Tering je was nog eerder dan dit topicquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heks, mag/kan over een poosje een keertje komen eten?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heks, mag/kan over een poosje een keertje komen eten?
Maar da's toch gewoon al te laat? Dan is het al grijs en veerkrachtig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Het vocht komt vrij bij het bakken, ik schep dat vocht altijd weg
Het gaat er mij meer om net die tijd dat ze er niet is om te koken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gezellig, maar moet ik dan koken of kookt je meisje een 5 gangen diner
![]()
gehakt wassen, nee het idee al sorry marrije, lijkt me niet echt lekker dan.
Nergens last vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar da's toch gewoon al te laat? Dan is het al grijs en veerkrachtig.
5quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gezellig, maar moet ik dan koken of kookt je meisje een 5 gangen diner
![]()
Ja is viesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nergens last van
Het vocht is vies, het gehakt wordt niet vies van het vocht, imho
Wij hebben altijd runder, maar het verschilt erg per winkelquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja is viesMaar met runder- of kalfsgehakt heb je dat vocht vrijwel niet.
ja, ik snap het al, gemakzucht he, jij weg en ik zwoegen in je keukentjequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
5![]()
nee joh...piepers, vlees en groente dan is ie al helemaal gelukkig
Niet in mijn keukentje gekkiequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik snap het al, gemakzucht he, jij weg en ik zwoegen in je keukentjezeker mijn hete kip met rijst en chineze kool in de wok
Hier ook, altijd runder. Van half om half en varkensgehakt krijg ik de vliegende tering aan maagzuur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben altijd runder, maar het verschilt erg per winkel
Dat ligt er maar net aan waar je het koopt, gehakt van de keurslager is vaak prima, van de supermarkt kan het enorm verschillen. Vaak is aanbiedingsvlees ook wat minder van kwaliteit is mij opgevallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja is viesMaar met runder- of kalfsgehakt heb je dat vocht vrijwel niet.
Omdat die smaak van bloed enorm goor is. Dat proefde ik voorheen nooit omdat ik het nooit spoelde. Maar sinds ik gehakt spoel / was, proef ik het verschil meteen. Ik ben het eens vergeten, maar heb het toen niet gegeten, smaakte me echt niet.quote:
het wordt een beetje eentonig ik weet het maar Lidl gehakt is echt heel goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar je het koopt, gehakt van de keurslager is vaak prima, van de supermarkt kan het enorm verschillen. Vaak is aanbiedingsvlees ook wat minder van kwaliteit is mij opgevallen.
Ow en ik giet gehakt altijd af, of er nu wat vocht of vet onderin de pan zit, ik gooi t weg.
nou hij neemt zijn slaapzak plus kussen maar hier mee naar toe, en ik kook wel, en doe voor jou alles in een plastic bakje. een magnetron hebben ze op elke afdelingquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet in mijn keukentje gekkie....en ik beloof je dat ik dan geen lol heb als ik weg ben
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hij neemt zijn slaapzak plus kussen maar hier mee naar toe, en ik kook wel, en doe voor jou alles in een plastic bakje. een magnetron hebben ze op elke afdeling
Ja dat is waar. Wij hebben geen slager meer in de buurt maar de rundergehakt van de Jumbo is gelukkig prima. Daar komt trouwens bijna geen vet uit dus afgieten hoeft ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar je het koopt, gehakt van de keurslager is vaak prima, van de supermarkt kan het enorm verschillen. Vaak is aanbiedingsvlees ook wat minder van kwaliteit is mij opgevallen.
Ow en ik giet gehakt altijd af, of er nu wat vocht of vet onderin de pan zit, ik gooi t weg.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik snap het al, gemakzucht he, jij weg en ik zwoegen in je keukentjezeker mijn hete kip met rijst en chineze kool in de wok
lidl gehakt is het beste gehakt kwam uit de consumentenbond, net zoals het lidl wasmiddel die hele goedkopen, was ook de beste.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
het wordt een beetje eentonig ik weet het maar Lidl gehakt is echt heel goed
Ja das zeker lekker en dan hoef je dus ook geen extra boter of olie in de pan...doe ik ook nooit bij gehakt en de laaste tijd doe ik weer veel in de grilpanquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Wij hebben geen slager meer in de buurt maar de rundergehakt van de Jumbo is gelukkig prima. Daar komt trouwens bijna geen vet uit dus afgieten hoeft ook niet.
Oww, vet... vet van spekjes... dat is dan wel weer stiekem lekker.
Klopt en AH gehakt vaak minder. Wij eten voornamelijk runder, en heel soms haal ik half om half, das zachter van structuur en lekker om gehaktballen van te maken of door de pastasaus te doen, maar minder goed om te eten, dus niet vaak. Extra mager haal ik ook wel bij de AH, das dan wel ok en handig een verpakking van 250 gramquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
het wordt een beetje eentonig ik weet het maar Lidl gehakt is echt heel goed
Doen!! De eerste keer proefde ik het verschil niet, maar als je het een paar keer doet dan wil je echt geen gehakt meer zonder het te spoelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:01 schreef Juud79 het volgende:
Ik kom er even bij, ik ben toch wel erg van t koken enz, maar gehakt wassen, ik wist niet dat het überhaupt mogelijk is.
Ik ben dan wel zo dat ik dat eens ga proberen.
Nee, want dat water laat je goed uitdruppen voor je het in de pan doet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef Disana het volgende:
Maar wordt gehakt doordrenkt van water niet enorm 'rubberig' als je het bakt? Net zoals goedkoop gehakt zeg maar?
Doen wij ook nooit, braadproduct erbij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja das zeker lekker en dan hoef je dus ook geen extra boter of olie in de pan...doe ik ook nooit bij gehakt en de laaste tijd doe ik weer veel in de grilpan
Wij ook, AH eigen merk vloeibaar, ik heb het liefst Ariel, maar ben nogal krenterig, dus dat vind ik belachelijk duur, ik koop soms wel zo'n mega fles, in de aanbieding voor heul weinig. Lidl wist ik, maar die vind ik niet lekker ruiken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lidl gehakt is het beste gehakt kwam uit de consumentenbond, net zoals het lidl wasmiddel die hele goedkopen, was ook de beste.
ik zweer tegenwoordig bij de AH wasmiddel eigen merk, omdat het zo lekker ruikt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zit het toch maar eens op te zoeken dat gehakt wassen en er zijn meer mensen die het doen, niet veel, maar Marrije is niet de enige.
Het water wat in het gehakt komt te zitten schijnt te verdampen bij het bereiden.
Anders vlees wordt wel weer vaker gewassen dan gehakt.
Ik had er nog nooit van gehoord
Ben in mijn uppie maar invriezen gaat primaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef Toverheks het volgende:Soury en Noek ook bedankt voor recept, ziet er makelijk uit dus ik kan het ook maken.
ga het van het weekend maar doen staat bij mijn favo nu opgeslagen
Als ik gehakt ga wassen mogen ze me opsluitenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij dacht Marrije is goed gek!
![]()
Ik ben zeker niet de enige.
Maar voor degene die het wil doen: wel meteen je zeef wassen erna, anders krijg je het moeilijk schoon.
En ik doe dat dus ook nooit met half om half gehakt, alleen met runder (voorheen) maar de laatste tijd dus kalfs (want dat spoelt aanzienlijk sneller schoon, ik zou bijna zeggen: significant verschil!).
Ieder zn ding, ik vind die lading bloed echt niet lekker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind de wasmiddel van AH echt lekker ruiken, want al ligt het 4 weken in de kast het ruikt nog lekker fris.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wij ook, AH eigen merk vloeibaar, ik heb het liefst Ariel, maar ben nogal krenterig, dus dat vind ik belachelijk duur, ik koop soms wel zo'n mega fles, in de aanbieding voor heul weinig. Lidl wist ik, maar die vind ik niet lekker ruiken.
Ik denk dat Tom echt heel hard gaat lachen als hij dat zou zien. Zo van, wat ben jij aan het doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doen!! De eerste keer proefde ik het verschil niet, maar als je het een paar keer doet dan wil je echt geen gehakt meer zonder het te spoelen.
[..]
Nee, want dat water laat je goed uitdruppen voor je het in de pan doet.
ja hoor Marrije, als jij je gehakt wil wassen gewoon doen hoor, had er alleen nooit van gehoord, mijn oudste wast ook altijd haar vlees, runderlappen, kip en zo maar gehakt nee nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ieder zn ding, ik vind die lading bloed echt niet lekker.
Dat vleeswassen is onder de kraan he, daar heb je geen wasmiddel bij nodigquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lidl gehakt is het beste gehakt kwam uit de consumentenbond, net zoals het lidl wasmiddel die hele goedkopen, was ook de beste.
ik zweer tegenwoordig bij de AH wasmiddel eigen merk, omdat het zo lekker ruikt.
Hop bavaria jurk aan en achter het gaasquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tom echt heel hard gaat lachen als hij dat zou zien. Zo van, wat ben jij aan het doen?
Meen je dat nou echt ??? Ik verbaas me nergens meer overquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vleeswassen is onder de kraan he, daar heb je geen wasmiddel bij nodig
Ik denk, laat ik het maar ff zeggen voor Heks met d'r biefstukje in de biotex staatquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt ??? Ik verbaas me nergens meer over
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk, laat ik het maar ff zeggen voor Heks met d'r biefstukje in de biotex staat
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef Soury het volgende:
Alle ballen verzamelen. Maar heel eerlijk via Noek ..
Maar regelmatig gemaakt
Een te gekke hamburger van Jamie Oliver
Brood/sandwiches, Hoofdgerecht, 6 personen, Anders
Toevoegen aan Mijn
Boodschappenlijst
Toevoegen aan Mijn Bewaarde recepten
Recept printenE-mail dit recept.Ingrediënten
12 Jacob's creamcrackers
8 takjes peterselie
2 theelepels dijonmosterd
500 gram rundergehakt
1 groot ei
zeezout
peper
olijfolie
1 krop sla
3 tomaten
1 rode ui
3 augurken
6 hamburgerbroodjes
.Bereiden
De hamburger maken:
Doe de crackers in een theedoek en stamp ze fijn, breek de grootste stukjes kleiner met je handen en doe alles in een grote kom. Wat nog handiger is om de crackers fijn te malen in de keukenmachine) Hak de peterselie fijn inclusief steeltjes. Doe de peterselie, mosterd en gehakt ook in de kom. Breek het ei erbij en strooi er een flinke snuf zout en peper op. Kneed alles door elkaar. Verdeel het mengsel in zessen en maak 6 ronde platte schijven. Besprenkel de burgers met olie, leg ze op een bord, dek ze af en zet ze in de koelkast tot je ze gaat bakken (ze worden wat steviger)
De hamburgers bakken:
Verhit een grote grillpan of koekenpan een minuut of vier op hoog vuur. Zet het vuur wat lager. Leg de burgers in de pan en druk ze een beetje plat meteen spatel, zodat ze zo veel mogelijk contact met de pan hebben. Bak ze 3 tot 4 minuten aan elke kant.
De hamburgers serveren:
Plakjes tomaat, plakjes augurk in de lengte en uien in ringen snijden.
Maak de pan schoon met keukenpapier. snijd de broodje door en grill ze kort in de pan. Beleg de broodjes met hamburger,eventueel kaas, sla,tomaat,augurk. Naar smaak tomatenketchup en/of mayo toevoegen. Eet smakelijk!!
.Bronvermelding
Jamie Oliver Kookrevolutie
.![]()
Toch begrijp ik dat niet helemaal. Eet je dan geen ander vlees. Gehakt is namelijk gewoon vermalen vlees, daar zit dus niet meer bloed in dan in een lapje vlees.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ieder zn ding, ik vind die lading bloed echt niet lekker.
hahaha je snapt me wel, natuurlijk was ik me vlees op 40 gradenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk, laat ik het maar ff zeggen voor Heks met d'r biefstukje in de biotex staat
Er is ook niks op tv, zou het daaraan liggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
hahahah lijkt nu echt wel een huishoudbeurstopic hier, recepten en wasmiddelen![]()
Hahhahaha Tis toch niet normaalquote:
Kuchquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef FANN het volgende:
nog nooit van gehoordvan dat vlees wassen ...
Wast de Griek dan nooit zijn souvlaki?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef FANN het volgende:
nog nooit van gehoordvan dat vlees wassen ...
Nee het was te flauw voor woordenquote:
Is die Griek een obsessie voor jou ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wast de Griek dan nooit zijn souvlaki?
Das viesssss Patrickdopoulos!
oh moet je van die stokjes halen, in een flesje bij blokker, vanile of lavendel staat bij de kaarsen enzo elke blokker verkoopt het.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is ook niks op tv, zou het daaraan liggen.
Oh trouwens: ik zoek nog de perfecte luchtverfrisser voor in de woonkamer nu ik niet meer rook maar de lucht nog wel vaag rondhangt.
Dat bedoel ik met flauwquote:
Maar dat zijn van die inkoppertjes!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Is die Griek een obsessie voor jou ?![]()
Laar die man er toch eens buiten![]()
Stokjes. Bedoel je wierook of is het iets anders. Ik zal eens kijken, ben gek op lavendel en de Blokker zit best dichtbij. Dank voor de tip.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh moet je van die stokjes halen, in een flesje bij blokker, vanile of lavendel staat bij de kaarsen enzo elke blokker verkoopt het.
hij hep avonddienst en is er nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dat zijn van die inkoppertjes!
Ik heb wel een heel klein soort gevuld zakje met daarop een maria en jezus in mijn portemonnee. Das ook iets Grieks, vraag eens aan je Griek wat dat is!
Jawel, maar dan kill ik die bijsmaak met flink wat verse knoflook en gember.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch begrijp ik dat niet helemaal. Eet je dan geen ander vlees. Gehakt is namelijk gewoon vermalen vlees, daar zit dus niet meer bloed in dan in een lapje vlees.
ja het zijn van die geurstokjes, dacht 2.99 per flesje/plus stokjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Stokjes. Bedoel je wierook of is het iets anders. Ik zal eens kijken, ben gek op lavendel en de Blokker zit best dichtbij. Dank voor de tip.
Aan kaarsen doe ik trouwens niet vanwege de katten en brandgevaar. Oké het zijn geen Terror Japen hier maar ze weten nooit waar hun staart zit.
Dat kan bij gehakt toch ook? Nou ja, ik denk dat dat wassen me gewoon helemaal ontgaatquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kill ik die bijsmaak met flink wat verse knoflook en gember.
dat klinkt leuk.....moest je je oranje deur weer naar normaal brengen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef Toverheks het volgende:
morgen is het feest hier in de straat, ze gaan een reklame opnemen van de Becel, ze zochten een straatje dat aan de jaren 60 voldeed, nou dat is dus hier, iedereen moet zijn auto wegzetten anders wordt je weggesleept.
ben benieuwd, ga wel gluren lijkt me ook wel leuk zoiets te zien hoe dat tot stand komt.
een paar jaar terug waren ze nachtopnamen maken hier in de kinderboerderij voor een vara serie met die van waardeberg ( waardeberg en de jong) mocht ik ook kijken, best leuk allemaal.
Oké. Missie voor donderdag: Blokker!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja het zijn van die geurstokjes, dacht 2.99 per flesje/plus stokjes
Leuk, maar ergens ook wel weer raar dat je auto voor een reclame weggesleept kan worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef Toverheks het volgende:
morgen is het feest hier in de straat, ze gaan een reklame opnemen van de Becel, ze zochten een straatje dat aan de jaren 60 voldeed, nou dat is dus hier, iedereen moet zijn auto wegzetten anders wordt je weggesleept.
ben benieuwd, ga wel gluren lijkt me ook wel leuk zoiets te zien hoe dat tot stand komt.
een paar jaar terug waren ze nachtopnamen maken hier in de kinderboerderij voor een vara serie met die van waardeberg ( waardeberg en de jong) mocht ik ook kijken, best leuk allemaal.
Wie geeft Becel het recht je auto weg te slepenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Zei ik dus ook. Zou de gemeente er soms geld voor krijgen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wie geeft Becel het recht je auto weg te slepen
Dat moet haast wel anders geven ze die vergunning nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei ik dus ook. Zou de gemeente er soms geld voor krijgen?
En wat zou de straat in dat geval van het geld terugzien? Je zult maar op vakantie zijn, kom je thuis: auto pleiten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet haast wel anders geven ze die vergunning niet
Hier werden een paar jaar geleden ook opnames gemaakt voor een film,quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wie geeft Becel het recht je auto weg te slepen
ja, zou kunnen, maar bij gehakt kun je het dus ook wassen en dat is toch effectieverquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan bij gehakt toch ook? Nou ja, ik denk dat dat wassen me gewoon helemaal ontgaat
Gember vind ik intens smerig. Knoflook daarentegen
De straat niets, maar het is goed voor de gemeente, zegt de gemeente natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat zou de straat in dat geval van het geld terugzien? Je zult maar op vakantie zijn, kom je thuis: auto pleiten.
Het is Grieks-Orthodox. Had mijn vader ooit gevonden daar bij een kerkje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
hij hep avonddienst en is er niet![]()
en ik heb geen idee...
Ik denk dat ik het snap: via de stokjes wordt het spul in het flesje verdampt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Toverheks het volgende:
zoiets is het disana, maar ik zat ff te surfen deze zijn weer van een ander merk, bij blokker dacht ik ampi pur ( of zoiets)
maar dit idee is het.
[ afbeelding ]
Ik heb deze nog ... Je mag ze hebben gratiesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is ook niks op tv, zou het daaraan liggen.
Oh trouwens: ik zoek nog de perfecte luchtverfrisser voor in de woonkamer nu ik niet meer rook maar de lucht nog wel vaag rondhangt.
Nou ik vind dat de bewoners naderhand wel een bloemetje verdiend hebben. Zeker als ik lees dat het bij FANN wel een week heeft geduurd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
De straat niets, maar het is goed voor de gemeente, zegt de gemeente natuurlijk
hahhaa nee, maar Yvonne wel, ze belde bij haar aan of haar oranje leeuw verwijderd kon worden, anders gingen ze er kartonnetje op plakken maar dat staat dan ook zo aso als je huis op de reklame komt, dus zij verwijderd voor 1 dag haar leeuw,misschien hebben ze bij mij ook wel aangebeld maar was niet thuis, dus misschien morgenochtend, maar dan moet ik ook mijn vlaggetjes verwijderen van de voordeur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klinkt leuk.....moest je je oranje deur weer naar normaal brengen?
zitten er soms snoepjes in (wit, wat jullie misschien na al die jaren voor steentjes hebben aangezien?)quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is Grieks-Orthodox. Had mijn vader ooit gevonden daar bij een kerkje.
Mijn auto werd weggesleept. Door die kut film eikels. Gelukkig een straatje verderquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier werden een paar jaar geleden ook opnames gemaakt voor een film,
geen flauw idee welke, maar toen kreeg je een brief van te voren kon je een week
huer niet voor de deur parkeren, ik denk dat ze daar toestemming voor krijgen van de gemeente.
Wat een mooi pakket, dat hou je toch gewoon zelf voor het mooi? Hartstikke lief ook maar ik heb nog wel wierook, alleen vind ik dat zo penetrant nu ik weer goed ruikquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb deze nog ... Je mag ze hebben graties
[ afbeelding ]
Pm me maar dan doe ik er een postzegel op
Ik dacht nog even dat je het niet zou zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef FANN het volgende:
Marije Trut !![]()
Laatste voyeur(s)
Soury
Marrije
Marrije
Marrije
Marrije
Waar je je kiezen op breekt .. Ja die ken ik welquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
zitten er soms snoepjes in (wit, wat jullie misschien na al die jaren voor steentjes hebben aangezien?)
dan zou het een doop of trouw kadootje kunnen zijn, hebben ze in nederland geloof ik ook wel,
iedereen die dan is geweest krijgt na afloop zo'n zakje mee, dat zou het kunnen zijn.
ah... da's goeie informatie da wis ik niequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht nog even dat je het niet zou zien.
Maar dan staat d elaatste bovenaan? Want ik heb 5 x geklikt
en je leeftijd staat er niet eensquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef FANN het volgende:
Marije Trut !![]()
Laatste voyeur(s)
Soury
Marrije
Marrije
Marrije
Marrije
ach Disana, we zullen er niks van terug zien, worden wel meer opnamens gemaakt hier, laatst bij de sloterplas een filmlokatie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik vind dat de bewoners naderhand wel een bloemetje verdiend hebben. Zeker als ik lees dat het bij FANN wel een week heeft geduurd.
Tja spelbreker als ik benquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
hebben we een bug?![]()
Ik zag dit topic staan en toen ineens niet meer
Moet je dan de hele tijd voorlangs heen en weer lopen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef Laysa het volgende:
ik zit me nu al heel de tijd te bedenken hoe mijn luchtverfrisser heet![]()
Tis zo'n sprayding die automatisch sprayt.....met zo'n sensor dr in....ook heel lekker en gewoon bij elke supermarkt te koop...
dit klinkt bijna als die reclame van die peruaanse muts
Ik vind het wel ver gaan hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa nee, maar Yvonne wel, ze belde bij haar aan of haar oranje leeuw verwijderd kon worden, anders gingen ze er kartonnetje op plakken maar dat staat dan ook zo aso als je huis op de reklame komt, dus zij verwijderd voor 1 dag haar leeuw,misschien hebben ze bij mij ook wel aangebeld maar was niet thuis, dus misschien morgenochtend, maar dan moet ik ook mijn vlaggetjes verwijderen van de voordeur.
ben blij dat ze niet achter filmen, want dat had ik echt geweigerd, ga niet mijn balkon afbreken want dat oranje staat zo gezellig met mijn lampjes, vlaggen, vlaggetjes etc.
ja precies die...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar je je kiezen op breekt .. Ja die ken ik wel
Verdomme dacht ik er vanaf te zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een mooi pakket, dat hou je toch gewoon zelf voor het mooi? Hartstikke lief ook maar ik heb nog wel wierook, alleen vind ik dat zo penetrant nu ik weer goed ruik
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je dan de hele tijd voorlangs heen en weer lopen?
Klinkt wel lekker. Moet je zeker bij een drogist voor zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee eens in de zoveel tijd doet ie zelf sprayen maar als je er langs loopt ook....ik heb katoen geur
echt lekker
ach ook wel weer leuk, ken ik elke keer roepen hier, jongenssssssssss daar woon ikquote:
'Becel, voor mooie billen.'quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ook wel weer leuk, ken ik elke keer roepen hier, jongenssssssssss daar woon ik![]()
misschien wordt ik wel ontdekt en ga ik morgen als ik OPNAME hoor wel bloot mijn voordeur uitrennen zo vol in beeld
Bij elke supermarkt gewoon te koopquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker. Moet je zeker bij een drogist voor zijn?
Soury
Kut kattenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker. Moet je zeker bij een drogist voor zijn?
Soury
Oooohhhh, daar heb ik volgens mij wel eens een reclame van gezien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het Disana
Brise sense en spray
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee eens in de zoveel tijd doet ie zelf sprayen maar als je er langs loopt ook....ik heb katoen geur
echt lekker
heb je nou gelezen... van dat doop of trouwkadootje ik denk echt dat dat het isquote:
Luchtvervrisserquote:
Mijn paps dacht ook dat het iets van de doop was. Laysa is er nu een foto van aan het maken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je nou gelezen... van dat doop of trouwkadootje ik denk echt dat dat het is![]()
ik herinner me nu ook wel eens zoiets gezien te hebben als we hetzelfde bedoelen
anders moet je maar een keer een foto neerzetten hier...
Je snapt umquote:
oke als ik het zie weet ik het wel... ben wel in heel wat kerkies geweest daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn paps dacht ook dat het iets van de doop was. Laysa is er nu een foto van aan het maken!
Je joh watte ..............quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nee effe serieus...heb ik nog nooit gezien zo'n ding
die goedkope rotzooi welquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
luchtverfrissser, die stinken altijd.
het voelt als een soort binnenvoering wat er in zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
oke als ik het zie weet ik het wel... ben wel in heel wat kerkies geweest daar![]()
en wat zit er in?
Zie je wel ~!!!! Ik ben ooit ergens geweest dat als je de deur open/dicht deed er een pompje spray sprayde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
dat is een soort talisman, voor beschermingquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
het voelt als een soort binnenvoering wat er in zit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zit dus in mijn portemonnee!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er ook zuinig op!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is een soort talisman, voor bescherming![]()
dat is een geinig dingetje.. zuinig op zijn... is best oud..
Wat leuk!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is een soort talisman, voor bescherming![]()
dat is een geinig dingetje.. zuinig op zijn... is best oud..
de meeste wel ja, maar sommige zijn écht lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sjesus zijn dat kruiden ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, maar het is symbolisch enzo .. Maria gaat op jou passen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zit dus in mijn portemonnee!
Kan ik hier met Maria betalen?
heel goedquote:
Trusten troelaheksiequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:
ik wens jullie vast weltrusten slaap lekker en nog veel plezier hier met elkaar.
Ik steek dan ook wel eens een kaarsje aan voor Maria!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, maar het is symbolisch enzo .. Maria gaat op jou passen..![]()
[..]
heel goed
Dat is mijn ervaring dus ook. Maar die stokjes en Brise heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dat jouw reet, ik dacht dat he de reet van Soury wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wel mijn reet zoals Muis dat zo oneerbiedig noemt
Ik krijg altijd te horen dat het lekker ruikt...omdat het niet zo aanwezig isquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring dus ook. Maar die stokjes en Brise heb ik nog niet geprobeerd.
Sinasappel met kruidnagels erin geduwd. Dat is echt goed..quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring dus ook. Maar die stokjes en Brise heb ik nog niet geprobeerd.
Klinkt goed. Katoengeur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat het lekker ruikt...omdat het niet zo aanwezig is
wordt gevuld met verschillende dingen, ook wel eens kruiden dus dat kanquote:
Oeh ik kreeg ineens een hele vreemde MIquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt gevuld met verschillende dingen, ook wel eens kruiden dus dat kan![]()
maar die geur zal wel al weg zijn...
of lavendel maar da's meer omdat sommige mensen, zeker bij kerkbezoek dat in hun hand houden
net zoals we in nederland stressballetjes hebben dan knijpen ze daarin![]()
voor steun ofzoiets...
een Griekse stressbal
Het lijkt wel of er een kaarsje in brandt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat het lekker ruikt...omdat het niet zo aanwezig is
Das de ''sensor''quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er een kaarsje in brandt.
nee is mijn reet, die lens was niet groot genoeg voor die reet van Muisquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat jouw reet, ik dacht dat he de reet van Soury was![]()
Maar ik ken jullie reten dan ook niet
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Zo maar gevonden in Griekenland bij een verlaten kerkje en dan terecht gekomen in de portemonnee van een katholiek!quote:
Ja maar ik wil iets dat langer blijft hangen of geuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinasappel met kruidnagels erin geduwd. Dat is echt goed..
Zakjes lavendel zaten in mijn oma's kastquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt gevuld met verschillende dingen, ook wel eens kruiden dus dat kan![]()
maar die geur zal wel al weg zijn...
of lavendel maar da's meer omdat sommige mensen, zeker bij kerkbezoek dat in hun hand houden
net zoals we in nederland stressballetjes hebben dan knijpen ze daarin![]()
voor steun ofzoiets...
een Griekse stressbal
welterusten heksie, ik ga ook zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:ik wens jullie vast weltrusten slaap lekker en nog veel plezier hier met elkaar.
Vier sinasappels met kruidnagelsquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik wil iets dat langer blijft hangen of geuren.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeh ik kreeg ineens een hele vreemde MI![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nee is mijn reet, die lens was niet groot genoeg voor die reet van Muis![]()
geintje
Trusten Marrijequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
welterusten heksie, ik ga ook zo![]()
slaap lekker iedereen
ik heb overal van die robijn geurkussentjes liggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zakjes lavendel zaten in mijn oma's kast
Trustenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
welterusten heksie, ik ga ook zo![]()
slaap lekker iedereen
Mijn dikke reetquote:
Je muren sausenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik wil iets dat langer blijft hangen of geuren.
Koekje erbijquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nee is mijn reet, die lens was niet groot genoeg voor die reet van Muis![]()
geintje
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... doe dan maar Grieks steunkussentje, maar het is echt een leuk dingetje..
en bedoeld als bescherming, wel geinig dat uitgerekend die Kardinaal dan ding heeft![]()
Toeval bestaat niet zou je bijna zeggen,
Pa Kardinaal loopt daar in Griekenland en vind gewoon zo'n ding
Dan zal je er wel heel lang mee doen, want jij hebt geen dikke reetquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal je er wel heel lang mee doen, want jij hebt geen dikke reet
Dankjewel FANN!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... doe dan maar Grieks steunkussentje, maar het is echt een leuk dingetje..
en bedoeld als bescherming, wel geinig dat uitgerekend die Kardinaal dan ding heeft![]()
Toeval bestaat niet zou je bijna zeggen,
Pa Kardinaal loopt daar in Griekenland en vind gewoon zo'n ding
heb je geen foto van je reetquote:
De rook lucht zit in je muren en plafond en als je vloerbedekking hebt ook nog eens daarin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ook maar niet nu. Eerst een geurtje.
Ik ga even NOVA kijken. Op de bank.
Komt er een kleurtje op?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik zaterdag/zondag maar mee beginnen
Graag gedaan !quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dankjewel FANN!
Ik heb het al een tijd bij me, maar ik vroeg me altijd af wat het nu precies voor iets was!
Een sprekende donkere kleur is ook mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit te denken om de gele wand een zandkleur te geven, de rest was en blijft wit
De kamer is daar niet groot genoeg voor. Maar achter de wanden achter de kast (teak) en die achter de kachel (zwart) lijken mij wel geschikt voor een wat licht zanderige kleur. Die wanden zijn nu geelquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een sprekende donkere kleur is ook mooi![]()
Zei zij die haar muren allemaal wit heeft
In niet zo'n grote ruimte komen donkere muren snel op je af, loop je zo met je kop tegen de muurquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De kamer is daar niet groot genoeg voor. Maar achter de wanden achter de kast (teak) en die achter de kachel (zwart) lijken mij wel geschikt voor een wat licht zanderige kleur. Die wanden zijn nu geel
Voor straf morgen voetbal kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:57 schreef Disana het volgende:
Zit ik dus gewoon nog in de NWS SC te posten. Wat een liegbeest ben ik.
Een zandkleur gaat het wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In niet zo'n grote ruimte komen donkere muren snel op je af, loop je zo met je kop tegen de muur![]()
Geel was leuk, een mooie zandkleur is nu leuker
Wilde ik ook. Heb er drie lagen over gedaan. Leek cool en de volgende ochtend was het knal geel. Nu is het rustigquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een zandkleur gaat het worden![]()
Maar welke, dat is een beetje het probleem.
Er zijn heel veel zandkleuren. Ga je hem uit een waaier kiezen? Dat is best moeilijk, de 1 is te geel, de ander te groen en de ander weer teveel rood erin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een zandkleur gaat het worden![]()
Maar welke, dat is een beetje het probleem.
Nu er weinig nieuws is lees ik alleen nog maar in het Joran-topic, maar als ik dan zie dat ze er foto's van zijn 2 broers posten moet ik me er toch even tegenaan bemoeien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god
Ik zie jullie trouwens ook in NWS.
Heb jij die docu gezien Dees en is het wat? Ik heb hem opgenomen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu er weinig nieuws is lees ik alleen nog maar in het Joran-topic, maar als ik dan zie dat ze er foto's van zijn 2 broers posten moet ik me er toch even tegenaan bemoeien.
Wat een malloten
Groot gelijk. Ik volg het nog maar weinig, teveel speculatie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu er weinig nieuws is lees ik alleen nog maar in het Joran-topic, maar als ik dan zie dat ze er foto's van zijn 2 broers posten moet ik me er toch even tegenaan bemoeien.
Wat een malloten
Nee, ik heb deze docu niet gezien, was het wel van plan, maar het kwam er niet van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij die docu gezien Dees en is het wat? Ik heb hem opgenomen.
Oude bokken dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb deze docu niet gezien, was het wel van plan, maar het kwam er niet van.
Ik las in het Joran-topic dat het een beetje tegenviel en eigenlijk een opsomming is van feiten die wij (van Fok!) al weten. Maar ik denk ook niet dat je van zo'n documentaire kan verwachten dat ze met nieuwe geiten komen.
Ik haat het als ik tikfouten maak, maar deze was inderdaad leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef Disana het volgende:
Welterusten Laysa.
Kon hem niet laten liggen Deisyy.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wilde ik ook. Heb er drie lagen over gedaan. Leek cool en de volgende ochtend was het knal geel. Nu is het rustig
Ik kijk wel even in de staalkaart die ik hier heb liggen. Het wordt in ieder geval lichter dat jouw voorbeeld Deis, een stuk lichter. En geel wordt het ook niet. Desnoods meng ik het zelf wel bij als het verkeerd uitpakt. Ben nog niet alles vergeten van vroeger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn heel veel zandkleuren. Ga je hem uit een waaier kiezen? Dat is best moeilijk, de 1 is te geel, de ander te groen en de ander weer teveel rood erin.
Deze vind ik mooi.
[ afbeelding ]
Die man verdient een finale!quote:HILVERSUM - Griekenland-Nigeria, dat wordt donderdagmiddag de laatste wedstrijd waarbij voetbalcommentator Evert ten Napel (66) achter de microfoon zit voor de NOS.
vind ik ook, die man had gewoon zaterdag met oranje zijn afscheid moeten vieren, niet met deze wedstrijdquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:57 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
[..]
Die man verdient een finale!![]()
Mooiste kop van vanochtend: "Bomenhater Tiel weer aktief"![]()
Zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
Lekker ja, die broodjes hamburger. Ik kwak ze altijd op een grote Italiaanse bol. Dan heb je ook big ass burgers nodig. Moarrr!
Nu zag ik maandag zoete aardappelen liggen. Zoet! Zoet! Zoet!![]()
Die wilde ik eigenlijk gelijk meenemen maar ja, wat moet je ermee en waar smaakt het eigenlijk naar?
Weet iemand dat?
Dus je koopt ze, wast ze, even schillen en dan flikker je ze in de biobak?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:10 schreef Lavenderr het volgende:
Zo. Tenminste, dat vind ik.
Oh en goedemorgen
Een beetje winkelier kan jou daar alles over vertellenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
Lekker ja, die broodjes hamburger. Ik kwak ze altijd op een grote Italiaanse bol. Dan heb je ook big ass burgers nodig. Moarrr!
Die wilde ik eigenlijk gelijk meenemen maar ja, wat moet je ermee en waar smaakt het eigenlijk naar?
Weet iemand dat?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een beetje winkelier kan jou daar alles over vertellen
ik geloof dat zoete aardappels vooral in de surinaamse keuken worden gebruikt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
Weet iemand dat?
Worden die dingen niet gewoon dezelfde dag afgeleverd dan? Pats uit het magezijn, hup naar de klant, zo gaat dat hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:39 schreef remlof het volgende:
Ah, ik kan niet wachten totdat ik m'n nieuwe koelkast heb, dan kan ik ook weer dingen kopen die niet mogen bevriezen
Ow goeiemorgen
Nee morgen, vandaag moet ik nog werken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Worden die dingen niet gewoon dezelfde dag afgeleverd dan? Pats uit het magezijn, hup naar de klant, zo gaat dat hier
Het is veel te mooi weer om te werken. Het is werkelijk prachtig buiten. En wat doe ik? Ik zit vanmiddag in een duf leslokaal een training te gevenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee morgen, vandaag moet ik nog werken.
En dan moet je hem ook nog minimaal 12 uur laten rusten waarschijnlijk?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee morgen, vandaag moet ik nog werken.
Ter informatie, het gros van Nederland kan niet genieten van het weer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is veel te mooi weer om te werken. Het is werkelijk prachtig buiten. En wat doe ik? Ik zit vanmiddag in een duf leslokaal een training te geven
Hoe is het op school? Bijna vakantie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef liesje1979 het volgende:
Eindelijk weer eens zon op mijn vrije dag
Noek, als ik het mij goed herinner kan je zoete aardappels poffen op de bbq en worden ze vaak gebruik in aardappel salades enzo.
Goedemorgen.
Morgen en 2 juli nog, maar dan ga ik om de week op vrijdag extra werken omdat dat even beter is voor de groep (gaat nog niet zo soepel met die 2 meiden). En ik heb net even gekeken, na de vakantie nog een les of 12 en dan klaar!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe is het op school? Bijna vakantie?![]()
Ik ga ze in de pindasoep mikken denk ik. Of iets met vis en gebakken banaan. Van het weekend maar eens wat probieren.
3-2-1 Aftellen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen en 2 juli nog, maar dan ga ik om de week op vrijdag extra werken omdat dat even beter is voor de groep (gaat nog niet zo soepel met die 2 meiden). En ik heb net even gekeken, na de vakantie nog een les of 12 en dan klaar!![]()
Moet nog wel het één en ander aan huiswerk doen, natuurlijk.![]()
En zonnen, dat moet ik ook!
Ja!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
3-2-1 Aftellen!![]()
Het einde komt dan in elk geval wat in zicht. Beter!
Nederlandquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nederland![]()
O wacht.. Nederland!![]()
Zometeen dus maar snel naar huis. Kan ik de lange lunchpauze lekker in de tuin houden (als ik aan een sleutel van het huis weet te komen)
Ik krijg 'r niet te pakken (ze werkt tegenwoordig in Rijswijk). Maar ik zit zelf nog in Amsterdam dus ik heb nog een uurtje voordat ik daar ben. En anders kom ik wel bij jou in de tuin onder de omgezaagde boom.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ben je je sleutel vergeten?
Kan je die niet even bij je vriendin halen? Of werkt zij niet in de stad?
Klopt, eigenlijk was alleen het intro nieuw, dat je zag hoe hij in castro castro werd behandeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb deze docu niet gezien, was het wel van plan, maar het kwam er niet van.
Ik las in het Joran-topic dat het een beetje tegenviel en eigenlijk een opsomming is van feiten die wij (van Fok!) al weten. Maar ik denk ook niet dat je van zo'n documentaire kan verwachten dat ze met nieuwe geiten komen.
Je bent welkom hoor!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg 'r niet te pakken (ze werkt tegenwoordig in Rijswijk). Maar ik zit zelf nog in Amsterdam dus ik heb nog een uurtje voordat ik daar ben. En anders kom ik wel bij jou in de tuin onder de omgezaagde boom.
Geen idee, wat betekent castro eigenlijk?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom heet het eigenlijk castro castro? Het klinkt zo dubbelop!
Castrum in het Latijn is de standplaats van een legerkamp?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, wat betekent castro eigenlijk?
Lies, naar t Zuiderpark?
We weten toch allemaal dat ie Ian heet.quote:
Das altijd het lastigst met die geurdingen... ik heb niet eens een hekel aan lavendel- of vanillegeur, maar omdat dat spul meestal zo slecht is, zijn het geuren die hier absoluut niet in huis komen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
Oh en ik heb altijd die geurstokjes in fles van Rituals. Kost wa, maar dan hedde ook wa. Subtiele geuren zonder toiletverfrisser-associaties.
WTF?? Dat meen je niet?!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
We weten toch allemaal dat ie Ian heet.
Shit ... heb ik het geheim prijsgegeven.quote:
Ja, op deze manier blijft er hier natuurlijk nooit iets incrowdquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit ... heb ik het geheim prijsgegeven.
Ik kan helemaal niet tegen die goedkope geurdingen, ga daar van niezen en krijg jeuk aan mijn ogen, pollenallergie werkt op rare manieren...quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das altijd het lastigst met die geurdingen... ik heb niet eens een hekel aan lavendel- of vanillegeur, maar omdat dat spul meestal zo slecht is, zijn het geuren die hier absoluut niet in huis komen.
Het is een uitzondering een niet chemisch ruikende lavendel of vanillegeur tegen te komen, daarom hou ik het maar gewoon bij Jasmijn (mits niet chemisch) of een of andere rode (geen aardbei) geurtint die wel bevalt, appel-kaneel vind ik erg lekker maar is ook weer vrij snel niet goed genoeg
Ja, die bij de Intratuin zijn idd goed, de stokjes zijn ook net wat anders dan de standaard geurkeuzes en beduidend beter.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:35 schreef Juud79 het volgende:
Ook in mijn kasten heb ik van die geurzakjes of zeepjes... liefst die van Bridgewater, te koop bij oa Intratuin, daar hebben ze een hele lijn van dat merk, zakjes, kaarsen, stokjes in een vaasje ed.
Thanks!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor!![]()
Ik geloof alleen wel dat we vanmiddag naar het park gaan, maar dat duurt nog wel wat uurtjes.
maar jij moet gewoon werken natuurlijk.
Dat kun je zien hè, dan wogt de anvelap jeel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik had al zo'n idee!
Pm is verstuurd hoog!
Dat kan prima in het park, vanaf je mobielquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks!En ja ik moet nog even paraat zijn online.
Misschien kom ik straks wel even parkspotten, al joggend. Even een wijnpauze bij jullie houden. Loopt zo lekker daarna.
Ja, dan hoef ik dus niet meer te gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
brekend: snoop dogg komt niet naar parkpop
Over muiltjes gesproken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je zien hè, dan wogt de anvelap jeel!![]()
Heb je muiltjes gekocht? Toch wel van de vaderlandsliefde uitstralende soort hè!![]()
[ afbeelding ]
Of mag dat niet in Duitsland, oranje muiltjes? Ik kijk nergens meer van op, na Bavaria Babe-gate!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, rechts kabinet van de baan
De manier gaat natuurlijk helemaal over, en geeft Wilder ruimte om weer 4 jaar te schoppen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, rechts kabinet van de baan
Je wou liever voor kerst nog een keer verkiezingen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De manier gaat natuurlijk helemaal over, en geeft Wilder ruimte om weer 4 jaar te schoppen.
Nee ik wil dat ie op inhoudelijke gronden afgewezen wordt, net als de VVD tijdens de campagne gedaan heeft. Deze arrogantie heeft 't CDA eerder genekt, neem ze nou gewoon serieus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:20 schreef remlof het volgende:
Je wou liever voor kerst nog een keer verkiezingen?
Dat gaat niet gebeuren, ook niet als ze de meeste zetels halen van alle partijen. Alleen mogen ze dan nog even meespelen om alsnog op hun bek te gaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee ik wil dat ie op inhoudelijke gronden afgewezen wordt, net als de VVD tijdens de campagne gedaan heeft. Deze arrogantie heeft 't CDA eerder genekt, neem ze nou gewoon serieus.
Precies. Of doe op z'n minst alsóf, zodat je met een straight face kunt zeggen dat 'de wil er wel was, maar er simpelweg niet tot overeenstemming kon worden gekomen'. Kinderachtig gedoe, dat haantjesgedrag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee ik wil dat ie op inhoudelijke gronden afgewezen wordt, net als de VVD tijdens de campagne gedaan heeft. Deze arrogantie heeft 't CDA eerder genekt, neem ze nou gewoon serieus.
Er wordt nu alleen maar sympathie gewekt voor PVV door ze nog altijd te negeren. Als je van ze af wil, laat ze dan op hun bek gaan, denk ik dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, ook niet als ze de meeste zetels halen van alle partijen. Alleen mogen ze dan nog even meespelen om alsnog op hun bek te gaan.
Wat?quote:
Dat denk ik ook, maar niet in de schaduw van de VVD graag, dan liever als koploper.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er wordt nu alleen maar sympathie gewekt voor PVV door ze nog altijd te negeren. Als je van ze af wil, laat ze dan op hun bek gaan, denk ik dan.
Ik heb nu nog een mobiel met een schermpje van twee postzegels.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kan prima in het park, vanaf je mobiel
Wedden dat er vroeg of laat een nog grotere groep dames uit protest zo'n actie gaan doen en er nog meer moeilijkheden komen?quote:Bavaria zwicht onder druk FIFA
LIESHOUT - Bierbrouwer Bavaria stopt met zijn publiciteitsacties met het oranje jurkje op het WK voetbal in Zuid-Afrika.
Het bedrijf vindt het belang van de twee Bavaria Babes die maandagochtend vroeg in Johannesburg van hun bed werden gelicht door de politie groter dan het reclamebelang.
Als het aan de brouwer ligt, zal dus zaterdagmiddag tijdens de wedstrijd van Nederland tegen Japan geen groep vrouwen gekleed in de oranje Dutch Dress opduiken. Het Lieshoutse bedrijf is het overigens absoluut oneens met de harde opstelling van de wereldvoetbalorganisatie FIFA. Dat meldt Omroep Brabant.
En dan maar hopen dat je dekking hebt met T-mobile in het parkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een mobiel met een schermpje van twee postzegels.![]()
Augustus --> oude abo verlopen --> iPhone4
Hell, ik zou nu zelfs zo'n jurkje aantrekken als ik naar een wedstrijd zou gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tevens:
[..]
Wedden dat er vroeg of laat een nog grotere groep dames uit protest zo'n actie gaan doen en er nog meer moeilijkheden komen?
Ik vind dat je dat sowieso pas mag stellen als je met elkaar hebt overlegd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef Gert het volgende:
Ik vind het op zich volkomen gerechtvaardigd dat je als partij stelt, dat je een andere partij zó abject vindt dat je daar in geen geval mee in een coalitie wilt. Alleen doe dat dan ook luid en duidelijk vóór de verkiezingen. Zoals D66 en later PvdA deden. Maar nee, toen wilde het CDA alle opties nog open houden.
Rond augustus zouden ze alle problemen wel de baas moeten zijn, aangezien er enorm in extra capaciteit wordt geïnvesteerd. Maar ik wacht rustig even af. Evt is Vodaphone ook nog een optie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je dekking hebt met T-mobile in het park
Echt hè? Ik krijg ook de neiging om iets te doen met dat jurkje dat niet mag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hell, ik zou nu zelfs zo'n jurkje aantrekken als ik naar een wedstrijd zou gaan
Als het goed is heeft T-M straks geen monopoly meer. Toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je dekking hebt met T-mobile in het park
Ow dan wil ik ook wel een aaifoon. Maar ik ga er echt niet voor bij KPN wegquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het goed is heeft T-M straks geen monopoly meer. Toch?
Nee ik ook niet. Wacht al twee jaar op het moment dat KPN 'm aanbiedt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan wil ik ook wel een aaifoon. Maar ik ga er echt niet voor bij KPN weg
Eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef Gert het volgende:
Ik vind het op zich volkomen gerechtvaardigd dat je als partij stelt, dat je een andere partij zó abject vindt dat je daar in geen geval mee in een coalitie wilt. Alleen doe dat dan ook luid en duidelijk vóór de verkiezingen. Zoals D66 en later PvdA deden. Maar nee, toen wilde het CDA alle opties nog open houden.
Nee dat vind ik onzin. Dan krijg je een "overleg" dat volslagen fake is omdat de uitslag al vast staat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat sowieso pas mag stellen als je met elkaar hebt overlegd.
Dat, en vreemd genoeg heeft het enige CDA-lid dat zich wel uitgesproken heeft tegen een coalitie met de PVV beduidend minder stemmen gekregen dan zijn lidgenoten....quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |