oke als ik het zie weet ik het wel... ben wel in heel wat kerkies geweest daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn paps dacht ook dat het iets van de doop was. Laysa is er nu een foto van aan het maken!
Je joh watte ..............quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nee effe serieus...heb ik nog nooit gezien zo'n ding
die goedkope rotzooi welquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
luchtverfrissser, die stinken altijd.
het voelt als een soort binnenvoering wat er in zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
oke als ik het zie weet ik het wel... ben wel in heel wat kerkies geweest daar![]()
en wat zit er in?
Zie je wel ~!!!! Ik ben ooit ergens geweest dat als je de deur open/dicht deed er een pompje spray sprayde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
dat is een soort talisman, voor beschermingquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
het voelt als een soort binnenvoering wat er in zit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zit dus in mijn portemonnee!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er ook zuinig op!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is een soort talisman, voor bescherming![]()
dat is een geinig dingetje.. zuinig op zijn... is best oud..
Wat leuk!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is een soort talisman, voor bescherming![]()
dat is een geinig dingetje.. zuinig op zijn... is best oud..
de meeste wel ja, maar sommige zijn écht lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sjesus zijn dat kruiden ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, maar het is symbolisch enzo .. Maria gaat op jou passen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zit dus in mijn portemonnee!
Kan ik hier met Maria betalen?
heel goedquote:
Trusten troelaheksiequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:
ik wens jullie vast weltrusten slaap lekker en nog veel plezier hier met elkaar.
Ik steek dan ook wel eens een kaarsje aan voor Maria!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, maar het is symbolisch enzo .. Maria gaat op jou passen..![]()
[..]
heel goed
Dat is mijn ervaring dus ook. Maar die stokjes en Brise heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dat jouw reet, ik dacht dat he de reet van Soury wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wel mijn reet zoals Muis dat zo oneerbiedig noemt
Ik krijg altijd te horen dat het lekker ruikt...omdat het niet zo aanwezig isquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring dus ook. Maar die stokjes en Brise heb ik nog niet geprobeerd.
Sinasappel met kruidnagels erin geduwd. Dat is echt goed..quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring dus ook. Maar die stokjes en Brise heb ik nog niet geprobeerd.
Klinkt goed. Katoengeur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat het lekker ruikt...omdat het niet zo aanwezig is
wordt gevuld met verschillende dingen, ook wel eens kruiden dus dat kanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |