We weten toch allemaal dat ie Ian heet.quote:
Das altijd het lastigst met die geurdingen... ik heb niet eens een hekel aan lavendel- of vanillegeur, maar omdat dat spul meestal zo slecht is, zijn het geuren die hier absoluut niet in huis komen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
Oh en ik heb altijd die geurstokjes in fles van Rituals. Kost wa, maar dan hedde ook wa. Subtiele geuren zonder toiletverfrisser-associaties.
WTF?? Dat meen je niet?!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
We weten toch allemaal dat ie Ian heet.
Shit ... heb ik het geheim prijsgegeven.quote:
Ja, op deze manier blijft er hier natuurlijk nooit iets incrowdquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit ... heb ik het geheim prijsgegeven.
Ik kan helemaal niet tegen die goedkope geurdingen, ga daar van niezen en krijg jeuk aan mijn ogen, pollenallergie werkt op rare manieren...quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das altijd het lastigst met die geurdingen... ik heb niet eens een hekel aan lavendel- of vanillegeur, maar omdat dat spul meestal zo slecht is, zijn het geuren die hier absoluut niet in huis komen.
Het is een uitzondering een niet chemisch ruikende lavendel of vanillegeur tegen te komen, daarom hou ik het maar gewoon bij Jasmijn (mits niet chemisch) of een of andere rode (geen aardbei) geurtint die wel bevalt, appel-kaneel vind ik erg lekker maar is ook weer vrij snel niet goed genoeg
Ja, die bij de Intratuin zijn idd goed, de stokjes zijn ook net wat anders dan de standaard geurkeuzes en beduidend beter.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:35 schreef Juud79 het volgende:
Ook in mijn kasten heb ik van die geurzakjes of zeepjes... liefst die van Bridgewater, te koop bij oa Intratuin, daar hebben ze een hele lijn van dat merk, zakjes, kaarsen, stokjes in een vaasje ed.
Thanks!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor!![]()
Ik geloof alleen wel dat we vanmiddag naar het park gaan, maar dat duurt nog wel wat uurtjes.
maar jij moet gewoon werken natuurlijk.
Dat kun je zien hè, dan wogt de anvelap jeel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik had al zo'n idee!
Pm is verstuurd hoog!
Dat kan prima in het park, vanaf je mobielquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks!En ja ik moet nog even paraat zijn online.
Misschien kom ik straks wel even parkspotten, al joggend. Even een wijnpauze bij jullie houden. Loopt zo lekker daarna.
Ja, dan hoef ik dus niet meer te gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
brekend: snoop dogg komt niet naar parkpop
Over muiltjes gesproken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je zien hè, dan wogt de anvelap jeel!![]()
Heb je muiltjes gekocht? Toch wel van de vaderlandsliefde uitstralende soort hè!![]()
[ afbeelding ]
Of mag dat niet in Duitsland, oranje muiltjes? Ik kijk nergens meer van op, na Bavaria Babe-gate!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, rechts kabinet van de baan
De manier gaat natuurlijk helemaal over, en geeft Wilder ruimte om weer 4 jaar te schoppen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, rechts kabinet van de baan
Je wou liever voor kerst nog een keer verkiezingen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De manier gaat natuurlijk helemaal over, en geeft Wilder ruimte om weer 4 jaar te schoppen.
Nee ik wil dat ie op inhoudelijke gronden afgewezen wordt, net als de VVD tijdens de campagne gedaan heeft. Deze arrogantie heeft 't CDA eerder genekt, neem ze nou gewoon serieus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:20 schreef remlof het volgende:
Je wou liever voor kerst nog een keer verkiezingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |