Jij moet niet denken, jij moet gewoon luisteren. Stuk onbenul wat iets denkt voor te stellen in de grote wereld.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als elke discussie eindigt met mij lastigvallen op MSN waarom zou ik.
[..]
Ik denk dat TheKC die meer kan gebruiken. Zo stoer als hij hier is, zo stil is hij IRL.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Aangezien de mods besloten hebben dat dit topic open mag, kunnen we het net zo goed over ManianMan's stage hebben. Wat is een coaxkabel?
Laten we verder praten over deze AIDStopics die onterecht gesloten zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Aangezien de mods besloten hebben dat dit topic open mag, kunnen we het net zo goed over ManianMan's stage hebben. Wat is een coaxkabel?
Ik wou je alleen wijzen op je grote gefaal in je argumentatie, lijkt me netter om dat op MSN te doen. Maar ja, je kan blijkbaar niet met kritiek omgaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als elke discussie eindigt met mij lastigvallen op MSN waarom zou ik.
Die Zero17 toch, zo'n grote jongen die in elk topic wat ie maakt wel op een of andere manier een "verkapte kijk mij op kamers wonen" weet te verwerken. Stoere jongen, dat jij dat al kan!quote:[..]
Ik denk dat TheKC die meer kan gebruiken. Zo stoer als hij hier is, zo stil is hij IRL.
Goede topics, pas nog heel mijn PC moeten formatteren door een virus van FOK!, als dat topic van ManianMan niet dicht was gegooid had ik dat niet hoeven doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laten we verder praten over deze AIDStopics die onterecht gesloten zijn
FOK! IS GEVAARLIJK MENSEN!
Faal van FOK!
Wat heeft mijn op kamers te maken met jouw mensenschuwheid?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik wou je alleen wijzen op je grote gefaal in je argumentatie, lijkt me netter om dat op MSN te doen. Maar ja, je kan blijkbaar niet met kritiek omgaan.
[..]
Die Zero17 toch, zo'n grote jongen die in elk topic wat ie maakt wel op een of andere manier een "verkapte kijk mij op kamers wonen" weet te verwerken. Stoere jongen, dat jij dat al kan!
Dat het op kamers wonen stoer, en ik schijnbaar autistisch ben is in jouw belevingswereldquote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn op kamers te maken met jouw mensenschuwheid?
Thuis gebruik ik google chrome & Windows 7quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
ManianMan gebruikt IE
ManianMan gebruikt Windows 98
ManianMan komt op stapvoorautisme.be
Wie weet het nou beterquote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Thuis gebruik ik google chrome & Windows 7
Op stage gebruik ik IE 7 & Windows XP
daarbij ik ging naar FOK!.
JE FAALT KNEUS
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Meisje leuk vinden die valt op kleine kinderen
Klein jochie die zegt hoe ik mijn kleding moet dragen
Zegelring, het rode oppervlakte wordt snel vies!
Aardbeien in blik! (bonus - te lekker eten klachtje)
Even quoten dit.quote:
Maar wat heeft hij er nou over te zeggen?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh ja, want ergens over klagen staat gelijk aan bemoeien natuurlijk.
Incapabele user.
Wie zegt dat ik ze niet met rust laat?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Laat personen die voor 6 uur eten lekker met rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |