Dan zal het thekc in zijn eentje wel zijn geweest die lekker non stop de muziek afzette en mark pircher opzette, stiekem gniffelend om zijn binnenpretje in het hoekje van de kamer.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Autisten in wie het niet opkomt dat je ook mensen eerder IRL dan van Fok! kan kennen.![]()
![]()
Dank.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Kanker hé, kunnen jullie dit nichtengesprek niet afkappen? Jullie lijken wel een stel pubers die niets om handen hebben in het leven.
Als jij mij een abbo betaalt zodat ik die anusbagger van Zero17 kan foe'n, is dat geregeld.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Kanker hé, kunnen jullie dit nichtengesprek niet afkappen? Jullie lijken wel een stel pubers die niets om handen hebben in het leven.
Ja ik zou het wel IRL willen doen, maar dan kan begin juli pas.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Je RL-bonje uitvechten op de Foks
![]()
Wat? Omdat ik even wat kwaliteitsmuziek opzette ipv die moderne baggerelekromuziek heb ik schijnbaar in het hoekje van de kamer gezeten?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan zal het thekc in zijn eentje wel zijn geweest die lekker non stop de muziek afzette en mark pircher opzette, stiekem gniffelend om zijn binnenpretje in het hoekje van de kamer.
Nee, hij was toen in de tuin aan het spacen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat? Omdat ik even wat kwaliteitsmuziek opzette ipv die moderne baggerelekromuziek heb ik schijnbaar in het hoekje van de kamer gezeten?
Volgens mij was je dan dronken of zo
Oh ja, hij zat toen in een hoekje van de tuin omdat hij het binnen te druk vondquote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, hij was toen in de tuin aan het spacen.
Waar hebben jullie ruzie over? Ik heb geen zin om alles hier te lezen de bezen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja ik zou het wel IRL willen doen, maar dan kan begin juli pas.
Ik heb geen ruzie, Zero17 doet autistisch als TheKC en ik hem wat op msn willen vragen en blokkeert ons en negeert ons per mail.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar hebben jullie ruzie over? Ik heb geen zin om alles hier te lezen de bezen.
Ik heb eigenlijk ook weinig idee, maar ik vind 't wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar hebben jullie ruzie over? Ik heb geen zin om alles hier te lezen de bezen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie, Zero17 doet autistisch
Balen, man.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie, Zero17 doet autistisch als TheKC en ik hem wat op msn willen vragen en blokkeert ons en negeert ons per mail.
Oh ik dacht, nu komt er iets over uit/thuiswonenden, maar zo een fffffffffffu-rage heb je blijkbaar nog niet bereikt.quote:
Ehhh.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh ik dacht, nu komt er iets over uit/thuiswonenden, maar zo een fffffffffffu-rage heb je blijkbaar nog niet bereikt.
Oh ja, want ergens over klagen staat gelijk aan bemoeien natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:14 schreef TwisterNederland het volgende:
Waar bemoeit TS zich eigenlijk mee. Als ik godverdomme om 17.35 wil eten doe ik dat gewoon.
Onterechte klacht
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef TheKC het volgende:
Verkapt zie-mij-uitwonend-zijn-en-ik-bepaal-zelf-hoe-laat-ik-eet-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |