Laagje vernis, ik zal het opzoekenquote:Op maandag 28 september 2009 13:10 schreef vijfhonderd het volgende:
Om te voorkomen zelfs... lastig. Misschien een laagje vernis aan laten brengen?
Of anders geen mensen martelen terwijl je je ring om hebt?
Dit dus, tijd voor een bannetje wellicht?quote:Op maandag 28 september 2009 13:11 schreef Zapato het volgende:
Jij bent ff een reeks kuttopics aan t maken ofzo. Jezus gast, de zegelring van je pa, who gives a shit.
Och gut de banroepers zijn weer bezigquote:Op maandag 28 september 2009 13:17 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Dit dus, tijd voor een bannetje wellicht?
Jij zit hier voor elk hersenspinseltje een topic te makenquote:Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Och gut de banroepers zijn weer bezigtere zieltjes
![]()
Ach gut toch de modjes zullen dit wel oplossen
Herken je jezelf hier niet in, bedank je pa dan hartelijk en geef het ding terug en maak duidelijk dat je graag anders gezien wordt (dan hij?).quote:Tony Montana wordt door naar criminaliteit neigende jongeren soms als rolmodel gezien.
quote:Op maandag 28 september 2009 13:24 schreef ElectricEye het volgende:
Tony Montana-achtige ring. De vlekken, wat een pauperding dan!
Ik denk even hieraan:
[..]
Herken je jezelf hier niet in, bedank je pa dan hartelijk en geef het ding terug en maak duidelijk dat je graag anders gezien wordt (dan hij?).
Nee, nee, ik bedoel om het te voorkomen.quote:Op maandag 28 september 2009 13:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Om om de 10 minuten naar de wc te gaan is ook zoiets
Op welke manierquote:Op maandag 28 september 2009 14:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee, nee, ik bedoel om het te voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |