Dat gaat niet gebeuren, ook niet als ze de meeste zetels halen van alle partijen. Alleen mogen ze dan nog even meespelen om alsnog op hun bek te gaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee ik wil dat ie op inhoudelijke gronden afgewezen wordt, net als de VVD tijdens de campagne gedaan heeft. Deze arrogantie heeft 't CDA eerder genekt, neem ze nou gewoon serieus.
Precies. Of doe op z'n minst alsóf, zodat je met een straight face kunt zeggen dat 'de wil er wel was, maar er simpelweg niet tot overeenstemming kon worden gekomen'. Kinderachtig gedoe, dat haantjesgedrag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee ik wil dat ie op inhoudelijke gronden afgewezen wordt, net als de VVD tijdens de campagne gedaan heeft. Deze arrogantie heeft 't CDA eerder genekt, neem ze nou gewoon serieus.
Er wordt nu alleen maar sympathie gewekt voor PVV door ze nog altijd te negeren. Als je van ze af wil, laat ze dan op hun bek gaan, denk ik dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, ook niet als ze de meeste zetels halen van alle partijen. Alleen mogen ze dan nog even meespelen om alsnog op hun bek te gaan.
Wat?quote:
Dat denk ik ook, maar niet in de schaduw van de VVD graag, dan liever als koploper.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er wordt nu alleen maar sympathie gewekt voor PVV door ze nog altijd te negeren. Als je van ze af wil, laat ze dan op hun bek gaan, denk ik dan.
Ik heb nu nog een mobiel met een schermpje van twee postzegels.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kan prima in het park, vanaf je mobiel
Wedden dat er vroeg of laat een nog grotere groep dames uit protest zo'n actie gaan doen en er nog meer moeilijkheden komen?quote:Bavaria zwicht onder druk FIFA
LIESHOUT - Bierbrouwer Bavaria stopt met zijn publiciteitsacties met het oranje jurkje op het WK voetbal in Zuid-Afrika.
Het bedrijf vindt het belang van de twee Bavaria Babes die maandagochtend vroeg in Johannesburg van hun bed werden gelicht door de politie groter dan het reclamebelang.
Als het aan de brouwer ligt, zal dus zaterdagmiddag tijdens de wedstrijd van Nederland tegen Japan geen groep vrouwen gekleed in de oranje Dutch Dress opduiken. Het Lieshoutse bedrijf is het overigens absoluut oneens met de harde opstelling van de wereldvoetbalorganisatie FIFA. Dat meldt Omroep Brabant.
En dan maar hopen dat je dekking hebt met T-mobile in het parkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een mobiel met een schermpje van twee postzegels.![]()
Augustus --> oude abo verlopen --> iPhone4
Hell, ik zou nu zelfs zo'n jurkje aantrekken als ik naar een wedstrijd zou gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tevens:
[..]
Wedden dat er vroeg of laat een nog grotere groep dames uit protest zo'n actie gaan doen en er nog meer moeilijkheden komen?
Ik vind dat je dat sowieso pas mag stellen als je met elkaar hebt overlegd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef Gert het volgende:
Ik vind het op zich volkomen gerechtvaardigd dat je als partij stelt, dat je een andere partij zó abject vindt dat je daar in geen geval mee in een coalitie wilt. Alleen doe dat dan ook luid en duidelijk vóór de verkiezingen. Zoals D66 en later PvdA deden. Maar nee, toen wilde het CDA alle opties nog open houden.
Rond augustus zouden ze alle problemen wel de baas moeten zijn, aangezien er enorm in extra capaciteit wordt geïnvesteerd. Maar ik wacht rustig even af. Evt is Vodaphone ook nog een optie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je dekking hebt met T-mobile in het park
Echt hè? Ik krijg ook de neiging om iets te doen met dat jurkje dat niet mag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hell, ik zou nu zelfs zo'n jurkje aantrekken als ik naar een wedstrijd zou gaan
Als het goed is heeft T-M straks geen monopoly meer. Toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je dekking hebt met T-mobile in het park
Ow dan wil ik ook wel een aaifoon. Maar ik ga er echt niet voor bij KPN wegquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het goed is heeft T-M straks geen monopoly meer. Toch?
Nee ik ook niet. Wacht al twee jaar op het moment dat KPN 'm aanbiedt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan wil ik ook wel een aaifoon. Maar ik ga er echt niet voor bij KPN weg
Eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef Gert het volgende:
Ik vind het op zich volkomen gerechtvaardigd dat je als partij stelt, dat je een andere partij zó abject vindt dat je daar in geen geval mee in een coalitie wilt. Alleen doe dat dan ook luid en duidelijk vóór de verkiezingen. Zoals D66 en later PvdA deden. Maar nee, toen wilde het CDA alle opties nog open houden.
Nee dat vind ik onzin. Dan krijg je een "overleg" dat volslagen fake is omdat de uitslag al vast staat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat sowieso pas mag stellen als je met elkaar hebt overlegd.
Dat, en vreemd genoeg heeft het enige CDA-lid dat zich wel uitgesproken heeft tegen een coalitie met de PVV beduidend minder stemmen gekregen dan zijn lidgenoten....quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef Gert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |