland eens om half 2 speelt inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dit dus, autisten die pas na een bepaald tijdstip eten. Dat is hetzelfde als geen biertje/ander alcoholische drank drinken voor 15.00u.
Haha wel knap van je dat je dat helemaal weer op weet te borrelen.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Haha wel knap van je dat je dat helemaal weer op weet te borrelen.
Maar je kan er niet vanuit gaan dat ik iemand meteen onthoud als ik hem quote, ik heb niet zoeen goed geheugen als jij whehe.[ afbeelding ]
Idd.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Van die huilies die principieel geen biertje nemen als Nederland eens om half 2 speelt inderdaad.
.....Maar als iemand eet wanneer diegene dat wil, ook al is dat 17.30 of zelfs 16.30 is het triest?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Van die huilies die principieel geen biertje nemen als Nederland eens om half 2 speelt inderdaad.
haha ja is een goeie mang :pquote:
Ho wacht, nu ontploft zijn hoofd zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
.....Maar als iemand eet wanneer diegene dat wil, ook al is dat 17.30 of zelfs 16.30 is het triest?
Het topic ging niet over wanneer iemand wil eten, maar iemand waarvan geëist wordt dat hij elke keer aanwezig is als de ouders principieel vroeg willen eten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
.....Maar als iemand eet wanneer diegene dat wil, ook al is dat 17.30 of zelfs 16.30 is het triest?
Herhaling in structuur werkt altijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
haha ja is een goeie mang :p
whehe was al gepost mja, maakt nie uit tog :p
ik snap juh niet mja :pquote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Herhaling in structuur werkt altijd.
Voel ik iets aankomen van een gefrustreerd "ik woon lekker op kamers, fuck de rest van de wereld en sociale controle"-persoon?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het topic ging niet over wanneer iemand wil eten, maar iemand waarvan geëist wordt dat hij elke keer aanwezig is als de ouders principieel vroeg willen eten.
Als je nog bij pappa en mamma woont, dan moet je gewoon je mondje houden en braaf luisteren.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het topic ging niet over wanneer iemand wil eten, maar iemand waarvan geëist wordt dat hij elke keer aanwezig is als de ouders principieel vroeg willen eten.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Voel ik iets aankomen van een gefrustreerd "ik woon lekker op kamers, fuck de rest van de wereld en sociale controle"-persoon?
Dus omdat die persoon waarschijnlijk niet met jou een biertje wil doen maar er voor kiest om met andere personen dan jij te eten stoor jij je daar aan?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zeg Gea, je klinkt alsof je moeite hebt met de kids.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je nog bij pappa en mamma woont, dan moet je gewoon je mondje houden en braaf luisteren.
Pas als je zelf alle vaste lasten en de boodschappen betaalt dan mag je praatjes krijgen.
TR gedaan, stoer.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dus omdat die persoon waarschijnlijk niet met jou een biertje wil doen maar er voor kiest om met andere personen dan jij te eten stoor jij je daar aan?
Dat is triest.
Haha oké, wel jammer man.quote:
Nee hoor, de zweep erover en ze zijn weer braaf.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zeg Gea, je klinkt alsof je moeite hebt met de kids.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:30 schreef Zero17 het volgende:
Wie de neuk heeft jou uit de modder getrokken?
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik woon niet bij mijn ouders domme snol.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Autisten in wie het niet opkomt dat je ook mensen eerder IRL dan van Fok! kan kennen.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, behalve dat je me alleen maar aan het lastig aan het vallen was samen met ons aller internetheld TheKC.![]()
En als ik me stoor aan mensen op msn dat flikker ik ze er gewoon af, daar is die optie tenslotte voor jongen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oja, dat was het vast ja.
Ga, indien je die hebt, je vrienden lekker lastig vallen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, als ik dan geen tentamen heb kom ik graag langs, als jij en thekc maar niet weer als 2 autisten naast de stereo een beetje stil nippend aan je biertje de hele tijd blijven zitten. Dat zou ik echt niet aankunnen nee.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh ja, want ergens over klagen staat gelijk aan bemoeien natuurlijk.
Incapabele user.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als jij tegen mij zou zeggen dat je vroeg moest eten zou ik zelfs nog een taxi bellen om je zo snel mogelijk af te laten voeren.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die niet naar de PI van mijn post kijken en derhalve mijn post nog serieus nemen ook.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja je leven is echt meteen gestructureerd als je elke dag voor zessen eet inderdaad.
Je zou psycholoog moeten worden met die kennis van je.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je mag wel ophouden hoor. Ik ga echt niet ragen om twee internetheldjes hoor, dus het heeft weinig zin wat je doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Haha wel knap van je dat je dat helemaal weer op weet te borrelen.
Maar je kan er niet vanuit gaan dat ik iemand meteen onthoud als ik hem quote, ik heb niet zoeen goed geheugen als jij whehe.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
haha ja is een goeie mang :p
whehe was al gepost mja, maakt nie uit tog :p
quote:quote:![]()
![]()
![]()
quote:
quote:aantal posts: 18013 (gemiddeld 124 per dag)
whuaha idd mang, geef nie jij doet dan oko maar vmbo whehe :pquote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
ick snap um nie maa makt nie uit tog.
Wanneer ga je eens een LOI cursus argumenteren volgen? Wanneer iemand maar iets zegt wat je niet aanstaat reageer je er gelijk als een idioot opquote:
Ja hoor, gewoon een SC volgen en je zit er zo aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
124 posts per dag heeft ie wel een leven?
ManianMan die aan anderen durft te vragen of ze wel een leven hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
124 posts per dag heeft ie wel een leven?
Dit dus, ga liever kabels aan elkaar naaien.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ManianMan die aan anderen durft te vragen of ze wel een leven hebbenGa eens topics maken over je kankerstage.
Ja ik weet anders niet hoe ik die tijd moet vullenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ManianMan die aan anderen durft te vragen of ze wel een leven hebbenGa eens topics maken over je kankerstage.
Oké, jongen. Bedankt voor je post en ik zal het mee naar achteren nemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een LOI cursus argumenteren volgen? Wanneer iemand maar iets zegt wat je niet aanstaat reageer je er gelijk als een idioot op.
Een cursus assertiviteit zou je ook goed doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké, jongen. Bedankt voor je post en ik zal het mee naar achteren nemen.
Ga lekker touwtrekken in MEN.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja ik weet anders niet hoe ik die tijd moet vullen
Dat is nou precies de reactie die ik van jou verwachtte, je weet niks zinnigs te zeggen, dus zeg je maar wat. Ga dan ook geen discussie aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké, jongen. Bedankt voor je post en ik zal het mee naar achteren nemen.
Als elke discussie eindigt met mij lastigvallen op MSN waarom zou ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reactie die ik van jou verwachtte, je weet niks zinnigs te zeggen, dus zeg je maar wat. Ga dan ook geen discussie aan.
Ik denk dat TheKC die meer kan gebruiken. Zo stoer als hij hier is, zo stil is hij IRL.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een cursus assertiviteit zou je ook goed doen.
Jij moet niet denken, jij moet gewoon luisteren. Stuk onbenul wat iets denkt voor te stellen in de grote wereld.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als elke discussie eindigt met mij lastigvallen op MSN waarom zou ik.
[..]
Ik denk dat TheKC die meer kan gebruiken. Zo stoer als hij hier is, zo stil is hij IRL.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Aangezien de mods besloten hebben dat dit topic open mag, kunnen we het net zo goed over ManianMan's stage hebben. Wat is een coaxkabel?
Laten we verder praten over deze AIDStopics die onterecht gesloten zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Aangezien de mods besloten hebben dat dit topic open mag, kunnen we het net zo goed over ManianMan's stage hebben. Wat is een coaxkabel?
Ik wou je alleen wijzen op je grote gefaal in je argumentatie, lijkt me netter om dat op MSN te doen. Maar ja, je kan blijkbaar niet met kritiek omgaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als elke discussie eindigt met mij lastigvallen op MSN waarom zou ik.
Die Zero17 toch, zo'n grote jongen die in elk topic wat ie maakt wel op een of andere manier een "verkapte kijk mij op kamers wonen" weet te verwerken. Stoere jongen, dat jij dat al kan!quote:[..]
Ik denk dat TheKC die meer kan gebruiken. Zo stoer als hij hier is, zo stil is hij IRL.
Goede topics, pas nog heel mijn PC moeten formatteren door een virus van FOK!, als dat topic van ManianMan niet dicht was gegooid had ik dat niet hoeven doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laten we verder praten over deze AIDStopics die onterecht gesloten zijn
FOK! IS GEVAARLIJK MENSEN!
Faal van FOK!
Wat heeft mijn op kamers te maken met jouw mensenschuwheid?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik wou je alleen wijzen op je grote gefaal in je argumentatie, lijkt me netter om dat op MSN te doen. Maar ja, je kan blijkbaar niet met kritiek omgaan.
[..]
Die Zero17 toch, zo'n grote jongen die in elk topic wat ie maakt wel op een of andere manier een "verkapte kijk mij op kamers wonen" weet te verwerken. Stoere jongen, dat jij dat al kan!
Dat het op kamers wonen stoer, en ik schijnbaar autistisch ben is in jouw belevingswereldquote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn op kamers te maken met jouw mensenschuwheid?
Thuis gebruik ik google chrome & Windows 7quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
ManianMan gebruikt IE
ManianMan gebruikt Windows 98
ManianMan komt op stapvoorautisme.be
Wie weet het nou beterquote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Thuis gebruik ik google chrome & Windows 7
Op stage gebruik ik IE 7 & Windows XP
daarbij ik ging naar FOK!.
JE FAALT KNEUS
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Meisje leuk vinden die valt op kleine kinderen
Klein jochie die zegt hoe ik mijn kleding moet dragen
Zegelring, het rode oppervlakte wordt snel vies!
Aardbeien in blik! (bonus - te lekker eten klachtje)
Even quoten dit.quote:
Maar wat heeft hij er nou over te zeggen?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh ja, want ergens over klagen staat gelijk aan bemoeien natuurlijk.
Incapabele user.
Wie zegt dat ik ze niet met rust laat?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Laat personen die voor 6 uur eten lekker met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |