Oh is de gefrustreerde spaghettisliert ook weer aanwezig?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
TS is tevens zo een autist die niet tegen een weerwoord kan en daarom maar personen in elk opzicht negeert.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh is de gefrustreerde spaghettisliert ook weer aanwezig?
Het zit wel erg diep hè, dat ik je van msn heb getieft?
Ik dacht dat je wel zou snappen dat het niet zo zeer om het lezen ging maar gewoon het minder posten.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als je een boeiendere schrijfstijl had zou ik de moeite wel nemen.
Frustratie druipt er vanaf.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat een bult vriendjes zul jij dan hebben zeg. Nou nou.
Autisten in wie het niet opkomt dat je ook mensen eerder IRL dan van Fok! kan kennen.quote:
om 8 uur eten is niet laatquote:Op maandag 21 juni 2010 18:21 schreef RTB het volgende:
Terechte klacht, maar ik ken dus ook iemand waar ze structureel zo laat eten dat je hele avond ook weer weg is
"Kom je na het eten?"
"Ja dat is goed"
En dan komt ie om half 10 aankakken omdat ze pas om 8 uur begonnen met eten maken.
Nee hoor, ik had nog niet eens wat tegen je gezegd toen je autistentrucendoos al uit de kast trok om op de panic button te drukken.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh is de gefrustreerde spaghettisliert ook weer aanwezig?
Het zit wel erg diep hè, dat ik je van msn heb getieft?
Nee, behalve dat je me alleen maar aan het lastig aan het vallen was samen met ons aller internetheld TheKC.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had nog niet eens wat tegen je gezegd toen je autistentrucendoos al uit de kast trok om op de panic button te drukken.
Door je toe te voegen aan een massagesprek. De horror, stel je voor. Zo maar twee gesprekspartners tegelijkertijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, behalve dat je me alleen maar aan het lastig aan het vallen was samen met ons aller internetheld TheKC.![]()
En als ik me stoor aan mensen op msn dat flikker ik ze er gewoon af, daar is die optie tenslotte voor jongen.
Oja, dat was het vast ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Door je toe te voegen aan een massagesprek. De horror, stel je voor. Zo maar twee gesprekspartners tegelijkertijd.![]()
Dat is verandering waar hij niet mee om kan gaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Door je toe te voegen aan een massagesprek. De horror, stel je voor. Zo maar twee gesprekspartners tegelijkertijd.![]()
Vlak na het eten slapen vind ik zelf wel heerlijk, is alleen niet al te goed voor je schijnt.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef Roerkoning het volgende:
Vindt het toch wel prettig om lekker bijtijds te eten, zo rond een uur of half vijf. Vooral in aanmerking genomen dat ik meestal om 03:30 weer op moet. Dan ga je gewoon wat eerder naar bed.
Ga je nu ook al niet meer komen op het examenfeestje van am1b? Is die ervaring ook te schokkend voor je. Loop je dan de hele tijd weg?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oja, dat was het vast ja.
Ga, indien je die hebt, je vrienden lekker lastig vallen.
De ironie.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is verandering waar hij niet mee om kan gaan.
[ afbeelding ]
En daarom eet ik graag vroegquote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Vlak na het eten slapen vind ik zelf wel heerlijk, is alleen niet al te goed voor je schijnt.
Oh jawel hoor, als ik dan geen tentamen heb kom ik graag langs, als jij en thekc maar niet weer als 2 autisten naast de stereo een beetje stil nippend aan je biertje de hele tijd blijven zitten. Dat zou ik echt niet aankunnen nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga je nu ook al niet meer komen op het examenfeestje van am1b? Is die ervaring ook te schokkend voor je. Loop je dan de hele tijd weg?De realiteit hé.
Dat hangt er natuurlijk maar vanaf hoe laat je gaat slapen inderdaad.quote:
Mwoh, is een vrij normale tijd voor mij, hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk maar vanaf hoe laat je gaat slapen inderdaad.
Maar 3:30 op is wel onmenselijk vroeg.
Wacht wat?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, als ik dan geen tentamen heb kom ik graag langs, als jij en thekc maar niet weer als 2 autisten naast de stereo een beetje stil nippend aan je biertje de hele tijd blijven zitten. Dat zou ik echt niet aankunnen nee.
Smoesjes nogwel.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wacht wat?En ook alweer indekken met smoesjes.
Held hoor.
Ik vind ze slap hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Smoesjes nogwel.
Sterk hoor, echt sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |