Oeh ik kreeg ineens een hele vreemde MIquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt gevuld met verschillende dingen, ook wel eens kruiden dus dat kan![]()
maar die geur zal wel al weg zijn...
of lavendel maar da's meer omdat sommige mensen, zeker bij kerkbezoek dat in hun hand houden
net zoals we in nederland stressballetjes hebben dan knijpen ze daarin![]()
voor steun ofzoiets...
een Griekse stressbal
Het lijkt wel of er een kaarsje in brandt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat het lekker ruikt...omdat het niet zo aanwezig is
Das de ''sensor''quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er een kaarsje in brandt.
nee is mijn reet, die lens was niet groot genoeg voor die reet van Muisquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat jouw reet, ik dacht dat he de reet van Soury was![]()
Maar ik ken jullie reten dan ook niet
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Zo maar gevonden in Griekenland bij een verlaten kerkje en dan terecht gekomen in de portemonnee van een katholiek!quote:
Ja maar ik wil iets dat langer blijft hangen of geuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinasappel met kruidnagels erin geduwd. Dat is echt goed..
Zakjes lavendel zaten in mijn oma's kastquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt gevuld met verschillende dingen, ook wel eens kruiden dus dat kan![]()
maar die geur zal wel al weg zijn...
of lavendel maar da's meer omdat sommige mensen, zeker bij kerkbezoek dat in hun hand houden
net zoals we in nederland stressballetjes hebben dan knijpen ze daarin![]()
voor steun ofzoiets...
een Griekse stressbal
welterusten heksie, ik ga ook zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:ik wens jullie vast weltrusten slaap lekker en nog veel plezier hier met elkaar.
Vier sinasappels met kruidnagelsquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik wil iets dat langer blijft hangen of geuren.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeh ik kreeg ineens een hele vreemde MI![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nee is mijn reet, die lens was niet groot genoeg voor die reet van Muis![]()
geintje
Trusten Marrijequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
welterusten heksie, ik ga ook zo![]()
slaap lekker iedereen
ik heb overal van die robijn geurkussentjes liggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zakjes lavendel zaten in mijn oma's kast
Trustenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
welterusten heksie, ik ga ook zo![]()
slaap lekker iedereen
Mijn dikke reetquote:
Je muren sausenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik wil iets dat langer blijft hangen of geuren.
Koekje erbijquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nee is mijn reet, die lens was niet groot genoeg voor die reet van Muis![]()
geintje
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... doe dan maar Grieks steunkussentje, maar het is echt een leuk dingetje..
en bedoeld als bescherming, wel geinig dat uitgerekend die Kardinaal dan ding heeft![]()
Toeval bestaat niet zou je bijna zeggen,
Pa Kardinaal loopt daar in Griekenland en vind gewoon zo'n ding
Dan zal je er wel heel lang mee doen, want jij hebt geen dikke reetquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal je er wel heel lang mee doen, want jij hebt geen dikke reet
Dankjewel FANN!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... doe dan maar Grieks steunkussentje, maar het is echt een leuk dingetje..
en bedoeld als bescherming, wel geinig dat uitgerekend die Kardinaal dan ding heeft![]()
Toeval bestaat niet zou je bijna zeggen,
Pa Kardinaal loopt daar in Griekenland en vind gewoon zo'n ding
heb je geen foto van je reetquote:
De rook lucht zit in je muren en plafond en als je vloerbedekking hebt ook nog eens daarin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ook maar niet nu. Eerst een geurtje.
Ik ga even NOVA kijken. Op de bank.
Komt er een kleurtje op?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik zaterdag/zondag maar mee beginnen
Graag gedaan !quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dankjewel FANN!
Ik heb het al een tijd bij me, maar ik vroeg me altijd af wat het nu precies voor iets was!
Een sprekende donkere kleur is ook mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit te denken om de gele wand een zandkleur te geven, de rest was en blijft wit
De kamer is daar niet groot genoeg voor. Maar achter de wanden achter de kast (teak) en die achter de kachel (zwart) lijken mij wel geschikt voor een wat licht zanderige kleur. Die wanden zijn nu geelquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een sprekende donkere kleur is ook mooi![]()
Zei zij die haar muren allemaal wit heeft
In niet zo'n grote ruimte komen donkere muren snel op je af, loop je zo met je kop tegen de muurquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De kamer is daar niet groot genoeg voor. Maar achter de wanden achter de kast (teak) en die achter de kachel (zwart) lijken mij wel geschikt voor een wat licht zanderige kleur. Die wanden zijn nu geel
Voor straf morgen voetbal kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:57 schreef Disana het volgende:
Zit ik dus gewoon nog in de NWS SC te posten. Wat een liegbeest ben ik.
Een zandkleur gaat het wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In niet zo'n grote ruimte komen donkere muren snel op je af, loop je zo met je kop tegen de muur![]()
Geel was leuk, een mooie zandkleur is nu leuker
Wilde ik ook. Heb er drie lagen over gedaan. Leek cool en de volgende ochtend was het knal geel. Nu is het rustigquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een zandkleur gaat het worden![]()
Maar welke, dat is een beetje het probleem.
Er zijn heel veel zandkleuren. Ga je hem uit een waaier kiezen? Dat is best moeilijk, de 1 is te geel, de ander te groen en de ander weer teveel rood erin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een zandkleur gaat het worden![]()
Maar welke, dat is een beetje het probleem.
Nu er weinig nieuws is lees ik alleen nog maar in het Joran-topic, maar als ik dan zie dat ze er foto's van zijn 2 broers posten moet ik me er toch even tegenaan bemoeien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god
Ik zie jullie trouwens ook in NWS.
Heb jij die docu gezien Dees en is het wat? Ik heb hem opgenomen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu er weinig nieuws is lees ik alleen nog maar in het Joran-topic, maar als ik dan zie dat ze er foto's van zijn 2 broers posten moet ik me er toch even tegenaan bemoeien.
Wat een malloten
Groot gelijk. Ik volg het nog maar weinig, teveel speculatie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu er weinig nieuws is lees ik alleen nog maar in het Joran-topic, maar als ik dan zie dat ze er foto's van zijn 2 broers posten moet ik me er toch even tegenaan bemoeien.
Wat een malloten
Nee, ik heb deze docu niet gezien, was het wel van plan, maar het kwam er niet van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij die docu gezien Dees en is het wat? Ik heb hem opgenomen.
Oude bokken dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb deze docu niet gezien, was het wel van plan, maar het kwam er niet van.
Ik las in het Joran-topic dat het een beetje tegenviel en eigenlijk een opsomming is van feiten die wij (van Fok!) al weten. Maar ik denk ook niet dat je van zo'n documentaire kan verwachten dat ze met nieuwe geiten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |