Meen je dit serieus? Ik vind haar best aardig maar alleen dat flirten met kleine kinderen, dat is een probleemquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:01 schreef Cat_Tank het volgende:
Geef d'r aan bij de politie. Dat zal d'r leren niet voor jouw charmes te vallen!![]()
![]()
![]()
Gast direct ga spelen in KLB, ik meen dit serieus verdomme kutkopquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef cerror het volgende:
Gezien je posthistorie: Bullshit. Ga lekker in KLB spelen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gast direct ga spelen in KLB, ik meen dit serieus verdomme kutkop
Het is zeker flirten, ze heeft openbaar gemaakt dat ze zelf verlieft is op een van die jochies.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
weet je zeker dat het flirten is en niet dat ze kleine kindere gewoon leuk vind op een andere manier
?
O... Niet verliefd als in: "Ik zou hem wel op kunnen veten, zo schattig!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is zeker flirten, ze heeft openbaar gemaakt dat ze zelf verlieft is op een van die jochies.
Je bent te oud voor haarquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is zeker flirten, ze heeft openbaar gemaakt dat ze zelf verlieft is op een van die jochies.
Heb je wel alles goed gelezen, ze heeft openbaar gemaakt dat ze verliefd is op een van die jochies. Daarom weet ik ook dat ze op kleine kinderen valt. En nee, het is geen neefje van mequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:08 schreef Nero22 het volgende:
Daar zou elke gezonde 12-jarige koter juist van dromen![]()
Afijn voor jou: hoe weet je dat ze op kinderen valt? Omdat ze met je kleine neefje praat die gewoon wat gezonde aandacht nodig heeft?
Had mijn post al bewerkt. En je hebt gelijk: ik lees nu dat het niet ging om je neefje, maar dat je wat aan het drinken was met je neef.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je wel alles goed gelezen, ze heeft openbaar gemaakt dat ze verliefd is op een van die jochies. Daarom weet ik ook dat ze op kleine kinderen valt. En nee, het is geen neefje van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |