Het moet natuurlijk wel een beetje acceptabel blijven. Mijn ouders zouden me niet aanmoedigen, maar een mooie tattoo kunnen die wel waarderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Oma was in paniek toen ze mijn nieuwe tattoo zagNee kind toch geen nieuwe meer...
Ik: Oma zoals het er nu uitziet laat ik de rest van mijn lichaam ook wel doen...
Ik vertelde haar dat ik volgende week een stukje sleeve erbij doequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef solaire het volgende:
TLK: je bezorgt je arme oma nog een hartaanval
Ik heb niks zichtbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje acceptabel blijven. Mijn ouders zouden me niet aanmoedigen, maar een mooie tattoo kunnen die wel waarderen.
Ja ik vind het hip !quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:17 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben nu niet meer anoniem natuurlijk.. met mijn foto. Hoezo zijn te letters fout, das hip.
[ afbeelding ]
Nog een keer dan, Pumpkinsoup stylo.
Als ik iemand zo over straat zie lopen weet ik zeker dat het friekin_ is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:17 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben nu niet meer anoniem natuurlijk.. met mijn foto. Hoezo zijn te letters fout, das hip.
[ afbeelding ]
Dat bordje heeft ze altijd bij zichquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik iemand zo over straat zie lopen weet ik zeker dat het friekin_ is.
Ik doe niet aan duidelijke foto'squote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik iemand zo over straat zie lopen weet ik zeker dat het friekin_ is.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo alle muziek geselecteerd en staat al op de usb stick70,80,90 (merendeel) en dan wat maffe disco en pop
![]()
nu ff eten en daarna nog de beessies verzorgen en logeerbedje opmaken en dan wachten op taxicentrale TLK
Wat voor muziek moet ik dalijk in mijn auto hebben ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan duidelijke foto's![]()
Je ziet me trouwens toch op Solar![]()
kwart over 8 ben ik bij je. Kwartiertje eerderquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo alle muziek geselecteerd en staat al op de usb stick70,80,90 (merendeel) en dan wat maffe disco en pop
![]()
nu ff eten en daarna nog de beessies verzorgen en logeerbedje opmaken en dan wachten op taxicentrale TLK
Dat is waar ook en ook nog erg lang wachtenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan duidelijke foto's![]()
Je ziet me trouwens toch op Solar![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kwart over 8 ben ik bij je. Kwartiertje eerder
Komt omdat het gezellig is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
mensen we gaan echt te snel door de topics heen
*pakt flesje wijn voor straks*
Lennyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat voor muziek moet ik dalijk in mijn auto hebben ?
RHCP, Audioslave, Linkin PArk, Danko Jones, Lily Allen, Lenny Kravitz ? Of een oude Eurochart CD?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat voor muziek moet ik dalijk in mijn auto hebben ?
RHCP, Audioslave, Linkin PArk, Danko Jones, Lily Allen, Lenny Kravitz ? Of een oude Eurochart CD?
Heb ik nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Muziek hiervan. Ik ga deze man op posterformaat op mijn slaapkamer hangen.
[ afbeelding ]
Want
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:17 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
mensen we gaan echt te snel door de topics heen
*pakt flesje wijn voor straks*
Als ik een PM van je terug gehah had, had ik je er ook wel 1 gemaakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Er staat het verkeerde.
[..]
Valt wel mee toch?
Heb wel eens met twee anderen in een uur tijd een topic volgeluld.
Ik hoop je ook eens te ontmoeten op een meetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:36 schreef huize het volgende:
Puur alleen al voor de muzieksmaak mag ik je al TLK.
Dadelijk lekker uiteten met mn lief en dan aan de drank !
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ik een PM van je terug gehah had, had ik je er ook wel 1 gemaakt.
Gewoon eens een vrijdagmiddag op een terras gaan zitten een aantal uur.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop je ook eens te ontmoeten op een meetWij Limburgers maken er een leuke gezellige avond van
Echt welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef sproetjes het volgende:
het is vanavond echt "fok-limbo's-gaan-aan-de-alcohol" avond he![]()
Ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon eens een vrijdagmiddag op een terras gaan zitten een aantal uur.
Wie weet ooit in de toekomst. Ik schaar me tegenwoordig onder het volk dat niet meer verder komt dan een terras en af en toe een pubquiz.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop je ook eens te ontmoeten op een meetWij Limburgers maken er een leuke gezellige avond van
Komt wel eensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef huize het volgende:
[..]
Wie weet ooit in de toekomst. Ik schaar me tegenwoordig onder het volk dat niet meer verder komt dan een terras en af en toe een pubquiz.
Is het ook. Ik luister het op LP op de speakers nu. En nu ben ik weer hitsigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt wel
@ Friekin_ t-rex klinkt wel chill
Ga es gauw je mond spoelen. Hardstyle met Jump associëren is een zonde waar de doodstraf op staat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom doet dit me denken aan Jeckyll & Hyde, Patrick Jumpen en die andere paupers?
fijna avond allemaal eh! niet teveel lol zonder mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Komt wel eens
Ik ga zo douchen ( nu mag het) en daarna klaarmaken dus tas en friekin bis dalijk.
Ach, de mensen die er naar luisteren, das toch 1 pot nat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ga es gauw je mond spoelen. Hardstyle met Jump associëren is een zonde waar de doodstraf op staat.
Je doet het zelf.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
fijna avond allemaal eh! niet teveel lol zonder mij
Heul niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, de mensen die er naar luisteren, das toch 1 pot nat.
Het is ook praktisch elke dag raak bij jou.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is het ook. Ik luister het op LP op de speakers nu. En nu ben ik weer hitsig!
Heeft ze net een verzadigende (no pun intented) nacht/ochtend achter de rug is ze weer sjerpquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook praktisch elke dag raak bij jou.
Jawel. Mental image schets: Gouden kettinkjes, Nike Air Max, joggingboks, wonend in het Veld / Donderberg, in een rijtjeshuis met een koelkast met een tv erop in de voortuin. Mocro's en negers en zigeuners en alles anders afkeuren. Meestal aan de speed, wiet of andere verdovende middelen. Slecht in bed want behoorlijk bekrompen en eenzijdige denkers en je zou eens uit de band moeten springen (haha springen>jumpen snapte?) en het meisje aandacht geven. Werkzaam bij Van Gansewinkel/heftruckchauffeur/krantjesbezorger.quote:
Maar goed dat ze geen vaste vriend heeft, krijg nu al medelijden met die jongen, die moet flink aan de bak.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:46 schreef huize het volgende:
[..]
Heeft ze net een verzadigende (no pun intented) nacht/ochtend achter de rug is ze weer sjerp
Tja. Wat kan ik zeggen. Ik ben nog jongquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook praktisch elke dag raak bij jou.
Leuk is dat he generaliseren?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jawel. Mental image schets: Gouden kettinkjes, Nike Air Max, joggingboks, wonend in het Veld / Donderberg, in een rijtjeshuis met een koelkast met een tv erop in de voortuin. Mocro's en negers en zigeuners en alles anders afkeuren. Meestal aan de speed, wiet of andere verdovende middelen. Slecht in bed want behoorlijk bekrompen en eenzijdige denkers en je zou eens uit de band moeten springen (haha springen>jumpen snapte?) en het meisje aandacht geven. Werkzaam bij Van Gansewinkel/heftruckchauffeur/krantjesbezorger.
Zo. Genoeg vooroordelen voor vandaag.
Hehe. Dus gij bent der zoeene die 1 keer in de week meer dan genoeg vind.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen vaste vriend heeft, krijg nu al medelijden met die jongen, die moet flink aan de bak.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Leuk is dat he generaliseren?Dit kun je toch niet serieus menen?
het is nooit genoeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Dus gij bent der zoeene die 1 keer in de week meer dan genoeg vind.
Waarom weet ik hier helemaal niks van!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
het is nooit genoeg.
Maar af en toe is het lastig om elkaars sexdrive op elkaar af te stemmen.
Hier is het een klassieke indeling. Mijn driive gedeeld door 3 is haar drivequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
het is nooit genoeg.
Maar af en toe is het lastig om elkaars sexdrive op elkaar af te stemmen.
Bah.. Maar ik denk idd dat dat gangbaar is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:59 schreef huize het volgende:
[..]
Hier is het een klassieke indeling. Mijn driive gedeeld door 3 is haar drive
Ik denk dat daar geen peil op te trekken is. Vriendinnen van vrienden van mij die ogen erg onschuldig, maar houden er een heel bezig seksleven op na. Terwijl er anderen zijn die 1x per week meer dan genoeg vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bah.. Maar ik denk idd dat dat gangbaar is.
nee , vraag mij sowieso af waarom ze feestvierden , blijkbaar hebben ze verlorenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:15 schreef huize het volgende:
En nu tik je met 1 hand ?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen vaste vriend heeft, krijg nu al medelijden met die jongen, die moet flink aan de bak.
Jammer dat ik er niet bij was, ik had wel zin gehad in een knok partijtje!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee , vraag mij sowieso af waarom ze feestvierden , blijkbaar hebben ze verloren
ze saan er waarschijnlijk nog selfkant - hongen , veel plezierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was, ik had wel zin gehad in een knok partijtje!
Ik kan het niemand aanraden. 2x meegemaakt en voor mijn plezier doe ik het niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was, ik had wel zin gehad in een knok partijtje!
en 20 tegen 2 gaat ons ook niet lukkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan het niemand aanraden. 2x meegemaakt en voor mijn plezier doe ik het niet.
Ik mot agressie kwijt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan het niemand aanraden. 2x meegemaakt en voor mijn plezier doe ik het niet.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ik een PM van je terug gehah had, had ik je er ook wel 1 gemaakt.
echt war ik denk voorat het wk is afgelopen is er daar daadwerkelijk gevochten gaat wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik mot agressie kwijt!Maar nee vechten is slecht! Laatste keer dat ik gevochten heb is toch alweer een tijdje geleden. Maar 20 Duitsers, dat is een groot probleem.
Krijg je toch nog wraak ook al doe je het niet zelf! En verdomme ik moet eens uitgaan en hosselen! Nu heeft zelfs de meest kansloze gast waar ik ooit mee in de klas zat een vriendin!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
echt war ik denk voorat het wk is afgelopen is er daar daadwerkelijk gevochten gaat worden
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Krijg je toch nog wraak ook al doe je het niet zelf! En verdomme ik moet eens uitgaan en hosselen! Nu heeft zelfs de meest kansloze gast waar ik ooit mee in de klas zat een vriendin!![]()
Wanneer kom jij eens hosselen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, wat doe je nog thuis dan? Huphup, op de fiets, en naar de stad jij.
Misschien wel, maar tis slecht weer en weet niet waarheen en mijn vrienden zijn of weg of op vakantie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, wat doe je nog thuis dan? Huphup, op de fiets, en naar de stad jij.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ga hem wel helpen met hosselen ik denk dat hij wel wat ervaring kan gebruiken!
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:05 schreef friekin_ het volgende:
Ik krijg van mijn vriendinnen altijd te horen dat ik unne rare ben als het aankomt op seksdrive.
Dat was ik,maar niet altijd hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:53 schreef postmortum het volgende:
ik las hier ergens dat een van de de vrouwen die hier post zonder ondergoed de deur uit gaat , dat is heul niet raar dat doe ik ook altijd
ik iemand die gewoon de basic instinct move heeft gedaan bij haar sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat was ik,maar niet altijd hoor
Staat ze in dit topic? Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn. #2quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik iemand die gewoon de basic instinct move heeft gedaan bij haar sollicitatiegesprek![]()
Ze is niet aangenomen , ze is 51 jaar oud
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Staat ze in dit topic? Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn. #2
neequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Staat ze in dit topic? Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn. #2
wacht maar totdat je je vriend ziet afberen op dat topicquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zolang ik een reden daartoe zie, ja.
Ik doe niet aan relatiesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht maar totdat je je vriend ziet afberen op dat topic
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht maar als je 30 bent , een vlot pittig kapsel hebt , 3 kids , een golden retriever en volvo
dat zeg je nuquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:12 schreef friekin_ het volgende:
[..],
,
en
Zit er niet echt in. Daar ben ik te.. onrustig voor.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n loze reactie.
Probeer me niet in je eigen burgerlijke hoekje te duwen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik wil heul geen golden retreiver
![]()
ik wil een rottweiler
MPG, misschien moeten wij het vrijbuiters clubje oprichten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je wil dus wel 3 kids, een volvo station en een wijf met vlot pittig kapsel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
MPG, misschien moeten wij het vrijbuiters clubje oprichten.
quote:
quote:Maar een vrijgezel die gaat pas slapen
Als 'ie alle sterren heeft gezien
Als 'ie van z'n vrijheid heeft genoten
Als 'ie zegt "'t was fijn, bedankt, tot ziens"
Een vrijgezel die gaat pas slapen
Als 'ie al z'n zinnen heeft geblust
Pas wanneer de vogels weer gaan zingen
Gaat 'ie naar huis terug
mag dan wel bijrijdster zijn zo maar krabben doe je toch maar lekker zelfquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn been jeukt
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mag dan wel bijrijdster zijn zo maar krabben doe je toch maar lekker zelf
likken zal ook wel mogenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mag dan wel bijrijdster zijn zo maar krabben doe je toch maar lekker zelf
Ik luister hardstyle maar echt geen jump...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, de mensen die er naar luisteren, das toch 1 pot nat.
ik heb hier eebn lolly voor jequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik lik niet aan tlk en hij ook niet aan mij! viespeuk jij!
We gaan nu naar een betere partyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb hier eebn lolly voor jehet is jaren 90 party toch? dus aussie aan , lolly in de mond hakkuh maar
schuimpartyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We gaan nu naar een betere party
ik hou t wel op alleen de muziek danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb hier eebn lolly voor jehet is jaren 90 party toch? dus aussie aan , lolly in de mond hakkuh maar
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jawel. Mental image schets: Gouden kettinkjes, Nike Air Max, joggingboks, wonend in het Veld / Donderberg, in een rijtjeshuis met een koelkast met een tv erop in de voortuin. Mocro's en negers en zigeuners en alles anders afkeuren. Meestal aan de speed, wiet of andere verdovende middelen. Slecht in bed want behoorlijk bekrompen en eenzijdige denkers en je zou eens uit de band moeten springen (haha springen>jumpen snapte?) en het meisje aandacht geven. Werkzaam bij Van Gansewinkel/heftruckchauffeur/krantjesbezorger.
Zo. Genoeg vooroordelen voor vandaag.
Hey!quote:
Bier?quote:
orgie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
jullie kunnen echt niet zonder ons geloof ik he![]()
Wat een matige topicwending![]()
Ik ga nu Friekin in bed leggen want die is lam hahahah en ik ook![]()
![]()
![]()
Daarna terug naar beneden naar hitsige TLK en vriendlief![]()
Tot morgen![]()
Hup holland hupppppp
Ik dacht dat er vanavond weer een meet was in de Mondialquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
jullie kunnen echt niet zonder ons geloof ik he![]()
Wat een matige topicwending![]()
Ik ga nu Friekin in bed leggen want die is lam hahahah en ik ook![]()
![]()
![]()
Daarna terug naar beneden naar hitsige TLK en vriendlief![]()
Tot morgen![]()
Hup holland hupppppp
Anders ik wel. De laatste dagen maar weinig slaap gehad en vandaag gaat ook weer een lange dag worden met vanmiddag het WK en aansluitend vanavond een feest van een vriend van mij.quote:
Ben alweer drie uur op t werkquote:
Vrachtwagens laden / lossenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was je daar ook mooi op tijd. Wat moet je op dat tijdstip doen?
we hebben het bij mij gehouden en was leuker dan de Mondialquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik dacht dat er vanavond weer een meet was in de Mondial?
Ik was gisteravond gaar als in ik had te veel Jupiler op.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders ik wel. De laatste dagen maar weinig slaap gehad en vandaag gaat ook weer een lange dag worden met vanmiddag het WK en aansluitend vanavond een feest van een vriend van mij.
Bij mij hetzelfde verhaal, dan slaap ik nooit optimaal helaas. Nu moet ik alweer haast gaan maken om optijd te zijn om voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik was gisteravond gaar als in ik had te veel Jupiler op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohhhh en natuurlijk--->![]()
![]()
![]()
(ondanks niveau van wedstrijd)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:48 schreef postmortum het volgende:
ik ga zometeen naar ReVamp in de fenix
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De zwaarste dag uit mijn levenvanavond slaap ik fantastisch
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:36 schreef friekin_ het volgende:
Juist. Waar ik me gisteren nog enigszins heb weten in te houden, is het nu mis. Ik ben zojuist dronken in slaap gevallen onder de zonnebank
Tass, picca's please
Ja, echt. Ik ben in slaap gevallen tijdens Owl's city's kutste plaat van het jaarquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik ben in slaap gevallen tijdens Owl's city's kutste plaat van het jaar
Ik heb de wedstrijd in Weert op de Oelemarkt gekeken. 12 bier in mijn kraag biatch
Ja. En toen ging ik los op Darkraver.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.
12 bier? Zeg me dat dan dan wel op 1,5 uur is geweest.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. En toen ging ik los op Darkraver.
FYI. Laag topje, Marlies Dekkers en teveel gratis bier. Anders zou ik zoiets nooit doen.
Ik hoop heftig dat niemand het heeft lopen filmen. Ik weet alleen dat mijn hardrock homies ook los gingen, hebben echt lopen zuipen als een mallequote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik hoop heftig dat niemand het heeft lopen filmen. Ik weet alleen dat mijn hardrock homies ook los gingen, hebben echt lopen zuipen als een malle
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:53 schreef friekin_ het volgende:
Oh. En dat ik heb liggen kreunen als een gek toen Elia ingezet werd. Kleine kinderen werden bang van me.
Toch niet van dat aangelengde bier met veel schuim, weinig smaak in plastic "glazen" he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik ben in slaap gevallen tijdens Owl's city's kutste plaat van het jaar
Ik heb de wedstrijd in Weert op de Oelemarkt gekeken. 12 bier in mijn kraag biatch
Als in: elke keer als Elia in beeld kwamquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, duh. Die weten niet wat er gebeurt als friekin_ loskomt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toch niet van dat aangelengde bier met veel schuim, weinig smaak in plastic "glazen" he?
Nee, goei bier. Anders zou ik niet in slaap vallenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben je niet zat na 12. Ook niet na 24.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, goei bier. Anders zou ik niet in slaap vallen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb Bavaria meisjes met bier volgegooid, dus dat niet.
Ge het wa gemist kutquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:25 schreef sproetjes het volgende:
ik ben nog steeds gaar van gisteravond
too much wine and liquor 43
zometeen ff naar een verjaardag en optijd slapen.... anders ben ik morgen nog gaar en dan moet ik werken
lolquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ge het wa gemist kutIk ben met TLK in bed beland.
Ik was serieus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol
volgende keer kom ik bij jullie teveel wijn drinken
aaah how cutequote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik was serieus.
Als in: Ik heb tegen TLK aan gelegen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
aaah how cute![]()
ik was ook serieus: volgende keer kom ik wel bij jullie zaufen
niet dat het niet gezellig was gisteren
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
er komt vast wel een volgende keer
oke, dan nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
Zo'n nacht komt er nooit meer, vertrouw me.
Ik ga slapen, maar 4 uur gehad vannacht. TLK is een tijger.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oke, dan niet![]()
bwuuuh zo aankleden, moet nog naar die verjaardag
TLK is single, ik doe immers niet aan relaties.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Je wrijft het er wel in hè, friekin_.
* Mini_rulez wil ook tegen een man aan liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Gezicht op 19-06-2010 19:07:53 ]Flesje bier
TLK is niet in Philly.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
TLK is single, ik doe immers niet aan relaties.
Jij ook dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]je heet ook Marijke
Je hebt een relatie dus niet zeiken!!!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:02 schreef Gezicht het volgende:
* Gezicht wil ook een vrouwmensch om tegen aan te liggen.
Maar helaas kreeg ik vandaag te horen dat diegene waar ik wel tegen aan zou willen liggen een relatie heeft met een vriend van me.![]()
![]()
Dat zuigt gebeurd mij iedere keer! Dus laat je niet kisten door Nattermann.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik wens u sterkte! En verdomme ben ik dan de enige in dit topic die pas 2 dates in zijn leven heeft gehad. Die dates waren nota benen ook nog helemaal verneukt!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:23 schreef postmortum het volgende:
Binnenkort heb ik een date met een lekkere Poolse![]()
Vraag me alleen af of ik haar ga batsen , ze heeft 2 broers
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:23 schreef postmortum het volgende:
Binnenkort heb ik een date met een lekkere Poolse![]()
Vraag me alleen af of ik haar ga batsen , ze heeft 2 broers
ze drinkt meer dan ik ooit zal doenquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze drinkt meer dan ik ooit zal doen
Maar het zijn Polen die kunnen wel stevig zuipen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je eens een avondje met dr broers mee zuipen.
ze zuipt d'r broers onder de tafelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je eens een avondje met dr broers mee zuipen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze zuipt d'r broers onder de tafel
Ik denk niet dat ik ooit echt een 'date' heb gehad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou ik wens u sterkte! En verdomme ben ik dan de enige in dit topic die pas 2 dates in zijn leven heeft gehad. Die dates waren nota benen ook nog helemaal verneukt!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zuipt ze jou dus ook hendig onder de tafel.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit echt een 'date' heb gehad.
Oei, hoe is dat zo ver kunnen komen ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja haha![]()
ik heb haar een fles vodka beloofd en doos Belgische chocoladeblijkbaar heb ik ook beloofd dat ik op de bank zou slapen en dat ik voor haar zou koken
dat heet josselen mien jongquote:
Zie ondertitel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik 2x met het zelfde meisje en 2x verprutst! Maar als jij nog nooit een ''echte'' date hebt gehad!! Dan wil ik je mijn onderling maken! Een mini Argo, je hebt er potentie voor.
Nee het beloven van al dat gedoe ? Lieg je dat gewoon om haar te hosselen ?quote:
quote:
ik bellof niks wat ik niet waar kan maken en als een meid dat leuk vind warom nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee het beloven van al dat gedoe ? Lieg je dat gewoon om haar te hosselen ?
[..]
Een ware volgeling, maar maak je niet zorgen ooit krijgen we een chick anders help ik je wel! TLK gaat me zaterdag misschien een beetje leren hoe het moet!
Aah maar ik dacht dat het op de bank slapen niet de bedoeling was! Maar uhm je hebt wel gelijk daar. Hmm leer me dat ooit eens kerel!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik bellof niks wat ik niet waar kan maken en als een meid dat leuk vind warom niet
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Gezicht het volgende:
Zit een beetje in een dipje volgens mij.
Gaat wat minder op school, als ik niet goed m'n best doe ga ik niet over, en wat onderlinge misverstanden in mijn vriendengroep waardoor ik gedwongen ben kanten te kiezen maar dat wil ik natuurlijk niet. En natuurlijk dat wat ik daarstraks zei van dat meisje.quote:
50x4 push ups met anderhalve minuut tussen de setjes, dan 50x4 crunches (soort sit up maar beter) met 1 minuut rust tussen sets. 50x4 bycicles (soort crunches maar dan voor de zijkanten van je body) 1 minuut rust tussen sets. Dan pull ups 8x4 voor je rug en lats.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef Ivo1986 het volgende:
Pff ik heb veel te veel gedronken, moet volgens mij 100 sit-ups doen om het een beetje gelijk te trekken
zoals ze in Sittard zeggen : alles kump goodquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gaat wat minder op school, als ik niet goed m'n best doe ga ik niet over, en wat onderlinge misverstanden in mijn vriendengroep waardoor ik gedwongen ben kanten te kiezen maar dat wil ik natuurlijk niet. En natuurlijk dat wat ik daarstraks zei van dat meisje.
Hmm het grootste probleem lijkt mij het meisje, hmm normaal zou ik zeggen kom we gaan samen eentje drinken en dan hosselen we ons zon meid! Maar waarom ga je niet eens mee met Nattermann die kan je vast wel helpen een nieuw leuk meisje te zoeken!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gaat wat minder op school, als ik niet goed m'n best doe ga ik niet over, en wat onderlinge misverstanden in mijn vriendengroep waardoor ik gedwongen ben kanten te kiezen maar dat wil ik natuurlijk niet. En natuurlijk dat wat ik daarstraks zei van dat meisje.
Hoe !quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
50x4 push ups met anderhalve minuut tussen de setjes, dan 50x4 crunches (soort sit up maar beter) met 1 minuut rust tussen sets. 50x4 bycicles (soort crunches maar dan voor de zijkanten van je body) 1 minuut rust tussen sets. Dan pull ups 8x4 voor je rug en lats.
Dan ben je toch ook helemaal dood?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
50x4 push ups met anderhalve minuut tussen de setjes, dan 50x4 crunches (soort sit up maar beter) met 1 minuut rust tussen sets. 50x4 bycicles (soort crunches maar dan voor de zijkanten van je body) 1 minuut rust tussen sets. Dan pull ups 8x4 voor je rug en lats.
Ok mijn schema als ik ga fitnessen!quote:
Met die van mij train ik mijn hele lichaam om de dag. Ik adviseer het je! In het begin voelt het zwaar maar je raakt eraan gewend!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Gezicht het volgende:
Nou ik doe het je in ieder geval niet na.
Als ik ga fitnessen kloot ik meestal maar wat aan, hier eens wat bankdrukken, daar eens wat met dumbels spelen.Zo'n vast schema lijkt me echter wel stukken beter.
Bier heffen, das pas echt een trainig, pff ik heb een zware achter de rus zeg ik je!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Met die van mij train ik mijn hele lichaam om de dag. Ik adviseer het je! In het begin voelt het zwaar maar je raakt eraan gewend!
Daar heb ik ook wel meer ervaring mee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bier heffen, das pas echt een trainig, pff ik heb een zware achter de rus zeg ik je!
Ik ook wel eigenlijk! Maar ik ga niet vaak uit daar moet verandering in komen, want dan kan de Argo wel een chick hosselen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel meer ervaring mee.
haiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben ook singlequote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik train op fietsen, gevolgd door hardlopen. Binnenkort komt daar ook nog zwemmen bij ...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok mijn schema als ik ga fitnessen!
squats 8x4
leg extension 8x4
calve raises 8x4
bankdrukken 8x4
incline bank drukken 8x4
fly's 8x4
skull crushes 8x4
Dips 8x4
triceps pulldown 8x4
curl 8x4
concentration curl 8x4
chin ups 8x4
shoulder press 8x4
lateral raise 8x4
front raise 8x4
barbell rows 8x4
pullups 8x4
deadlifts 8x4
1 minuut pauzen tussen alles, maar daarna doe ik nog eens uhm...
buikspieren 15 minuten
Crunches
Sit ups
Bycicles
en nog wat oefeningen waar ik de naam niet van weet.
Dan nog een half uur cross trainer. Of roei machine...
Laat eens zien, die picsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef Tassiepassie het volgende:
jaja ik begin weer wat te leven. Tot ik de pics zie....dan krijg ik weer een terugval...
1 foto is wel tof ( die met die sigaret ) voor de rest blijft fijn alles binnen fijn tussen ons.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik ze wel online wil
ohja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 foto is wel tof ( die met die sigaret ) voor de rest blijft fijn alles binnen fijn tussen ons.
Ik vergeef het je na zo'n nachtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja tas
Ik zie net dat mijn zin zich een beetje raar leest
Leuke fotoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik vergeef het je na zo'n nacht![]()
Deze gaat nog enigzins.....
[ afbeelding ]
Ik wil meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de rest is ook niet geschikt voor publiek
Nu ik hem terug zie vind ik hem alsnog ergquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik vergeef het je na zo'n nacht![]()
Deze gaat nog enigzins.....
[ afbeelding ]
Ik ben nu een uurtje terug van de voetbalkantine, veel te veel gedronkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Limburgse meldt zich! Maar volgens mij hangt iedereen zo'n beetje in de kroeg momenteel he?
tja en dit is toch echt de meest normale die er tussen zitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu ik hem terug zie vind ik hem alsnog erg
Nee hoor, heb nog nooit een kater gehadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:37 schreef Jeetjejom het volgende:
als het nogis valt het toch wel mee? Waarschijnlijk is het morgen
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu ik hem terug zie vind ik hem alsnog erg
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef friekin_ het volgende:
In slaap gevallen en wakker geworden door vrienden aan de deurbel, waar ik bleef en shizz. Heb maar afgezegd.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Leuk voor ze! Maar ik word gek van die toeter dingen dus laat ze maar snel verliezen!
ja nu weer welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote beesie en een paar kleine beesie's ik denk dat het nu wel goed is ?
WK kampioen = groot feest.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben vergeven, maar pff ik geef niet veel om voetbal!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
WK kampioen = groot feest.
Al kan niets tassie's place overtreffen. Dat had je niet overleeft
Zaterdag gaat hij met mij mee naar de stadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Arme Argo. Zit die jongen niet zo te plagen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zaterdag gaat hij met mij mee naar de stad
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Arme Argo. Zit die jongen niet zo te plagen.
Misschien had ik het heus wel overleefd! Ik zal me bewijzen Zaterdag!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb er echt al zin in!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zaterdag gaat hij met mij mee naar de stad
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Misschien had ik het heus wel overleefd! Ik zal me bewijzen Zaterdag!
[..]
Heb er echt al zin in!
Die foto is echt tofquote:
Mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Misschien had ik het heus wel overleefd! Ik zal me bewijzen Zaterdag!
[..]
Heb er echt al zin in!
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Na een blik in Tassies FoBo, vrees ik toch echt dat jij het niet overleefd had.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die foto is echt tof
[..]
Mooiik heb er ook zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |