quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ik een PM van je terug gehah had, had ik je er ook wel 1 gemaakt.
echt war ik denk voorat het wk is afgelopen is er daar daadwerkelijk gevochten gaat wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik mot agressie kwijt!Maar nee vechten is slecht! Laatste keer dat ik gevochten heb is toch alweer een tijdje geleden. Maar 20 Duitsers, dat is een groot probleem.
Krijg je toch nog wraak ook al doe je het niet zelf! En verdomme ik moet eens uitgaan en hosselen! Nu heeft zelfs de meest kansloze gast waar ik ooit mee in de klas zat een vriendin!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
echt war ik denk voorat het wk is afgelopen is er daar daadwerkelijk gevochten gaat worden
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Krijg je toch nog wraak ook al doe je het niet zelf! En verdomme ik moet eens uitgaan en hosselen! Nu heeft zelfs de meest kansloze gast waar ik ooit mee in de klas zat een vriendin!![]()
Wanneer kom jij eens hosselen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, wat doe je nog thuis dan? Huphup, op de fiets, en naar de stad jij.
Misschien wel, maar tis slecht weer en weet niet waarheen en mijn vrienden zijn of weg of op vakantie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, wat doe je nog thuis dan? Huphup, op de fiets, en naar de stad jij.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ga hem wel helpen met hosselen ik denk dat hij wel wat ervaring kan gebruiken!
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:05 schreef friekin_ het volgende:
Ik krijg van mijn vriendinnen altijd te horen dat ik unne rare ben als het aankomt op seksdrive.
Dat was ik,maar niet altijd hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:53 schreef postmortum het volgende:
ik las hier ergens dat een van de de vrouwen die hier post zonder ondergoed de deur uit gaat , dat is heul niet raar dat doe ik ook altijd
ik iemand die gewoon de basic instinct move heeft gedaan bij haar sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat was ik,maar niet altijd hoor
Staat ze in dit topic? Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn. #2quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik iemand die gewoon de basic instinct move heeft gedaan bij haar sollicitatiegesprek![]()
Ze is niet aangenomen , ze is 51 jaar oud
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Staat ze in dit topic? Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn. #2
neequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Staat ze in dit topic? Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn. #2
wacht maar totdat je je vriend ziet afberen op dat topicquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zolang ik een reden daartoe zie, ja.
Ik doe niet aan relatiesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht maar totdat je je vriend ziet afberen op dat topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |