Je doet het zelf.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
fijna avond allemaal eh! niet teveel lol zonder mij
Heul niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, de mensen die er naar luisteren, das toch 1 pot nat.
Het is ook praktisch elke dag raak bij jou.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is het ook. Ik luister het op LP op de speakers nu. En nu ben ik weer hitsig!
Heeft ze net een verzadigende (no pun intented) nacht/ochtend achter de rug is ze weer sjerpquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook praktisch elke dag raak bij jou.
Jawel. Mental image schets: Gouden kettinkjes, Nike Air Max, joggingboks, wonend in het Veld / Donderberg, in een rijtjeshuis met een koelkast met een tv erop in de voortuin. Mocro's en negers en zigeuners en alles anders afkeuren. Meestal aan de speed, wiet of andere verdovende middelen. Slecht in bed want behoorlijk bekrompen en eenzijdige denkers en je zou eens uit de band moeten springen (haha springen>jumpen snapte?) en het meisje aandacht geven. Werkzaam bij Van Gansewinkel/heftruckchauffeur/krantjesbezorger.quote:
Maar goed dat ze geen vaste vriend heeft, krijg nu al medelijden met die jongen, die moet flink aan de bak.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:46 schreef huize het volgende:
[..]
Heeft ze net een verzadigende (no pun intented) nacht/ochtend achter de rug is ze weer sjerp
Tja. Wat kan ik zeggen. Ik ben nog jongquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook praktisch elke dag raak bij jou.
Leuk is dat he generaliseren?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jawel. Mental image schets: Gouden kettinkjes, Nike Air Max, joggingboks, wonend in het Veld / Donderberg, in een rijtjeshuis met een koelkast met een tv erop in de voortuin. Mocro's en negers en zigeuners en alles anders afkeuren. Meestal aan de speed, wiet of andere verdovende middelen. Slecht in bed want behoorlijk bekrompen en eenzijdige denkers en je zou eens uit de band moeten springen (haha springen>jumpen snapte?) en het meisje aandacht geven. Werkzaam bij Van Gansewinkel/heftruckchauffeur/krantjesbezorger.
Zo. Genoeg vooroordelen voor vandaag.
Hehe. Dus gij bent der zoeene die 1 keer in de week meer dan genoeg vind.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen vaste vriend heeft, krijg nu al medelijden met die jongen, die moet flink aan de bak.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Leuk is dat he generaliseren?Dit kun je toch niet serieus menen?
het is nooit genoeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Dus gij bent der zoeene die 1 keer in de week meer dan genoeg vind.
Waarom weet ik hier helemaal niks van!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
het is nooit genoeg.
Maar af en toe is het lastig om elkaars sexdrive op elkaar af te stemmen.
Hier is het een klassieke indeling. Mijn driive gedeeld door 3 is haar drivequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
het is nooit genoeg.
Maar af en toe is het lastig om elkaars sexdrive op elkaar af te stemmen.
Bah.. Maar ik denk idd dat dat gangbaar is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:59 schreef huize het volgende:
[..]
Hier is het een klassieke indeling. Mijn driive gedeeld door 3 is haar drive
Ik denk dat daar geen peil op te trekken is. Vriendinnen van vrienden van mij die ogen erg onschuldig, maar houden er een heel bezig seksleven op na. Terwijl er anderen zijn die 1x per week meer dan genoeg vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bah.. Maar ik denk idd dat dat gangbaar is.
nee , vraag mij sowieso af waarom ze feestvierden , blijkbaar hebben ze verlorenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:15 schreef huize het volgende:
En nu tik je met 1 hand ?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen vaste vriend heeft, krijg nu al medelijden met die jongen, die moet flink aan de bak.
Jammer dat ik er niet bij was, ik had wel zin gehad in een knok partijtje!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee , vraag mij sowieso af waarom ze feestvierden , blijkbaar hebben ze verloren
ze saan er waarschijnlijk nog selfkant - hongen , veel plezierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was, ik had wel zin gehad in een knok partijtje!
Ik kan het niemand aanraden. 2x meegemaakt en voor mijn plezier doe ik het niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was, ik had wel zin gehad in een knok partijtje!
en 20 tegen 2 gaat ons ook niet lukkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan het niemand aanraden. 2x meegemaakt en voor mijn plezier doe ik het niet.
Ik mot agressie kwijt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan het niemand aanraden. 2x meegemaakt en voor mijn plezier doe ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |