Dat hoefde je er niet in gebrekkig Nederlands eronder te schrijven, dat konden we ook al uit jouw schrijfwijze opmaken 14.gif.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef ymir het volgende:
wij eten atlijd om 17:00, dan kun je s'avonds nog wat doen en is de late middag honger gestild.
platte land
Geen idee.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is dit voor een ruzie van niks dan
Haha, weet niet wie dat is, maar dat je elke Fok!'er kent, whehe, wat goed van je.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je gaat Lamon wel achterna qua gebruik vanen je gedrag.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Haha, weet niet wie dat is, maar dat je elke Fok!'er kent, whehe, wat goed van je.
Dit dus, autisten die pas na een bepaald tijdstip eten. Dat is hetzelfde als geen biertje/ander alcoholische drank drinken voor 15.00uquote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef mazaru het volgende:
Mensen die het van de klok af laten hangen of ze gaan eten of niet
[KLB SC #1968] okquote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Haha, weet niet wie dat is, maar dat je elke Fok!'er kent, whehe, wat goed van je.
Van die huilies die principieel geen biertje nemen als Nederland eens om half 2 speelt inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dit dus, autisten die pas na een bepaald tijdstip eten. Dat is hetzelfde als geen biertje/ander alcoholische drank drinken voor 15.00u.
Haha wel knap van je dat je dat helemaal weer op weet te borrelen.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Haha wel knap van je dat je dat helemaal weer op weet te borrelen.
Maar je kan er niet vanuit gaan dat ik iemand meteen onthoud als ik hem quote, ik heb niet zoeen goed geheugen als jij whehe.[ afbeelding ]
Idd.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Van die huilies die principieel geen biertje nemen als Nederland eens om half 2 speelt inderdaad.
.....Maar als iemand eet wanneer diegene dat wil, ook al is dat 17.30 of zelfs 16.30 is het triest?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Van die huilies die principieel geen biertje nemen als Nederland eens om half 2 speelt inderdaad.
haha ja is een goeie mang :pquote:
Ho wacht, nu ontploft zijn hoofd zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
.....Maar als iemand eet wanneer diegene dat wil, ook al is dat 17.30 of zelfs 16.30 is het triest?
Het topic ging niet over wanneer iemand wil eten, maar iemand waarvan geëist wordt dat hij elke keer aanwezig is als de ouders principieel vroeg willen eten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
.....Maar als iemand eet wanneer diegene dat wil, ook al is dat 17.30 of zelfs 16.30 is het triest?
Herhaling in structuur werkt altijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
haha ja is een goeie mang :p
whehe was al gepost mja, maakt nie uit tog :p
ik snap juh niet mja :pquote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Herhaling in structuur werkt altijd.
Voel ik iets aankomen van een gefrustreerd "ik woon lekker op kamers, fuck de rest van de wereld en sociale controle"-persoon?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het topic ging niet over wanneer iemand wil eten, maar iemand waarvan geëist wordt dat hij elke keer aanwezig is als de ouders principieel vroeg willen eten.
Als je nog bij pappa en mamma woont, dan moet je gewoon je mondje houden en braaf luisteren.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het topic ging niet over wanneer iemand wil eten, maar iemand waarvan geëist wordt dat hij elke keer aanwezig is als de ouders principieel vroeg willen eten.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Voel ik iets aankomen van een gefrustreerd "ik woon lekker op kamers, fuck de rest van de wereld en sociale controle"-persoon?
Dus omdat die persoon waarschijnlijk niet met jou een biertje wil doen maar er voor kiest om met andere personen dan jij te eten stoor jij je daar aan?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zeg Gea, je klinkt alsof je moeite hebt met de kids.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je nog bij pappa en mamma woont, dan moet je gewoon je mondje houden en braaf luisteren.
Pas als je zelf alle vaste lasten en de boodschappen betaalt dan mag je praatjes krijgen.
TR gedaan, stoer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |