Ik haat het als ik tikfouten maak, maar deze was inderdaad leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef Disana het volgende:
Welterusten Laysa.
Kon hem niet laten liggen Deisyy.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wilde ik ook. Heb er drie lagen over gedaan. Leek cool en de volgende ochtend was het knal geel. Nu is het rustig
Ik kijk wel even in de staalkaart die ik hier heb liggen. Het wordt in ieder geval lichter dat jouw voorbeeld Deis, een stuk lichter. En geel wordt het ook niet. Desnoods meng ik het zelf wel bij als het verkeerd uitpakt. Ben nog niet alles vergeten van vroeger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn heel veel zandkleuren. Ga je hem uit een waaier kiezen? Dat is best moeilijk, de 1 is te geel, de ander te groen en de ander weer teveel rood erin.
Deze vind ik mooi.
[ afbeelding ]
Die man verdient een finale!quote:HILVERSUM - Griekenland-Nigeria, dat wordt donderdagmiddag de laatste wedstrijd waarbij voetbalcommentator Evert ten Napel (66) achter de microfoon zit voor de NOS.
vind ik ook, die man had gewoon zaterdag met oranje zijn afscheid moeten vieren, niet met deze wedstrijdquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:57 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
[..]
Die man verdient een finale!![]()
Mooiste kop van vanochtend: "Bomenhater Tiel weer aktief"![]()
Zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
Lekker ja, die broodjes hamburger. Ik kwak ze altijd op een grote Italiaanse bol. Dan heb je ook big ass burgers nodig. Moarrr!
Nu zag ik maandag zoete aardappelen liggen. Zoet! Zoet! Zoet!![]()
Die wilde ik eigenlijk gelijk meenemen maar ja, wat moet je ermee en waar smaakt het eigenlijk naar?
Weet iemand dat?
Dus je koopt ze, wast ze, even schillen en dan flikker je ze in de biobak?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:10 schreef Lavenderr het volgende:
Zo. Tenminste, dat vind ik.
Oh en goedemorgen
Een beetje winkelier kan jou daar alles over vertellenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
Lekker ja, die broodjes hamburger. Ik kwak ze altijd op een grote Italiaanse bol. Dan heb je ook big ass burgers nodig. Moarrr!
Die wilde ik eigenlijk gelijk meenemen maar ja, wat moet je ermee en waar smaakt het eigenlijk naar?
Weet iemand dat?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een beetje winkelier kan jou daar alles over vertellen
ik geloof dat zoete aardappels vooral in de surinaamse keuken worden gebruikt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
Weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |