Dan ben je toch ook helemaal dood?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
50x4 push ups met anderhalve minuut tussen de setjes, dan 50x4 crunches (soort sit up maar beter) met 1 minuut rust tussen sets. 50x4 bycicles (soort crunches maar dan voor de zijkanten van je body) 1 minuut rust tussen sets. Dan pull ups 8x4 voor je rug en lats.
Ok mijn schema als ik ga fitnessen!quote:
Met die van mij train ik mijn hele lichaam om de dag. Ik adviseer het je! In het begin voelt het zwaar maar je raakt eraan gewend!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Gezicht het volgende:
Nou ik doe het je in ieder geval niet na.
Als ik ga fitnessen kloot ik meestal maar wat aan, hier eens wat bankdrukken, daar eens wat met dumbels spelen.Zo'n vast schema lijkt me echter wel stukken beter.
Bier heffen, das pas echt een trainig, pff ik heb een zware achter de rus zeg ik je!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Met die van mij train ik mijn hele lichaam om de dag. Ik adviseer het je! In het begin voelt het zwaar maar je raakt eraan gewend!
Daar heb ik ook wel meer ervaring mee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bier heffen, das pas echt een trainig, pff ik heb een zware achter de rus zeg ik je!
Ik ook wel eigenlijk! Maar ik ga niet vaak uit daar moet verandering in komen, want dan kan de Argo wel een chick hosselen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel meer ervaring mee.
haiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
TLK is single, ik doe immers niet aan relaties.
Ik ben ook singlequote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
TLK is single, ik doe immers niet aan relaties.
Ik train op fietsen, gevolgd door hardlopen. Binnenkort komt daar ook nog zwemmen bij ...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok mijn schema als ik ga fitnessen!
squats 8x4
leg extension 8x4
calve raises 8x4
bankdrukken 8x4
incline bank drukken 8x4
fly's 8x4
skull crushes 8x4
Dips 8x4
triceps pulldown 8x4
curl 8x4
concentration curl 8x4
chin ups 8x4
shoulder press 8x4
lateral raise 8x4
front raise 8x4
barbell rows 8x4
pullups 8x4
deadlifts 8x4
1 minuut pauzen tussen alles, maar daarna doe ik nog eens uhm...
buikspieren 15 minuten
Crunches
Sit ups
Bycicles
en nog wat oefeningen waar ik de naam niet van weet.
Dan nog een half uur cross trainer. Of roei machine...
Laat eens zien, die picsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef Tassiepassie het volgende:
jaja ik begin weer wat te leven. Tot ik de pics zie....dan krijg ik weer een terugval...
1 foto is wel tof ( die met die sigaret ) voor de rest blijft fijn alles binnen fijn tussen ons.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik ze wel online wil
ohja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 foto is wel tof ( die met die sigaret ) voor de rest blijft fijn alles binnen fijn tussen ons.
Ik vergeef het je na zo'n nachtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja tas
Ik zie net dat mijn zin zich een beetje raar leest
Leuke fotoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik vergeef het je na zo'n nacht![]()
Deze gaat nog enigzins.....
[ afbeelding ]
Ik wil meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de rest is ook niet geschikt voor publiek
Nu ik hem terug zie vind ik hem alsnog ergquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik vergeef het je na zo'n nacht![]()
Deze gaat nog enigzins.....
[ afbeelding ]
Ik ben nu een uurtje terug van de voetbalkantine, veel te veel gedronkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Limburgse meldt zich! Maar volgens mij hangt iedereen zo'n beetje in de kroeg momenteel he?
tja en dit is toch echt de meest normale die er tussen zitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu ik hem terug zie vind ik hem alsnog erg
Nee hoor, heb nog nooit een kater gehadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:37 schreef Jeetjejom het volgende:
als het nogis valt het toch wel mee? Waarschijnlijk is het morgen
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu ik hem terug zie vind ik hem alsnog erg
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef friekin_ het volgende:
In slaap gevallen en wakker geworden door vrienden aan de deurbel, waar ik bleef en shizz. Heb maar afgezegd.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Leuk voor ze! Maar ik word gek van die toeter dingen dus laat ze maar snel verliezen!
ja nu weer welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote beesie en een paar kleine beesie's ik denk dat het nu wel goed is ?
WK kampioen = groot feest.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben vergeven, maar pff ik geef niet veel om voetbal!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
WK kampioen = groot feest.
Al kan niets tassie's place overtreffen. Dat had je niet overleeft
Zaterdag gaat hij met mij mee naar de stadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Arme Argo. Zit die jongen niet zo te plagen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zaterdag gaat hij met mij mee naar de stad
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Arme Argo. Zit die jongen niet zo te plagen.
Misschien had ik het heus wel overleefd! Ik zal me bewijzen Zaterdag!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb er echt al zin in!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zaterdag gaat hij met mij mee naar de stad
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Misschien had ik het heus wel overleefd! Ik zal me bewijzen Zaterdag!
[..]
Heb er echt al zin in!
Die foto is echt tofquote:
Mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Misschien had ik het heus wel overleefd! Ik zal me bewijzen Zaterdag!
[..]
Heb er echt al zin in!
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Na een blik in Tassies FoBo, vrees ik toch echt dat jij het niet overleefd had.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die foto is echt tof
[..]
Mooiik heb er ook zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |