Ik dacht dat er vanavond weer een meet was in de Mondialquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
jullie kunnen echt niet zonder ons geloof ik he![]()
Wat een matige topicwending![]()
Ik ga nu Friekin in bed leggen want die is lam hahahah en ik ook![]()
![]()
![]()
Daarna terug naar beneden naar hitsige TLK en vriendlief![]()
Tot morgen![]()
Hup holland hupppppp
Anders ik wel. De laatste dagen maar weinig slaap gehad en vandaag gaat ook weer een lange dag worden met vanmiddag het WK en aansluitend vanavond een feest van een vriend van mij.quote:
Ben alweer drie uur op t werkquote:
Vrachtwagens laden / lossenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was je daar ook mooi op tijd. Wat moet je op dat tijdstip doen?
we hebben het bij mij gehouden en was leuker dan de Mondialquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik dacht dat er vanavond weer een meet was in de Mondial?
Ik was gisteravond gaar als in ik had te veel Jupiler op.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders ik wel. De laatste dagen maar weinig slaap gehad en vandaag gaat ook weer een lange dag worden met vanmiddag het WK en aansluitend vanavond een feest van een vriend van mij.
Bij mij hetzelfde verhaal, dan slaap ik nooit optimaal helaas. Nu moet ik alweer haast gaan maken om optijd te zijn om voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik was gisteravond gaar als in ik had te veel Jupiler op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohhhh en natuurlijk--->![]()
![]()
![]()
(ondanks niveau van wedstrijd)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:48 schreef postmortum het volgende:
ik ga zometeen naar ReVamp in de fenix
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De zwaarste dag uit mijn levenvanavond slaap ik fantastisch
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:36 schreef friekin_ het volgende:
Juist. Waar ik me gisteren nog enigszins heb weten in te houden, is het nu mis. Ik ben zojuist dronken in slaap gevallen onder de zonnebank
Tass, picca's please
Ja, echt. Ik ben in slaap gevallen tijdens Owl's city's kutste plaat van het jaarquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik ben in slaap gevallen tijdens Owl's city's kutste plaat van het jaar
Ik heb de wedstrijd in Weert op de Oelemarkt gekeken. 12 bier in mijn kraag biatch
Ja. En toen ging ik los op Darkraver.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.
12 bier? Zeg me dat dan dan wel op 1,5 uur is geweest.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. En toen ging ik los op Darkraver.
FYI. Laag topje, Marlies Dekkers en teveel gratis bier. Anders zou ik zoiets nooit doen.
Ik hoop heftig dat niemand het heeft lopen filmen. Ik weet alleen dat mijn hardrock homies ook los gingen, hebben echt lopen zuipen als een mallequote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik hoop heftig dat niemand het heeft lopen filmen. Ik weet alleen dat mijn hardrock homies ook los gingen, hebben echt lopen zuipen als een malle
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:53 schreef friekin_ het volgende:
Oh. En dat ik heb liggen kreunen als een gek toen Elia ingezet werd. Kleine kinderen werden bang van me.
Toch niet van dat aangelengde bier met veel schuim, weinig smaak in plastic "glazen" he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik ben in slaap gevallen tijdens Owl's city's kutste plaat van het jaar
Ik heb de wedstrijd in Weert op de Oelemarkt gekeken. 12 bier in mijn kraag biatch
Als in: elke keer als Elia in beeld kwamquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, duh. Die weten niet wat er gebeurt als friekin_ loskomt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toch niet van dat aangelengde bier met veel schuim, weinig smaak in plastic "glazen" he?
Nee, goei bier. Anders zou ik niet in slaap vallenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben je niet zat na 12. Ook niet na 24.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, goei bier. Anders zou ik niet in slaap vallen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb Bavaria meisjes met bier volgegooid, dus dat niet.
Ge het wa gemist kutquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:25 schreef sproetjes het volgende:
ik ben nog steeds gaar van gisteravond
too much wine and liquor 43
zometeen ff naar een verjaardag en optijd slapen.... anders ben ik morgen nog gaar en dan moet ik werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |