Inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dus omdat die persoon waarschijnlijk niet met jou een biertje wil doen maar er voor kiest om met andere personen dan jij te eten stoor jij je daar aan?
Dat is triest.
Haha oké, wel jammer man.quote:
Nee hoor, de zweep erover en ze zijn weer braaf.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zeg Gea, je klinkt alsof je moeite hebt met de kids.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:30 schreef Zero17 het volgende:
Wie de neuk heeft jou uit de modder getrokken?
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik woon niet bij mijn ouders domme snol.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh is de gefrustreerde spaghettisliert ook weer aanwezig?
Het zit wel erg diep hè, dat ik je van msn heb getieft?
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Autisten in wie het niet opkomt dat je ook mensen eerder IRL dan van Fok! kan kennen.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, behalve dat je me alleen maar aan het lastig aan het vallen was samen met ons aller internetheld TheKC.![]()
En als ik me stoor aan mensen op msn dat flikker ik ze er gewoon af, daar is die optie tenslotte voor jongen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oja, dat was het vast ja.
Ga, indien je die hebt, je vrienden lekker lastig vallen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, als ik dan geen tentamen heb kom ik graag langs, als jij en thekc maar niet weer als 2 autisten naast de stereo een beetje stil nippend aan je biertje de hele tijd blijven zitten. Dat zou ik echt niet aankunnen nee.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh ja, want ergens over klagen staat gelijk aan bemoeien natuurlijk.
Incapabele user.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als jij tegen mij zou zeggen dat je vroeg moest eten zou ik zelfs nog een taxi bellen om je zo snel mogelijk af te laten voeren.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die niet naar de PI van mijn post kijken en derhalve mijn post nog serieus nemen ook.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja je leven is echt meteen gestructureerd als je elke dag voor zessen eet inderdaad.
Je zou psycholoog moeten worden met die kennis van je.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je mag wel ophouden hoor. Ik ga echt niet ragen om twee internetheldjes hoor, dus het heeft weinig zin wat je doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Haha, weet niet wie dat is, maar dat je elke Fok!'er kent, whehe, wat goed van je.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Haha wel knap van je dat je dat helemaal weer op weet te borrelen.
Maar je kan er niet vanuit gaan dat ik iemand meteen onthoud als ik hem quote, ik heb niet zoeen goed geheugen als jij whehe.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
haha ja is een goeie mang :p
whehe was al gepost mja, maakt nie uit tog :p
quote:quote:![]()
![]()
![]()
quote:
quote:aantal posts: 18013 (gemiddeld 124 per dag)
whuaha idd mang, geef nie jij doet dan oko maar vmbo whehe :pquote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
ick snap um nie maa makt nie uit tog.
Wanneer ga je eens een LOI cursus argumenteren volgen? Wanneer iemand maar iets zegt wat je niet aanstaat reageer je er gelijk als een idioot opquote:
Ja hoor, gewoon een SC volgen en je zit er zo aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
124 posts per dag heeft ie wel een leven?
ManianMan die aan anderen durft te vragen of ze wel een leven hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
124 posts per dag heeft ie wel een leven?
Dit dus, ga liever kabels aan elkaar naaien.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ManianMan die aan anderen durft te vragen of ze wel een leven hebbenGa eens topics maken over je kankerstage.
Ja ik weet anders niet hoe ik die tijd moet vullenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ManianMan die aan anderen durft te vragen of ze wel een leven hebbenGa eens topics maken over je kankerstage.
Oké, jongen. Bedankt voor je post en ik zal het mee naar achteren nemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een LOI cursus argumenteren volgen? Wanneer iemand maar iets zegt wat je niet aanstaat reageer je er gelijk als een idioot op.
Een cursus assertiviteit zou je ook goed doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké, jongen. Bedankt voor je post en ik zal het mee naar achteren nemen.
Ga lekker touwtrekken in MEN.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja ik weet anders niet hoe ik die tijd moet vullen
Dat is nou precies de reactie die ik van jou verwachtte, je weet niks zinnigs te zeggen, dus zeg je maar wat. Ga dan ook geen discussie aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké, jongen. Bedankt voor je post en ik zal het mee naar achteren nemen.
Als elke discussie eindigt met mij lastigvallen op MSN waarom zou ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reactie die ik van jou verwachtte, je weet niks zinnigs te zeggen, dus zeg je maar wat. Ga dan ook geen discussie aan.
Ik denk dat TheKC die meer kan gebruiken. Zo stoer als hij hier is, zo stil is hij IRL.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een cursus assertiviteit zou je ook goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |