quote:Today, at my job as a cake decorator in a bakery, I put the finishing touches on the wedding cake of the man who left me at the altar 3 years ago. FML
Dag.quote:
Geile sjaals.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dag.![]()
Heb je die geile sjaal weer om?
(Het is kerst, dan mag je nog gestoorder doen op FOK!, dus no personal offence..)
Mafkees !quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dag.![]()
Heb je die geile sjaal weer om?
(Het is kerst, dan mag je nog gestoorder doen op FOK!, dus no personal offence..)
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik pas me alleen aan. Ik ben best wel normaal en aardig in het echt.
Ga me niet vertellen dat je MW 2 of WaW speelt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil weer COD spelen maar mijn zusje speelt PES06.
Ik zei het ook alleen maar omdat je zelf vond dat je sjaal zo "opvallend aanwezig" was, het waren je eigen woorden.quote:
Okidoooooooquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zei het ook alleen maar omdat je zelf vond dat je sjaal zo "opvallend aanwezig" was, het waren je eigen woorden.
Anders had ik er niet eens aan gedacht.
MW2 op de PS3?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil weer COD spelen maar mijn zusje speelt PES06.
MW2.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je MW 2 of WaW speelt.
Nou dacht het niet. Ik speelde hem uit op veteran in 5 uur en 32 minuten. You did not.quote:
I didquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou dacht het niet. Ik speelde hem uit op veteran in 5 uur en 32 minuten. You did not.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |